skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dalsia skodovka s 1.8t
22:11:32
06.09.2005
06.09.2005

kirri
-> gim: -> Tuner#2: fuck? pisi si do denicku skodovkare.......
22:10:23
06.09.2005
06.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> gim: Jo to je taky fakt - ten 20V 1,8 bez turba moc nejel a žral jak protrženej - v tom byl ten 2,0 lepší.
21:34:14
06.09.2005
06.09.2005

gim
-> kirri: protoze prave nahradil ten motor 1,8 20V bez turba protoze mel lepsi spotrebu, pruznost a byl osvedcenej... zato ta 1,8zrala a nejela...
21:33:47
06.09.2005
06.09.2005

kirri
-> Tuner#2: jasny to WRC sem prdnul jen tak, protoze to ma i fabia prislo me to divne kdesi sem cetl ze bude nova fabka 2.0T jakoze homologaci pro dalsi WRC kdesi to mam ale asi z toho padne pac vykony a rychlosti byly by prilis zavratne a drasticke a atakovaly by Golf32 ci GTiii, jen me skromne dohady, neberte je v potazy:)
21:27:28
06.09.2005
06.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> kirri: Kvůli WRC určitě ne - vždyť leta byla Octavia WRC dělaná z 1,8T. Pokud myslíš ten starý dvoulitr v Octavii II, tak nevím - asi chtěli vyprodat zásoby a zaplatit výrobu toho starého motoru a byl to motor na ho*no a v Octavii III generace jsou nové potory FSI a FSI turbo v připravovaném RSu a to jsou nové motory nahrazujíci 1,8Turbo.
21:24:19
06.09.2005
06.09.2005

minno
-> kirri: akoze to malo ludi vie, ale v skutocnosti je to vlastne poladeny motor 120

21:22:10
06.09.2005
06.09.2005

kirri
hele proc se vlastne delal dvojlitr do oktavky:)? kvuli WRC? nebo jen tak z rozmaru:)
21:18:12
06.09.2005
06.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Baghira: To je taky fakt :o))
21:15:33
06.09.2005
06.09.2005

Baghira
-> Tuner#2: Totiž uplně stejný názory byli před deseti a více lety, když si lidi začali dávat a upravovat motory favorit do 120cek. Každej druhej chytrolín říkal, jak je to nahovno a jak je lepší poladit 120 motor...a kde jsme dnes, že :-).
21:12:47
06.09.2005
06.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> jate-line: Na takové sr*čky co tu padaly na adresu Zelenky se ani jinak nedá reagovat - já jsem po přečtení co se tu napsalo hodinu zhluboka oddychoval a až pak jsem to sem slušně napsal - úplnej souhlas s Víťou.
20:31:34
06.09.2005
06.09.2005

jate-line
-> Vita ze Sudet: Bez urážek by to nešlo???....
20:10:35
06.09.2005
06.09.2005

kirri
-> Vita ze Sudet: ale dost silna slova...... bez vulgarnich vyrazu by se dalo celkem souhlasit
20:07:24
06.09.2005
06.09.2005

Vita ze Sudet
Né lidi todle neřešit. Don Carlos je pokuď mohu na férovku říci vypatlanej ČURÁÁÁÁK. Neříkám to protože ho mám v autě. Ale z důvodu, kterej tvrdím od začátku. Pokud někdo kritizuje či rádí nebo srovnává. Nejprve by měl ukázat své dílo. Svou práci. Své stovky hodin promakané u auta. Nicméně pokuď máš Don Tschuraku... Fa blok v upravě ala /Pick-up Freestyle/ s 150PS jako 1.8T v sérii tak smekám. To je totiž jedinej pominuli typ 720 1.8 či 2.0 nebo z Š130RS.....

20:29:40
05.09.2005
05.09.2005

kirri
-> Tuner#2: jo no ono je to presne tak jak rikas
20:03:14
05.09.2005
05.09.2005

dial K for Karlos
-> Tuner#2: Mě to taky klidným nenechalo, to mi věř.
19:54:26
05.09.2005
05.09.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Don Carlos: Nemám k tomu slov - čekla jsem od Zelenky více!! Já jsem měl teď v sobotu v ruce kole ze Zelenky a váží min. dvojnásobek co moje 15" ze Žlutky, kotouče má v předu jak většina lidí tady průměr ráfku a to taky na zrychlení nepřidá a muzika tuplem ne. To že ho porazí 1000MB, která má o dobrých 300kg míň, má krátkou převodovku a kola z "motokáry" tak to bych neviděl tak tragicky. Zelenka není a ani nebude stejně jako moje auto auto na sprinty - to bych to pak stavěl ve stylu té 1000MB a nebo toho černého RSa s VR6tkou.
Jinak pro všechny - tohle auto je mého kamaráda - teda spíš bylo a loni před mimoňí ho prodal - to už tam ale rok byl motor z Hondy 1,6 VTEC a tu 1,8 prodal - byla opravdu bez turba, ale i tak to bylo 110HP a o tom se nám může jen snít... Vraťre se trochu do reality - nechápu povahu toho, kdo může takový auta ještě kritizovat - já bych udělal tohle a já zas ono - tak to udělejte a pak kritizujete!!! Tohle mě fakt štve!
Jinak pro všechny - tohle auto je mého kamaráda - teda spíš bylo a loni před mimoňí ho prodal - to už tam ale rok byl motor z Hondy 1,6 VTEC a tu 1,8 prodal - byla opravdu bez turba, ale i tak to bylo 110HP a o tom se nám může jen snít... Vraťre se trochu do reality - nechápu povahu toho, kdo může takový auta ještě kritizovat - já bych udělal tohle a já zas ono - tak to udělejte a pak kritizujete!!! Tohle mě fakt štve!
16:14:25
05.09.2005
05.09.2005

sep
-> TUNER: :no ani ne,ty svoje vyběhance bych neudal ani za pytlík buráků.-)
16:03:00
05.09.2005
05.09.2005

RadstaR
tak jsem ted jel kolem Shellky .. 34.90 to jisti a nebyl to zadnej Vpower 

15:38:27
05.09.2005
05.09.2005

Honza M
-> kirri: U nás 31,90kč a pořád zdražují...
15:07:46
05.09.2005
05.09.2005

kirri
-> TUNER: konec co s tim benzinem, u nas uz 33.50,-

14:25:02
05.09.2005
05.09.2005

TUNER
-> sep: No teď po tom zdražení o těch veverkách docela přemejšlim,nemáš nějaký navíc....?

14:03:39
05.09.2005
05.09.2005

fine_ray
-> sep: no vonu buhví kolik jich tam má!
říkal že teď přidal zas nějakýho klokana (asi tři) takým tim pfffff ventilem, bo co to je.
...ne sorry mimo téma
-> TUNER: přesně tak
a hlavně jak dlouho by to na to vydrželo jet! ale byl to fakt mazec!

...ne sorry mimo téma

-> TUNER: přesně tak


13:30:57
05.09.2005
05.09.2005

sep
Že se pořád někdo tlačí do čeho je mu prd.....kdyby měl Tuner vzadu pod kapotou čtyři kanadský veverky v bubnu tak je to jen jeho věc.....
13:06:50
05.09.2005
05.09.2005

kirri
-> MATTESS: nebude to spis 1.5 - 1.6?, ale vono je to jedno
-> TUNER: dik ze si napsal neco malo okolo toho

-> TUNER: dik ze si napsal neco malo okolo toho

12:18:52
05.09.2005
05.09.2005

TUNER
-> fine_ray: 160 dB je moc,to by byl extrém zrovna tak jako kdybych to chtěl mít jen na sprinty a šel s váhou dolů....Prostě chci mít od každýho něco dobrýho,ale nééé nejlepší...Protože to ani nejde....-> MATTESS: Taky myslim že už jsem to někde viděl s tou hondicí...
12:16:22
05.09.2005
05.09.2005

dial K for Karlos
-> MATTESS: -> TUNER: Díky kluci, že už snad bude jasno, za jakým účelem postavil Tuník svojí Zelenku.
12:06:29
05.09.2005
05.09.2005

MATTESS
-> TUNER: Asi tak, nelze porovnavat hrusky a jablka

12:05:58
05.09.2005
05.09.2005

MATTESS
Jinak zpet k te skodovce - tusim, ze od lonska uz tam 1,8 nema, ale motor Honda VTEC (1,4??)
11:58:28
05.09.2005
05.09.2005

fine_ray
-> TUNER: moc pěkně si nám to řek!
..............
135dB je málo
........
apoň 160dB, aby si moch konkurovat rakušákům 


135dB je málo



11:51:06
05.09.2005
05.09.2005

TUNER
No moc ve zkratce to neni,tak pardon....

11:50:40
05.09.2005
05.09.2005

TUNER
No řeknu ve zkratce jen svůj názor.
Myslim že srovnávat auto dělaný na sprinty a auto dělaný jako mazlíka na srazy
neni to pravý ořechový....
Myslim že dneska vyjde levnějš ta 1,8 T než třeba nějaká 1,5 naladěná na 150 PS a když dáš ten motor do totožnejch aut,tak myslim že by na sprintech taky vyhrála ta 1,8 T.Myslim že i životnost moru bude ve prospěch 1,8 T a spotřeba záleží na tom jak na to kdo šlape......
Teď když jsme jeli třeba na sraz na Křivonosku (cca 280 km tam i zpět) tak jsme jeli na pohodu a snažil jsem se i jakš takš dodržovat předpisy.....spotřeba kolem 8 litrů myslim neni špatná a myslim že se dá srovnat i se seriovym 130 motorem.Kdyby byla delší 5,tak by se dalo jezdit i rychle a za málo,ale protože je tahle převodofka na ten motor moc krátká,tak třeba při 130 km/h točit 4000 otáček určitě bude na spotřebě znát.
Já jsem auto na sprinty nestavěl a s výsledkem ze sprintů v Hrocháči jsem byl spokojenej až překvapenej!!!
Já jsem čekal že mi ta ticka prostě bude ujíždět a neujížděla.Z toho jsem měl radost.Kdybych tam neměl třeba jen muziku + rám (tyhle věci tam přibyli přes zimu) tak by výsledek dopadnul na 100 procent jinak.Vim co udělá váha.Taky jsem jezdil na jednom srazíku na 400 m a vezl jsem 85 kg kamaráda.Jel jsem s kadetem GSI a bylo to vyrovnaný až na konci mi tak o půlku auta ujel.....Kamarád moc spokojenej nebyl tak že mi to domluví ještě jednou a že pojedu sám.....No dopadlo to tak,že jsem mu ujel o nějakejch 10-15 metrů.
Další srovnání váhy bylo třeba v Běšinech na sprintech kdy jsem jel s Octavií 1,8T a rozdíl ve váze teda nějakejch 200 - 250 kg stejnej výkon i krouťák a v cíli byl tak o pár spíš desítek metrů za mnou...
A nemluvim o tom že v autě na sprinty ti muzika nezahraje hezky a řekněme 135 dB.
Až uvidim auto s muzikou a komplet udělaný na srazy a né na závody,s váhou kolem 1000 kg,favo motorem a časem lepšim než budu mít já,tak se na něj rád podívam.......
Myslim že srovnávat auto dělaný na sprinty a auto dělaný jako mazlíka na srazy

Myslim že dneska vyjde levnějš ta 1,8 T než třeba nějaká 1,5 naladěná na 150 PS a když dáš ten motor do totožnejch aut,tak myslim že by na sprintech taky vyhrála ta 1,8 T.Myslim že i životnost moru bude ve prospěch 1,8 T a spotřeba záleží na tom jak na to kdo šlape......
Teď když jsme jeli třeba na sraz na Křivonosku (cca 280 km tam i zpět) tak jsme jeli na pohodu a snažil jsem se i jakš takš dodržovat předpisy.....spotřeba kolem 8 litrů myslim neni špatná a myslim že se dá srovnat i se seriovym 130 motorem.Kdyby byla delší 5,tak by se dalo jezdit i rychle a za málo,ale protože je tahle převodofka na ten motor moc krátká,tak třeba při 130 km/h točit 4000 otáček určitě bude na spotřebě znát.
Já jsem auto na sprinty nestavěl a s výsledkem ze sprintů v Hrocháči jsem byl spokojenej až překvapenej!!!
Já jsem čekal že mi ta ticka prostě bude ujíždět a neujížděla.Z toho jsem měl radost.Kdybych tam neměl třeba jen muziku + rám (tyhle věci tam přibyli přes zimu) tak by výsledek dopadnul na 100 procent jinak.Vim co udělá váha.Taky jsem jezdil na jednom srazíku na 400 m a vezl jsem 85 kg kamaráda.Jel jsem s kadetem GSI a bylo to vyrovnaný až na konci mi tak o půlku auta ujel.....Kamarád moc spokojenej nebyl tak že mi to domluví ještě jednou a že pojedu sám.....No dopadlo to tak,že jsem mu ujel o nějakejch 10-15 metrů.
Další srovnání váhy bylo třeba v Běšinech na sprintech kdy jsem jel s Octavií 1,8T a rozdíl ve váze teda nějakejch 200 - 250 kg stejnej výkon i krouťák a v cíli byl tak o pár spíš desítek metrů za mnou...
A nemluvim o tom že v autě na sprinty ti muzika nezahraje hezky a řekněme 135 dB.
Až uvidim auto s muzikou a komplet udělaný na srazy a né na závody,s váhou kolem 1000 kg,favo motorem a časem lepšim než budu mít já,tak se na něj rád podívam.......

09:52:38
05.09.2005
05.09.2005

kirri

09:43:28
05.09.2005
05.09.2005

fine_ray
-> TUNER: ajaj, to je škoda... protože tenhle názor by tro chtělo, kdyby to zas nějaký lidi nezkazili, že???????? od toho je "POKEC O VŠEM" !!!!
09:28:25
05.09.2005
05.09.2005

Doyle
-> TUNER: ..jo moc pěkná škodovka,ta co o ní začala tato debata.má to moc pěkně udělané a vymyšlené.nebo si se chtěl vyjádřit k něčemu jinému....



07:41:51
05.09.2005
05.09.2005

TUNER
Tak jsem se chtěl vyjádřit,ale už se to zvrhlo někam jinam tak jdu pryč....
22:07:42
04.09.2005
04.09.2005

minno
vofcofil->samantus
origofil->minno
nizkofil->chooki
na inych som zatial neprisiel
origofil->minno
nizkofil->chooki
na inych som zatial neprisiel

22:03:51
04.09.2005
04.09.2005

Samantus
-> kirri: ted sem skoncil, utru to po sobe a jdem se bavit opet na urovni, ty vole vono to je az na zdi, njn zoofilie me vzdycky dokaze rozrajcovat, beee beee, hele vofce, jedes potvoro........
21:49:22
04.09.2005
04.09.2005

kirri
no jeste ze to nekonci u hon*ni.....
21:37:30
04.09.2005
04.09.2005

Fén
-> Karlos: To je taky možnost. :o))
21:33:22
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> Faann: A jsme zase u toho 

21:32:41
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> Faann: u kakání 

21:30:58
04.09.2005
04.09.2005

Fén
-> Karlos: A kde jinde by to mělo skončit? :o)
21:27:09
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
Tady ať se diskutuje o čemkoli, vždycky to dřív nebo pozdějc skončí u blinkání 

21:24:35
04.09.2005
04.09.2005

jate-line
-> kirri: ...o:)

21:21:37
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> jate-line: chudacku malej

21:17:27
04.09.2005
04.09.2005

jate-line
-> kirri: poblinkal....

21:09:53
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> fine_ray: to jiste

21:03:54
04.09.2005
04.09.2005

fine_ray
-> kirri: jj to souhlasim, ale myslim jako že když se tuní shade a tuní se power... tak je lepčí dát jiný motor (ať už jakéjkoliv) než stavět origi nebo fávo nadupanej motor.
19:36:48
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> fine_ray: kdo chce kone a ma penizky, tak pujde a ¨koupi si auto v nemz je tento motor v zakladu
jenze skodovkari jdou cestou nejvetsiho odporu
a proc ne
protoze

-> minno: to cucis vid


jenze skodovkari jdou cestou nejvetsiho odporu

a proc ne




-> minno: to cucis vid


19:15:45
04.09.2005
04.09.2005

minno
ale ste sa rozrecnili
