Jaké brzdy ?

prohledat
61 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 05.11.2004 do 15.11.2004, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
řadit dle data
07:01:08
15.11.2004
Jirik - zrušená registrace
2 Honza s bobrem : jen si dělej srandičky, neštěstí bude až zasunu do tvojí dírky... 1 3
13:41:09
14.11.2004
Honza "Bobr"
Spojil příjemné s užitečným - zasune do díry a ještě zabrání neštěstí!!!
15:28:24
09.11.2004
Palic - zrušená registrace
-> Honza "Bobr": jirik spis myslel brzdit bimbasem o zem skrz diru v podlaze :))))
08:06:35
09.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Jirik: piestiky a prachovky zozenies v pohode 1
21:00:52
08.11.2004
Honza "Bobr"
Kotva a lano 5
20:31:48
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
A nebo poslední varianta : Sportovní brzdy BIMBO. 1 1
20:15:57
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
OK. napíšu ti mejl co bych potřeboval vědět k těm kotoučům od tebe. Všichni říkají že to fachá bez problémů (rozšířený brzdiče) a je to odzkoušený tak půjdu do toho.
Seženu si někde 4p a zrenovuji je. Snad ještě seženu pístky, prachovky atd. Zatím díky všem.
20:05:56
08.11.2004
Saky
tak jsem vstal z mrtvych-) bohuzel je to jak pise tuner jezdim po vsech prdelich a treba tady nekolik dni nejsem.. a uz ctu jen to co me zaujme na mejly a na temata co zalozim ja a nebo jsou primo pro me tak odpovim.. k tem brzdam.. vetsina veci uz tady byla popsana a snad je jasne.. jak napsal Labros na zacatku je to brnkacka.. -) nicmene na rotec 4x130 nemuses mit zadnej kotouc presazenej tak jako ma fabka a novy auta to bys tam nenacpal nebot bys musel mit podstatne vetsi kola.. a na puvdni unasec tezko.. na puvodni unasec muzes dat jen ty chladaky co nabizim resp jeste muzes mit i neco jineho ale je potreba udelat jeste drzaky a idelani je i novej unasec pak uz se da hrat a je to brnkacka.. nicmene 4pistky budou brzdit lip nez fabkovy,, jinak cena je tak litr za kus.. lepsi je udelat komplet i s posiovacem predek zadek ale jak rikam na roztec 130 je to pojeb ale vsechno jde.. kdyztak napis mejla cemu nerozumis.. muzu ti poslat asi i nejaky fotky jak vypadaj oktavkovy brzdy ve skodovce.. uz jich jezdi dost.. co se tyka posilovace jde to taky ale zabere dst mista a je nutna dalsi predelavka-) i ABS se snazim rozchodit zapojeny uz to je problem je s testovanim a softem -) zvolili jsme moc elektronikou prospikovany auto a zatim to nejde bez RJ-) kdyztak napis mejl..
15:52:13
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Budu to muset ještě vymyslet.
Jediný čeho se u těch 4p. bojím, je fakt, že v tom nechám peníze a nebude to ono, nebo potečou. Jendovi tečou nejenom brzdiče u odvzdušňováků, ale i nový kosky. Navíc bych potřeboval poradit s rozvodem (zapojením kostek). Nebo to je v knížce ?
Víte někdo o kolik se musí krouhnout ten náboj pro rozšířený brzdič ?
---
A víte co mi říkali kucí, od kterých jsem bral motor ? Že viděli i 2 dvoupísty proti sobě na jednom kole. 1
15:34:59
08.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Jirik: tak co uz si prekoumal co tam das za brzdy ? za kolko si vies zohnat ten brake-set z fabky ? skus si to rozpocitat co ta to vyde... teda za kolko si to vies zohnat ale myslim ze ak budes chciet pouzit fabko-set ... tak budes musiet menit aj unasac alebo upravit kotuc ci unasac... a dorobyt este drziak brzdica... pripadne si nechat spravit oboje na mieru podla chuti 1
15:26:29
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Málo. 1
15:23:12
08.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Jirik: mno a este prezrad kolko davas na tlaky... 1
15:17:42
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Jsou tam 2 velký a 4 menší. Musím je nechat převážit. Ten velkej bude mít bezpečně těch 10 každej a malý vypadají na omak podle těch z posilky na 2 - 2,5. A pak ještě tyč no. Ta je taky dost těžká. Je to všechno nestandart z nějakejch strojních dílů. Mamka má vůbec problém to zvednout ze země. 3 3 V posilovně házím o něco víc, doma víc kotoučů není.
14:50:51
08.11.2004
BEYER - zrušená registrace
somozrejme kotucik...
14:49:22
08.11.2004
BEYER - zrušená registrace
mno typujem 26-36 kg tak aspon vazi moja nakladacka... ten najvacsi moze mat tak 10kg...
14:41:21
08.11.2004
kirri - zrušená registrace
tam je nějaká činka?3333
Ne vážně respekt... kolikpak tam je asi naloženo?
14:38:59
08.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Jirik: oo isiel som si pozriet tvoju karu co to su za kola cez ID kartu a to som cumel ako puck 9 co som to zbadal ta cinka fizera tazko... s toho by sa dali spravit celkom vajn podlozky 4
14:26:14
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
2 BEYER : já nemůžu stočit náboj kvůli Mangelsům. Mají hodně velkou dosedací plochu, ale ne rovnou. Dosedají kružnicí po obvodě a tedy nachlup na ten náboj co tam je. Víte někdo z hlavy průměr náboje ? 1
14:19:26
08.11.2004
aDAm
-> BEYER: mno brzdi lepe...jak se to veme....
14:15:06
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
No já se jenom ptal. Nejsem strojař a k CADu nevím kde bych se dostal.
Na škole s ekonomickým zaměřením nebyl CAD bohužel předmětem výuky. 1
14:13:49
08.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Jirik: ako mne osobne je jedno ako su stare... ked su plne funkce... (na nich nema co ine odhrdzaviet iba ak piestiky a niekedy odvzdusnovaky takze sa nemam coho bat) a kompletny repas dvoch 4piestikov ma vyde... na cca 1200cz coz nieje tak vela... s porovnanim inych brzd... a ten naboj netreba tak ukrutne stocit... saky by ti nato vedel dat skor odpoved... ci by to bolo v pohode na klasicke disky ale ked to roby tak asi hej 4 a navise si myslim ze brzdia lepsie ako plavajuce... 1 ale to je len moj nazor...
14:02:26
08.11.2004
aDAm
-> Jirik: udaje z katalogu BREMBO pro kotouč z fobie ventilovany:
průměr 256mm
TH 22mm
min TH 19mm
A 36,5mm
B 65mm
C 5
13:57:52
08.11.2004
aDAm
-> Jirik: vem si cad, nakresli rozečnou kružnici o průměru 100mm a na ni udělej 5 malych kružnic rovnoměrně rozloženych a pa tam na tu samou roztečnou kružnici nacpi 4 kružnice..jestli se ti to povede tak seš king...prostě uvěř tomu že kotouče s C=5 nepoužiješ při zachování C=4...stači pohledat a najdeš tuny jinych kotouču lib průměru, vyšky atd....
13:40:03
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Přijde mi ale divný, že by Fabovskej kotouč byl pouze 36 mm vysokej, když 22 mm z toho je šířka brzdný plochy.
13:39:01
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Chápu, ale bral jsem to tak, že když vyoseně převrtáváte náboje na změnu rozteče (máte pak šejdrem upevňovací šrouby kotouče, o cca 45 stupňů), tak proč by neměly jít stejným způsobem převrtat upevňovací díry kotouče k náboji na kotouč Fabia. Mimoto u škodovky nejsou šrouby průchozí krz kotouč, ale hlavy jsou zapuštěné v náboji aby mohl kotouč vrchní stranou na náboj dosednout. Těch 5 děr by zůstalo nevyužito stejně jako těch 8 u Sakyho. To že je Fabkovej takhle nízkej jsem nevěděl.
13:27:00
08.11.2004
aDAm
-> Jirik: kufa dyť ti píšu že kotouče z Fabky nepoužiješ pokud zachováš rozteč 4xXXX fabie ma 5x100 kolik a na to kolo 4xcokoliv nedaš.
Jinak výška kotouče z fabky je cca 36mm a shade je cca 55mm takže ti brzdiče pudou do kola...si vem cad a kalkulačku a můžeš si to spočítat....
jinak saky tam ma 8 děr proto že bere kotouče z jineho auta co ma ale rozteč 4xXXX!!! a pak je necha převrtat na 4x98. Chápeš????
13:00:04
08.11.2004
TUNER
-> Jirik: Jo a na ty kotouče by jsi musel mít minimálně tak 17" kola.....3 4
12:52:13
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Kua to je peněz, bych rači vyhazoval kotwu. 1 Ještě uvidím. Díky. 4
12:38:53
08.11.2004
TUNER
-> Jirik: Pročpak by se měli rozevírat?Je to už odzkoušené a funguje to tak neni se čeho bát.Brzdiče z fabky jsem neviděl tak nemůžu poradit,ale myslim si že 4-písty brzdí dobře a s chlaďákama ještě líp...Takže by jsi akorát experimentoval a měl nejasnej výsledek...Jedině překopat celej systém i s pumpou,posilovačem....Já bejt tebou dam 4-píst a chlaďáky ody Sakyho.Teď jsem viděl v onanci hliníkový 4 (4*50 mm) nebo 6-ti pístky(6*32 mm) a kotouče s adaptivnim středem dle rozteče průměr 330*31 mm....Ty alu 4-písty s těma kotoučema by vyšli asi kolem 15000,-...Chtěl jsem to omrknout,ale když jsem viděl že to nabízí Maridesign tak jsem znejistěl....8
12:28:25
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
A to nemáte strach, že se vám ty rozšířený půlky brzdiče rozevřou ?
12:17:27
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Ale ty kotouče co má na stránkách Saky mají dokonce víc děr. Dokonce 8 !!!
12:06:48
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Co říkáte vy dva (TUNER, Tuner 2), na ty brzdiče z Fabie ? A nebo třeba kotouče z Fabie a origo 4-p. Škoda ? Ale nechci dopadnout jako ty Jendo... 10
11:52:09
08.11.2004
aDAm
-> Jirik: hele a nezapomínáš že fobe má 5děr? budeš se muset poohlednout po jinem kotouči...pokud ovšem nechceš 5děr v kole;-)
11:34:59
08.11.2004
Labros
-> Jirik: taktak, neboj se o něj on se ti vrátí 2 od úterka do pátku byl někde pryč.
11:31:09
08.11.2004
TUNER
-> Jirik: Nic s nim neni...Jen si našel práci a lítá třeba 2 dny někde po republice a měří vlny...1
11:18:03
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Tak a koukal jsem, že 2 písty mají průměr kotoučů 252,5 mm. Fobie má 256.
Teď ještě někde proměřit, jestli by se tam mohl vejít brzdič vedle náboje a do ráfku.
+ porovnat výšku kotoučů.
A co myslíte, mohlo by to fungovat se 120kovým HBV a posilovačem ?
11:03:07
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
A navíc to po tej renovaci dost lidem začne někde chcát. A nebo to jde na píču odvzdušnit. 1
Jinak co budete dělat, až Saky přestane v tomhle podnikat a budete potřebovat vyměnit sjeté Bremba za jiné ? Budete měsíc a půl stát a shánět odpovídající kotouče a někoho kdo je upraví ?
Nevíte co je se Sakym, dlouho se tu neobjevil ?
10:49:32
08.11.2004
aDAm
-> Jirik: no stačí ti vymyslet držák a kotouč můžeš vybírat dle libosti;-)
10:24:48
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Mě se jenom nelíbí, že jsou prostě starý. Ne kvůli konstrukci, ale ty co seženu budou starý třeba 18 let a pořádná renovace taky není nic levnýho.
Navíc pro chlaďáky, teda rozšířený brzdiče nemůžu nechat stočit náboj, protože bych vzal dosedací plochu ráfkům, ty co mám ji mají dost velkou. Mě spíš zajímají ty plovoucí z Fabie. Mají jednu hadici, velkou plochu destiček a jsou nový.
10:17:12
08.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Jirik: mno tie 4-piestiky uplne postacuju teda podla mna... akurat to prehrievanie kotuca... 8 ale to sa da riesit chladakom... ked su 4-piestiky v dobrom stave teda aj ganz brzdovy system, divil by si sa ako dobre to vie brzdit... neberem v uvahu ked brzdis zo 150km/h na 0km/h s chladakmi si myslim v ze pohode... ale seria nato vobec nestaciii... teda ak brzdis raz tak budis ale opakovane ani nahodou 8 nieje nad dobre brzdy...
09:25:20
08.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Takže Fabie a některý Octavie mají přední kotouče o rozměru. 256 x 22 mm (pouze klasická, RS má 288 mm).
Jinak by mě zajímalo, jak se řeší připevnění kotouče k náboji, když na novejch autech je kotouč na náboji jištěn jedním nebo dvěma šroubkama a jinak ho drží kolové šrouby s diskem. Drží ho i proti sesunutí, nebo vytržení. U Škodovky to drží takový titěrný 4 šroubky, ale proti nežádoucímu pohybu to drží obvod náboje. Protože samotný ty malý šroubky by těžko udržely celou brzdnou sílu a zátěž třeba při razantním brždění. Chci tím říct, že nový kotouče mají předvrtaných třeba 5 děr. Tak kam se pak nacpou škodováckej systém upevnění ?
Pokud je větší středová díra než je průměr škodováckého náboje, tak co pak ?
Když je menší, tak mi nepřijde zrovna dobrý kotouč soustružit, beztak by to asi prasklo. Je to alchymie a rozbít si pak někde hubu za to nestojí...
21:40:37
07.11.2004
Boss
K lepšímu posilovači samozřejmě patří i jinej brzdovej válec...Ale jinak o tom pohodlí to snad je ne?Snad každá 120ka s brzdama v dobrým stavu dokáže v pohodě bloknout kola,což sice ideální není,ale ukazuje to že brzdy na to výkon mají...Ale co je to platný,když po tom člověk musí dupat jak prase..
18:41:05
07.11.2004
sep
pozor,bylo to myšleno tak že například 120 s posilovačem a 120 bez posilovače brzdí stejně¨,resp. brzdné dráhy že jsou stejné..........pokud u auta vybaveného posilovačem tento odpojíš brzdí hůř...
18:21:06
07.11.2004
lubosgls
tak to nevim jestli muzu stebou souhlasit, kdyz jsem si vyhodil hadici podtlaku tak jsem slapal jak jsem slapal tu silu jsem asi nevyvnul ro bych spis urval ten pedal
13:23:10
07.11.2004
sep
posilovač nemá na celkouvou účinost brzd vliv,je to jen o pohodlí....-)brzdná dráha je stejná,je to o síle nutné vyvinout na pedál...
13:19:31
07.11.2004
Boss
-> kirri: V porovnání se škodou 100 ano..
10:38:23
07.11.2004
kirri - zrušená registrace
-> Boss: já teda nevím, ale posiluje to tam celkem dobře
20:48:20
06.11.2004
Tommy
2 Jirik: No prumer u tech chladaku co nabizi Saky by mel byt stejny jako u seriovych 4-pistovych kotoucu, protoze drzaky se neupravujou
11:17:22
06.11.2004
Jirik - zrušená registrace
Takovýhle extrémy nepotřebuju. Ale celkem by mě zajímala šířka a průměr předních chlazených kotoučů u Fabie.
Potom průměr a šířka chlaďáků u Octavie.
Saky má u těch kotoučů co nabízí šířku tuším 20 a 22 mm ne ? Střelíte někdo z hlavy průměr ?
Protože by mohly jít zkombinovat kotouče od Sakyho a brzdiče z Fabie nebo Octavie s nějakejma dobrejma destičkama.
00:52:22
06.11.2004
Gryzly
-> Crisp: Tan posilovač by jako stačil původní Š120tkovej? A ty lana jsou v pohodě. Na drátu je napevno danej plast a ten chodí v bovdenu, tak tam nemá co zrezavět. Já mám doma nachystaný přední brzdiče z Seatu Toleda 1.9TDi a zadní ze Seatu Leona 1.8 T. Přední kotouče jsou asi tak 280mm a zadní 250.
Extreme Tyres