skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
-> palinator 20.05.24 12:47:12: vidím správně grafitový modulátor?
Nenašel jsem to já a ani to není v ČR, ale nález je to hustej.



-> Jarda/felda: Vezmi ho někam na sraz, on se "ujme"..

-> Jozka 07.05.24 14:56:23: potah tam je tušim neorigo, ale vypadá ve stavu že bych se ho neštítil nasadit a používat 

-> Vojťas 07.05.24 12:27:36: však v pořádku. Hod to na špalky, a za 10 let k tomu přijď a těš se z něčeho zas jiného ;) mě třeba vždycky stačilo to jen vlastnit... Prostě se všechno jen strada na kupu...
-> Syny 05.05.24 23:31:05: taky jsem s ním nedávno řešil nějaký díly na kolo
-> Vojťas 07.05.24 12:27:36: nikdy jsem nepouzival necteny... vzdy vse jen namatkove

-> Jarda/felda 07.05.24 10:27:31: Za sebe bych řekl tak +/- litr.. Třeba Krejčík má (nebo měl?) na aukru okyslej bez potahu věnce za 1400 - ale už celý měsíce.
Já před Vánoci zrušil nečtený a bez toho je sledování diskuzí prakticky nemožný. Ale v podstatě sem virt jen nahradil forem o kolech kam se teď mé zájmy přesunuly. I když se snažím sledovat pouze témata která mne v danou chvíli zajímají a jsou pro mne přínosná. Né jako dřív tady že jsem četl všechno :D
A vlastně jsem si letos poprvé připustil variantu že modrá škodovka letos nevyjede. Místo nalhávání si že na ní letos zamakám jako jiný roky :-D
A vlastně jsem si letos poprvé připustil variantu že modrá škodovka letos nevyjede. Místo nalhávání si že na ní letos zamakám jako jiný roky :-D
našel jsem hezkej kolíňák se středem, má to nějakou hodnotu ?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jen si dělej tu, legraci
Samozřejmě je to každého věc, jen je to vždycky zvláštní, když se nějaký velmi aktivní člen bez pádného důvodu odmlčí 


-> Syny: Třeba ho ale růži stesk obměkčí 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Já si s ním nedávno psal a ve zkratce to je jak píšu :) Vymazalo se mu na noťasu přihlášení do Virtu, tak to tak už nechal 

-> růža 05.05.24 19:03:38: Muzu mu napsat sms zejtra, jestli te to hodne tizi 

-> růža: Zjistil, že bez Virtu mu zbejvá spousta času na jiný věci 

Dneska jsem si v nějaké souvislosti vzpomněl na Dragona a našel, že tady Víťa nebyl už přes měsíc. Nevíte, co se děje?
-> Tomaso435 22.04.24 08:03:08: kolikrat ja uz daval novou tu gumku...
-> isti 21.04.24 23:06:25: není častější závada než ztráta neoriginálního Víčka :-D
Auto sa stará o seba a snaží sa čí rozsiahlejšiu časť zakonzervovať.

-> palinator: Jo, do MBčka

-> jans:
Takže taková komfortka
Takže taková komfortka

Já jo asi nevyužijí, tak kdyby někdo měl zájem je k mání.
Co to umí?
-> Petrson: Jo, Autonik
Taky mám jednoho doma...

Taky mám jednoho doma...
-> isti: Omyl,tento bol foťák a druhý skoro istí budík.
-> StepaNoFUN 29.03.24 22:32:33: Ja som pred týždňom našiel krokodíla,bol vonku cca rok
Žial je po smrti,je plný vlhkosti,baterka nabobtnalá,display ko.Našiel som to tak že som na to stúpil a display zasvietil (v tme)Škoda lebo tento som používal ako budík.

-> Bukaj: nosič je taková uni klasika, dá se dát na cokoliv ;).
-> ajok: Ivan Monev měl nějakej takovej nosič na Rapidu, ne?
-> Bukaj 02.04.24 08:07:03: no nemyslel jsem pro sebe, to bych se neptal, ikdyz být to 130, 5, 6 nejlíp bílá... :), Myslíš, že by ten nosič šel na rapida?
-> ajok: Co s tím? Máš doma málo práce (rozuměj vraků)?
Ale ten nosič na kapotu je zajímavej, myslím, že už jsem to někde viděl a na expedice by mohl být fajn

Ale ten nosič na kapotu je zajímavej, myslím, že už jsem to někde viděl a na expedice by mohl být fajn

-> Milan 136: vzdyt je to 5310...
-> StepaNoFUN 29.03.24 22:32:33: Na Bukaje to je moc moderní.
-> Václav Vašák: Tak to jo. Stejně si ale myslím, že by se šroub dřív natáhl/urval, než by povolil závitový spoj (pokud už není načatý) 

-> Bukaj 09.03.24 08:22:28: ty jsou ale vyrobené z Kryplonitu 

-> Václav Vašák: Prstama možná, ale sikovkama těžko

-> ajok 08.03.24 19:03:44: Superman by to dokázal!
-> Václav Vašák 08.03.24 09:55:49: jsem si to pustil bez zvuku a maly na mobilu a nechapal jsem, jak nekdo muze vytahnout sroub hlavy sikama

-> Tom Troll: To není dobré. Předpokládám, že u toho Fiatu byl ten filtrbox uchycen ještě jinde, než za karburátor - nemá ta nasávací trubka zespodu nějakou nožku? Takováhle páka jen na karburátor určitě nebude dělat dobrotu - minimálně tedy u karburátoru ze zinkové slitiny...

-> Bukaj: Pouze před šroubky do víka, víko - guma - čistič - guma - a plech kolem dokola který ho přidržuje. Nečekal jsem že to bude problém, ostatně se dodávaly SEDRy i v provedení se štefty jako náhradní díl pro Žiguli, kde je čistič řešen stejně.
Na žádné poškození jsem při pohledové kontrole nenarazil, takže zkrátka uvidíme jestli, potažmo kdy, se povolí znovu.
Na žádné poškození jsem při pohledové kontrole nenarazil, takže zkrátka uvidíme jestli, potažmo kdy, se povolí znovu.

-> Tom Troll: Jak je ten fiaťáckej filtrbox chycenej k motoru? Při nějaké rezonanci se rozkmitá a rozvibruje víko, takže se šroubky povolily, no. Zjevně v těch Fiatech je něco jinak - buď rezonance nebo lepší držák filtrboxu.
Jinak to, že víko poskakuje na karburátoru, bude mít vliv maximálně na systém sytiče a lehce proměnlivou hladinu v plovákové komoře (plus teda na systém ekonostatu, jestli máš karbec z 1203)
Spíš bych se bál, že se něco poškodilo/vyklepalo (trubka sytiče, odlitek víka nebo tělesa, uložení plováku...)
Jinak to, že víko poskakuje na karburátoru, bude mít vliv maximálně na systém sytiče a lehce proměnlivou hladinu v plovákové komoře (plus teda na systém ekonostatu, jestli máš karbec z 1203)

Spíš bych se bál, že se něco poškodilo/vyklepalo (trubka sytiče, odlitek víka nebo tělesa, uložení plováku...)
Tak to jsem nežral.
Emko se chovalo už delší dobu jak s vylágrovanym sedrem, váhavej nic moc a vysokej volnoběh, nic moc starty, přechody, odpověď na plyn... a nedávno se k tomu přidalo že mu v zátěži nad cca 3,8k prostě došel dech, jak kdyby došel benzín... kdekoliv pod zase dobrý, a na volný běh jakoby se kolem 4k prostě vyrobil elektronický omezovač, že pak vynechává a pálí každá x-desátá komprese, kdekoliv pod zase vcelku čistý chod.
Už jsem si říkal, jestli nejde benzín do oleje, nebo někde neteče proudem, ale auto nijak výjmečně benzínem nesmrdělo, ani se nějak extra nezvedla spotřeba, v oleji se neobjevoval, tak že se teda konečně pujdu podívat do karbu jestli se někde něco nepřicpalo, pohrát se šroubky, možná udělat po delší době předstih... ikdyž jsem si nedokázal představit co by se mohlo přicpat aby se to chovalo zrovna takhle, tak vemu za čistič (mám polskej čistič styl fiat / lada čtyřmi šrouby na víku karburátoru), a s čistič má vakl. Za okamžik čumim jak pero z gauče, protože všechny šroubky na víku karbece byly vycouvaný o 3-4 mm, víko se mohlo naprosto libovolně nadzvedávat a hopsat, a naprosto jediný efekt co to na běh mělo byl, že se to chovalo "trošku divně"...
Po dotažení se motor zase chová naprosto kulturně, teplý start po 20 min na brnk bez plynu, volnoběh pianko 850 rpm, projev výkonu je teď o nědo hladší a kulturnější... A přitom kdyby mi to měl někdo popsat, tak čekám že je z auta už dávno ohnivá koule, potažmo že to vůbec neni schopný jezdit. A podotýkám, že chovat trošku nekulturně už se to opravdu mohlo začít před více tisíci km, ale připisoval jsem to SEDRu co jde do kopru...
Je to socík výroba typ z TAZky 1500

Emko se chovalo už delší dobu jak s vylágrovanym sedrem, váhavej nic moc a vysokej volnoběh, nic moc starty, přechody, odpověď na plyn... a nedávno se k tomu přidalo že mu v zátěži nad cca 3,8k prostě došel dech, jak kdyby došel benzín... kdekoliv pod zase dobrý, a na volný běh jakoby se kolem 4k prostě vyrobil elektronický omezovač, že pak vynechává a pálí každá x-desátá komprese, kdekoliv pod zase vcelku čistý chod.
Už jsem si říkal, jestli nejde benzín do oleje, nebo někde neteče proudem, ale auto nijak výjmečně benzínem nesmrdělo, ani se nějak extra nezvedla spotřeba, v oleji se neobjevoval, tak že se teda konečně pujdu podívat do karbu jestli se někde něco nepřicpalo, pohrát se šroubky, možná udělat po delší době předstih... ikdyž jsem si nedokázal představit co by se mohlo přicpat aby se to chovalo zrovna takhle, tak vemu za čistič (mám polskej čistič styl fiat / lada čtyřmi šrouby na víku karburátoru), a s čistič má vakl. Za okamžik čumim jak pero z gauče, protože všechny šroubky na víku karbece byly vycouvaný o 3-4 mm, víko se mohlo naprosto libovolně nadzvedávat a hopsat, a naprosto jediný efekt co to na běh mělo byl, že se to chovalo "trošku divně"...
Po dotažení se motor zase chová naprosto kulturně, teplý start po 20 min na brnk bez plynu, volnoběh pianko 850 rpm, projev výkonu je teď o nědo hladší a kulturnější... A přitom kdyby mi to měl někdo popsat, tak čekám že je z auta už dávno ohnivá koule, potažmo že to vůbec neni schopný jezdit. A podotýkám, že chovat trošku nekulturně už se to opravdu mohlo začít před více tisíci km, ale připisoval jsem to SEDRu co jde do kopru...

Je to socík výroba typ z TAZky 1500
-> Jarda/felda 02.03.24 23:06:26: jj, vyzkousime na felde :)
-> hans1 02.03.24 19:23:55: dobrej napad, plechovku likvidovat nebudu, par jich po dedovi mam... skoda, ze uz mi jich sestra dost vyhodila, ta zlikviduje vse, co neni pod zamkem, no :/
-> hans1 02.03.24 19:23:55: dobrej napad, plechovku likvidovat nebudu, par jich po dedovi mam... skoda, ze uz mi jich sestra dost vyhodila, ta zlikviduje vse, co neni pod zamkem, no :/