Hlávka MPi, vačice

prohledat
79 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 15.02.2005 do 04.03.2005, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
řadit dle data
16:58:18
04.03.2005
kaipan
-> Labros: viz níže
16:56:06
04.03.2005
kaipan
-> Vici: jo, je to blbost... přiznávám. Napsal jsem pěknou kravinu... Ale pokud máš dobrej motor a dobrý kroužky, tak by to změření tlaků nějaký význam mělo.... Nemám to ze své hlavy, ale od toho, kdo mně dělal hlavu...
16:53:52
04.03.2005
kaipan
-> Saky: kdyby tam neměla smysl, tak ten člověk, co mně dělal tu hlavu, by to neříkal....
16:52:26
04.03.2005
kaipan
-> Tom: KONI
13:42:54
03.03.2005
Baghira
-> Labros: Jo jo, to je mi jasný, že i karbon dokáže udělat pořádný odchylky, mě spíš jen zajímal ten postup, když jsem dole viděl tu naleštěnou hlavu...
-> TUNER: Ď
13:39:43
03.03.2005
Labros
-> Baghira: měnší či větší odchylku v kompresi mají skoro všechny stodvacítky... a taky jezdí... jinak hodnotnější odpověď už ti dal Tuner 2
13:33:44
03.03.2005
TUNER
-> Baghira: Spalováky se upravujou na fréze...a tam už nějaká ta přesnost je....Šmirglem ani náhodou1 4
13:25:31
03.03.2005
Baghira
-> Luděk: No mě spíš jde o to, jak přesně všechny čtyři. Jako nedovedu si představit nasadit si na prst brusnej papír a jít si upravovat spalováky...nebo jestli malá odchylka v KP mezi válci nevadí ???
13:23:02
03.03.2005
Luděk
-> Baghira: no to je přece úplně jasný,prostě všechny 4ři upravíš naprosto stejně co to jde nadoraz1
13:18:37
03.03.2005
Baghira
Že mám k vám pánové takový laický dotaz, ale zajímalo by mě, jak se provádí uprava spalovacího prostoru, aby byla i poté na všech válcích stejná komprese, vždyť pokud by se jeden probrousil o malinko víc než druhý, tak by to mělo neblahé následky na celý motor ne?
10:07:10
03.03.2005
Labros
-> kaipan: Saky řekl to samý, co já...
a proč jsem si myslel, že chceš větší kompresi:cituju: podle tlaků se ještě bude buď snižovat, nebo ještě zvětšovat spalováky... No a podle tlaků jsi asi nemohl poznat, že máš větší ventily a špatné víření směsi.
08:22:47
03.03.2005
Vici
-> kaipan: kaipane a rekl ti uz nekdo ze zmerenim tlaku nepoznas jaky mas kompresni pomer? pokud ne tak ver ze je to jak rikam 3
22:31:52
02.03.2005
R@ZOR
-> Saky: Taky si myslím!! Proto jsem se ptal..
22:26:15
02.03.2005
Saky
co je to za blbost ze kdyz nedas podlozku pod kozlik ze se potka ventil s pistem? vzdyt to se prexce steluje sroubem na kozliku..
20:05:37
02.03.2005
Tom
-> kaipan: Co to máš za pružiny na těch stránkách?1
18:18:27
02.03.2005
kaipan
-> TUNER: a nějaký lepší fotky mám na www.skoda-klub.wz.cz/
18:17:33
02.03.2005
kaipan
-> TUNER: protože kdyby tam ty podložky nebyly, tak se mně potkají ventily s pístem...1 A pokud jde o to snížení, tak je to vzhledem ke zvětšeným spalovákům v pohodě... Ale po namontování do auta musím ještě změřit tlaky a podle toho se buď ještě sníží hlava, nebo zvětší spalováky, aby to bylo jak má....
18:14:57
02.03.2005
kaipan
-> Labros: jak říká Saky... a kdo říkal, že chci větší kompresi ? Má to důvod pouze ten, jak zmiňoval Saky a snížením se komprese opět zvětší...
07:07:01
02.03.2005
TUNER
A ještě třeba proto že soutěžáci měli T-písty který jsou vypouklý a proto se dělala ta ůprava spalováku.....Myslim že 2,1 mm je moc a když budeš takhle pokračovat tak můžeš tu hlavu vzít a vyhodit...Pokud jí nedáš na motor a nezkurvíš ho celej....Jinak na větší kompresi se dělá třeba nižší těsnění.....Snižování hlavy je nevratný a má určitý hranice...!!!!4
21:33:06
01.03.2005
R@ZOR
-> kaipan: Proč ty podložky pod kozlíkama? Neměl by jsi lepší foto tý hlavy? Jen tak pro info, mužeš to poslat mailem. Dík
20:27:46
01.03.2005
Saky
protoze zvetsenim spalovaku resp jeho upravenim kvuli vetsim ventilum a spravnemu vireni smesi se zvetsi cimz komprese klesne a pak se hlava snizi a komprese zase stoupne na pozadovanou hodnotu ale jinak kazda uprava ma opacnej vliv na kompresi..
20:25:31
01.03.2005
Labros
-> kaipan: to nepopiram, urcite dosahli spravnym tvarem spalovaku zvetseni vykonu. Ja jen rikal, ze jestli chces vyssi kompresi, tak nemuzes jeste vic rozsirit spalovaky - vetsi objem kompresniho prostoru pri stejnym zdvihovym objemu znamena nizsi stupen komprese. Musis zmensit objem kompresniho prostoru, takze pokud jsi ho rozsiril, musis ho snizit, snizenim hlavy.
19:41:54
01.03.2005
kaipan
-> Labros: tak proč se podle soutěžní dokumentace zvětšovaly splaováky a snižovala hlava ?? Co ?
19:02:16
01.03.2005
Labros
-> kaipan: tak si vyber, snizovat nebo zvetsovat spalovaky... zvetsenim spalovaku se zmensi komprese...
18:02:06
01.03.2005
kaipan
-> Saky: jo, má je jednu pružinu na ventil a pod kozlíkama ventilů podložky 1,5 mm
17:58:50
01.03.2005
kaipan
-> TUNER: má vybraný spalováky, vyleštěný kanály a je snížená a 2,1 mm... ale podle tlaků se ještě bude buď snižovat, nebo ještě zvětšovat spalováky...
17:56:48
01.03.2005
Saky
pod touhle pruzinou neni uz zadna-) na 99pct.. nebot jsou konicky jsou tam jine ty vrchni podlozky a proste to na prvni pohled je videt-) dejte sem fotku stary hlavy a uvidite ten rozdil tam jsou pruziny valcovy a jsou tam vetsinou dve ..
14:30:35
01.03.2005
Labros
-> TUNER: a Saky ma takovej zrak, ze z takovyhle fotky vidi, ze pod tou pruzinou neni jeste jedna 4
13:18:17
01.03.2005
TUNER
-> Labros: to žebrování taky neměli asi fšechny,ale až ty poslední tak to taky pomůže při určení...
13:15:43
01.03.2005
TUNER
-> Pilot 105: No myslim že tam jsou upravený spalováky a leštěný kanály a z čeho to je se pozná podle těch pružin na ventilech....4
13:11:44
01.03.2005
Labros
minimalne jsou videt vylesteny vyfukovy kanaly...
ale s tim rocnikem by me to taky zajimalo. Ze by jiny zebrovani?
12:47:34
01.03.2005
Pilot 105
-> Saky: "tohle je hlavne upraveny.. ale darce byla bud fabka a nebo MPi felda z 98a vejs"
Prosím tě podle čeho jsi to poznal?
17:40:49
25.02.2005
kaipan
-> Saky: no tak to mám radost, že mám super hlavu....1
22:40:49
24.02.2005
Saky
ne-) to je konstatovani to tak je-) to poznam z fotky.. nicmene si klidne muzes zmerit drik ze ma 7mm -- )
21:33:19
24.02.2005
kaipan
-> Saky: takže šuplerou mezi pružiny a měřit....
21:29:19
24.02.2005
Saky
rikam 7kovy ventily tak je to od 98 vejs
21:23:10
24.02.2005
kaipan
-> Saky: tak to bude felda, z Fábky to nemám, ale jaká je to hlava z těch všech možných ?
21:14:41
24.02.2005
Saky
tohle je hlavne upraveny.. ale darce byla bud fabka a nebo MPi felda z 98a vejs
20:53:46
24.02.2005
kaipan
-> Gryzly: Fakt ?9 To by mně v životě nenapadlo, já to vymontoval z Pionýra 3
20:43:47
24.02.2005
Gryzly
-> kaipan: Ta bude ze škodovky, to poznám určitě.
20:08:57
24.02.2005
kaipan
A další
zvětšit Hlávka MPi, vačice - obrázek od kaipan vložen 24.02.2005 20:08:57
20:07:23
24.02.2005
kaipan
A tahle je z čeho ?
zvětšit Hlávka MPi, vačice - obrázek od kaipan vložen 24.02.2005 20:07:23
17:48:00
24.02.2005
Saky
no ono je to slozitejsi-) tech hlav je sice asi pet ale k sehnani jsou prakticky jen dve a lepsi je ta od 98tyho vejs z 7mm drikama.. ale to se neda takhle popisovat to chce videt je vedle sebe..
14:15:56
24.02.2005
Labros
-> kaipan: Tak mi to řekli zkušení škodovkáři...
14:12:47
24.02.2005
kaipan
-> Labros: Když má jen jedu pružinu, tak je to ta se 7 mm dřík ventilu a vězším kanálkem.... ?
13:45:19
24.02.2005
Labros
Jo ty novější mají jednu pružinu na ventil a širší kanálky.
13:36:07
24.02.2005
TUNER
-> Pilot 105: Rozdíl je snad jen v kanálech a hlavně v tom dříku ventilu...Buďto průměr 7 nebo 8....Taky tam jsou myslim různý pružiny,ale ty by na výkon vliv mít neměli...4
12:47:14
24.02.2005
Pilot 105
Seznam hlav od roku 97.
zvětšit Hlávka MPi, vačice - obrázek od Pilot 105 vložen 24.02.2005 12:47:14
12:45:29
24.02.2005
Pilot 105
-> Saky: V tom, že je mnoho typů máš pravdu. Můžeš mi prosím tě napsat jaký je v nich alespoň přibližně rozdíl a proč je nejlepší od 98 MPI. Děkuji
12:26:37
24.02.2005
TUNER
-> Jirik: Je to tak opilej panáčku.....2
Extreme Tyres