
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
-> Nwkt 07.11.21 21:38:56: A poladis mi to taky? 

Já se o ručku nestarám, brzdí si sama
stačí správně poladit chování na diag 


-> růža 06.11.21 21:18:45: co mysli tim 1.8t na chov? :) jinak ja bez spojky startovat neumim a starteru je potreba co nejvice odlehcit...
-> Vojťas: Vubec, krom par videi, ktere jsem s nim videl, kdyz je nekdo dal sem na Virt vlastne o nem nevim nic. Jen startuju taky se spojkou od doby co jsem dostal ridicak a vzdy tak nejak odeslo vsecko ostatni a cely auto, nez ten axial 
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hele tudle (dle me chujovinu) uz jsem slysel X krat a moc ji nepobiram. Ja taham rucku taky zasadne pres zuby, alespon se mi nestane, ze ten zub nezapadne a pak nehledam auto nekde pod kopcem v nejakem baraku
Ale setkal jsem se s tim nazorem, ze mas mackat tlacitko i kdyz ji tahas nahoru uz tolikrat, ze mi to samotnyho prekvapilo.
E: A taky uz jsem slysel nazor, ze rucku nesmis tahat na vic jak 2 zuby, protoze pak se tim nici
A ten clovek hrozne trpel, kdyz jel s tim sluzebnim Passatem co jsem mel v Anglii, ten ji ma elektornickou 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hele tudle (dle me chujovinu) uz jsem slysel X krat a moc ji nepobiram. Ja taham rucku taky zasadne pres zuby, alespon se mi nestane, ze ten zub nezapadne a pak nehledam auto nekde pod kopcem v nejakem baraku

E: A taky uz jsem slysel nazor, ze rucku nesmis tahat na vic jak 2 zuby, protoze pak se tim nici


-> Syny: Něco má i nějakou logiku, ale ručku vždy tahám přes zuby a ještě jsem je neohobloval... Možná s tím výrobce počítal a neudělal tu rohatku z bláta...
-> Syny: ses jeho fanda? ze to mas tak nakoukany 

-> Nwkt 07.11.21 20:26:26: to ani nevadi...len jeho vystupovanie prudko navadza atmosferu ze cela cesana a spol je banda tupcov ....a jediny on je king. Sorry Kingu

A taky nepodtacet motor a neakcelerovat z nizkych otacek, to zase nema rad dvouhmotak. Neprejizdet diry a jiny nerovnosti, to nemaj radi tlumice. Neparkovat u obrubniku, to se o nej muze otrit guma a to nemaj jeji bocnice radi. Netocit vic jak 2000 otacek, dokud olej nema alespon 80°C, neparkovat se zarazenym kvaltem, to nemaj radi rozvody nebo dvouhmota, ale zaroven neparkovat ani s ruckou, protoze muze zareznout lanko nebo prireznout desticka. Nepridavat moc prudce plyn, hlavne u TDIcek, protoze kroutak likviduje gumy. Netahat rucku pres zuby, protoze se tim nici zoubky. Nejezdit v soli, protoze to pak hnije a vlastne auto vubec nepouzivat, protoze se tim cely kurvi... 

-> SO545: On ten exprd zamrznul tak před 20ti lety
-> SO545 07.11.21 18:16:04: Asi tak. V bawu stejne nemam jinou volbu a auto ma 330tkm a zarim vrni. Ono je fajn neslapat spojku pri startu, ale kolik procent polovodicu je schopno cekat na zelenou se zarazenou jednickou a seslapnutou spojkou?
Kde ja kokot robim chybu.. namotano viac ako je zdrave slapem spojku ako o zivot...a ta axiala drzi a drzi....
Kazdy mame svoj boj...niekto bojuje za axialne loziska...noooo
Kazdy mame svoj boj...niekto bojuje za axialne loziska...noooo
Za mejch mladejch let se v autoskole ucilo, ze se auto startuje zasadne se zarazenym netralem a seslaplou spojkou - ksandy a opasek. Mam to zautomatizovany, takze auta se startovacim cudlem me nijak nezaskocily. Prekvapilo me, ze obema nasim nedavnym absolventum autoskoly jsem tohle musel opakovane vtloukat do hlavy, ale Supa ani Bawo bez spojky nenadlabnou, takze se to zautomatizovalo rychle :-)
-> Mr._Nosferatu: Tak treba na mym Transitu je uplne jedno, jak dlouho ten klic drzis. Je to proste jen signal k nastartovani a dal auto neresi, jestli to drzis par milisekund, nebo minutu. A to je asi i ten duvod, proc to chce spojku. Snimac na prevodovce/kulise neni, asistent razeni jede podle otacek, rychlosti a zatizeni motoru.
-> StepaNoFUN: Nevím o tom, když je tam klíč tak ho držím, když tlačítko, tak jen zmáčknu…
-> Mr._Nosferatu: A jel jsi nekdy s autem, u kteryho je jedno jak dlouho drzis spinacku? Proste tomu das impuls "startovat" a dal neresis....
-> Jirik_Tuňák1983: Tak já ještě nejel v autě kde by se startovalo se spojkou, vždycky to šlo bez
-> Jarda/felda 04.11.21 23:57:04: Chápem,ak si to dostal na výnimočnú udalosť od človeka či partie ktorý sú ti blízký tak to treba vážiť.Ale už vieš kde toho môžeš kúpiť kvantum takže treba to ochutnať
Ja som dostal minulý týždeň na narodeniny od partie šičiek unikátné tričko a hrnček s ich spoločnou fotkou a tiež to tričo nebudem nosiť hocikam.

-> saskyn2 05.11.21 14:51:39: A proč by to nemělo fungovat? To nemá ochranu proti skřípnutí?
-> Mr._Nosferatu 05.11.21 13:24:54: Ano, auta napíšou na displeji, že máš sešlápnout spojku, někdy že máš sešlápnout spojku nebo brzdu. Ale to už hodně let. U některých aut i více jak 15 let určitě.

-> Mr._Nosferatu 05.11.21 13:24:54: Ano, auta napíšou na displeji, že máš sešlápnout spojku, někdy že máš sešlápnout spojku nebo brzdu. Ale to už hodně let. U některých aut i více jak 15 let určitě.

-> saskyn2: To zavreni okynek pri desti uz u novejch nefunguje? Tvl pritom to je bezva vec...
-> Mr._Nosferatu:
Nemá.. Počítá to podle převodových poměrů z rychlosti a otáček.
Jde to nafixlovat za jízdy při zařazeném neutrálu, když trefíš správné otáčky.
Nemá.. Počítá to podle převodových poměrů z rychlosti a otáček.
Jde to nafixlovat za jízdy při zařazeném neutrálu, když trefíš správné otáčky.
-> palinator: Právě proto to nechápu, jak je možný že to za jízdy pozná, ale na místě ne ? To nemá senzory na kulise ? Proč má teda Francouz senzor neutrálu aby šel nastartovat bez spojky ? Jo už vím, není VW, který má za příplatek i to co Francouz v základu i přesto že je levnější…
-> saskyn2: Přesně tak.
No je to hlavně kvůli bezpečnosti-kvůli dětem aby si nedokázali nastartovat. Stejně jako na novejch autech už nejde dotahování okýnek při dešti, prostě se jistí že se nikomu nic nestane a nestáhne z nich při žalobě i chlupy na prdeli.
-> Mr._Nosferatu:
Právě proto protože to neví jestli náhodou není zařazeno. A ano, píše to na palubáku.
Právě proto protože to neví jestli náhodou není zařazeno. A ano, píše to na palubáku.
-> darklord: -> kury: a nebyly Japoncí a Němcí spojencí za WW2 ?
-> palinator: Proto nechápu, když tam není kvalt, tak proč musím mačkat spojku? Napíše to aspoň na palubáku že se má zmáčknout spojka ?
-> palinator: Proto nechápu, když tam není kvalt, tak proč musím mačkat spojku? Napíše to aspoň na palubáku že se má zmáčknout spojka ?
-> darklord: Suzuki taky tak... maďar! :) A ostatní auta pro jistotu ten spojokovej pedal vubec nemaj :-(
-> Vojťas: Tohle jsem viděl už tak půl roku nazpátek. Ale jak jsem v posledních letech jezdil automaty tak jsem nějak zparchantěl a už na vyšlapování spojky kašlu i u manuálu pokud to jde. Do Rencka už jen skočim, vyřadim bez spojky do neutrálu a mačkám startovací tlačítko, u Kila to beru jak kdy.
V Nissanu u nebožky automat tam je hotovo. 


Pso/kočkoŽrouti se asi taky učili v NDR..tem to taky bez šlápnutí na spojku nestartuje 

-> Mr._Nosferatu: Tak to nevím, kde soudruzi u Mitsubishi udělali chybu.
Asi taky Němci


-> Mr._Nosferatu:
Když auto stojí tak ví hovno jakej má kvalt. To samé za jízdy po sešlápnutí spojky.
Když auto stojí tak ví hovno jakej má kvalt. To samé za jízdy po sešlápnutí spojky.
-> SO545: keby mam kupit hilux, isto nema spojkovy pedal 

-> darklord 05.11.21 07:53:22: a to keby bol HILUX tak si to hodis...ako tam musis tu spojky tlacit...
p.Vaculik...je tiez tak trosku pindal...ale preco nie.
p.Vaculik...je tiez tak trosku pindal...ale preco nie.
-> Mr._Nosferatu: mam toyotu, a nemam pocit zeby bola nemecka. Bez spojky nezopne starter.
-> kury: Jen němcí nenastartujou se spojkou, civilizovaný výrobci ví že má auto neutrál a nastartují … což u koncernu nechápu, auto ví jaký má kvalt/neutrál ale stejně musí zmáčknout spojku….
-> Vojťas: A tak škodovku v zimě jsi stejně bez spojky nenastartoval. Nebo hned chcípla, než se ten olej v převodovce rozhýbal
A nový auta bez spojky ani startovat nezačnou z bezpečnostních důvodů. Takže hezký, co povídá, ale vyřazovat spínač pod pedálem kvůli tomu nebudu


-> isti 02.11.21 20:13:26: neodvážil jsem se ho rozbalit a raději ho vystavil :D
Já dneska přišel k autu mladý a na dveřích řidičě ťápoty od psa
už jsem větřil, tak sem se ji jen zeptal jestli byla u sestry a bylo jasno. On ten její čokl je totiž hodně vítací. Letmým pohledem mi oči utkvěly na jednom škrábanci od drápu, víc jsem se tomu nevěnoval, jak říká Syny není potřeba.
Ale kdybych měl nový auto nebo takhle skočil na škodovku, tak už zmrd visí na plotě
a neřešil bych že to je Chodský pes za 15 litrů 
Jo a parkuju pod lípou, v sezoně každý start nutný ostřik předního skla, jednou za týden obejít auto s kýblem a koštětem aby bylo vidět do stran a dozadu
Jo a motorek ostřikovaču teď odešel do lovišť po třech měsících týhle praxe, tak na něm asi nebudu šetřit

Ale kdybych měl nový auto nebo takhle skočil na škodovku, tak už zmrd visí na plotě


Jo a parkuju pod lípou, v sezoně každý start nutný ostřik předního skla, jednou za týden obejít auto s kýblem a koštětem aby bylo vidět do stran a dozadu

Jo a motorek ostřikovaču teď odešel do lovišť po třech měsících týhle praxe, tak na něm asi nebudu šetřit

-> Milan 136 04.11.21 21:15:07: Jenomže ČPP je takovej Kolibřík mezi pojišťovnami.
Něco takového jsem nezažil ani u 12 let starého auta se škodou 38 000,-. Nicméně u normální pojišťovny. 


-> saskyn2 04.11.21 21:09:55: Táta couvnul do O2 do dveří(na výměnu) a ČPP mu řekli, že udělal obrovskou škodu a vypověděli mu to

-> Syny 04.11.21 21:04:43: Taky jsem si dělal s tou samolepkou prdel.
Ale třeba si to po očkování nebudeš tak brát. 


-> Syny: ty se tomu směješ, ale já fakt znám fajera co mu jí z allianzu vypověděli
stačila k tomu 2x srnka, 2x stejný dveře kdy mu do toho nabourali při vyjíždění z parkoviště a jeden nedobržděnej předek



-> Jirik_Tuňák1983: Vsak v poradku, ja te to nerozmlouvam. Nevim proc tady ze me delas nekoho, komu je domrdany auto vlastne jedno, kdyz to tak vubec neni a pises tady nejaky nesmysly o samolepkach o kterejch jsem nenapsal nikdy ani slovo. Jen kdybych mel s kazdym sramem, kterje mi nejakej dement na aute vytvori jit resit prelakovani na havarijku, tak mam auto vic v servisu nez doma a uz me tu havarijku vypovi sama pojistovna 

-> Syny 04.11.21 20:38:28: Maraton jsem podstoupil kvůli tomu, protože si ho vyžádala pojišťovna. Včetně té PČR a když už jednou havarijko platím, tak ho využiju. Nevím, co je na tom k nepochopení. Nebo myslíš, že bych nebyl raději, kdybych nahlásil na pojišťovnu událost, přijel likvidátor, dal jsem to do servisu a šel si po svejch?
-> 11mAjA11: Vsak jo, myslim, ze sram na aute sere uplne kazdyho kdo se o to auto nejakym zpusobem stara. Ale pokud se s tim autem jezdi, pouziva se denne v beznem provozu a nedej boze parkuje venku, tak bohuzel je tam i riziko toho, ze nejakej kokot to odre, at schvalne nebo ne. A pak uz je uplne jedno jak pekny to bylo, ale resi se dve veci - nechat to byt a jen to nejakj zatrit korekcni tuzkou, aby to nehnilo a nebo do toho vysypat nejaky prachy a nechat to prelakovat. Coz uz muze byt videt na celem dilu a proste uz to je lakovany. To, ze to tobe tak jako tak zpusobi skodu a defakto i snizi hodnotu auta je bohuzel fakt, ale s tim uz se v tej dobe, kdy ten sram na aute mas, nic nezmuze. A sam vim, jak ty sramy na tom aute pribejvaj, kdyz mi stoji venku pred barakem. Sere me to, ale to bych si to auto musel kazdej den vzit domu do obyvaku a nebo holt v dnesni dobe vyndat min. 8 mega a koupit si barak se zahradou, aby mi to stalo na mem pozemku. A stejne by to ten sram schytalo az bych jel nakoupit... :/
-> 11mAjA11 04.11.21 20:39:59: Souhlasím
A co že to je S1, celé auto není do teď lakované, krom předního nárazníku jsou na tom původní plechy s původním nástřikem, sem tam je škrábance, ale nic strašného, jenže toto je promačkane a na dveřích kterým nic nebylo..kdyby to byly přední tak nad tím mávnu rukou..ale tyhle zadní byly netknuté..to že na auta lidí serou je jejich postoj, někdo prostě na auto nesere, byt to je pouze "věc"..

-> Jirik_Tuňák1983: Hele samolepky si lep kam chces a klidne si nech lakovat kazdej celej dil kvuli kazdymu novymu sramu zas a znova. Kazdyho vec jak si to zaridi a jak to chce. Dle me to je u spotrebaka (tim spis, kdyz stoji venku) ztrata casu a financi. Samozrejme taky zalezi co to bude za sram, jak velkej bude, kde bude, jaky to je auto atd., ale tak nejak tusim, ze je stejne zbytecny to tady vysvetlovat, protoze kdo nechce, ten stejne nepochopi jak jsem to myslel.
Kdyz me v servisu delali ten lem, tak s tim taky opravili jednu promacklinu/odreninu na boku, ale nedelat se ten lem, tak je tam do ted a bude dal :)
A navic, to s tou korekcni tuzkou jsem te psal po tom, co sis ty sam stezoval jakej maraton si kvuli tomu podstoupil. Pouze jsem se zeptal, jestli by to nebylo lepsi reseni pro usetreni si nervu.
Kdyz me v servisu delali ten lem, tak s tim taky opravili jednu promacklinu/odreninu na boku, ale nedelat se ten lem, tak je tam do ted a bude dal :)
A navic, to s tou korekcni tuzkou jsem te psal po tom, co sis ty sam stezoval jakej maraton si kvuli tomu podstoupil. Pouze jsem se zeptal, jestli by to nebylo lepsi reseni pro usetreni si nervu.
Vy s tím naděláte. Já si kdysi opečovával Feldu v docela hezkého stavu. Pak mě jednou kluci donutili jet někam na diskotéku. Auto jsem schválně nechal na zadním parkovišti, protože na místním námestí prokopli bratrovi, nějací kkti, blatník. Když jsme se pak v noci vraceli k autu, stál vedle něho kovový kontejner. Už jsem tušil průser a výsledek vidíte na fotce. Od té doby na to auto seru.
Takže poučení zní, že hezká auta patří do garáže a na výlety. Spotřebáka neřešit. Pak si člověk ušetří nervy.
Takže poučení zní, že hezká auta patří do garáže a na výlety. Spotřebáka neřešit. Pak si člověk ušetří nervy.