
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
dalsia skodovka s 1.8t
17:08:47
04.09.2005
04.09.2005

fine_ray
nu skoro by bylo dobrý aby se k tomu vyjádřil někdo s 1,8 v autě, někdo s upraveným fa už tu byl, takže by to chtělo druhou zaujatou stranu, ale stejně si myslim, že když už někdo chce koně a má na to investovat penízky, tak 1,8 je určitě lepší volba

15:39:23
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> jate-line: to si se ted poblinkal a nebo becis? podle smajliku to nejde poznat

15:30:00
04.09.2005
04.09.2005

jate-line
-> kirri: bléé
15:29:01
04.09.2005
04.09.2005

jate-line
-> Karlos: To máš pravdu, páč by mi řekli, že už to dávno nedělají, at si zajdu za někým, kdo se s tím zabývá, ale určitě to nebude víc jak 12 listů!
15:27:18
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
Kluci diskutuje se mi s vámi opravdu hezky, neberte mý přízpěvky jako osobní narážky, ale jako čistočisté názory, alespoň tak to bylo myšleno, dneska tady končím, jdu taky něco dělat. Škodovkám zdar!
15:24:41
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> jate-line: Tak si nech opravit stodvacítku taky ve značkovým servisu a mnohonásobně ti to převýší cenu auta. Tohle nesrovnávej
15:23:36
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> Karlos: Karlos
-> jate-line: ofšemže
to nemužeš srovnavat VW sou parchanti a zabili kenyho
je to vsechno predrazeny

-> jate-line: ofšemže


je to vsechno predrazeny
15:21:25
04.09.2005
04.09.2005

jate-line
-> kirri: Jako prase zase né, ale trochu svižněj....
Tak ještě trochu matematiky!
VW Passat 1,8T dle tachometru 125 000Km, servisován, druhý rozvodový řemen, loni na podzim, v jednom kopci motor chcípl, oprava ve značkovém servise činila 85 000 Kč a to vyměňovali jenom hlavu a rozvody...
Tak ještě trochu matematiky!


15:20:00
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> kirri: Karlos, nebo Carlos?

15:19:19
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
Neříkejte mi, že upravený fávo žere pod 10 litrů. Já jenom s přetryskovaným sedrem pod 10 nejdu nikdy, pravda mám kraťoučkou převodovku, kde pro představu pětka je dlouhá asi jako čtyčka na sériový 4,22 převodovce, takže ani na dlouhou trasu to není zrovna ekonomický. Třicet litrů na sto ale taky není problém, kolikrát koukám, jak klesá ručička na budíku.. Pak mi tu někdo vyprávějte, že to je míň, než sériová 1,8T
15:17:45
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> Karlos:
karlos karlos karlos










15:12:36
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> Don Carlos: Tak proč se to snažíš srovnat? A k tomu krouťáku u motoru z oktávky se mohu vyjádřit asi takto: třináctistovka v úpravě (podle odstupňování vačky) má vrchol krouťáku až někde kolem 4,5 až 5,5 tisíc ot., takže k tomu potžebuješ i patřišně odstupňovat převodovku, aby se ti ten motor přibližně pohyboval v těchto otáčkách i po přeřazení vejš, tento problém u 1,8 odpadá, ta má celkově ve větším rozsahu otáček krouťák víc než dostatečnej. A jak píšeš o tom trápení spojky, to jsi viděl kde? Tuner naopak vklidu zařadí, a turbo se stará samo a právě pokud by od malejch otáček dupal na plyn, tak právě v těch malejch otáčkách díky velikýmu krouťáku trpí převodovka a může se rozloupnout jak oříšek. Proč tak velký kola? Asi zase né kvuli sprintům, ale zkus si brzdit na stopětašedesátkách a na dvěstěpatnáctkách a hned víš, proč. ZELENKA prostě není auto na sprinty a ty to pořád srovnáváš 

15:11:33
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> jate-line: tak si jezdil jako prase a to se zase budu hadat ja, stryc mel jeste pred tim nez si kupil alteu octavii RS a jezdil ze 13 a kdyz na to slapnul tak za 17, ale to je o trosku jinci grady nez "serie" 1.8T jinak kamos, trosku zbohatlik ma to same co si uvadel ty passata 1.8T a jezdi za 11 (podle palPC) a to myslim az tak nekeca.... v cem je chyba?
-> Don Carlos: jasneze nejde tohle srovnavat, ale zacal si si ty, zacal si srovnavat 1.8T s predelavkou favoritackeho motoru, coz je podle me fakt dost zavadejici
-> Don Carlos: jasneze nejde tohle srovnavat, ale zacal si si ty, zacal si srovnavat 1.8T s predelavkou favoritackeho motoru, coz je podle me fakt dost zavadejici
15:02:47
04.09.2005
04.09.2005

jate-line
Že 1.8T papká mín to mi ani neříkejte ve srandě měl jsem tu čest se svést s VW Passat 1,8T-a že bych se vešel pod 15 l/100km to bych se hádal, jo dá se zajet za 12l ale to je šepot květin
.Sice Remix má špatnou zkušenost s Fa ala karbce z CBR či čeho, ale to neznamená že všechny fa papají obdobně...


14:57:10
04.09.2005
04.09.2005

Don Carlos
Už kdysi se tu válelo téma,za kolik jezdí 1,8 T. Byly tu názory kolem 13 litrů. Fajn beru. Ale musíš vzít v potaz, výkon motoru a výkon motoru přenesený na kola. Je to rozdíl. Všude i v časopisech se uvádí pouze výkon motoru. Vem si catterpilllar, či jak se to píše. Největší na světě má výkon kolem 5200 KW!!!! Jenže na kolech je úplně něco jiného. Navíc, když chceš mít pořádné zrychlení, je ti na prd výkon, protože k tomu potřebuješ hlavně krouťák.Ale není to jen o tom. Vše musí být sladěné. Od perfektního motoru, skříně až po vhodný rozměr pneumatik a jejich směsi. Kdyby tuner použil menší a lehčí kola, zrychlení by šlo podstatně nahoru i bez kur.ení spojky. A až ti přestane foukat turbo, tak máš co dělat, abys zase nenacpal 20 tisíc.Zase se tu srovnává něco, co se nedá srovnávat. Už mně to tu nebaví.Prostě jsou tu napsány výhody a nevýhody obou situací. Ale to nejde srovnat. Nejde, nejde a nejde.
14:55:50
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
Pro ukázku, kam se dá dostat s cenama upravenýho fáčka:
hlava z feldy MPi 50kW po celkové úpravě 4000,-
kitová sada pístů, vložek o vrtání 78 + klika z fabie upravená do bloku 742 : 17 000,-
vačka 280/280: 2000,-
karburátory WEBER 45 DCOE cca 20 000 i se sáním, když budeš mít štěstí
výfuk se svody 4->1 4000,-
nepočítám sestavení toho všeho do bloku, chladič oleje, úpravu setrvačníku, kovokeramickou spojku a další "luxus", odladění atd. Pokud budeš šikovnej a budeš mít kamarády, co ti dost prací udělaj "za babku" jsi na 40 tisících a to chci vidět, jakej výkon z toho dostaneš a jak dlouho to například snesou sériový ojnice.
hlava z feldy MPi 50kW po celkové úpravě 4000,-
kitová sada pístů, vložek o vrtání 78 + klika z fabie upravená do bloku 742 : 17 000,-
vačka 280/280: 2000,-
karburátory WEBER 45 DCOE cca 20 000 i se sáním, když budeš mít štěstí
výfuk se svody 4->1 4000,-
nepočítám sestavení toho všeho do bloku, chladič oleje, úpravu setrvačníku, kovokeramickou spojku a další "luxus", odladění atd. Pokud budeš šikovnej a budeš mít kamarády, co ti dost prací udělaj "za babku" jsi na 40 tisících a to chci vidět, jakej výkon z toho dostaneš a jak dlouho to například snesou sériový ojnice.
14:44:17
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> Don Carlos: 1,8T papká míň, to mi věř. Jakákoli sebedecentnějc upravená 1,3 si vezme 10litrů a víc, pokud s tím chceš jezdit ostřejc, tak potěš pánbůh, pořizovací cena 1,8T je pod 40 tisíc sakum prásk a pokud chceš dostat tyhle koníky z 1,3 tak mi věř, že tě to vyjde na ty samý prachy a pokud si vezmeš, kolik na tom motoru najedeš kilometrů do příští generálky, tak to nebude ani třetina toho, co si nechá líbit jednaosmička, pokud ti nejde matematika, tak se vrať do školy.
14:41:08
04.09.2005
04.09.2005

fine_ray
-> Don Carlos: no i kdyby 1.8 papala 10l V-poweru pořád je to lepší než speciál kterej papá buhvíjakej mix
s buhvíjak velkou spotřebou!


14:31:24
04.09.2005
04.09.2005

Don Carlos
A kolik myslíš, že papá takový 1.8 T ? Podle mně spíš žere. A když to chceš tak, tak si vem pořizovací náklady na motor z octavie a na motor upravený fabl. Rozpočítej si to na kilometr a jsi tam, kde jsi nechtěl být. Ono se to po pár set možná tisících km vyrovná a turbo bude levnější na km, jenže to tak nemůžeš brát.
14:31:20
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> Don Carlos: Myslím že pokud jde o kroucení kastle, tak při nárazu ve 180ti se ti skroutí jak s motorem 1,3, tak 1,8 podobně, jinak si nemyslím, že by ZELENKA měla špatnej podvozek nebo snad poddimenzovaný brzdy.
14:24:47
04.09.2005
04.09.2005

Don Carlos
Já nenapsal, že je to na nic. Možná to tak vyznělo... Jenže on 1.8 turbo 20 V je poměrně extrém (v shade), tak bych chtěl vidět taky tomu odpovídající výsledek.Georg vyhrává díky váze. Je to extrém. Ale taky má kvalitní výsledky. Zase třeba 1,8 T ještě zrychluje při 180km/h, ale pak zase nastává otázka brždění, kroucení karoserie a mnoha dalších bezpečnostních prvků. Tak ten rám určitě zmenšuje spotřebu pampers.... Georg byl první, který mně napadl, vlastně to sem hodil jate-line. No ale to je jedno. Jsou i jiné shade, které chodí dobře. Ale prostě bych asi čekal od Zelenky něco víc.
14:17:36
04.09.2005
04.09.2005

REMIX
-> Don Carlos: A co zkusit srovnat spotřebu udělaného závodního motoru z fáčka a sériového motoru 1.8 z oktávy.. Pořád myslíš, že pořádně upravený fáčkový motor je lepší jak motor z okávky? Já myslím že ne.. kdyby měl někdo spotřebu 40l/100km, tak v dnešní době při ceně benzínu 30kč/litr si moc asi nezajezdí..pokud to nemá jen na závody
14:15:07
04.09.2005
04.09.2005

fine_ray
-> Karlos: jj
a souhlas 


14:13:41
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> fine_ray: Jsi rychlejší 

14:12:34
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> minno: pako

14:11:48
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> Don Carlos: Ale to je ono, já jen napsal, že nespojuju ZELENKU s auty, dělanými specielně na sprinty, ani jí tak Tuner nikde neuvádí; nikdo ti tvůj názor přece nebere, jen to dokážou lidi okomentovat, co si myslí oni a když tu napíšeš, že v podstatě "1,8T je úplně na nic", tak se nediv na ty reakce.
14:08:49
04.09.2005
04.09.2005

fine_ray
-> Don Carlos: ale né, nikdo ti názor nebere! Ale jde o to ho nečim podložit, takže ve chvíli že je nebušený fávo (bajvoko 100 koní) lepší než 1.8T20V v serii tak bych chtěl vědět v čem? Jestli to bereš podle životnosti? Podle ceny takto upraveného motoru? nebo podle toho že je škodováckej? protože i 1.8T20V je taky koncernovej motor 

14:08:14
04.09.2005
04.09.2005

minno
bavit sa ale o kozach by nemuselo byt zle

14:05:07
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> kirri: asi takhle



14:03:40
04.09.2005
04.09.2005

Don Carlos
Zase beru, že georgina na sraz nejezdí po svých. I když teda přijede po svých, tak na trianglu. TZN bez motoru.Každý uznáváme něco jiného. Já jsem tady dal svůj názor a opřelo se do mně hromada lidí, kterým se líbí něco jiného.Tak mi to tu teď připadá jak v naší posr.ný vládě. Jeden o voze, druhý o koze.
14:00:54
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> Karlos: pokud sou neci pochyby a dalsi veci podlozene, neni duvodu to nenapsat, pokud o tom vy minimum radej ma mlcet, a svuj nazor by se nemel nikdo stydet, jenze tu to trosku odskakuje nekam jinam, proste to neresme
13:58:20
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> kirri: To ale snad ani ne ale já se snažím být tady na stránkách (od mého zaregistrování cca 2 roky zpět) být raději pasivní, nebo si proti sobě poštvu skupinku lidí, co mě za mé názory budou chtít vyštípat, no až poslední dobou taky začínám přilévat olej do ohně, na kterém se pak zákonitě popálím jedině já sám.
13:54:35
04.09.2005
04.09.2005

jate-line
nemá to cenu káždý uznává něco a někoho jiného a každý má svoji pravdu

13:53:17
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> Karlos: se ani nedivim ze to nekteri lidi nectou, taky asi prestanu
13:52:21
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> kirri: Tady to asi fakt nemá cenu
13:51:14
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
Jinak já osobně jsem se taky vydal cestou trnitou zachovat origo 742.136 blok a překopávat a s*át se s tím neskutečným způsobem. A vím, do čeho du, jelikož jsem stačil už jeden motor 136 v tuningu do*ebat.
13:50:32
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> Don Carlos: ukaz mi skodovku s motorem ktery tam ma byt LEGALNE a pak uvidime, jinak trosku si to prehnal s tim "visual tuningem" u toho 1.8T, nebo ja ksi to nazval
-> fine_ray: tohle tady nema cenu
-> fine_ray: tohle tady nema cenu
13:45:31
04.09.2005
04.09.2005

dial K for Karlos
-> Don Carlos: Ty tu pořád o sprintech a o tom, jak turbo nemá význam, ale je myslím třeba si uvědomit jednu věc: To, že jezdí ZELENKA sprinty, neznamená, že byla pro sprinty postavená a já se Tunerovi vůbec nedivím, že jí nechce hned odprasit na pár rozjížďkách. Myslím, že tohle pochopí člověk, který si zažil to, co Tuner, který autu obětuje tolik času, peněz, práce... atd a to si nemyslím, že bych lezl Tunerovi někam, osobně ho neznám, jen ze srazů ale to mi stačí, abych si uvědomil, že on to svoje auto má určitě rád natolik, že mu nenakládá hned odspodu, aby nerozloup skříň apod.. Máš pravdu, že kdyby někdo postavil hardcore favorit motor, tak by ho asi na sprint porazil, ale kolik asi takovej motor má výdrž a jakej to asi musí bejt komfort jet s tím delší trasu? Nehledě na to, jakou asi musí mít pořád ještě ZELENKA velkou akceleraci na zařazenej 5. stupeň.. Podle mě má Kirri pravdu, jiná věc je, jak se kdo vyjadřuje, no uznej.
13:42:21
04.09.2005
04.09.2005

fine_ray
-> Don Carlos: moment.. s fávem lepší časy? v rámci čeho? že auto váži 750kg? že přijede na podvalu? Sem pořád nepochopil, proč je turbo na 1,8 20V špatný....

13:40:55
04.09.2005
04.09.2005

Don Carlos
Bohužel jsem figuroval na těchto stránkách pod jiným nickem.Situace mně donutila to změnit. Jenže ty vůbec pořád nechápeš, co myslím. Za chvilku se budou tunit shade tak, že na nějaké hnusné americké auto s obsahem 5 litrů se namastí logo škoda a tím pádem se stal majitel tohoto vozu králem skoda.virt.cz. Já jsem prostě zastáncem klasických škodovek s motorem, který tam má být, protože vím, že když se ten motor udělá, tak to prostě jede!!
13:33:51
04.09.2005
04.09.2005

kirri
a uz se o tom nebavim pac ti to nevymluvim a ani nevysvetlim, proste nez zacit zvatlat prvne si zamest pred vlastnim prahem.....
13:32:03
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> Don Carlos: njn dementoid meeting
Jinak TUNERovi fakt nikam nelezu, jinak si tim rekl co si rekl, navic, co ty vis co chysta, vis me nejvic fascinujou lidi kteri se zalogujou pred chvili maj 8 prispevku nemaj vyplnenou ID kartu nemaj tu auto a zacnou se do nekoho navazet, to je prece divny ne? Navic stejne jak vis ze dotycny ma ukonceno, pokud muzu rict TUNER je kamarad a vim asi co by jeste chtel, hotove to neni apokud by si precetl forumjak se vratili ze srazu vse je tam jaks taks vysvetlene
Tohle je proste typicke forum ktere se zvrhlo, proste "welcome on virt"
Nejlepsi je zvazit to co chces napsat jeste pred tim nez to vrhnes do prostoru
Jinak TUNERovi fakt nikam nelezu, jinak si tim rekl co si rekl, navic, co ty vis co chysta, vis me nejvic fascinujou lidi kteri se zalogujou pred chvili maj 8 prispevku nemaj vyplnenou ID kartu nemaj tu auto a zacnou se do nekoho navazet, to je prece divny ne? Navic stejne jak vis ze dotycny ma ukonceno, pokud muzu rict TUNER je kamarad a vim asi co by jeste chtel, hotove to neni apokud by si precetl forumjak se vratili ze srazu vse je tam jaks taks vysvetlene
Tohle je proste typicke forum ktere se zvrhlo, proste "welcome on virt"
Nejlepsi je zvazit to co chces napsat jeste pred tim nez to vrhnes do prostoru
13:23:57
04.09.2005
04.09.2005

Don Carlos
Já o tom vím asi fakt *****, ale nejsem ****. Jenže ty jsi ASI tomu člověkovi vlezený až po kotníky někde, že jsis vůbec nevšiml, co jsem tím chtěl říct.Na co ti je motor, který má takové koně, když k tomu nemáš skříň????????????????????
?? To je prostě jenom visual tuning, na kterém jsem ale ocenil práci a nápad! A dál jsem chtěl říct, že se dá dosáhnout z favorit motorem lepších časů, než s nějakým turbem, 5 ventily na válec a o půl litru větším obsahem.

13:06:19
04.09.2005
04.09.2005

jate-line
...nebo 2.0 gti



13:05:22
04.09.2005
04.09.2005

kirri
-> Don Carlos: t si **** asi nevis ze nema takove casy na sprintu pac tam ma serii prevodovkua nechce to odvarit, ale jako mluvi ti to pekne, ale vis o tem akurat vis co.......
a i s tim ma nej casy a na srazu virtu skoncil 2, takze mu to jede fakt spatne, no, radej mlc
a i s tim ma nej casy a na srazu virtu skoncil 2, takze mu to jede fakt spatne, no, radej mlc
13:04:28
04.09.2005
04.09.2005

Don Carlos
Přesně tak. George Negru a jeho motor favorit 1300 ccm.
13:01:25
04.09.2005
04.09.2005

Don Carlos
No nejede. Se podívej, jaké mívá časy.Ono je to jako fajn dát do shade takový motor. Oceňuji tu práci, ale na sprinty je to o ničem.Kdoví, jestli teď tady kvůli tomuto na virtu neskončím.

12:49:32
04.09.2005
04.09.2005

jate-line
-> Don Carlos: George Negru...

12:41:02
04.09.2005
04.09.2005

fine_ray
-> Don Carlos: myslíš jako že mu to jede málo, nebo že mu to jede... sem to nějak nepochopil z Tvého příspěvku 

11:39:47
04.09.2005
04.09.2005

Don Carlos
Nevím, co na tom turbu všichni vidíte? A hlavně z octavie. Se někdy podívejte na video ze sprintů, jak jede jednomu velmi známému člověku z těchto stránek auto s turbem!!! A příčňák patří podle orig. schovat za čelo!
