RAPID ZA 330 000,- !!!!

prohledat
244 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 07.02.2005 do 14.02.2005, založil/a TUNER
řadit dle data
11:29:28
08.02.2005
Sid Vacant
-> sep: to je mi jasný že je to stavěný na něco jinýho než na koukání, jenom sem reagoval na Labrosuv příspěvek
11:28:35
08.02.2005
Sid Vacant
-> Labros: no vo tom to neni, já mam na rapida hezký vzpomínky, i když se tam v jednom kuse něco sralo, prostě už na to mám jinej náhled, mám teď novější, a pro mě hezčí auto, tyhle káry už beru jako zajímavou hystorii
11:26:58
08.02.2005
Labros
teda ještě bych se v něm musel projet, a pokud by jezdilo tak dobře jak může upravenej rapid jezdit a bylo v interiéru tak pěkný jak doufám tak platí co jsem řekl.
11:25:39
08.02.2005
Labros
-> K!RR!: nemůžu mluvit za ostatní.
11:24:54
08.02.2005
Labros
-> Adam Radimovič: podle mě to není správnej názor, že web jde od desíti k pěti, jen proto že lidi tu mají různý názory..
11:23:19
08.02.2005
kirri
-> Labros: takže tím chceš říct, že kdyby jich bylo víc, tak už z toho nejste tak vodvaření? to se mi nezdá
11:22:25
08.02.2005
Labros
-> Sid Vacant: protože se ti Rapid vysral a zůstala jen nepříjemná vzpomínka, a teď máš jiný auto s kterým jseš spokojenej.
11:21:43
08.02.2005
kirri
-> Sid Vacant: hele ty možná nechápeš že jsme asi jediní 2 na tomhle webu:)
11:21:31
08.02.2005
Labros
Já taky oponuju, tu ojetou sportsérii může mít každej franta, a tohle auto může mít jen jeden člověk na světě
11:21:08
08.02.2005
sep
-> Sid Vacant: :myslím že účelem vzniku toho auta nebylo ohlížení kolemjdoucích.....
11:17:46
08.02.2005
Sid Vacant
-> labros: no ruku na srdce - všichni na to budou čumět jako puk - to myslíš všichni z virtu ne? 1 upřímě já bych se za tim už neohlíd
11:17:16
08.02.2005
kirri
-> Labros: zase bych si dovolili oponovat, ojetá sportsérie zvučného jména bude mít vždy lepší dílenské spracování, dejme tomu co se dnes sežene: BMW 850 V12 (1991) za 210000,-, rozdíl postačí na nějakou tu opravu, no a teď začněte tvrdit že je snad tohle lepší ve spracování
11:17:16
08.02.2005
Labros
ještě bych to korigoval... kdybych měl zbytečnejch 330 litrů, tak bych to chtěl, ale ne s tím motorem. S normální, lehce upravenou a vypulírovanou 136kou.
11:15:08
08.02.2005
Sid Vacant
-> Labros: no myslim si že tohle se jako památka brát nedá, ze škodovkou to má už společný naprostý minimum. Za 330 můžeš mít novou Fábii to je pravda, ale taky za ty prachy můžeš mít daleko lepší jetý auto, a tohle je taky jetý..
11:12:43
08.02.2005
Labros
-> K!RR!: podle mě ty kola jsou akorát... věc názoru. Kdyby chtěl koupit podložky od Sakyho za litr nebo dva tak v tý ceně už by se to ztratilo.
11:10:34
08.02.2005
Labros
já myslim že vzhledem k tomu, co si jinak koupim za 330 tisíc (nějakou zasranou fábii) tohle je nádherný auto a hlavně jedinečný, všichni na to budou vždycky čumět jak puk a je to sporťák, památka čs. automobilovýho průmyslu když byl ještě čs., a kdybych měl tyhle peníze přetečný tak bych to bral všema deseti. A je na tom spoustu dokonalý řemeslný práce, kterou na žádný sériovce v týhle cenový kategorii nedostanu. Akorát nechápu že tam dal ten přední blinkr s černým plastem přesně tak jak by ho sundal někde na vrakáči z nějaký stodváci.
11:03:37
08.02.2005
Sid Vacant
-> Adam Radimovič: to chce klid Adámku 1 debatovat s náma to je jako házet perly sviním 3
11:01:22
08.02.2005
kirri
-> Adam Radimovič: jasně si stroskotal na svých názorech

no prostě nechete slyšet normální názor a vůbec ne už od normálního občana, třeba ode mě, že. Naprosto nezaujatě Vám to potvrdí většina lidí ve vašem okolí a na to že je to ORIGINAL se vykašlete
10:56:08
08.02.2005
aDAm
tak už na tuhle debatu seru...nema to s vama cenu....
10:54:40
08.02.2005
aDAm
-> Sid Vacant: no kola k tomu přivařeny asi nebudou co? pokud vim drži na šroubech nebo matkach a tak neni problem je vyměnit za jiny....jinak tohle auto je z roku 2000 takže byl jiny vkus než teď....
10:53:45
08.02.2005
kirri
-> Adam Radimovič: jo jasně hlavně že ty si se podílel svým duchem a prací na vývoji tohoto auta, celkem podrobné info mám doma a neútočím tu na to jak ten motor tam je a jak je zesílená karoserie to ti nedochází
10:50:12
08.02.2005
Milošek
kurva uz to nectu.....je to hnus a pred x lety byl i model T spickovy auto tenhle rapid ma uz desingove odzvonino a i kdyby v tom jezdil papez druhy nebo nevim kdo tak za 330klacků bych se po tom aute ani neotocil......
10:49:55
08.02.2005
aDAm
-> K!RR!: nezaujaty nazor? hele až budeš o tomhle autě vědět neco blíž tak pak si ten nezaujatej nazor klidně piš...ale to co tady potíš je nazor vymatlanyho pubertaka....
10:48:09
08.02.2005
Sid Vacant
-> SuperMuf: Tu práci samozdřejmě beru, klobouk dolů, v životě bych nic podobnýho nesved, nicméně souhlasim s kirriho názorem že to prostě sou vyhozený prachy, samozdřejmě že 18tk jsou naprostá blbost na takový auto, nicméně když už se pouštěl do vzhledovýho tuningu, tak by se k tomu určitě hodily jiný kolečka. Rozhodně si myslim že by se zlepšili jízdný vlastnosti kdyby se tam přidaly širší kola - samozdřejmě nejsem expert....je to jenom můj názor. Jinak souhlasim s tim čiptuningem a podložkama - to jsou naprostý kraviny a v životě bych je na svý auto neaplikoval
10:47:57
08.02.2005
kirri
-> Adam Radimovič: no to víš sem se narodil v SK a jsem míň inteligentní,
chlapy kurňa jste z toho tak odvařený, že nechcete slyšet nezaujatý názor!!!!!!!!!!!!!!!!!
10:45:23
08.02.2005
kirri
-> SuperMuf: dílenské zpracování do bezvědomí, já se snad zadusím, jo pánové kdo chce něco k tomuhle napsat musí nejdřív mít skušenosti ze zástavby něčeho podobného
3 3 3 3 3 3 3
a ne ti co v životě nic takového nedokázali, páne jo já si připadám tak méně cenej1
10:40:51
08.02.2005
aDAm
-> K!RR!: viz SEPuv přispěvek niže....působíš dojmem méně inteligentního člověka...a to nejen z tohoto topicu...
10:40:22
08.02.2005
kirri
-> sep: jásem to taky psal cca 1-2 můj příspěvek, klobouk dolů, ale naprosto nesmyslná prácea za tím si stojím
10:40:11
08.02.2005
SuperMuf
To Sid: Sorry, asi jsem se vyjádřil moc hrrr... Na nikoho neútočím, nebo jsem to tak nechtěl pojmout, ale vždycky mě nadzdvihne, že když se někde něco podobného jako je tenhle Rapid objeví, tak jen mizivé procento lidí, kteří o tom něco opravdu ví, dokážou ocenit tu spoustu práce, která s tím byla, bez ohledu na to jak to třeba v celku vypadá ( Já bych měl taky výhrady k estetice....) a nejvíc keců a kritiky maj ti, kteří v životě nic takového nedokázali, nic o tom nevědí a mají auta, na které si nakoupí co nejvíc vzhledových doplňků, daj tomu ohromný kola o šíři povalený popelnice na 4 cm podložkách a nechaj si přeprogramovat ŘJ. A tím to končí a myslí si, že to je vrchol úprav. Neber to prosím osobně !!

Jenže ono je vše malinko jinak. Pokud už se někdo rozhodne naroubovat do něčeho, jako je Škodovka, takovýhle, nebo podobný motor, vždy smeknu před těmi, co to dokážou a dotáhnou to do konce se vším, co k tomu patří. A tím mám na mysli odpovídající úpravy karoserie ( ne rám, protože tím sice karoserii drasticky zpevním, ale odstraním tak případná místa, kde se to může zmačkat při možné havárii, záměrně nepíšu deformační zóny, protože u škodovek se o něčem takovém nedá hovořit ), odpovídající úpravy podvozku, odpružení, tlumičů a brzd. A zvlášť ocením, je li to vše podložené, jako v tomto případě, seriozními postupy a propočty a ne názory desítek amatérů v různých diskuzích typu "Chci dát do stodvácy 1,8 nejlépe s turbem - jak na to ? "

Abych tady jen nežbrblal na ostatní, tak ty plasty a doplňky na tom Rapidu jsou taky mimo moje cítění. Daleko více bych přivítal co nejvíce "civilní" vzhled auta.

Jinak toho Rapida jsem viděl u Radka Chaloupeckého - Schwejk motorsport - který ho opravoval, a jede to fakt nehorázně. A dílenské zpracování - do bezvědomí 4
10:38:05
08.02.2005
kirri
-> Adam Radimovič: rozdíl v těch prototypech je že jsou to LEGENDY kdež to tohle asi neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
10:37:04
08.02.2005
sep
-> K!RR!: :nezlob se ,ale reaguješ jako 16 letej učeň z traktorový stanice, všímáš si věcí jako jsou nárazníky,kola atd atd......ten styling je druhořadá věc,a je to jen a jen o vkusu..........snaž se vidět to co je pod tím vším.....to auto je opravdu svým způsobem naprostý originál.....
10:36:39
08.02.2005
kirri
-> Adam Radimovič:
3 3 3 3 3 3 3
10:35:54
08.02.2005
aDAm
-> K!RR!: jink v tom topicu o autech snu tam každy basnite nad nějakymi prototypy a spol a toto je prototyp a najednou je ten kdo by si ho koupil blazen...zajimave....

čim dal tim vic nabyvam dojem že tento web jde od desiti k pěti....
10:35:29
08.02.2005
kirri
-> sep: souhlasím, je to jen pro dobrej pocit, o tom žádná
10:34:41
08.02.2005
aDAm
-> K!RR!: hele zalez si do sveho krabicoidniho fačka odvez ho do bazaru kup si toho nisana a di si machrovat...
10:32:06
08.02.2005
kirri
-> Adam Radimovič:

..toto auto je ORIGINAL sveho druhu..

tak se posadím na zadek a budu čumákovat na auto který je naprostej originál, teda ORIGINAL, jo a to tu nechápeme, teda nechápu, ne to teda fakt nechápu, jste z toho všichni odvaření. Hlavně ty kulatý nárazníky, dkyž to tu maj normální auta tak říkate že je to hnus a tady je to dobrý, jako celek moc podařené, HAHAHA
10:26:14
08.02.2005
sep
-> K!RR!: :ty znáš nějaký smysluplný tuning?Já ne,je to to samé jako když Ty vyhodíš pár stovek za flockovaný středový panel,kdo to ocení?Přinese Ti to nějakou výraznou užitnou hodnotu?Rozdíl je jen a jen v ceně kterou máš možnost nebo chuť akceptovat.....
10:25:19
08.02.2005
aDAm
-> Jirik: pěkně;-))))
10:24:20
08.02.2005
Jirik - zrušená registrace
-> K!RR!: Kdy že to začneš jezdit tím Nissanem ? Před půl rokem by ti ten Rapid jako sračka možná nepřišel....
10:23:25
08.02.2005
aDAm
-> K!RR!: je naprosto marne ti něco vysvětlovat....
10:22:29
08.02.2005
aDAm
Vůz není koncipovaný jako chladnokrevný plechový sporťák, ale jako pohodlný vůz na bázi Škodovky s dobrým podvozkem pro předjíždění a extra brutální akcelerací bez nutnosti řazení.
10:21:21
08.02.2005
kirri
-> sep:
z TW:
Za vcelku podrobný popis vozu můžete poděkovat jeho konstruktérovi M.Walterovi. Na závěr musím smeknout vyvíjet podobná vozidla, zvláště v dnešních ekonomických podmínkách je jistě obdivuhodný počin.

No a nebo naprostá utopie a mrhání časem, ocení to jen hrstka lidí, kteří si to stejně nekoupí a pár lidí na srazech a pod.
10:19:58
08.02.2005
aDAm
Autor píše: Motor jsem použil z OPEL Vectra V6 24 ventilů,obsah 2500ccm / výkon 175k s šestiválcovou dodávkou kroutícího momentu
10:17:31
08.02.2005
aDAm
toto je naprosoto zbytečna debata...tady asi nechapete že toto je original a legalni..to že tady sypete značky nějakych aut je sice pjekne,ale ty ostatni auta sou seriovky a tudíž by jste nebyli sami kdo by je vlastnil a toto auto je ORIGINAL sveho druhu..ale to asi dost lidi nechape...a nevím kde berete že všechny auta musí mít kola velke jak traktor co lezou kilometr z blatniku....

todle auto je hodně vkusně udělano a je hodně propracovnáno a bylo stavěno na zakázku....myslím že ty kulate časti karoserie jsou hodně vkusně udělány a jako celek to působi hodně dobře...
10:06:47
08.02.2005
Zazaa
-> Sid Vacant: pokud chces vedet vic zajdi na evidenci vozidel za technikama a oni ti daji informace kam se obratit

ma to na starosti neco co se driv (a mozna i ted) jmenovalo vyzkumnej ustav motorovejch vozidel coz je misto kde se vydavaji homologacni atesty (8SD)
10:04:14
08.02.2005
sep
kdyby jse si udělali tu práci a přečetli ten článek na TW co jsem na něj hodil odkaz.......
10:02:26
08.02.2005
Zazaa
-> Sid Vacant: rika se tomu individualni stavba a musis splnit spousty podminek nechat vse otestovat zaplatit zkusebnu zaplatit otypovani (jenom to byvalo asi 50.000,-) ........
09:57:56
08.02.2005
kirri
-> Jirik: já to nikomu neberu, kdo che ať si to koupí, mě je to šumák, ale to bude jen škodamaniak, tohle auto se nikdy neprodá, nu což je to naprostá šílenost a mít zdravej rozum tak si to nekoupíte nikdo, dívejte se teda na to auto jako na ojetinu, starou xy let
09:44:30
08.02.2005
Sid Vacant
-> Jirik: tak mě pouč, jak je to teda s těma papírama, zatim mi to tady nikdo nevosvítil. tak má je teda?
09:32:32
08.02.2005
Jirik - zrušená registrace
Jste pěkný kokosové, víte jak je tohle auto starý a jak je to dávno co bylo takhle upraveno a předěláno ?
V té době frčely úplně jiný věci a tuning (to hnusný slovo) byl taky ještě někde jinde. V tej době to byla bomba.
Navíc se každýmu nemusí líbit zavařená střecha kola lezoucí 4 cm z blatníků.
To byl typicky německej tuning a i oni od toho už upouští a kola pěkně schovávají.
BRKO taky nemá vylezlý kola jak žebřiňák.
Polovina canců co tady vypouštíte z tlamy jsou žvásty a nevíte o tomhle autě zhola nic.
No, to je asi tak všechno co jsem chtěl říct..... 8 Jinak nikomu jeho názory neberu.
Extreme Tyres