
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak co pánové...
prohledat
239 příspěvků (zobrazeno 201 až 239) od 17.02.2003 do 01.03.2003, založil/a
14:00:46
25.02.2003
25.02.2003

Luděk
Šak já Jiří nemám Fávo,já mám originál 742.136 a taky 742.130 a taky 741.110 a taky 739.1100 a nikoho nezatracuju.To jsi jenom špatně pochopil legraci a docela mě to mrzí.Tak Ti musím napsat na rovinu,že seš egoista a nedokážeš se ovládat

13:58:27
25.02.2003
25.02.2003
Jirik
Ne nehádáš. Ty budeš dávat taky 1,3 ale budeš mi pak řikat že MOJE (milovaná) 105 je mérdka ? Možná ne přede mnou, nevím zas tak dobře tě neznám. Ale rád bych tebe i vás všechny líp poznal. Snad jednou někdy.....
Jsem fakt pyšnej na to, že když někoho vezu, tak mi to pak při vystupování pochválí a řekne mi že ten motor jede jako brus. To pak budu dávat ten filtr, paroží a další věci úplně zbytečně. To to raději pustím celý někam do lomu. Nemá prostě cenu do toho blbýho motoru nic vrážet.

Jsem fakt pyšnej na to, že když někoho vezu, tak mi to pak při vystupování pochválí a řekne mi že ten motor jede jako brus. To pak budu dávat ten filtr, paroží a další věci úplně zbytečně. To to raději pustím celý někam do lomu. Nemá prostě cenu do toho blbýho motoru nic vrážet.
13:53:47
25.02.2003
25.02.2003

U-Geen
PRotože sme pašáci 

13:52:50
25.02.2003
25.02.2003
Jirik
Díky nechci.
Ale vadí mi když všichni hází motory 105 a 120 do jednoho pytle.
Hlavně že všichni eRkaři mají motory z Fávů. Na motůrek co mám se můžu spolehnout a hlavně jsem absolutně pyšnej na to, že mi nikdo nevěří že je to jen litr. Už párkrát jsem slyšel dotazy : To je 130 ? Dokonce i v servisu. Tak nevím proč bych ho měl měnit a nedejbože si přivodit starosti nebo problémy které jsem dosud nepoznal. Nechápu třeba lidi, který musí mít Fáva za každou cenu, a nevadí jim, že je to olejnatá koule. Proč někdo ladí a dává Webery na 100 nebo 110 a jinak jí upravuje ? Proč rejete do lidí který Fáva nemají, nebo ho nechtí ? Tohle nikdy nepochopím a mám z toho takovej divnej pocit. Jako by se to rezdělilo na dva tábory. 130 a vejš - pašáci. 105 / 120 - saláti. Proč ?
Neměli byzme držet za každých okolností při sobě a ne si napadat kde co, nebo na sebe sprostě řvát ?

Hlavně že všichni eRkaři mají motory z Fávů. Na motůrek co mám se můžu spolehnout a hlavně jsem absolutně pyšnej na to, že mi nikdo nevěří že je to jen litr. Už párkrát jsem slyšel dotazy : To je 130 ? Dokonce i v servisu. Tak nevím proč bych ho měl měnit a nedejbože si přivodit starosti nebo problémy které jsem dosud nepoznal. Nechápu třeba lidi, který musí mít Fáva za každou cenu, a nevadí jim, že je to olejnatá koule. Proč někdo ladí a dává Webery na 100 nebo 110 a jinak jí upravuje ? Proč rejete do lidí který Fáva nemají, nebo ho nechtí ? Tohle nikdy nepochopím a mám z toho takovej divnej pocit. Jako by se to rezdělilo na dva tábory. 130 a vejš - pašáci. 105 / 120 - saláti. Proč ?

Neměli byzme držet za každých okolností při sobě a ne si napadat kde co, nebo na sebe sprostě řvát ?
13:47:57
25.02.2003
25.02.2003

Tuner#2 - zrušená registrace
A já myslel, že s Luďou se hádám jenom já




13:44:06
25.02.2003
25.02.2003

Luděk
No Jiříkovo auto by ten motor rozhodně vylepšil,pokud by měl zájem a byl jenom vo fous slušnější (voni si někteří myslí,že když jim rostou fousy,že jsou hnedle silnější),tak bych mu ho možná pronajal na letošní sezónu.

13:37:22
25.02.2003
25.02.2003

CHIP
Jiriku klid, ja myslim, ze Ludek jak ho znam si dela jenom srandu. Vzdyt se navazi do myho Rapida od te doby co ho mam. Ale ja se nedal, prej ted bude prodavat motor po kompletni GO, nova klika pisty 136... prej za pakatel .. co Ludku ....

13:34:06
25.02.2003
25.02.2003
Jirik
Serou mě lidi který : Urrrrááááááááááá
motor z Favorita. A řikají že všechno od Fáva zpátky je šrot a sráč. Na takovýhle věci jsem háklivej, zvlášť od lidí který moji šrotku ještě neviděli a nebo jí znají jenom z hnusnejch fotek.

13:21:01
25.02.2003
25.02.2003
Jirik
A stejně víš howno jak to jede.
. Já se do tebe taky nenavážim.




13:18:52
25.02.2003
25.02.2003
Jirik
U-geenovi a Dušanovi se out nezdá. Že se zdá out tobě neznamená že tomu tak bude i u někoho jinýho. A motor můžu mít jakej chci. 

13:17:18
25.02.2003
25.02.2003
Jirik
Ty si blb 

12:57:05
25.02.2003
25.02.2003

Luděk
My to víme,už nám ji Jiží vnucuješ delší dobu,ale shodli jsme se,že už je out,stejně jako 105tkový motory v autech na 15" kolech

12:55:46
25.02.2003
25.02.2003
Jirik
A jsem schopen sehnat i origo světla Hella. Bohužel to Holandí dělali tak, že světla nedrží v hrnci na kasli, ale přímo v masce. Nejdou štelovat. Jestli do NL vyvážela škodovka tak rovný auta že to nebyla potřeba nevím, každopádně 16 let starý auto s vyměněnym předním čelem a blaťasama asi už tak rovnej předek mít nebude. Tak proto jsem mluvil o lepší alternativje : světla R11 (taky jsem naň kukal), ten hrntse má. Kdo jí chce ?

Velmy originelní žralotší typ.
Oupravy a opravy masky samotné nutné.



Velmy originelní žralotší typ.

12:52:26
25.02.2003
25.02.2003
Jirik
Hehe, já mám doma masku na tyhle světla. Ale dávat jí tam nebudu. Protože má dost blbě vyřešený světla. Větší koňovinu jsem v životě neviděl, ale je to origo holandsko. Po menší oupravě by šla použít právě k těm z R11. 

09:02:36
24.02.2003
24.02.2003

Luděk
Jedině,že by z principu cab forward,udělal opačný princip,šak do Isetty se taky nastupovalo zepředu od čumáku a to bylo BMW 

15:42:30
22.02.2003
22.02.2003

BlackSUN
Leda že by pořád couval, ale to by pak měl volant na blbym místě... Viděl bych to na kompletní přestavbu :-) 

21:05:32
21.02.2003
21.02.2003

U-Geen
Dan: no comment
Máš akorát motor na blbym místě a tim to začíná :-)

20:29:33
21.02.2003
21.02.2003

Dan
U-Geene, já teď zametam, až se ze mě kouří.....
Na co si narážel přesně ? Ať vim, co je blbje.
Na co si narážel přesně ? Ať vim, co je blbje.

22:46:31
20.02.2003
20.02.2003

Max
Teda pravda je,že ty křídla (na střeše a na kapotě) bych asi řešil jinak....
22:45:07
20.02.2003
20.02.2003

Max
Hm....nerad to přiznávám.....mám doma 2obr. tohodle auta,akorát név takový kvalitě a trochu z jinýho úhlu....Ale jestli chci někdy udělanýho rapida...tak takhle.....můj tajnej projekt... :o) Mě se taky líbí,že na tom nejni deset spoilerů,ale působí to jako jeden celek.A jako že mám nejradši modrou,tak zelenou,příp. zelenou metlu (tmavou) bych na to snes :o)
22:22:08
20.02.2003
20.02.2003

U-Geen
Ale jo no...ale zameť si nejdřív před vlastnim prahem... Ale jinak je ten modrej špica
19:29:20
20.02.2003
20.02.2003

Dan
2 pan webmajstr : uznej, že na tom modrým Rapidu to prostě nesedí k blinkrům. Tadydleten je špica. Takle to vypadá max COOOOL. Pěkně sladěný. 

18:54:36
20.02.2003
20.02.2003

Jean
Určitě to mělo motor 1500 a bylo to dost rychly. Jen se mi nechce hledat ten Sveět motorů.
10:45:39
20.02.2003
20.02.2003

Tuner#2 - zrušená registrace
To je kravina!!! Mám doma starý světy motorů a bylo tam o něm dvakrát psáno. Určitě to mělo dělanej i motor - na výkon se podívám, ale 100% vím, že tam psaly max. rychlost 200km/h
21:44:50
19.02.2003
19.02.2003
Tomáš
Tak tohle je text z toho obrázku:
Škoda 130 COUPÉ
Vrcholem typové řady československých osobních vozů Škoda typ 742/743 je sportovní kupé Škoda 130 Rapid. Vzadu uložený motor - řešení dnes přežívající také ve vozech Porsche 911 a Fiat 126p - však přispívá k sportovním jízdním vlastnostem a lepším trakčním podmínkám na kluzkém povrchu. Proto se vozy Škoda s motory vzadu uplatňují také na kanadském trhu a ve Švýcarsku, kde není nouze o sněhovou pokrývku. Zahraniční dovozci nabízejí škodovky i ve vlastních atraktivních úpravách - kupé na snímku se objevilo na autosalónu v Ženevě 1988. Má upravenou karosérii s novou přídí, spoilery i bočními lištami, litá kola, nízkoprofilové pneumatiky a změny v interiéru. Motor je osvědčený čtyřválec OHV 1289 cm o výkonu 46 kW při otáčkách 5000 1/min, který' vozu o hmotnosti 890 kg uděluje nejvyšší rychlost 155 km/h. Spotřeba podle metodiky EHK činí 5,5/7,4/8,1 l na 100 km.
Škoda 130 COUPÉ
Vrcholem typové řady československých osobních vozů Škoda typ 742/743 je sportovní kupé Škoda 130 Rapid. Vzadu uložený motor - řešení dnes přežívající také ve vozech Porsche 911 a Fiat 126p - však přispívá k sportovním jízdním vlastnostem a lepším trakčním podmínkám na kluzkém povrchu. Proto se vozy Škoda s motory vzadu uplatňují také na kanadském trhu a ve Švýcarsku, kde není nouze o sněhovou pokrývku. Zahraniční dovozci nabízejí škodovky i ve vlastních atraktivních úpravách - kupé na snímku se objevilo na autosalónu v Ženevě 1988. Má upravenou karosérii s novou přídí, spoilery i bočními lištami, litá kola, nízkoprofilové pneumatiky a změny v interiéru. Motor je osvědčený čtyřválec OHV 1289 cm o výkonu 46 kW při otáčkách 5000 1/min, který' vozu o hmotnosti 890 kg uděluje nejvyšší rychlost 155 km/h. Spotřeba podle metodiky EHK činí 5,5/7,4/8,1 l na 100 km.
11:46:43
19.02.2003
19.02.2003

U-Geen
Na tom modrym rapidu to neni humus.
21:20:34
18.02.2003
18.02.2003

Dan
To 4 voko je fakt vyťukaný ! Pořádně udělaný a ne nabastlený humus jako ten modrej Rapid z Tuningu.
A kola z Brouka.
A kola z Brouka.

12:22:05
18.02.2003
18.02.2003

Tuner#2 - zrušená registrace
Já jí mám doma na fotkách ze starýho světa motorů a opravdu to mělo 100kW a lítalo to přes 200km/h - moooc hezká
01:26:10
18.02.2003
18.02.2003
je to jak pise komar! letadlo jaxvin.... ty plasty ma nekdo ale i ted... nekde sem to na netu videl... zeby "kanarek".. nevim
00:37:14
18.02.2003
18.02.2003

Jean
To sem ten popis teda hod. Ja bych souhlasil spis s tim co uz tady je.
22:53:06
17.02.2003
17.02.2003

Baghira
Já tu mám teda z r.1988 k tomuhle auto poněkud jiný popis...že by ty komouši lhali i v tomhle???
22:45:25
17.02.2003
17.02.2003
Komár
Někde už jsem ho viděl a myslím, že má snad 130 koní, ale nejsemsi jistej.
Jo, teDˇjsem našel jeho popis na TW: Tato Rapidka upravovaná německou firmou Gunsch byla k vidění na autosalónu někdy v osmdesátých létech. Měla motor o obsahu 1500ccm a výkon okolo 100kW. Měla komplet předělaný podvozek a pneumatiky 195/55 R15. Její maximální rychlost byla přes 200 km/h.
www.skoda.panda.cz/foto.p hp3?id=4&i...
Jo, teDˇjsem našel jeho popis na TW: Tato Rapidka upravovaná německou firmou Gunsch byla k vidění na autosalónu někdy v osmdesátých létech. Měla motor o obsahu 1500ccm a výkon okolo 100kW. Měla komplet předělaný podvozek a pneumatiky 195/55 R15. Její maximální rychlost byla přes 200 km/h.
www.skoda.panda.cz/foto.p hp3?id=4&i...
21:35:28
17.02.2003
17.02.2003

Baghira
Néé, tohle je klasika 130 s výkonem tehdy 46 KW...dnes 43 KW.
21:16:42
17.02.2003
17.02.2003

Dušan
má to světla co jsem chtěl - má je určite rencek11



21:15:37
17.02.2003
17.02.2003

Dušan
někde mám doma ty fotečky s popisem ale kdo ví kde. Jinak dobrej mazec. Já už si to nepamatuju ale nebyla to náhodou 1.3 s turbem a max rychl. 200km/h. Je to v podstatě rapid - ale asi jen kastle a nápravy
21:10:12
17.02.2003
17.02.2003

Baghira
Tuhle kartičku s fotkou mám doma taky už asi 12 let. Je to z Ženevského autosalonu 1988 a není to přímo Škodovácká úprava, ani metalexácká. Zajímavé je, že zde toto vozítko přirovnávají k Porsche-ti...
20:44:07
17.02.2003
17.02.2003

Žaky
Hm,to bych skocil,i smocil

20:35:10
17.02.2003
17.02.2003

Samantus
Suuuuuuper
20:16:54
17.02.2003
17.02.2003

Tomáš
Tak kdo z vás má takovou škůdku: www.skodacar.wz.cz/ 
