skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Víceoktanová paliva.
prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 51 až 67) od 19.05.2005 do 01.06.2005, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
15:12:03
19.05.2005
19.05.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> King2: Tady v okolí mu nikdo jinak neřekne :o) ani nevím jak to vzniklo, možná by věděl TUNER, nebo Tygr a máš pravdu, že sériový to zrovna není. BTW. Kolik teda má ta sériová 136tka? a nemůže to motoru nějak ublížit?? Řeším to, že na mém motoru 781.136MPI je ještě líznutá hlava a kompresi to bude mít asi velkou atak bych to třeba ředil půl na půl - uškodí to něčemu a co když budu jezdit jen na 100ku?
15:08:32
19.05.2005
19.05.2005

Crack
nevím,ten motor na to není stavěnej,takže asi žádne zázrak v tom schell nicneví power nebude...
15:06:16
19.05.2005
19.05.2005

King
2 Tuner2: BTW: vim o kom mluvis, ale nejsem si zcela jistej proc zrovna "steftar" :)
15:05:05
19.05.2005
19.05.2005

King
2 Jirik: Nebiju tvory, kteri jsou mi po pas :)
2 tuner2: Ze steftarovy dilny obvykle vylezaji vytvory s k.p. > 10, takze tam viceoktanovej beno vidim jako prinos, a pri jeste vyssim k.p. jako nutnost. Ovsem back to roots.....puvodni Jirikuv prispevek zacina slovy " Zkoušel jste někdo v běžných karburátorových vozech víceoktanová paliva ?".....
2 tuner2: Ze steftarovy dilny obvykle vylezaji vytvory s k.p. > 10, takze tam viceoktanovej beno vidim jako prinos, a pri jeste vyssim k.p. jako nutnost. Ovsem back to roots.....puvodni Jirikuv prispevek zacina slovy " Zkoušel jste někdo v běžných karburátorových vozech víceoktanová paliva ?".....
15:02:21
19.05.2005
19.05.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: Wole 

14:59:05
19.05.2005
19.05.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Tuner#2: 17,8
a furt mrcha vyhazuje těsnění, nevite proč ?... 




14:56:39
19.05.2005
19.05.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
-> King2: To nikdo neví kolik má, ale motor mu skládal "šteftař" (asi víš o koho jde) a komprese bude asi trochu větší než 8,5 - mimochodem, ale Jiřík má 741.136 a ta má kolik v sérii?
14:52:03
19.05.2005
19.05.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Tuner#2: Že je na pěst do čenichu ? 

14:50:29
19.05.2005
19.05.2005

King
2 Tuner2: Ale ten tvuj Kotel nebo jak se mu nadava asi nema kompresni pomer 8,5

14:07:46
19.05.2005
19.05.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
Zeptej se Kotla (ta hnědá 130) - ten tam nic jíného než 100 oct. neleje a znát to dle mě je. Spíš bych se bál co tomu říkají ventily apod., ale on na to jezdí trvale - teda pokud se vyjížďce na pár srazů ročně nechá ríkat ježdění :o))
14:03:08
19.05.2005
19.05.2005

King
2 Jirik: No pockat, muj prispevek z 13:27:30 je naprosto nevinny, obecne mineny, prispevek do debaty....aneb to, ze za mnou celej den jezdi cerny auto jeste neznamena, ze jsem paranoidni

13:50:05
19.05.2005
19.05.2005

Jirik - zrušená registrace
-> King2: Co se po mě furt vozíš ? Neštvi mě Kingosaure, nebo ti jí vypálim... 

13:46:38
19.05.2005
19.05.2005

Radůz
mno já jsem loni zkusil na prázdnou nádrž vzít 20l V power racing. A každopádně ten motor šel jinak.Určitě líp tahal.(těžko říct jak to je doopravdy, ale človíček co mi dělal motor sám řikal,když jsem k němu přijížděl že jde uplně jinač)
13:27:30
19.05.2005
19.05.2005

King
2 Jirik: Jedno z vysvetleni: V-power95 je pravdepodobne spravne aditivovany bezolovnaty benzin s oktanovym cislem 95......co to placa? rika te si......no proste ziju v paranoidni predstave, ze prodejci PHM v honbe za max. ziskem pouzivaj jakoukoliv metodu, jak usetrit. 1) Redeni vodou - s pouzitim vhodnych aditiv je mozny udrzet vodu v benalu v rozptylenym stavu 2) 95 se smicha ve vhodnym pomeru s 91ckou (levnejsi) 3)Aditiva se do benalu michaji az tesne pred stacenim benalu do podzemniho tanku na benzince a nikdo nezkouma jestli ridic naleje do cisterny 1 kybl nebo 1 salek (nebo se na to vysere uplne :)....to samy i pripade nafty, kdy se da pancovat napr. technickym benalem (nizsi cena)....to samy LPG, kde se lacinejsi PB pro tech ucely nebo dokonce necista frakce destilace ropy (rafinat X) prodava do aut....
11:37:29
19.05.2005
19.05.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Mě právě dost překvapil až vykolejil ten "V Power 95".
Pěkně sametovej chod. A právě při tahu / záběru ten motor i ztichl, což při tom bordelu co dělá ten lauf pokládám za úspěch.
Je to prostě zajímavý..., v dnešní době, kdy je na trhu množství nekvalitních paliv.
Pěkně sametovej chod. A právě při tahu / záběru ten motor i ztichl, což při tom bordelu co dělá ten lauf pokládám za úspěch.

Je to prostě zajímavý..., v dnešní době, kdy je na trhu množství nekvalitních paliv.
11:10:26
19.05.2005
19.05.2005

Labros
No taky by mě to zajímalo ale jestli opravdu nějaký efekt nastává tak to nebude čistě oktanovým číslem ale dalšíma vlastnostma toho benzínu.
Něco jinýho je MPi, který má čidlo klepání a samo upravuje předstih na co největší hodnotu.
Něco jinýho je MPi, který má čidlo klepání a samo upravuje předstih na co největší hodnotu.
10:58:06
19.05.2005
19.05.2005

Jirik - zrušená registrace
Zkoušel jste někdo v běžných karburátorových vozech víceoktanová paliva ?
Nabízí je Shell (V Power Racing 100)
A taky tuším OMV (taky 100).
Těch prodejců bude jistě víc, ale tyhle dva mě napadly, páč jsem tyhle paliva u nich viděl.
Prostě by zajímalo jestli to něco dělá, páč je o něco dražší, tak abych toho nevzal třeba 20 litrů a výsledek nula.
Trochu mě k tomuhle dotazu přiměla vedlejší debata o 95ti oktanovém benzinu.
Vyjezdil jsem teď do mrtě nádrž a vzal Shell V Power 95, úplně jsem na to zapomněl, že jsem tam před 4ma dnama tankoval a dnes se podivoval nad sametovostí akcelerace, a tak nějak větší kultivovanosti chodu a jízdy.
Až teď v 10:41 jsem si vzpomněl, že jsem bral tenhle benzin. Tak nevím.
Počítám, že u toho 100 oktanového budou větší tlaky a teploty při spalování.
Co na to říkáte ?
Nabízí je Shell (V Power Racing 100)
A taky tuším OMV (taky 100).
Těch prodejců bude jistě víc, ale tyhle dva mě napadly, páč jsem tyhle paliva u nich viděl.
Prostě by zajímalo jestli to něco dělá, páč je o něco dražší, tak abych toho nevzal třeba 20 litrů a výsledek nula.
Trochu mě k tomuhle dotazu přiměla vedlejší debata o 95ti oktanovém benzinu.
Vyjezdil jsem teď do mrtě nádrž a vzal Shell V Power 95, úplně jsem na to zapomněl, že jsem tam před 4ma dnama tankoval a dnes se podivoval nad sametovostí akcelerace, a tak nějak větší kultivovanosti chodu a jízdy.
Až teď v 10:41 jsem si vzpomněl, že jsem bral tenhle benzin. Tak nevím.
Počítám, že u toho 100 oktanového budou větší tlaky a teploty při spalování.
Co na to říkáte ?