100vka či 120cina

prohledat
138 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 04.01.2011 do 11.01.2011, založil/a šípka 120 l
řadit dle data
13:03:25
11.01.2011
afro100
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí) 11.01.11 11:06:57: 3 3
11:06:57
11.01.2011
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> castrol: Umlatit Slabikarom 5
17:52:30
10.01.2011
castrol
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): a donho 3
08:01:04
10.01.2011
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> šípka 120 l: Tebe by mal sud zakazat pisat nieco na verejne pristupne miesta a nariadit specialny kurz gramatiky.
20:58:45
09.01.2011
MOLSO
-> suri: 4 a ked si spomeniem jak som ovaly neznasal .... uplne najviac 3 a ked som kupil to auto prva vec tam malo ist 4oko 47
20:54:29
09.01.2011
suri
-> MOLSO: najkajšia je premňa užovka z okrúhlymi svetlami
20:50:43
09.01.2011
Tomáššš
-> MOLSO: kecy3 ty mas 105 47
upraveno 1x, naposled 09.01.2011 20:51:00
20:36:31
09.01.2011
MOLSO
-> suri: tomu ver 1
20:35:17
09.01.2011
suri
-> šípka 120 l: zato 120 je vrchol krásy
20:30:37
09.01.2011
šípka 120 l
Dobre že neprišla nevizerá to ktovie ako....76 76
12:00:42
08.01.2011
j_j
-> petr s: ono stejně obhajovat kilo nebo 120tku nejde, když se podíváte na parametry Š 720, která měla přijít po embéčku 2

auta5p.eu/vystavy/.../sm_ 35.htm
11:57:48
08.01.2011
Gryzly
-> j_j: Ok nečetl jsem to celý, diskuze na takovéto téma mě nezajímají.
11:31:45
08.01.2011
petr s
-> Gryzly: To je zbytečné
11:31:19
08.01.2011
j_j
-> Gryzly: ale to neříkal šipka, ale nějakej jeho kámoš,aby si mohl odůvodnit proč ničí stovky a né 120tky 6 Kilo je zespoda holý, to je fakt....
11:26:47
08.01.2011
Gryzly
-> šípka 120 l: Videl jsi nekdy Š120 ze spodu? To mi řekni jaký hadice tam jsou? Na vodu k chladiči tam jsou trubky, jsou kovové, prorezavět jsem je neviděl, jsou silně napozinkované, auto už jsem měl hodněkrát na podvozku položené, mnohokrát jsem vzal podlahou za něco a nikdy jsem s trubkama neměl problém. jsou kryté plechem. A hadice co jsou k topení nevedou zespod auta, ale v tunelu vevnitř auta.

Nepomlouvej něco so neznáš.
09:25:32
08.01.2011
Ladasss
No,každýmu se líbí něco jinýho.Třeba tisícovky,jsou nádherný auta,hlavně žábrovky,to už je klasika.Kamarád má "embéxko"a to je fakt paráda.Stovečky?Nevím,ale tyhle auta mě nikdy moc nebraly.Zdají se mi moc baculatý a k tomu ta nízká střecha...třeba za to můžou vzpomínky z dětství,když k nám s bílou stovkou jezdívala tetka z Rosic,která měla hrubo přes metrák a tak 160cm a když vylezla v bílích šatech z auta,na nose brejle jak popelníky,tak vypadala úplně jak to kilo!Fakt3.Já ujiždím na "stodvacítkách" .Hlavně ty první užovky jsou nádherný a nejvíc L, LS.GLSko má na můj vkus až moc chromu.Mám sice emko,ale nedávno jsem koupil ještě Š105s,r.v.77 se 40 000km,pískově žlutou po prvním majiteli a to je radost se na to auto jenom dívat.Co nejdřív jsem dám fotky.
01:20:17
08.01.2011
Majklsto
-> minno: nehladaj zmysel tam kde nieje
17:34:26
07.01.2011
j_j
-> Jozka: tak mi utekla š 110 LS - 1974 po prvním majiteli za 10 000,- ,tak zůstávám u embéček, který jsou stejně nejlepší

3
23:09:34
06.01.2011
minno
debata, akoby šlo o fórum k recenziám na nové autá, klady a zápory čo by bolo lepšie kúpiť do rodiny, pritom hodnotíte 100 ročné stroje....trochu tu uniká zmysel.
20:49:20
06.01.2011
tunerlada
za mě teda pokud bych nemoh dalšího rapida tak bych dnes už jen přemýšlel o stovce či 1000mb s úkým sloupkem
18:37:53
06.01.2011
šípka 120 l
--Fuu tu sa nam rozbehla poriadna debata---134 134 122 122
18:12:20
06.01.2011
Danster
Se taky přidám6



1. 1000 MB jakýkoliv modelový rok

2. 100 model 70"

3. užovka L, LS s chromovými nárazníky
14:55:10
06.01.2011
Jozka
-> j_j: Taky máš pravdu..4. Ve mě teď dokonce hlodá, že bych místo nakřáplý 120L pořídil 120LS - GLS ne, to už je na mě trochu moc, ty nerez dřezy kolem světel.. 110LS fakt byl rozdíl, kam jsem se předtím šplhal za 3 šedestátkou, tak jsem vylítl na čtyřku - no možná ne těch 110, ale devadesát asi jo.. nu, ono váhovej výkon to mělo možná jako ta 120 užovka.

Renaulty je asi třeba posunout generačně, francouzi ten cyklus vývoj výroba měli kratší - k MB Dauphine (MB je hezčí dle mě), ke kilu tu osmičku (tam spíš ta osma). U tý jsem osobně zaujatej, jednak jsem se v ní hodně navozil (pelášila jak čert, ale krom zrychlení byla s MB jinak srovnatelná, řekl bych) a druhak - je to základ pro Alpine A 110.. která je v mým žebříčku sice o malej kousek, ale přece jen výš, nežli 1000MB...3
14:46:38
06.01.2011
suri
-> castrol: s tým človek nič neurobí
13:48:26
06.01.2011
j_j
-> Jozka: máš pravdu...zase na druhou stranu tahle zastaralost kdy užovka GLS vypadá starší než simca z roku 66 škodovky předurčuje k veteránům...v roce 1982 ještě chromy na autech - na západě už nemyslitelný 6 ten rozdíl LS vs. embédo bych chtěl někdy vyzkoušet 177 jinak R8 moc nemusím,ani nevím proč, nějak se mi celkově nelíbí kastlí o provedením sice měla kotouče,ale MB bylo asi zdařilejší.
11:57:09
06.01.2011
castrol
-> suri: za tu slovencinu...
10:48:28
06.01.2011
Jozka
-> j_j 05.01.11 15:37:57: Tenkrát nebyla ta LS až tak o místě, jako o drahým povinným ručení, depozit ještě asi ani neexistoval, neměl jsem takový vybavení, jako mám dnes, auto ani nebylo napsaný na mě.. a nebylo to MB..

Nicméně to i 14" sedělo jak přibitý a hlavně - nasadil jsem 110 km/h a pak jel kopec nekopec, což obyč MB/kilo prostě nezvládne. Luxusní polohovatelný sedačky, 110R volant, elektrickej ostřikovač.. akorát ten karbec na tom byl někdy trochu vrtošivej, ale to pak spravila jeho GO - těsně před odpadnutím zadního ramene z karosérie 10.



Jinak k debatě tady můžu akorát konstatovat, že pro mě osobně byla dobově každá další nová škodovka po 1000MB, s vyjímkou 110R a o mnoho později Felicie, zklamáním.. takže by tomu odpovídalo zhruba i moje pořadí oblíbenosti - neb čas u překryl dobový souvislosti.



Tady to asi mnozí nepochopí, ale když přivezl hrdě soused v roce 69 nový kilo v připosraný barvě, tak jsem z něj nijak nadšenej nebyl - i když v těch 5ti jsem slovo design pochopitelně neznal, tak vedle červenýho R8 dalšího souseda postrádalo jakejkoliv šmrnc. A 105/120, to byl taky šok, po předchozích relativně ladných tvarech taková neohrabaná hrbatost, s "C" sloupkem jak u Liazky.. no hrůza, zlatý kilo. A z eMek, zvlášť s nárazníkama v barvě auta, kterých bylo v půli 80. let jak nadrbáno, se dělalo nevolno až fyzicky. Dodneska si pamatuju, jak jsem se hnedle styděl, když se mezi záplavou 105/120 objevil cca v roce 81 prototyp Fordu Sierra, kterej německej Ford tehdy u nás na jihozápadě před náběhěm do výroby vesele testoval - a nás přitom na průmyslovce krmili kecama o úspěších soc. strojírenství..

Samozřejmě, že užitný vlastnosti škodovek se zlepšovaly, akorát si nejsem jistej, jestli to zlepšování bylo úměrný větší složitosti a někdy se šláplo trochu vedle - čímž myslím třeba "divokej" motor v těžký a vysoký kastli s podvozkem z kila (=užovka).
09:50:22
06.01.2011
suri
-> castrol: prečo ma má jebnúť? -> šípka 120 l: a odkedy 100 kúri ? určite nie lepšie proti 120 skôr 5x horšie a má horšie vetranie celkove , elektrika na 100 nie je o nič jednoduchšia ako na 120 takže tomu nerozumiem , diferáky sú od 1964-1990 len dva na suché a mokré poloosy , ty tam máš asi niečo z metalexu . Inak ozaj sa smejem , porovnávať autá podľa toho koľko garátov sa dá s nimi vymiesť a koľko krát prevrátiť je úbohé
09:47:08
06.01.2011
suri
-> MOLSO: super
09:43:23
06.01.2011
petr s
Tak za chvíli to půjde do hádek
09:40:50
06.01.2011
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
A sakra, tu je odbornikov ako snehu.... jedna perla za druhou.... A Slovencina chuda ticho place v kute, -> šípka 120 l: Ty si madarsky spion alebo co? Ako moze niekto priznat v karte, ze je zo Zilinskeho kraja a pritom pustat miesto jazyka na verejnost vysloveny hnoj??? Co vas ucia v tych skolach???
00:37:49
06.01.2011
haso
-> castrol 05.01.11 23:35:04: 3 3 3
23:44:59
05.01.2011
Speeder15
Umieram od smiechu z tejto debaty...3 3
23:38:09
05.01.2011
šípka 120 l
Tomu ver47 47 111 111
23:36:54
05.01.2011
MOLSO
-> castrol: 3 3
23:35:04
05.01.2011
castrol
-> MOLSO: ako ventilator sa tam toci 1
23:34:19
05.01.2011
MOLSO
-> škodec: stur robi salta v hrobe ze co to vymyslel za picovinu s tym pis ako pocujes ked to tu vidí 47
23:33:58
05.01.2011
afro100
-> šípka 120 l: nie nie je vhodne to sem davat ...
23:33:57
05.01.2011
castrol
-> šípka 120 l: toto uz nieje fakt mozne pockaj ded dojde -> suri: tak ho jebne
23:32:17
05.01.2011
šípka 120 l
No tak neviem či je vhodne to sem davať ale aj takto skončili jeho autá.
zvětšit 100vka či 120cina - obrázek od šípka 120 l vložen 05.01.2011 23:32:17
23:31:05
05.01.2011
škodec
-> šípka 120 l: z teba by mal Bernolak radost..píš ako počuješ! Strašný pravopis, aspon vybrane slova sa nauč!
23:31:04
05.01.2011
mb136gl
-> šípka 120 l 05.01.11 23:24:52: 3 3 nič v zlom, skús popracovať na gramatike 4
23:29:47
05.01.2011
Syny
-> šípka 120 l 05.01.11 23:24:52: 120tka ze spatne topi? :) No naka neudrzovana herka mozna jo, ale ja kdyz u skodovky zapnul topeni, tak v -20°C jsem v aute sedel v trycku a bylo mi horko a kdyz jsem jel s Nwktm kterej mel 88°C termostat, tak mi tekly podrazky u bot... Takze asi tak... A vsecky 120tky posilovac taky nemaj 4 A dali vec je to, ze kilo ma sice uzky napravy, ale taky ma niz teziste a oproti uzovce sedi lip...



Taky bych zminil velikost zavazadlovych prostor a umisteni palivove nadrze u obou modelu :)
upraveno 1x, naposled 05.01.2011 23:31:12
23:29:04
05.01.2011
alpin
-> šípka 120 l: vzadu sa daju otvarat obloky3 3 3 este namontovat okenice a rolety3
23:28:57
05.01.2011
šípka 120 l
afro100 05.01.11 23:14:31 napsal:

→ šípka 120 l 05.01.11 22:53:42: ten by zasluzil

32 ockoplochym cez budku, aby vedel ake to je …



predpokladam ze to skoncilo aj s tym svetlym interierom v srote … ?




No žial bohu ano skončilo to všetko v šrote.ked to kilo kamarát kupil tak bolo v super stave a kupil ho za ešte 2500sk od jednej pani ktorá na nom nabúrala len lavý blatník a trochu ohla čelo ale to sa vimenilo a s toho auta bol super stroj.24 24
23:24:52
05.01.2011
šípka 120 l
Proste 100vka je lepšia v tomto - nema hadice po podvozku

- ma diferak v prevodovke do ťahu

- ma jednoduchšiu elektriku

- menej vody

- ma lahšie vimeniťelne karosarske diely

- neviem prečo ale zda sa mi že lepšie chytaju ako 120

- pri jazde ma človek lepši zažitok



Nevýhody - zlý víhlad na cestu

- nedaju sa na nej otvarať zadne dvere

- nema posilovač brzd

- ma uzku napravu nedrži tak na ceste

- a oprori 120cine ma slabši motor

- ma menej pohldlne sedadla

- veči hluk motora ale kto si zvikne nebude chcieť ine auto





120cina - pohldnejšie sedadla

- silnejši motor

- lepši vihlad

- na zadnich dverach sa daju otvarať obloky

- viacej možnosti upráv

- posilovač brzd



nevyhody - hadice na podvozku

- ak zhniju zadne blatniky treba ich len vivatrať

- zložitejšia elektrika

- zložitejši karbec

- kurenie v malo pripadoch dobre kuri

- zla pristupnosť pri udržbe alebo oprave podvozku

- horšie viberanie rezervy115 115 115 115
23:15:20
05.01.2011
alpin
-> afro100: colovou racnou
23:14:31
05.01.2011
afro100
-> šípka 120 l 05.01.11 22:53:42: ten by zasluzil 32 ockoplochym cez budku, aby vedel ake to je ...



predpokladam ze to skoncilo aj s tym svetlym interierom v srote ... ?
upraveno 1x, naposled 05.01.2011 23:17:53
23:10:07
05.01.2011
MOLSO
-> suri: mam tam obyč gufero a novšiu mrkvu a drží dokonca som dolieval aj hladinku v prevodovke 1
23:08:27
05.01.2011
suri
-> MOLSO: ale spojka už je v pohode ? komín netečie?
Extreme Tyres