skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes našli
-> Bukaj: a barvozrout?
-> Dakos: Docela levný..
-> Matsoft: Záleží, jakou barvou jsou stříklé. Na klasické syntetické a nitrolaky brzdovka funguje (ale chce to trpělivost), na moderní akryláty nepůsobí...
-> Tony Outland: a fungovalo by to I na narazniky? Mam krasny narazniky, jen jsou nastrikany do barvy...
-> Borderer: potři to žlutou brzdovkou barva se oloupe a plast to nenaleptá
-> cPetan: Klasickej bastl
-> Danster: máš recht, tak to je docela prasečina 

-> cPetan: Taky jsem o týhle možnosti chvíli uvažoval, ale když koukneš na plechovej šíbr tak je větší viz konkyphotography.com/webp
hotos/E30desktop1440x900.j
pg A kdyby to měl bejt skleněnej šíbr tak by byl stejně velkej jak ten plechovej 

-> Danster: nemůže to být skleněný šíbr?
-> Strycek Marty: Moc pěkná je, kromě pár tuneřin. Ale nějak mě tam nesedí to střešní okno. Vždycky jsem viděl buď šíbr nebo nic. Kola jsou jasný ty nejsou origo ale jsou pěkný.
Kde jsou ty časy kdy M3 E30 se dala koupit do 500 tisíc
Kde jsou ty časy kdy M3 E30 se dala koupit do 500 tisíc

Kola tam nepatria, inak gut .. vidim ze budem musiet to ISo predat este velakrat ..
-> Pavell: Cena odpovídá stavu a vzácnosti auta no :) ale je to nádherný auto.
-> Strycek Marty: Ani se ti nedivím. Je to nádhera! Akorát ta cenovka

www.sauto.cz/osobni/.../1
6541767?goFrom=lis... Vim, že to sem úplně nepatří, ale i přes mou averzi k BMW jsem z tohohle krasavce unešenej :O
-> Borderer: Já ho jen brousil když mi ztekl, smirkem pod vodou, asi 800 možná ještě jemnější a potom tempo, ale já tam nechával tenkou vrstvu, aby ty světla byly tmavší, než červená karoserie.
-> Mr._Nosferatu: Tak to nemam radost. :-/ Zbrousit, myslíš tempem a pak zkusit přeleštit?
:-) Mimo ty hnusný zatmavený se tam válelo ještě toto
-> Borderer: Jsou 2 výrobci těch sprejů, jeden jde umejt acetonem a druhej nejde, takže jedině zbrousit.
Tohle sem objevil dneska v jedné garáži, kde se uklízelo po škodovce...nemá někdo zkušenosti s tím dostat dolu ten blbej sprej, aniž bych naleptal ten plast? Podle té červené vypadají skoro jako nový. Jsou "made in Czech republic"
-> palinator: Tak povídej kde, pokud to není tajný... Nejlepší cenu (bez řešení dopravy atd.) vím 3850,-
Nový zadní nárazník a vnitřní koberce na formana, taktéž nové..
Je tak se válely před vsetínem u cesty..




-> palinator: Strachline? :-)
-> suri: Jojo.. 1900 - 2300 (v tahu) je to šílená masáž zad... :-/Vnitřní klouby na poloosách to nejsou, tak zkusíme tohle. Tnad to bude ono.
-> StepaNoFUN 03.11.15 19:45:03: hardy? tam to robí okolo 1800-2500 otáčok najviac , niektoré držia 500 000km a niektoré sú po 100ke KO ..
Dneska jsem v tomhle článku www.prevodovky-sixta.cz/i
ndex.php/opravy-haldex-spo
jex našel pravděpodobnou příčinu vibrací při určitejch otáčkách na octávce... Bylo to první, co mě napadlo, ale zkoušet to "od boku", když tomu na pohled nic není... Nicméně když to Sixta píše takhle rovnou... Jestli to tím nebude, tak mě jebne. Dneska objednáno za 4500,- (FEBI - "originál" je za 2x tolik) :-/
-> palinator: Ale to byl jen příklad.. jinak se ty dva obory navzájem nutně nevylučujou - třeba jeden můj kamarát má FEL ČVUT a motory nebo jinou mechaniku zvládá taky velmi dobře..

-> Jozka 31.10.15 14:49:41:
Tak to asi v životě daleko nedotáhnu... Buď budu vědět co motory obnášej a nebudu elektroinženýr nebo budu elektroinženýr a zapomenu jak fungujou motory.
Tak to asi v životě daleko nedotáhnu... Buď budu vědět co motory obnášej a nebudu elektroinženýr nebo budu elektroinženýr a zapomenu jak fungujou motory.

-> miguelias 29.10.15 21:34:44: Holt vůz nebyl vybaven přímým spalováním jako Favorit... 

-> Bukaj: 

-> Tomaso435 29.10.15 21:36:25: to je do budoucna povinná výbava, ještě teda chybí lopata :D
-> Bukaj: To neni jenom dojem. Mas problem? Zahod to, vem si uver a kup si neco novejsiho!