Na co jezdíte s motorem 742.136 ?

prohledat
99 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.07.2005 do 18.07.2005, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
řadit dle data
22:08:10
18.07.2005
Honza M
Tady to píšou. Motory škoda 742.136 nejsou dělané na trvalý provoz na bezolovnatý benzín.
ftp://ftp.skoda.plivnik.c z/pub/_skoda/foto/casopisy /S136GL_atmb89-7/automobil -89-7_2.jpg
17:13:56
18.07.2005
Labros
A ot kedy ty hovoris ako rodily Slovak? Ja sa domnieval, ze King byt prava Cecha 1
23:41:45
17.07.2005
Peto85
-> King2: no podla toho co sa tu pise o tom ako sa to lisi tak ja mam este staru 136 ale inak je to 11 mesiac 89
23:26:55
17.07.2005
King
2 Peto85: Riesi sa tu prve serie motorov 742.136, ktore, ak sa nemylim, boly montovane do rapidov. Niesom si isty, ale sedany 136 maly uz novy typ sediel, takze nieje co riesit 4 Inac suhlasim s tim, ze proste jazdim a ak nisu problemy, neriesim....
03:59:43
17.07.2005
Peto85
ja neviem co tu riesite ma kazda 136 sedal alebo ne ak nahodou hej tak to znese tada ja si myslim a ja tam capujem benal co ma cez 100 oktanou smrdi to jak aceton je to bezfarebne jak voda auto ide jak drak a uz som na tom spravil peknych par tisic raz som omylom natankoval 91 uni aneb olovo a dokym som to nevitiahol tak to islo uplne napikcu skusil som ist asi 20 km na dalsiu benzinku neprestalo tak som musel dat 98 a to svinstvo 91 muselo ist do bandasiek inak mam origo sedan 1361
21:32:04
15.07.2005
King
2 COL: nojono :) To byla enem takova hyperbolka :)
23:39:12
14.07.2005
COL
Diplomu mam dost :o). radeji bych nejakou cenu :o), zvlast, kdyz jsem asi jediny, nebot tech motoru 742.136 se 100000 zajiste ani nevyrobilo...
22:56:54
14.07.2005
King
Diplom by stacil? 1 Taky jsem pred mesicem koupil jednu 742.136ku a pro jistotu ji davam feldi palici pro klid duse 4
22:12:51
14.07.2005
COL
-> King2: Hlasim se mezi tech 1:100000 :o), je za to nejaka cena? :o))
21:36:53
14.07.2005
King
Jenom k vecnym dohadum o 742.136 a bezolovu - neni nic snazsiho, nez nastavit "predpisovou" ventilovou vuli a zacit jezdit na N95 bez aditiv. Po rekneme 2000km vuli zkontoluju a kdyz se na vyfuk. ventilech nehne, jezdim vesele dal na N95 (nebo lpg). Osobne jsem sna nezazil nikoho, kdo by mel problem na 136ce se zaklepavanim sedel a kdyz by nahodou 1:100000 mel dotycnej smulu, palice z fava ci feldy nestojej majlant4 Saskovat kolem rapouse ci sedanu s hlinikovou palici motoru s Banaditem nebo jinejma sragorama mi prijde trosinku ulitly :) Ale je to vzdycinky pohled na peclive drivery, napr. nedavno "klobouk" s nalestenou Ladou 2108 na Benzine, kdyz natankoval polovinu svoji rocni spotreby benzinu v podobe plne nadrze Naturalu a pak jeste s laboratorni presnosti odmeril davku Benaditu, obradne nalil do nalevaciho hrdla. A kdyz neco delam, tak poradne, takze starik jeste asi 20 vterin hopsal po blatniku, aby smes v nadrzi jeste pred vyjetim dokonale zhomogenizovala - predstava, ze by motor(s nejvetsi pravdepodobnosti schopny spalit vsechno od konaku vejs :) dostal, byt kratkodobe, davku benzinu s podlimitnim mnozstvim aditiva, je jiste stresujici :) To uz vetsina nervoznich ridicu ve fronte za dedkem i ja od lpg stojanu, nevericne kroutili lebkou :)
13:33:08
14.07.2005
Pilot 105
-> Lájoš Bács: Jj, to znám: "Pij rychle, už se stmívá".3
13:30:40
14.07.2005
Labros
-> Pilot 105: Pak jedině vypálit... na Moravě prej takový výpalny existujou, přineseš si kopec švestek a dostaneš směs etanolu s metanolem 4
13:27:24
14.07.2005
Pilot 105
Jinak líh se dá použít také, ale otázka je v jaké kvalitě se dá koupit, ideální by bylo sehnat 96%.
13:24:54
14.07.2005
Pilot 105
-> Pepino RS: Samozřejmě, že se sehnat dá, ale aby ti ho někde legálně prodali musíš mít povolení pro nakládání s jedy a nelegálně ti ho nikdo nedá, jedině blázen, jelikož se vše musí evidovat a v případě problémů je to na kriminál.4
13:14:25
14.07.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Gryzly: Gut. Děkujeme pěkně. A já mám akorát 136 (r. v. 1988), takže se na to stejně budu muset podívat, protože k tomu tam žádná poznámka není. 10
12:27:04
14.07.2005
Labros
-> Pepino RS: líh je etanol, takže podle toho co psal Pilot105 jo...
12:24:47
14.07.2005
Pepino RS
-> Pilot 105: myslys ze se opravdu methanol neda sehnat kdyz na nej jezdej plochodrazky a dragstery ? zvedl b yi oktanovy cislo lih ? 4
12:16:14
14.07.2005
Majkl
-> Lájoš Bács: ale pisou tam to i to takze kazda hlava 136 lze provozovat na bezolovo4
12:07:15
14.07.2005
Gryzly
-> JIRIK:
zvětšit Na co jezdíte s motorem 742.136 ? - obrázek od Gryzly vložen 14.07.2005 12:07:15
10:55:53
14.07.2005
Labros
Dneska je taky auto hlavně na image a pro část lidí jako spotřebák - když vidím na co se zaměřujou reklamy na nový auta - to je samý "to není auto, to je životní styl" apod.
10:52:58
14.07.2005
Baghira
-> Lacross: Ty už byli vychytanější, já mluvim o 87-88 a začátek 89, to byli šroty. Nicméně stejně ten kdo ho měl, měl obecnou prestiž a proto si to stejně lidi koupili, navíc po tý bombastický kampani, co na to probíhala... Hold tenkrát bylo ještě auto asi jako je dnes rodinej dům a ne jen jako spotřebák.
10:23:08
14.07.2005
Labros
-> Gryzly: my sme si teda (otec) favorita koupili v r. 1990 a byl naprosto v pohodě, žádná rez, žádný poruchy, až asi do 93 kdy jsme ho prodali strejdovi a ten si taky na nic nestěžoval
jeli jsme s nim třeba do Dánska a zpátky, ale je fakt že takovou cestu by poměrně nový auto vydržet mělo 1
10:19:44
14.07.2005
Gryzly
-> Baghira: kvantita vítězila nad kvalitou
10:09:30
14.07.2005
Baghira
-> Lacross: No vzhledem k tomu v jakym stavu ty Fava byli, tak věř tomu, že si ho koupil jen skalní nadšenec, protože ty auta a to nekecám byli rezavý už v prodejně. Normálně měli puchejře pod barvou a do dvou let to bylo skrz, když s tim lidi nic nedělali a navíc byli šíleně poruchový, takže 136 sedan nebo Rapid bylo pro spoustu lidí mnohem lepší řešení.
10:06:41
14.07.2005
Labros
-> Baghira: hm tak to bych si v ty dobe asi koupil favorita 1 asi urcite.. za 2 táci navíc o třídu lepší auto.. (aspoň napohled) a to ještě kdyby do sedanu dali LEKR tak by byl snad dražší než fáčko!
10:05:37
14.07.2005
Majkl
-> Lacross: co to mas za nick Tráboši??3
10:00:59
14.07.2005
Baghira
-> Lacross: To nemám, pamatuju si to z hlavy, protože táta mýho kámoše byl šmelinář a obchodoval s tim...jinak je to přepočet z tuzexovejch cen. Ale sedan 136 stál myslim 85.000,- Kčs.
09:31:36
14.07.2005
Labros
-> Baghira: a kolik stál sedan 136? máš nějaký dobový ceníky?
09:17:17
14.07.2005
Baghira
-> Labros: , -> DuriQ: To je fakt první favority 136 stáli 87.000,- Kčs a rapid 136 v tý době stál 96.000,- Kčs.
09:12:48
14.07.2005
DuriQ
Labros: to si nato ako prisiel ze prve fataky boli drahsie ako posledne rapuse 3 a pokial viem tak posledne rapidyty boli lepsie ako prve fakire... ja mam motor r.v. 1990 tam by mohli byt tie sedla a ked niesia tak mi je to uplne jedno mam este dve zalozne sisule 3
09:09:52
14.07.2005
DuriQ
PeterP136: na letecky benzin 3
01:32:51
14.07.2005
Pilot 105
-> PeterP136: Jó to nevím, ale plochodrážní motorky jezdí na čistý metanol.
01:30:50
14.07.2005
PeterP136
-> Pilot 105: Treba ist do miestnej palenice :)
Inac aj toluen zvysuje oktanove cislo benzinov ale menej ako metanol.
Ozaj a na co jazdia zavodne auta?
01:24:31
14.07.2005
Pilot 105
-> PeterP136: Já to také nikomu nedoporučuji, pouze odpovídám na dotaz Pepina RS, jak zvýšit oktanové číslo.4
Metanol stejně nesežene, jelikož je to prudký jed.
19:57:50
13.07.2005
Rapid135
motor 742.13 742.136 musi mit oktanovy cislo 95 minimalne z toho 136 muze mit bezolovnatej a pokud se cislo motoru zklada z toho ze v prvnim radku je cislo vyrobni cislo motoru a v druhym 136 tak tam ty aditiva budes asi muset mozna davat,pokud je tam za 136 jeste 8 tak to jezdi POUZE na bezolovnaty. pokud to neni pravda tak du reklamovat knizky co mam
19:54:00
13.07.2005
PeterP136
Inac na lpg ma teraz moja 742.136 50tkm a to poslednych 30tkm benzin vobec neochutnala, len raz za pol roka sracku co ostala v nadrzi :).
19:53:20
13.07.2005
PeterP136
V manuali k auticku do teraz jazdim, je napisane, ze paliva obsahujuce methanol mozu motor poskodit. Ale ako a preco to netusim.
15:13:19
13.07.2005
Pilot 105
-> Pilot 105: Mno, na pumpě udávají asi teoretické, vzhledem k tom, že se stanovuje laboratorně, kdežto motorové se zjišťuje zkouškou na motoru.4
15:10:01
13.07.2005
Labros
jako oktanový číslo
15:09:20
13.07.2005
Majkl
-> Pilot 105: to si muzu do nadrze neljt slivku nebo v plynem skupenstvi naprdet 4
15:08:44
13.07.2005
Labros
-> Pilot 105: A který je to, co se píše na pumpě? Teoretický, nebo motorový?
15:06:58
13.07.2005
Pilot 105
Jinak myslím si že dostačující by byl poměr. 3:14
15:05:57
13.07.2005
VeTeV
-> Pilot 105: mno tak to je pekne 4
15:04:58
13.07.2005
Pilot 105
-> Labros: No ideální by bylo jezdit na čistý metanol, nebo ne?
zvětšit Na co jezdíte s motorem 742.136 ? - obrázek od Pilot 105 vložen 13.07.2005 15:04:58
14:57:02
13.07.2005
Labros
Nad tim jsem už taky uvažoval, protože jsem neviděl úplně důvod proč začali vyrábět 135. a protože 135 byly od začátku na natural tak by to odpovídalo.
14:53:28
13.07.2005
Dušan
mno ja davam do 120ky 3litry specialu nebo naturalu to je jedno a 1litr upraveneho lihu a jezdi to jedna basen. Az se posere tak se posere a pujde ven.

K tem hlavam 135 a 136. Co se v te dobe delalo za benzin? Special90 nebo 91 a Super95. Delal se koncem 80tych a zacatkem 90tych let natural 91 a 95? Jestli se delal jenom 91 tak je to vyreseny. 136 musela jezdit na olovo protoze nic jinyho nebylo.

To jest moje uvaha
13:32:40
13.07.2005
VeTeV
-> Labros: ale pytel na lih, benal michanej s redidlem
13:31:35
13.07.2005
Labros
-> VeTëV: na Redbull? to se nedivim že to předjede škůdku, akorát se to soudruhům trochu prodražilo!
13:02:38
13.07.2005
VeTeV
-> Labros: zigul na to jezdil 3
13:01:36
13.07.2005
Pepino RS
-> Labros: jo smesovaci pomer by to chtelo ! 4
Extreme Tyres