skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
-> dragon_cb_cz: Nemůže, však to přitáhl :-D
-> Bukaj: A pak jsou tu desetistránkový témata o tom, jestli tohle a ono může fungovat dohromady 

Tak jsem dnes neodolal zvědavosti a shodil jsem hlavu motoru toho vraku, co jsem v neděli dotáhl domů a co jsem našel mne celkem překvapilo -
Blok 130, písty 135 a hlava svody, sání, karbec atd 120L
Celkem by mne zajímalo, jak to na ten plyn jezdilo - až mi dojdou hlavy 130, byla by to celkem rozumně dostupná náhrada
Blok 130, písty 135 a hlava svody, sání, karbec atd 120L

Celkem by mne zajímalo, jak to na ten plyn jezdilo - až mi dojdou hlavy 130, byla by to celkem rozumně dostupná náhrada

-> lokaj: No já myslím, že se registr pěkně pročistil :-)
-> lokaj: nemáš nějaký zprávy jestli ještě žije GLi v Kamenici n.Lipou?
-> rockboy:
aspon tak 


Dnes jsem šel okolo rehabilitace a našel dvě stodvacítky zaparkované pospolu. Obě patří starým důchodcům. Však vidíte, že ani jedna moc rovně nestojí. Ale to lze chápat. V dnešní době toto potkat i na malém městě, rovná se přízraku. A jak to tak bývá, buď je to ošuntělé, vybledlé auto, nebo je to na LPG či vytuněné devadesátkami. Kolik asi vůbec ještě typu MI je?
-> castrol: ten bych natočil leda tak na kameru 

-> castrol 22.04.17 19:16:36: určite skúsil, ale spravilo to asi len baf

-> castrol: 

-> rockboy: To je pohon kormidla z Titanicu :-D
-> rockboy: a skusil si ho natocit
?

-> rockboy: pecka
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: děkuju za fotky. Já mam 130L tak mam už konečně trochu představu jak by to vypadalo na mim stroji. Díky moc.
tady je taky jeden sedan, ať máš teda představu, co NWKTmu prodat
skoda-virt.cz/cz/.../1123 0-belgicanka
skoda-virt.cz/cz/.../1123 0-belgicanka
-> dwojta36: V čechách to je vidět na žlutým Alešovo kabriu, mojí nabídka stále platí, viz SZ 

-> dwojta36: já taky ne :)
Však on ti sem někdo nějaké info snad nasází...
Však on ti sem někdo nějaké info snad nasází...
-> Luky: já to nemyslel špatně
jen jsem doufal že se o tom dozvím něco víc. Naživo jsem to auto v životě neviděl, tak zvědavost... Mám k tomu plastové Prahy a pravděpodobně i oba nárazníky sundáné i s plechy.

-> dwojta36: no tak jestli je ti info od jednoho člověka málo, tak je potom jiná. Ano, potvrzuji, že je to předek z anglické Sport sady Mk.I
Máš k tomu i zbytek?

Máš k tomu i zbytek?
-> Luky: nikdo mi za to nic nenabídnul. A ani to sem nedávám protože bych se toho chtěl okamžitě zbavit. Píšu to se znovu protože včera mi jen jeden člověk napsal že je ono. Doufal jsem víc názoru a třeba i nějaké info (historie a tak). Moč jsem o tom nenašel.
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: asi Tomášova nabídka nebyla dostatečně zajímavá, tak se ptá znovu 

-> dwojta36: Nicméně pokud to správně chápu sám jako neznalec, je to ta první verze. 

-> dwojta36: To už tu bylo včera a už včera ti NWKT nabízel, že tě ho zbaví...
Z čehož vyplývá, že ano, je to 130 Sport.

Ahoj přátelé dostal se mi do ruky tenhle bodykit. Mám podezření že je to z vývozní 130 sport. Co myslíte vy?
-> Chali: 

-> castrol: Vypadá pěkně,a cena třeba poroste ale kupce bude hledat dlouho.
-> Chali: skor si myslim ze cena pojde casim hore
-> castrol: Za ty peníze ještě dlouho bude 

-> Kristian: velmi dlho je na predaj
Našel jsem tuto pohádku o žigulíku a škodovce...
nečekal jsem od toho nic, ale na konci mě to docela rozesmálo.
Žigulík a škodovka – Petr Prucha
Byl jednou jeden starej a ošklivej žigulík. Po světě už najezdil hodně kilometrů, motor mu nesloužil jak by měl, karoserii měl samou záplatu od toho, jak ho v servisu páni mechanici opravovali, a přes ty záplaty nebylo vůbec poznat, že měl žigulík původně modrou barvu. A protože byl starej, nikdo s ním nechtěl kamarádit. Jezdil po ulicích sám, většinou jen na nákupy, občas na chalupu s panem řidičem, anebo na houby do lesa. Když zastavil na křižovatce na červenou, ostatní auta vedle něj nechtěla stát a netrpělivě čekala, aby už byla na semaforu zelená a oni byly od staré plechovky co nejdál. Žigulík byl z toho moc smutný, vzpomínal často večer v garáži na chvíle, kdy byl novej, hezkej, kdy měl ještě silnej motor, kdy s ním ostatní auta kamarádila a často s ním jezdila dokonce až k moři.
Až jednou… Zaparkoval na parkoviště před obchodním domem. A jako vždycky, parkovací místa vedle něj byla prázdná. Už si na to zvykl, být sám i na parkovišti. V tom se stal zázrak. Vedle něj zaparkovala krásná, nová škodovka. Měla zářivou červenou barvu, rychlý pruhy na dveřích, stříbrné kliky, no prostě nádhera! „Ahoj, žigulíku,“ řekla a mrkla předním blinkrem. Jééé, žigulíkovi se z toho orosilo přední sklo. „A a ahoj,“ vykoktal na pozdrav žigulík a zbytky jeho modré barvy skoro zčervenaly, jak se styděl. Už ho dlouho nikdo nepozdravil. A ještě k tomu tak krásně. Padly si do oka hned na první troubení. Nový krásný škodovce nevadilo, že je žigulík starej a ošklivej, měla ho totiž ráda pro to, jak byl milý, hodný a pozorný, byla s ním sranda a škodovka s ním moc ráda jezdila na výlety, dováděla, radovala se z každé společné chvíle. Všechna ta auta co se dřív se žigulíkem nechtěla kamarádit, najednou začala mít zájem o jeho společnost, troubila mu na potkání, blikala světly, když se potkávaly na ulici; auta mu moc záviděla novou krásnou škodovku. Žigulík byl zase šťastný. A protože se měly se škodovkou moc rádi, narodily se jim malí angličáci a žily spolu šťastně až do šrotu.


Žigulík a škodovka – Petr Prucha
Byl jednou jeden starej a ošklivej žigulík. Po světě už najezdil hodně kilometrů, motor mu nesloužil jak by měl, karoserii měl samou záplatu od toho, jak ho v servisu páni mechanici opravovali, a přes ty záplaty nebylo vůbec poznat, že měl žigulík původně modrou barvu. A protože byl starej, nikdo s ním nechtěl kamarádit. Jezdil po ulicích sám, většinou jen na nákupy, občas na chalupu s panem řidičem, anebo na houby do lesa. Když zastavil na křižovatce na červenou, ostatní auta vedle něj nechtěla stát a netrpělivě čekala, aby už byla na semaforu zelená a oni byly od staré plechovky co nejdál. Žigulík byl z toho moc smutný, vzpomínal často večer v garáži na chvíle, kdy byl novej, hezkej, kdy měl ještě silnej motor, kdy s ním ostatní auta kamarádila a často s ním jezdila dokonce až k moři.
Až jednou… Zaparkoval na parkoviště před obchodním domem. A jako vždycky, parkovací místa vedle něj byla prázdná. Už si na to zvykl, být sám i na parkovišti. V tom se stal zázrak. Vedle něj zaparkovala krásná, nová škodovka. Měla zářivou červenou barvu, rychlý pruhy na dveřích, stříbrné kliky, no prostě nádhera! „Ahoj, žigulíku,“ řekla a mrkla předním blinkrem. Jééé, žigulíkovi se z toho orosilo přední sklo. „A a ahoj,“ vykoktal na pozdrav žigulík a zbytky jeho modré barvy skoro zčervenaly, jak se styděl. Už ho dlouho nikdo nepozdravil. A ještě k tomu tak krásně. Padly si do oka hned na první troubení. Nový krásný škodovce nevadilo, že je žigulík starej a ošklivej, měla ho totiž ráda pro to, jak byl milý, hodný a pozorný, byla s ním sranda a škodovka s ním moc ráda jezdila na výlety, dováděla, radovala se z každé společné chvíle. Všechna ta auta co se dřív se žigulíkem nechtěla kamarádit, najednou začala mít zájem o jeho společnost, troubila mu na potkání, blikala světly, když se potkávaly na ulici; auta mu moc záviděla novou krásnou škodovku. Žigulík byl zase šťastný. A protože se měly se škodovkou moc rádi, narodily se jim malí angličáci a žily spolu šťastně až do šrotu.
Škodovy závody v Plzni.. a vlakem to jelo do Bratislavy..

-> Nwkt: tam na tom stitku od vyrobcu je len skodovy zavody akciova spolecnost bratislava
-> K1NYO: Tipuju spíš na Škoda Plzeň 

-> K1NYO: tiez by som to nevedel keby som to nevidel ;-)
-> Tomaso435: mozem ti dat kontakt na kamosa ktory to ma :)
-> Lubes120: zaujimave to je, netusil som ze toto skodovka robila...
-> K1NYO: ty menší bych i koupil :)))
-> Lubes120: dakujem :)
-> K1NYO 08.04.17 20:30:35: to je kovanie zo stolika. Aj na bazosi sa predava stol presne s tymto kovanim
-> Jozka: Díky za názor a radu.. No jak říkám až bude líp tak to porovnám
-> aspetras: V těhle novějších světlech se moc nevyznám, ale mám dojem, že poslední kila a první užovky mají ty vlastní optický vložky dokonce vedený pod stejným katalogovým číslem (i když přísně originalisticky je to složitější) a alespoň pro H4 žárovky jsou ty paraboly stejný. Tou "správností" jsem myslel to, že jako ND na kilo se později prodávaly komplety světel se sklama pro užovky a na erka ke konci výroby rovnou i montovaly.
-> Jozka: Mno co jsem koukal na netu tak mi přijde že to ze 100 je mnohem mělčí, no až bude venku vlídněji tak to ještě prozkoumám. Ale pokud bude jiný tak bych je asi raději poslal dál ať nedělám z auta míchanici :-D Origo jsou a na autě nikdy nebyli.
-> aspetras: Nějakej drobnej rozdíl tam možná je, ale dá se (vloni jsem si vyhoukl na užovce parabolu a že jiná nebyla po ruce, nahradil jsem jí kusem původně ze 110L). Ono by to chtělo nafotit desén skla, kdyby byl opravdu některej z dobových pro 100/110, tak by to možná někdo i ocenil.
-> aspetras: paraboly budou stejný....