skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Víceoktanová paliva.
prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 19.05.2005 do 01.06.2005, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
11:19:30
01.06.2005
01.06.2005

jb
vici jj to jsem si myslel ze cilo klepani ma smysl a to pri hrosim palivu napr u saabu si tusim APC upravi samo podle paliva "mapy" RJ (umi jezdit na 91-98.) ale odbornik na to nejsem :) proot liju do skdoule 91 a do feliny 1.6 a fiesty 1.4 16v co tam patri 95 od shellu ..
20:33:46
31.05.2005
31.05.2005

kaipan
Tak už mám taky skušenost s více oktany.... na 95-ku mně jen cinkají ventili a nejede to, na 99+ už je to úplně o něčem jiným... 

10:56:58
26.05.2005
26.05.2005

COL
-> Labros: Aha, uz jsem se chtel divit, ze by se nekde delala sikma ramena.
10:50:29
26.05.2005
26.05.2005

Labros
-> Vici: Dobrý info, vyčerpávající!
10:50:11
26.05.2005
26.05.2005

Labros
-> COL: sorry to byl kiks chtěl jsem napsat podélný ramena, ty jsou taky bůhví odkud (tipuju PL)
10:49:04
26.05.2005
26.05.2005

COL
-> Labros: "chorvatský díly jako třeba šikmý ramena" - to existuje? a da se sehnat?
10:42:25
26.05.2005
26.05.2005

Vici
a jeste k tem autum co maji predepsany N98 (tusim treba fabie 1,4 16v 74ky atd) . pokud do nich nalijete N95, nic se nestane, nicmene auto pojede min, nebot ridici jednotka prave pomoci cidla (cidel) klepani snizi predstih tak aby motor byl schpny s 95kou fungovat......
10:40:47
26.05.2005
26.05.2005

Vici
kdysi jsem do sveho motoru (tehda myslim 1450 s karbecem a celkem malou vackou, KP tak 10,5:1 vzal V-pomrd 95 - full nadrz. celou dobu do vyjeti sem si pripadal ze me nekdo drzi za naraznik. pak jsem uz do posledni verze motoru (s karbem) vzal jednou 98ku na Benzine, jelo to znatelne lip, klidneji, 180 hned.... - KP 10,8:1. do seriovky bych to ale nelil. dalsi vec jak tu pisete o mpi motoru felda 50 - ma KP 10:1 v serii, ALE!!!!! jeji jednotka neni adaptabilni v tom smyslu ze hleda nejvetsi mozny predstih pomoci regulace cidlem klepani. tak to neni. ma dane mapy predstihu v datech RJ a tento dany predstih je maximalni dosazitelny. cidlo klepani slouzi k tomu ze pokud natankujete mene kvalitni benzin a dochazi k detonacnimu horeni tak RJ na zaklade udaje cidla klepani predstih oproti nastavene hodnote snizi. zvyseni predstihu jde dosahnout jedine upravou datovych map - cili chiptuningem. tudiz si myslim ze kdyz do ni vemete kvalitni N95 a nebo nejaky 100 okt. benzin ze to bude skoro to same.
15:04:16
25.05.2005
25.05.2005

Labros
Škoda že v nějakým motoristickým časopise netestujou originální škoda díly.
15:02:12
25.05.2005
25.05.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Přesně tak - už mám chuť jim tam něco napsat - i když se to stejně mine účinkem - jedině že by je kamenoval celej virt :o)
15:00:24
25.05.2005
25.05.2005

Herman
-> Labros: kdepak to byli feldy ktery se vyrabely pouze v roce 1995 a zacatek 1996 a vyvazeli se do ruska..a dal na vychod....jinde by nesplnili emisni limity.....
15:00:16
25.05.2005
25.05.2005

Labros
-> Tuner#2: Jo - stop pokusům na autech - a že se jejich "origo" rozvody vytahaj po 10.000km, to už tam nenapíšou. Taky nerad testuju na svým autě polský, turecký, chorvatský díly jako třeba šikmý ramena, prahy, lemy, ale když jiný nejsou...
14:58:17
25.05.2005
25.05.2005

Labros
-> Herman: já taky ne, nebyly náhodou pro policajty? ti si koupili nějakou takovou divnou kombinaci.
14:58:11
25.05.2005
25.05.2005

Herman
-> Tuner#2: to je jen pro potvrzeni.....
14:56:29
25.05.2005
25.05.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: -> Herman: Kucí nesmíte věřit všemu co píše Škoda auto - vždyť mají drahou reklamu v časopisech - "kupujte originál náhradní díly Škoda auto" a pak když po nich chtete nové šikmé rameno na 130 - tak nemají 

14:54:18
25.05.2005
25.05.2005

Herman
-> Labros: nn felda....a v teto knizce se pise i o feliciich s karburatorem.....tomu taky vetsinou taky lidi moc neverili ze se to vyrabelo.....
14:52:39
25.05.2005
25.05.2005

Labros
-> Herman: dík. to je Fa 135 hádám.
14:41:04
25.05.2005
25.05.2005

Herman
chtel jsem napsat oskenovane....je to tam jak je napsano upozorneni....
14:40:14
25.05.2005
25.05.2005

Herman
tak tady to je....je to oscanove z prirucky od skoda auto....
14:31:38
25.05.2005
25.05.2005

Labros
-> Herman: ok jsem zvědavej 

14:26:17
25.05.2005
25.05.2005

Herman
-> Labros: jojo je to tam....klidne az pujdem spolu na pivko vezmu prirucku sebou...je to i u fabii...a mozna i u feldy...ale oktavou jsem si jistej....hned si nejakou tu prirucku od skoda auto prinesu....
14:24:35
25.05.2005
25.05.2005

Labros
-> Herman: Fakt to tam je? já bych to rád ukázal některým řidičům (třeba potenciální tchyně to s oblibou vykládá jak natankovali V-Power do Megane a jak to svištělo).. skoro už bych i věřil že motor s čidlem klepání si upraví předstih na větší a pojede to líp, když se tam naleje víceoktanové palivo. U otcovy Oktávky si pamatuju že je tam napsaný že je možný jezdit na 91 se ztrátou výkonu, ale ohledně víceoktanovejch paliv jsem tam nic neviděl.
14:19:06
25.05.2005
25.05.2005

Herman
tak.....pokusim se vam tu nastinit jednu teorii....u novych skodovek(octavia atd)se pise ze pokud je vozidlo delano na 95 oktanove palivo je vse ok,ale pokud se da palivo s nisim oktanovym cislem muze se snizit vykon motoru,ale zaroven se tam i pise ze palivo svysim oktanovym cislo nema zadnej vliv na vykon-to je napsana v prirucce....a da se to overit pomoci jednoducheho prikladu....predstavte si cednik....a ze do nej nalejete cca 5 litru vody a ono to nejak protece a bude vse ok....pak tam nalijes treba 3 litry vody a protece toho min(to je zatim jasny)ale pokud tam nalejete treba 20 litru vody tak stejne protece max tech 5 litru a nic se nezmeni....a tak je to i u paliv s vysim oktanovym cislem.....je mi jasny ze to asi nikdo z meho popisu nepochopite...ale zamyslte se nad tim....vas Herman...
15:07:34
24.05.2005
24.05.2005

Karel.
já jsem testoval ten 100oktan v power racing a řeknu, že nic moc!!!spíš vůbec nic, ale když to dal otec do renaulta, tak to cítit bylo hafo, ale musel mít v nádrži jen ten power, ale pak to bylo hodně znát!!kolik stojí ten power 95?myslíte, že se vážně zlepší ten chod?
11:19:06
23.05.2005
23.05.2005

King
2 Rabbit: No jooo, maturita na Kupsarne :)) Tak to te omlouva, ale cerven musi bejt ve znameni pracek od smiru a modrin na zadech :)
2 Labros: Ale kombinaci shade & LPG si pri pristupu "dolevac provoznich kapalin" predstavit neumim :)
2 Labros: Ale kombinaci shade & LPG si pri pristupu "dolevac provoznich kapalin" predstavit neumim :)
10:57:59
23.05.2005
23.05.2005

Rabbit
King2:
Věř mi, že bych se mnohem rači hrabal v motoru a čet o škodovce, než se učit na maturitu. Ale nejdřív musim potahat maturitu a pak se budu starat o auto.
Věř mi, že bych se mnohem rači hrabal v motoru a čet o škodovce, než se učit na maturitu. Ale nejdřív musim potahat maturitu a pak se budu starat o auto.
10:49:23
23.05.2005
23.05.2005

Labros
-> King2: Nech ho, i bez znalosti základního předstihu se dá jezdit škodovkou...
10:48:34
23.05.2005
23.05.2005

Labros
-> Milošek: Prosimtě Šafránka to je ještě de luxe! Pod aralkou ten Robin oil nebo co to je (vedle odtahovýho parkoviště) to je hard core! Ale tankuju tam pořád a vpoho! jen jednou jsem čistil volnoběžnou trysku
09:27:49
23.05.2005
23.05.2005

King
2 Rabbit: Cece, s timhle pristupem radsi zapomen na jezdeni skodivkou
Jestli to mas na lpg zdechlejsi nez na benal (obvykle je to diky stavu karbu opacne), pak nastaveni spravnyho predstihu je to nejmensi, co proto muzes udelat. Je nasnade, ze pokud rozdelovac povazujes za neco komplikovanosti rovnajici se raketoplanu, budes mit zakladni predstih diky opotrebeni kontaktu nekde na nule, pricemz optimum pro lpg 120ku je nekde pod 10st. To uz muze bejt znat, nehlede na nebezpeci podpaleni ventilu a spol. Takze odpoledne v ramci samostudia ztahnout knizku o 120 v PDFku a s vytistenou page trada do auta :)

08:00:34
23.05.2005
23.05.2005

Palic - zrušená registrace
-> TUNER: ty ses kapitola sama pro sebe....... :)), na tebe koukaj na pume jako na blazna, ale jen kdyby vjedeli co ti bije pod kapotou za bestii..... :))
07:30:48
23.05.2005
23.05.2005

TUNER
No já taky jezdim na V-Power 100,ale bohužel mi tam chybí ten karburátor....

06:50:48
21.05.2005
21.05.2005

Gryzly
-> Jirik: No benzina prodává taky takovej nějakej benál, Blue Octan se to tuším jmenuje a má to bud 99 nebo 100 voltů. Kdysi byl v motocyklovejch novinách (ČMN) srovnávací test když testovali V-Racing na normálních motorkách s běžným kompresním poměrem a na sportovních s vyšším KP. Ale nečetl jsem ho tak už nevím k čemu došli.
00:48:45
21.05.2005
21.05.2005

jb
hmm ja bral druhou nadrz vpoweru obyc 95 a motor si brbla ale nevim jestli si nahodou nebrblal i predtim :) na te 1.6 to moc nejde poznat zvlast kdyz nezavodim ale mam dobry pocit z toho shellu poweru :) jinak auti papa obyc shell a ten je za 28,3 a ve-sila je za 29,5 tak to uz fakt neni rozdil a mam dobry pocit u srdce :)...
23:31:21
20.05.2005
20.05.2005

Rabbit
PeterP136:
Jakmám vědět jakej mám předstih? Já sem to nikdy nenastavoval a nejspíš ani nebudu páč tomu nerozumim. A když tomu nerozumim tak se buď zeptám nebo do toho nereju.
Jakmám vědět jakej mám předstih? Já sem to nikdy nenastavoval a nejspíš ani nebudu páč tomu nerozumim. A když tomu nerozumim tak se buď zeptám nebo do toho nereju.
23:20:07
19.05.2005
19.05.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Milošek: To jsou typický hlody, že se lidi utěšují. To je blud. U některých slaboduchých jedinců to možná funguje, ale kdo s tím autem jezdí dlouho, tak pozná rozdíly.
Já poznal rozdíl mezi klasikou 95 (Esso) a 95 V-power (Shell) a to že jsem ho bral 20 litrů mi došlo až za 3 nebo 4 dny v 10:41 v práci (dnes), protože jsem se furt divil a hloubal jsem nad tím sametovým chodem....
Já poznal rozdíl mezi klasikou 95 (Esso) a 95 V-power (Shell) a to že jsem ho bral 20 litrů mi došlo až za 3 nebo 4 dny v 10:41 v práci (dnes), protože jsem se furt divil a hloubal jsem nad tím sametovým chodem....
22:25:38
19.05.2005
19.05.2005

Milošek
v motocyklu nevim jakem cisle to testovaly na motorkach(kdo by to rekl ze.....)u bandita na V pewer.... vykon stejny u cbr600 +3koniky atreba u takovy cbr 900 fireblade -4 koniky!!!
a to uz sou dost ostry motory takze u nejaky vykloktany 120 ten motor leda tak stichne(kultivovanejsi chod) protoze jde o kvalitni benzin a ne nejaka redena sracka z pump NO NAME (šafranka,papoil,u tankera:) apod.)jo a mozna kdyz na to budete jezdit 5000km tak vam to vicisti decentne palivovou soustavu..
jo a to ze to jede lip si namlouvate uz kvuly tomu ze se musite utesit ze vas banda nestala 750kč ale 1300kč:))))))))))
a to uz sou dost ostry motory takze u nejaky vykloktany 120 ten motor leda tak stichne(kultivovanejsi chod) protoze jde o kvalitni benzin a ne nejaka redena sracka z pump NO NAME (šafranka,papoil,u tankera:) apod.)jo a mozna kdyz na to budete jezdit 5000km tak vam to vicisti decentne palivovou soustavu..
jo a to ze to jede lip si namlouvate uz kvuly tomu ze se musite utesit ze vas banda nestala 750kč ale 1300kč:))))))))))
22:16:07
19.05.2005
19.05.2005

PeterP136
-> Rabbit: Do 120 patri special. Aky mas predstih? Pytam sa preto, lebo pri montazi lpg ti ho mohli pokopnut vyssie
21:52:46
19.05.2005
19.05.2005

Rabbit
Když to tady vidim tak mi de hlava kolem. Napadlo mě, že se zeptám jakej béňo byste nalili do š120. Klasika série, nic vylepčovanýho. Krmim jí speciálem 91, jinak normál provoz na LPG. Ale na béňo skřípe ventilama. Asi jí nechutná, tak to kousek dycky projedu a zas přepnu na LPG. Ale je zajímavý, že na benzín jede líp mrcha. Nevim, nechá na vzdělancích.
20:19:19
19.05.2005
19.05.2005

PeterP136
742.136 ma kp 9,7. Polovica motorov, o ktorych tu pisete je tak ci onak dovrtanych, takze su s kp kus vyssie a predstih aj tak mate pokopnuty k vyssim metam :) a preto je u nich sa im 100oktanove palivo snad nutnost. v-power (cize aditovana 95tka od shellu) ma oktanove cislo vraj trosku vyssie. Ja tankujem v-power, pretoze mam kvoli lpg predstih kus posunuty a na benzin to aj tak trochu detonuje (ale to mi to detonovalo aj pri predpisanom predstihu). No a dufam, ze v nadrzi vydrzi dlhsie nezgrcnute ako cista n95.
15:50:07
19.05.2005
19.05.2005

Petr Šťastný
já jezdím jenom na shell V-power 95 oktanů, seriová 781.136 a rozdíl oproti naturalu 95 je docela znát. V nízkých otáčkách při lechtání plynu je motor o něco neklidnější, ale při plném plynu se ochotněji vytáčí. Už jsem na něj najezdil přes 30000 km.
15:41:08
19.05.2005
19.05.2005

Baghira
-> Tuner#2: To jo , ale jen s rozhozenym předstihem.
15:40:34
19.05.2005
19.05.2005

Milos
onoho casu sem tak 10:1 tankovaval V-power + aditiva do 120ky taky sem par krat skusil v te dobe nejvyssi Vracing 98 ci co to bylo, znat to troxu bylo, pan otec samozrejme pokracuje v tankovani 91, na tom sa ale neda jezdit, ted kdyz je motor komplet p go tak uz to de ale presvecte nekoho starsiho a moudrejsiho v podobe tatu
ale co za to zebraji ted na pumpax to nemusim, ale pravda je ze sem jeste do 130ky nevyskousel tu Vr100 od shellu

15:39:08
19.05.2005
19.05.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Baghira: Favo BUMMM ? 

15:38:33
19.05.2005
19.05.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> King2: JJ Felda motor - no uvidíme v praxi co to bude dělat. takže ventilům by to vadit nemělo - někdo mě totiž strašil, že se tím podpalujou ventily apod.
15:31:30
19.05.2005
19.05.2005

Baghira
-> Jirik: Beru zpět, 9,7 má favo 50 BMM.
15:26:54
19.05.2005
19.05.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Baghira: MPi 50 Kw má 10,5 : 1. Má to tatík v papírech.
Právě proto se tak hřejou a po pár vteřinách stání v koloně v létě se rozbíhá vrtule - narozdíl od škodovek a favoritů.
Nejsem si na 100% jist, musel bych se podívat, ale 136 má tuším právě těch 9,7
Právě proto se tak hřejou a po pár vteřinách stání v koloně v létě se rozbíhá vrtule - narozdíl od škodovek a favoritů.

Nejsem si na 100% jist, musel bych se podívat, ale 136 má tuším právě těch 9,7
15:25:02
19.05.2005
19.05.2005

King
A 781.136Mpi...tzn. felda motor? Ten ma snad lehce pres 10 uz v zakladu, takze po snizeni muzes mit i k jedenacti. Kdyz se k tomu prida ostrejsi vacice a vetsi predstih, tak tech 98 ci 100 oktanu vidim jako spravnou volbu.
15:20:53
19.05.2005
19.05.2005

Baghira
-> Tuner#2: Na techwebu je někde přesnej graf u "snižování hlavy". Já to budu mít stejně, ovšem když teď jezdím na LPG a to má kolem 100 oktanů, tak bez problému s k.p.9,7. S novou hlavou uvidíme...
15:17:06
19.05.2005
19.05.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Baghira: Takže když mám o 0,4mm hlavu, tak už budu přes 10. No uvidíme jak se to bude chovat - prý to má tak vyzkoušené, že to jede pěkně a je to pořád ještě bezproblémové. Snad za 14 dní uvidíme.
15:15:09
19.05.2005
19.05.2005

Baghira
-> Tuner#2: Podle mě má MPI k.p. asi 9,7.