já bych měl taky zájem o ty 4písky na předek i zadek
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
duralove 4pistkove brzdice -pruzkum trhu
15:36:56
25.03.2005
25.03.2005

13:47:40
25.03.2005
25.03.2005

Saky
zatim udelam seriovky a az pak budu veet co ke a jak a zjistim ceny jak to chodi tak pak se mozna pustim do tech vetsich..
13:47:01
25.03.2005
25.03.2005

Saky
ted jsem ve stadiu ze zjistuju co a jak a do mesice se pustim do vyroby kokyly a necham udelat odlitky a pocitam ze nekdy v cervenci by mohl byt prototyp.. a pak uz budu brat objednavky a nekdy koncem leta by to asi mohlo byt hotovy..
09:31:38
24.03.2005
24.03.2005

Mikei
šel bych taky do těch větších třmenů z 1203. Stopro!
11:05:20
23.03.2005
23.03.2005

obi_van
-> Saky: fajn a horizont s testy plati ten podzim?tedy kdy bude termin obednavek?
11:02:53
22.03.2005
22.03.2005

Sušenka
-> Saky: Neee? A proooc? 

17:44:39
21.03.2005
21.03.2005

Saky
testy jeste budu konzultovat s tim kdo to bude delat, ale urcite zkouska vnitrnich bublin a nejaka trhlinova zkouska taky asi neni spatna.. proste bezny nedestruktivni testy na vsech s tiom ze jeden kus muzu vyzkouset destruktivne na cokoliv (vsechny pochopitelne ne)-)
17:17:28
21.03.2005
21.03.2005

Fén
-> obi_van: Řekl bych že rentgen.
14:45:39
21.03.2005
21.03.2005

obi_van
-> Saky: jeste jednou opakuji nic mi na tom nevadi, frezovat se to musi to je jasny, jen sem chtel rict,ze bude stacit jedna forma na klasiky i chladaky,o.k.
co se tyce testu, tak jake mas na mysli?
co se tyce testu, tak jake mas na mysli?

21:53:35
20.03.2005
20.03.2005

Saky
testy jsou samozrejmosti stejne tak jako maji ty ostry rizeni testy.. pokud bude mit odlitek trhliny tak to slejvarne rovnou omlatim o hlavu..
21:37:02
20.03.2005
20.03.2005

lipnicak
sem mozna trochu vlezlej,ale co testy pevnosti,pripadne defektoskopie prvnich kusu. Dobry brzdy jsou zaklad,ale musi 100% chodit.Bylo by jiste na ho.. kdyby se to pri ostrem seslapnuti pedalu rozpadlo.
20:59:20
20.03.2005
20.03.2005

aDAm
-> Saky: a co takhle AR ;-)
20:57:22
20.03.2005
20.03.2005

Saky
ja tam muzu klidne dat RS a bude to muj monogram-) a ti ostatni si budou myslet ze maj neco extra-)
20:54:23
20.03.2005
20.03.2005

aDAm
a co takhle sakimbo?;-))))
20:45:15
20.03.2005
20.03.2005

kaipan
-> Saky: tak ty Bimbo bych moc chtěl.... 

20:38:07
20.03.2005
20.03.2005

Saky
Rudo: no jenze kdyz uz by se delal na vetsi prumer tak uz muzu delat ty vetsi a ne upraveny originaly.. samozrejme bych to nedelal s logem Brembo-) ono bych delal treba Brenbo nebo Bimbo-)) no ja mam planek na nejaky co maj pistky 36mm myslim to by se dalo predelat na pistky 34mm pak by se daly pouzit skodovacky prachovky.. akorad desky netusim.. ale na par kusu se to nezaplati.. az dodelam ty origa tak se do toho treba pustim..
18:05:59
20.03.2005
20.03.2005

Zazaa
-> Pepino RS: kdyz na ne nebude odlejvat i logo tak neee ..... a kdyz jo tak me ale musi nejdriv nejake prodat :)
-> Saky: jestli mas planek na 6 pisty od bremba tak zkus zjistit jaka by byla cena komplet paru brzdicu - takze vcetne hlavne prachovek a pripadne desek ...... mel bych velkej zajem o neco na Fiero

-> Saky: jestli mas planek na 6 pisty od bremba tak zkus zjistit jaka by byla cena komplet paru brzdicu - takze vcetne hlavne prachovek a pripadne desek ...... mel bych velkej zajem o neco na Fiero


12:01:29
20.03.2005
20.03.2005

Pepino RS
-> TTomas: a lidi z Bremba mu urvou hlavu ! 

11:58:22
19.03.2005
19.03.2005

TTomas
Za kopie Brembo ti lidi za tyhle ceny utrhaj ruce.
17:06:18
18.03.2005
18.03.2005

Rudo (MDY)
-> Saky: no to urcite, ale Ty predsa ides robit nove, tak by sa todalo nejako osetrit. Ale bola to len uvaha. Urcite to robit nebudem.
15:40:47
18.03.2005
18.03.2005

Saky
no jiny odvzdusnovaky to uz je to nejmensi.. mozna to asi stoji zato.. jinak 4pistek moc dobre neposunes dal od osy a nedas vetsi kotouc nebot je to konstruovany na jiste prumer pokud to udelas nebudou desticky na cely plose a v jistym prumeru uz to je uplne na nic.. takhle se to delat neda.. max par milimetru
12:55:23
18.03.2005
18.03.2005

BEYER - zrušená registrace
Pilot 105: 





12:41:02
18.03.2005
18.03.2005

Pilot 105
-> BEYER: Chobotnice.

12:40:11
18.03.2005
18.03.2005

Pilot 105
-> Crisp: Jj, přesně tohle řešení jsem viděl na netu u nějakého auta (tuším BMW), jeden 6píst zepředu, druhý zezadu.
12:38:23
18.03.2005
18.03.2005

BEYER - zrušená registrace
Pilot 105: mno tak to by bola celkom zverina
jeden okruh jedno prasa dhruhy drehe... ale kto by to odvzdusnoval 






12:30:26
18.03.2005
18.03.2005

Labros
jo a vzadu bubny a kotrmelce jak vyšitý 

12:27:47
18.03.2005
18.03.2005

Sušenka
-> Pilot 105: Hustyy - jedny zepredu, druhy zezadu a osmipistek jak vysitej 

11:39:26
18.03.2005
18.03.2005

Rudo (MDY)
-> Pilot 105: Vyzeralo by to divne, ale mozne to je



11:15:29
18.03.2005
18.03.2005

Pilot 105
A proč řešit 6písty, nebylo by jednoduší dát tam dva 4písty.

10:31:51
18.03.2005
18.03.2005

Tuner#2 - zrušená registrace
Já bych taky měl zájem a s těma jinejma odvzdušňovákama by to bylo super - protože výrobní tolerance těch novejch do 4 pístů jsou asi dosti velké - mám doma tři typy a ani jeden netěsnil až poté co mě donesl Pilot 105 staré, tak ty vypadají, že budou držet.
10:14:40
18.03.2005
18.03.2005

Rudo (MDY)
Aha zase nejake novoty. Sa mi paci Sakyho pristup, bol by som celkom za tie v klasickej velkosti, mozno by bolo fajn keby mali ine ovzdusnovaky, napriklad ako favo alebo felicia(vecsi zavit, jemnsie stupanie, iny sklon dosadacej plochy kuzela). Kazdopadne musite mysliet na to ze ked chcete 6 piestikove alebo vecsie brzdice budete potrebovat aj ine brzdove valce, posilovace atd. A v podstate aj klasicke brzdice sa daju posunut na inych drziakoch, ak mate 15" kolesa alebo vecsie, a tiez ziskate vecsiu brzdnu silu a musite vymenit iba kotuc a drziak brzdica. Takto to vidim ja. Ale strasne sa mi paci, ze sa tu stale nieco inovuje a vylepsuje. 

23:14:25
17.03.2005
17.03.2005

JUC
Přidávám se. Taky bych vzal dva páry standardních. Udělat rovnou široký je rozumný.
17:16:10
17.03.2005
17.03.2005

Saky
obivan: no ale vazne tobe se na tom jako neco nezda? vzdyt se ta plocha stejne frezovat musi tak nechapu co ti na tom vadi..
lipnicak: kotouce samotny 3200,-
lipnicak: kotouce samotny 3200,-
14:49:43
17.03.2005
17.03.2005

obi_van
-> Saky: zanechavam nasi akademicke debaty a pripojuji se k nazoru,ze pokud se s tim budes delat,tak udelej rovnou siroky na chladaky a kdyz nekdo bude chtit normalni tak mu je treba zfrezujes

22:58:57
16.03.2005
16.03.2005

5ko
saky aj ty si pouzil pekne slovne spojenie: asi urcite 

22:58:18
16.03.2005
16.03.2005

lipnicak
Saky,za kolik mas samotny kotouce chladaky na predek??
22:51:09
16.03.2005
16.03.2005

Saky
ty standartni asi urcite.. ty vetsi zatim nevim.. mozna potom az se tyhle dodelaj..
22:47:55
16.03.2005
16.03.2005

5ko
v buducnosti urcite budem xciet a asi tie vecsie ale zatial nie, lebo neviem kedy
22:37:25
16.03.2005
16.03.2005

Pepino RS
-> Saky: budou se tedy delat ? 

19:32:05
16.03.2005
16.03.2005

Saky
odvzdusnovaky musej bejt samozrejme stejny.. jinak bys to neodvzdusnil nikdy.. ono ten dural neni zase takovy blato-) vsechny novy auta maj duralovy brzdice a maji odvzdusnovaky-)
19:17:54
16.03.2005
16.03.2005

Jirik - zrušená registrace
-> Saky: A jaký je plánovaný systém odvzdušňování ?
Stejnej počet odzvd. šroubů ? To se bude muset utahovat na citovku, když to bude železnej odvzdušňovák do duralu. U těch klasickejch 4p brzdičů to kolikrát bezdůvodně chčije, Tuner 2 by mohl vyprávět. Jaxe to vyřeší u těch duralovejch ?
Jinak tyhle nový budou samozřejmě lepší než nějaký rozpadající se vyžraný vyšoupaný orezlý šlupky z vrakáče u těch se repase kolikrát skoro nevyplatí.
Stejnej počet odzvd. šroubů ? To se bude muset utahovat na citovku, když to bude železnej odvzdušňovák do duralu. U těch klasickejch 4p brzdičů to kolikrát bezdůvodně chčije, Tuner 2 by mohl vyprávět. Jaxe to vyřeší u těch duralovejch ?
Jinak tyhle nový budou samozřejmě lepší než nějaký rozpadající se vyžraný vyšoupaný orezlý šlupky z vrakáče u těch se repase kolikrát skoro nevyplatí.

19:12:14
16.03.2005
16.03.2005

Saky
obivan- ja porad nechapu co mas namysli.. samozrejme ze ten odlitek i frezovanej polotovar bude stejnej a tepelne zuslechteni potom bejt musi.jinak to nikdy nebud mit pozadovany vlastnosti.. a i ty odlitky sepotom museji dofrezovat (dosedaci plochy pro desticky a dosedaci stykove plochy.. pak samozrejme se musej dodelat zavity vyvrtat kanalky atd.. to neodlejes a takhle byly delany i seriovy.. samozrejme ze na prechodu je vzdycky nejvetsi pnuti ale to prece neznamena ze na odlitku bude mensi.. nebo ze celofrezovanej kus bude horsi.. co se tyka materialu tak kdyz se podivas do materialovejch tabulek tak si muzes vybrat asi dvaceti a stejne tak u odlitku a tycoveho materialu.. nemam strach ze bych nenasel stejny nebo obdobny material v tyci jako odlitku a uz vubec nemam strach ze bych experimentoval a vymejslel si prisady aby me nalili co si vymyslim.. proste nechapu co tim myslis
17:28:21
16.03.2005
16.03.2005

Honza.net
Tak bych taky měl zájem. O ty origo rozměry na předek.
17:22:10
16.03.2005
16.03.2005

Pepino RS
-> Honza.net: teoreticky by se mnely i lip chladit kdyz budou s toho duralu. 

17:17:25
16.03.2005
16.03.2005

sep
-> Honza.net: :budou úplně nové, hezké a lehčí.....that's all folks
16:36:43
16.03.2005
16.03.2005

Honza.net
Takový naivní dotaz. Jaké budou mít výhody ty duralové brzdiče oproti původním origo (zrepasovaným)?
Teda kromě toho že budou úplně nové, hezké a lehčí :o)
Teda kromě toho že budou úplně nové, hezké a lehčí :o)
16:32:43
16.03.2005
16.03.2005

TTomas
Mely by mit ostrejsi nastup, diky vetsimu kotouci lepe chladit a vetsi pace lepe brzdit, ale hlavne nevadnou ani pri opakovanym brzdeni z velke rychlosti. 

15:20:34
16.03.2005
16.03.2005

Sušenka
-> TTomas: Ja se v tom nevyznam, ale bude to mit este nejakej efekt? Sestipistky vpredu a chladaky dozadu?
12:01:24
16.03.2005
16.03.2005

TTomas
Muzes se mnou urcite pocitat, ale chtel bych vetsi na predek nejlepe 6pistky, a chlazenej 4-pist na zadek. Pridavam se k Tunerovi, ze ti je pomuzem rozprodat. Za to ti lidi musej trhat ruce.

11:48:01
16.03.2005
16.03.2005

Pilot 105
-> Saky: A bude nějaká výstupní kontrola kvality?
