
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamioňáci :-)
20:57:35
31.12.2010
31.12.2010

afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
dik za info

20:52:16
31.12.2010
31.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
Bobani, v utery 20:15 dalsi rada Trucky na lede na prima kul 

13:45:24
30.12.2010
30.12.2010

haso
-> afro100: dekuji pane 

13:40:29
30.12.2010
30.12.2010

afro100
-> haso: normalny www.vadual.sk/images/.../
Volvo_FH-12-440.jpg
lowdeck img.truck.pl/foto/.../12. jpg
je tam vidiet rozdiel v tych kolesach ... aj dve na pohlad rovnake auta mozu byt v tomto ine ...
lowdeck img.truck.pl/foto/.../12. jpg
je tam vidiet rozdiel v tych kolesach ... aj dve na pohlad rovnake auta mozu byt v tomto ine ...
13:33:47
30.12.2010
30.12.2010

haso
-> afro100: oba tahalo toto:
www.gosfordhobbies.com.au /shop/.../3821S.jpeg
a mali vtom nalozene v oboch iba take megarolky papiera
jak sa dava na stavbach na zem aby sa nechodilo po koberci ked uz je polozeny
www.gosfordhobbies.com.au /shop/.../3821S.jpeg
a mali vtom nalozene v oboch iba take megarolky papiera

13:19:47
30.12.2010
30.12.2010

afro100
-> haso: moc do toho nevidim, ale to je zasa troska inak, bud je normalny naves a auto, alebo je tzv. lowdeck, tam ma nizsi profil aj auto ... klasika je dlha 13,6 m, siroka 2,45, vysoka 2,6 - 2,7 m.
Lowdeck je naves s nizsim podvozkom, teda mensie kola a nakladny priestor je vysoky 3m. Zvysne dva rozmery (dlzka,sirka) su rovnake ako u klasiky.
Lowdeck je naves s nizsim podvozkom, teda mensie kola a nakladny priestor je vysoky 3m. Zvysne dva rozmery (dlzka,sirka) su rovnake ako u klasiky.
13:14:57
30.12.2010
30.12.2010

haso
podla coho sa voli jaky profil gumy bude na navese?
dneska som videl dva navesy, rovnake disky ale jeden tam mal obute megabalony a druhy uplne nizkoprofily ...
dneska som videl dva navesy, rovnake disky ale jeden tam mal obute megabalony a druhy uplne nizkoprofily ...
13:06:25
30.12.2010
30.12.2010

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A nebo rovnou plně grafický display kde ti to bude psát "Máš tam malá tři wole!". 

13:03:42
30.12.2010
30.12.2010

afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak to je o zvyku ... na kindru (nema male, len cele kvalty) su dve rady, horna a spodna a po 4. sa prepnul vypinac a slo sa na 5. ale 5. bola tam kde 1. ... zozaciatku celkom problem, ale po 3 hodkach v klidu ...
12:56:41
30.12.2010
30.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100: Ja bych na palubce potreboval dve sedmisegmentovky na zobrazovani 1-16 :-D
12:55:32
30.12.2010
30.12.2010

afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pokial ma velku 3, prepne vypinac a len vyslapne spojku, tak tam skoci mala trojka ... ked ma velku 3 a chce malu 4 tak prepne vypinac a musi presunut paku na 4...
inak ten vypinac je blbuvzdodrny, ma len dve polohy, takze bud mas zaplu malu alebo velku, navyse male su u toho auta z videa signalizovane zelenou kontrolkou (so symbolom paky a sipky dole) na pristrojovke ...
inak ten vypinac je blbuvzdodrny, ma len dve polohy, takze bud mas zaplu malu alebo velku, navyse male su u toho auta z videa signalizovane zelenou kontrolkou (so symbolom paky a sipky dole) na pristrojovke ...
12:45:35
30.12.2010
30.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100: Ale povez... On ma treba velkou 3 a chce dat malou 4. Tak jsem koukal, ze prehodi prepinac na maly, slapne na spojku a fofrklacek je furt na trojce, takze mu to tam hodi malou 3? Kdyby nezaradil 4 a jen proslap spojku?
12:43:43
30.12.2010
30.12.2010

afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj a tiez 2x vyslapuje spojku a to by tiez nemusel :D
12:42:05
30.12.2010
30.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100: Ja vim, to tam prave serou toho borca na videu kydy divaku, proc radi od maly jedna? No protoze to je instruktazni video 

12:37:46
30.12.2010
30.12.2010

afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: v pohode, ja len ze uz som to tu daval no :D
Inak ani u nalozeneho auta, pokial vylozene nejde o kopec, sa vsecky kvalty nemusia pouzit ... niekomu to vyhovuje, mne ne.e ...
Inak ani u nalozeneho auta, pokial vylozene nejde o kopec, sa vsecky kvalty nemusia pouzit ... niekomu to vyhovuje, mne ne.e ...
12:34:16
30.12.2010
30.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100:
Tyjo to jsem uplne prehledl tehda. Doufam, ze jsem nebyl sam a nekdo se na to este podiva





12:29:08
30.12.2010
30.12.2010

afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ach jo ... -> afro100 25.12.10 22:01:25:
12:22:35
30.12.2010
30.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
22:48:22
26.12.2010
26.12.2010

Fén
Tak už chápu, proč je TW tak špatně ovladatelný. :o))
22:20:34
26.12.2010
26.12.2010

Mr_Kubas
-> palinator 26.12.10 22:17:38: 

22:17:38
26.12.2010
26.12.2010

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
To by moh říct každej. To je osoba blízká ne?
To by moh říct každej. To je osoba blízká ne?

22:15:58
26.12.2010
26.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr_Kubas: Nevim a neni to moje fotka 

22:14:39
26.12.2010
26.12.2010

Mr_Kubas
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak to je snad Photoshop, ne?
22:13:21
26.12.2010
26.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr_Kubas: Ja nejsem nakej lev salonu, ale toto fakt ne 

22:12:26
26.12.2010
26.12.2010

Mr_Kubas
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Reagoval jsem na Pavlíka 


22:10:02
26.12.2010
26.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr_Kubas: No dovol, to je na preshubu 
-> Pavel P..: Ses sproste parizku, pockej az te uvidim tak te snim.

-> Pavel P..: Ses sproste parizku, pockej az te uvidim tak te snim.
22:06:49
26.12.2010
26.12.2010

Pavel P..
-> petr s: tak to si vystačí i sám se sebou

22:06:21
26.12.2010
26.12.2010

Mr_Kubas
-> petr s 26.12.10 13:40:22: To je Matthýsek? 

22:05:36
26.12.2010
26.12.2010

petr s
-> Pavel P..: Chtěl retarda do auta
22:04:28
26.12.2010
26.12.2010

Pavel P..
-> petr s: kde si našel Matthesovu fotku?

17:09:13
26.12.2010
26.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: No tak nejak jo.
Pomocnik nevzbuzuje duveru
A nechci retarder z nakladaku 
Pomocnik nevzbuzuje duveru


13:56:17
26.12.2010
26.12.2010

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
A ty máš elektro vzdělání?
A ty máš elektro vzdělání?
13:40:22
26.12.2010
26.12.2010

petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jedině pomocníka
13:36:05
26.12.2010
26.12.2010

StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Elektrickej retarder má u náklaďáku odhadem něco kolem 3/4 tuny... :-D
13:34:17
26.12.2010
26.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Stepan FUN: No mame tu i kopce kde to kvalt nezvlada a musi se pribrzdovat
Pak kdyz jedes s vlekem...
Samozrejme ten retarder by byl malinkej a ne ten z nakladaku

Samozrejme ten retarder by byl malinkej a ne ten z nakladaku

13:33:03
26.12.2010
26.12.2010

StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak si tam máš nechat kvalt. :-) Bez toho by Ti stejně byla motorovka k ničemu... A o retardéru u tunovýho auta? No nevím jestli bych si chtěl přidat na auto něco, co váží 2-3 metráky kvůli tomu, abych zastavil něco, co je bez toho ztařízení tak lehký... :-D
Edit: NAvíc dynamika toho auta s retardérem by byla někde v pr... :-D
Edit: NAvíc dynamika toho auta s retardérem by byla někde v pr... :-D
13:28:29
26.12.2010
26.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Stepan FUN: Ale bylo by to fajn z kopce odlehcovat 

13:28:00
26.12.2010
26.12.2010

StepaNoFUN
Pánové koukám, že začínáte vymejšlet pěkný pikačoviny... :-D To vám u osobáku nestačej brzdy??? :-O
13:24:35
26.12.2010
26.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Ale nebrzdi :-D Takze to je myslenka na hovno a kdo vi co by na to rekl klinak
Mohlo by se to zkusit u litru s dynamem.

13:23:10
26.12.2010
26.12.2010

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tolik ne, ale zato alternátor neshoří.
Tolik ne, ale zato alternátor neshoří.

13:23:02
26.12.2010
26.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bobesh: Tedy nejvetsi brzdnej ucinek je pri max buzeni, tzn zkrat
Treba takhle se zastavuje motorek steracu pri dobehu.

13:22:23
26.12.2010
26.12.2010

alpin
-> palinator: tak retarder je docela jednoduchy - mas tam tonu kablov elektromagnety a na kardane taky kotuc co sa podoba na pritlacak a su tam lopatky co mieria k stredu , packov pod volantom ( ma okolo 4-6 stupnov ) zapinas postupne elektromagnety okolo toho kotuca a tie pribrzduju ten kotuc - nic tam o seba netrie a je to schopne docela dobre ubrzdit plny autobus... zapina sa vacsinou ked ides z kopca kde by si musel mat neustale nohu na brzde ale niektory lenivi soferi to zapinaju aj ked nachadzaju k zastavke... potom byvaju zadrete pakne aj kluce na brzdach ale to uz je OT , olejovy retarder ti vlastne zenie olej do trisiek ktore ti striekaju na tie lopatky olej tak ze to ten kotuc volako ubrzdi.
tusim byva retarder nejako napojeny aj na RJ motora aby sa dalo ubrzdit aj ked niekto necha nohu na plyne
tusim byva retarder nejako napojeny aj na RJ motora aby sa dalo ubrzdit aj ked niekto necha nohu na plyne

13:21:57
26.12.2010
26.12.2010

Bobesh
-> palinator: Jen to přestane vyrábět proud. Generátor víc zatěžuje motor tím víc,čím je sám zatěžovanej.
13:17:34
26.12.2010
26.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Tak to nebude brzdit...
13:16:25
26.12.2010
26.12.2010

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Třeba kdybys omezil buzení...
Třeba kdybys omezil buzení...
13:02:26
26.12.2010
26.12.2010

Bobesh
-> palinator: V podstatě ano,zavře ti odvod výfukových plynů a motor funguje jako kompresor,navíc čerpadlo zavírá naftu. Tady máš ještě Jake Brake:translate.google.cz/trans
late?hl=cs&...
12:58:56
26.12.2010
26.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: No vono by slo brzdit i tim, ze by se zkratoval alternator, ale nevim co by na to rikal



12:58:13
26.12.2010
26.12.2010

palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Udělej rovnou rekuperaci a máš hybrid.
Udělej rovnou rekuperaci a máš hybrid.

12:57:17
26.12.2010
26.12.2010

Matthes, záškodník z TechWebu
No eletrickej retarder bych chtel i do skodovky, ale kam ho napojit sakra?
Melo by to fungovat na principu virivych proudu.

12:48:11
26.12.2010
26.12.2010

StepaNoFUN
-> palinator: Retardér je buď olejovej, nebo elektrickej. Ale to si snad radši najdi na googlu. :-D Elektrickej brzdí elektormagnetickým polem, olejovej v podstatě protisměrnejma tryskama... Ale to mě nejak nenapadá jak to vysvětlit. :-D