Na co jezdíte s motorem 742.136 ?

prohledat
99 příspěvků (zobrazeno 51 až 99) od 12.07.2005 do 18.07.2005, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
řadit dle data
13:00:15
13.07.2005
Baghira
-> VeTëV: A jeden Redbull, aby to mělo křídla :-).
13:00:07
13.07.2005
Labros
-> VeTëV: do čeho? do volhy?
12:58:55
13.07.2005
VeTeV
-> Labros: 2 dily lihu a dil redidla 3
12:58:28
13.07.2005
Labros
-> Pilot 105: ještě by to chtělo směšovací poměr 4
12:40:45
13.07.2005
Pilot 105
-> Pepino RS: Líh, metanol apod.
12:14:34
13.07.2005
VeTeV
-> Jirik: jako ze jsi dal kousek penisua dostal jsi kousek hlavy? - hele nebyla to firma Darcovstvi organu sro? 3
12:06:29
13.07.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Labros: To je právě ta sviňuchovina. Hlava na těch motorech může bejt z něčeho jinýho. Asi se poohlédnu po nějaké z Fifiny. Tudle jsem viděl Áčkovou hlavu, velmi pěknou, profi upravenou za dobrej penis. 1
12:03:59
13.07.2005
Soda
skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=92

myslim že to má být takhle akorát nevim proč 135 můžou všechny na bezolovo a 136 jen s vyraženým číslem 8
12:00:39
13.07.2005
Labros
-> honzam: to sem psal už 2x
drobnej nedostatek je, že to číslo je na bloku 3
11:52:06
13.07.2005
Honza M
Tady máte odkaz který to rozřeší:
skoda.panda.cz/clanek.p hp3?id=92

bezolovo pouze pokud je vyzaženo číslo 8
10:51:37
13.07.2005
Milos
daval som "u nas je to ANABEX" aj do 120ky ked som daval do nej VPower a davam to teraz aj do 130ky
09:51:06
13.07.2005
COL
DuriQ: asi to zas takovy problem nebyl ty hlavy mely jak jina katalogova cisla, tak jina cisla JPKOV i vselijake ruzne nalitky.... takze se asi delaly.... udajne ta sedla pro 742.136 byla levnejsi a snaze dostupna, i kdyz je pravda, ze 742.136 se zas tak moc nevyrobilo
09:33:56
13.07.2005
Labros
-> DuriQ: já už tomu taky věřím.. vim že se ze začátku dovážely drahý japonský sedla a tak klidně věřim že je dávaly jen na hlavy do favoritů, což byly dražší auta. Na lince klidně mohli vyrábět všechny hlavy najednou, a později je osazovat sedlama.
09:32:19
13.07.2005
Labros
-> Labros: "bezolova i olova"... až na stříkačky, který jsou jen na bezolovo
09:30:55
13.07.2005
DuriQ
COL: taka otazka z oblasti Ml. Boleslavy ? ty si myslis ze by robili na pase dva druhy hlav ? 135-136 asi tazko teda mne to pride troxu neekonomicke a im asi tiez aj ked to bolo sice za komacov a tym ekonomika asi moc nevravela 1 ale aj tak islo o zisk... a toto by boli drahe naklady... tak neviem
09:25:16
13.07.2005
DuriQ
Jirik: ja si myslim ze ked si nic nerobil zo sedlami iba si ix ocistil a ten motor mal co to uz nabehane tak tie sedla si uz aj zvykli... do 130som daval furt 95bez olova a v pohode mala zle tlaky uz ked som ju kupil motor posluzil 2roky a vybehal som ho natolko ze sa kusol 1 ale benalom to nebude... najazdene ma ten motor cez 40tis. za tie dva roky ked zhodim palicu uvidim co ten benal spravil v skutocnosti 1 ale do novej 742.136 lejem 95 a mozno budem 98... samozrejme bezolovo... mno za 3mesiace co som jazdil na 136 a potom sa pustil do GO tak bol jeden ventil prepaleny ale to skor s toho ze ten motor sa tak trochu prehrial... a aj keby sa nieco stalo este mam dve rezervne hlavy 3 ale nemas sa coho bat...
09:23:24
13.07.2005
Labros
-> COL: možná máš pravdu, teďka koukám do Andrta a je tam že všechny typy umožňujou spalování bezolova i olova. Možná jsem si to spletl s 742.136. Favority 136 asi ze začátku dostávaly ty japonský sedla.
09:15:39
13.07.2005
COL
-> Labros: katalog a nektery knizky zas rikaj neco jinyho :o)
09:14:11
13.07.2005
Labros
kupoval jsem motor 742.136 od chlápka, který tvrdil, že s původní hlavou najel 80.000km na N95 a "prý" bez problémů.
09:13:39
13.07.2005
Labros
-> COL: ani u všech fáv to není v pohodě, první favority 136 byly na olovnatej, říkají to i tovární prospekty z té doby.
09:10:01
13.07.2005
Labros
-> Jirik: jakto že zase nevíš nic? sem ti řekl že se to dá poznat a řekl sem ti i že někdo ví přesně kde je ten nálitek. Vim že jsem se o tom bavil s Veronem a jsem si skoro jistej že ví, kde ten nálitek má bejt. A ještě jsem napsal o té osmičce, která má význam v případě, že o hlavě víš že je originální.
09:04:21
13.07.2005
Jirik - zrušená registrace
-> Pepino RS: Musí bejt dostupná. U nás v Plzni běžně seženeš 98ku nebo 99+. Jinak jsem viděl přísady do paliv, jako jsou ty aditiva a náhrady olova, na zvýšení OC.
08:43:33
13.07.2005
Pepino RS
a propo cim se da zvisim oktanovy cislo ?? 4 potrebuju s mim motorem jezdit na 98 a ta je u nas nedostupna !! 4
08:26:24
13.07.2005
CHIP
-> Jirik: Pouzivam aditiva od Aralu ( ne, Analu Jiriku .. 1) a jsem s tim spokojen. Dekl je dost velkej a sundava se dobre ...
08:13:22
13.07.2005
Gryzly
-> Jirik: Kup si aditiva od Sheronu, ti maj takovou šikovnou nádobku, taky s dávkovačem.
08:03:09
13.07.2005
COL
do 136tky (u motoru montovanych jako 742.136) je potreba jezdit s prisadama nebo aspon na stridacku.... sam jsem mel po 40tkm na lpg/natural dva vyfukovy ventily pekne zaklepany, jeden z nich o nekolik mm. Zkusenost na jinem aute rika, ze hlava jeta 200tkm na olovnatej super se zacla zaklepavat po najeti cca 50tkm na lpg/n95..... U 742.135 a vsech fav (aspon podle udaju z katalogu) je to bez problemu.
07:59:17
13.07.2005
Jirik - zrušená registrace
Mě to taky nevadí tam ten sajrajt lejt.
Lil jsem ho tam do 105 a i od začátku co mám tenhle motor.
Ale mušim si koupit novej a od Essa už nikdy více. Každej pak na mě čumí, co to tam leju, když do toho auta hupnu, zabublám a odstartuji. Třeba si myslí, že tam čepuju nějakou raketovou příměs na zvýšení OC. 3
07:37:28
13.07.2005
Rooney - zrušená registrace
Mno , mám taky 136 a jezdím na n95 a žádný probémy s ventilama nemám.
No ale kdyby se to náhodou posralo , tak tam šoupnu feldohlavu a je to.2
07:25:10
13.07.2005
sep
-> Baghira: :pokud to jezdilo celých těch 50 tis na olovo......jak říkám,každého věc,mně nepřijde přísada za půl sta tak drahá abych to nějak řešil...
07:04:48
13.07.2005
MATTESS
-> Climber: O tom bych mohl vypravet. Jednou do 105 jsem bral special a ten magor, co to dovezl to zkurvil a ja mel v nadrzi naftu s benzinem 1:1. Nejelo to ani po rovine, hulilo modro bile a rachtaly ventily, ze jsem myslel, ze se ten motor rozpadne1
23:36:21
12.07.2005
lipnicak
jo hlavu mam vlastne s posledniho karburatorovyho facka,asi 93,blok je 89. Kolega ma 88/LPG komplet a jede to jak kra.. moje 306ka/98 - 1.6-65kW je na tom stejne,akorat ta skodka je vic do rychlosti a ma lepsi jizdni vlastnosti.
22:55:05
12.07.2005
Baghira
-> sep: Pokud se ventily za prvních 50tis km dobře zaklepnou, tak je to uplně fuk.
22:19:58
12.07.2005
ace ventura
-> sep: to je možný ale motor má najeto cca 110tis (30tis já) a nepozoruji nějaké problémy (N95+98). Např. kompres. tlak 13 stejný ve všech válcích...
22:12:35
12.07.2005
Borin - Král tuzerů
Já jezdím na LPG a speciál (občas i natural) 1
21:15:59
12.07.2005
Jirik - zrušená registrace
Takže jsem přesně tam co jsem byl. Vím zase nic.
Asi seženu tu hlavu z Felicie nebo Fabie.
Díky za rady, rozdělím si vás na dva tábory a udělám průměr. 1
20:26:24
12.07.2005
sep
kazdy ma svuj rozum........hlava ze 136 rok vyroby 88 nema tvrzena sedla,to ze to jede i bez aditiv je hezke,ale rozhodne nevydrzi to co s aditivy......
20:26:05
12.07.2005
Samantus
na rum
20:16:26
12.07.2005
ace ventura
taky mám motor 742.136 (88) a ze začátky jsem lil benadit, pak jsem se na to vyprd a jezdim na N95 (N98). Žadnou změnu jsem nepocítil.
19:01:35
12.07.2005
lipnicak
ja jezdim na LPG a natural95 bez adetiv a zadnej problem 136/89 hlav s klasickejma sedlama moc nejezdi a delalo se to u uplne prvnich 135tek.Videl sem uz nekolik 136tek a zadna na natural+adetiva nejezdi.
17:42:56
12.07.2005
PeterP136
OMW ma tiez taky special patent, ale lial som to tam len chvilku, potom som sa na to vykaslal, lebo som zvysky neodpareneho benzinu vyjazdieval tak raz za pol roka, ked uz prestali smrdiet ako benzin :) Inac poctivo vsetko vratane startu na lpg. A ventily sa ani nepohli. Ak teda neratam nepresnosti pri nastavovani :).
16:21:13
12.07.2005
Labros
opravuju se, nikoliv hvězdička, ale číslice "8", hvězdička je na každý 136.
16:19:01
12.07.2005
Sušenka
-> Labros: Sorry, jasne, ze opacne. 135 vzdy bezolovo a 136 i tak i tak.
16:01:32
12.07.2005
Climber - zrušená registrace
-> Jirik: zkus naftu3
15:24:01
12.07.2005
sep
-> Jirik: :pokud je to 88,a hlava je originál,tak přísadu lej.........ta 120 s možností provozu na bezoloovo,nikdy ne trvale,jenom střídání půl na půl s olovem,určitým řešením by bylo lít special (OC 91 a ma prisady na ochranu sedel) plus neco na zvyseni OC.......ale nejlepe dat hlavu treba z MPIcka.......
14:51:16
12.07.2005
Labros
abych to dopověděl, hvězdička na bloku znamenala "hlava na bezolovo". a co "to" někdo má vědět - kde je ten nálitek.
14:47:35
12.07.2005
Labros
-> Crisp: opačně.
14:47:25
12.07.2005
Labros
mno a jakou máš palici? je tam jeden rozlišovací nálitek kterej říká právě jestli je to hlavna na olovo nebo bezolovo.. Někdo z webu to tady ví, tušim že Veron... Jestli je to původní hlava, měl jsi u typu motoru na bloku vyraženou hvězdičku?
Já leju N95 a ničeho se nebojim, ale mám hlavu z Feldy...
14:46:01
12.07.2005
Sušenka
136 mohly trvale jazdit na bezolovnaty. 135tka zalezi podle me jak ktera, ale nemam tady moudrou knihu, abych se ti mrknul.
14:40:18
12.07.2005
Jirik - zrušená registrace
Na co jezdíte s motorem 742.136 ?
Já teda na Natural 95ku, benzíny od Shellu typu 99 oktanů jsem nezkoušel a asi ani nebudu. Nicméně. Pro jistotu jsem přilejval do benzínu přísadu na ochranu ventilových sedel, stejně jako u předchozí 105ky.
Nic se tím nezkazí a já mám klid.
V knížce a od ostatních se nic kloudného nedozvíte, páč každej říká něco jiného.
----
Tu přísadu jsem měl od ESSA, s odměrkou nahoře pod víčkem. Ti čuráci udělali to víčko tak skurveně, navíc malinkatý, že jsem aditivum 4x při tankování zavřel a otevřel a jedno ráno jsem ho nemohl povolit. Je tam ten bezpečnostní patent, jak se musí to víčko stisknout ze dvou stran. Nějak se to uvnitř ojebalo, takže to začlo prokluzovat, stisknout to šlo špatně, protože to víčko je malinký..
Chvíli jsem s tím zápasil, pak víčko povolilo a ten sajrajt mi vypěnil ven a pocákal mi ruce. Zavřel jsem ho, praštil s ním do koše a od té doby jsem bral třikrát pouze N95.
Je to 742.136 ze sedanu po GO a rok výroby motoru je tuším 1988.
Otázka zní : Skurvím / neskurvím / a nebo mám pro jistotu to aditivo používat ?
Znáte to, co kus to originál a u Škodovky člověk nikdy nevěděl z čeho je zrovna složená.
Táta měl Š120 L (1987) a i v papírech měl uvedenou možnost provozu na bezolovnatej.
Extreme Tyres