Kamioňáci :-)

prohledat
5380 příspěvků (zobrazeno 4651 až 4700) od 27.02.2009 do 10.09.2025, založil/a favoman
řadit dle data
20:57:35
31.12.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 157 dik za info
20:52:16
31.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Bobani, v utery 20:15 dalsi rada Trucky na lede na prima kul 179
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 31.12.2010 20:52:16
13:45:24
30.12.2010
haso
-> afro100: dekuji pane 4
13:40:29
30.12.2010
afro100
-> haso: normalny www.vadual.sk/images/.../ Volvo_FH-12-440.jpg



lowdeck img.truck.pl/foto/.../12. jpg



je tam vidiet rozdiel v tych kolesach ... aj dve na pohlad rovnake auta mozu byt v tomto ine ...
13:33:47
30.12.2010
haso
-> afro100: oba tahalo toto:

www.gosfordhobbies.com.au /shop/.../3821S.jpeg

a mali vtom nalozene v oboch iba take megarolky papiera 9 jak sa dava na stavbach na zem aby sa nechodilo po koberci ked uz je polozeny
13:19:47
30.12.2010
afro100
-> haso: moc do toho nevidim, ale to je zasa troska inak, bud je normalny naves a auto, alebo je tzv. lowdeck, tam ma nizsi profil aj auto ... klasika je dlha 13,6 m, siroka 2,45, vysoka 2,6 - 2,7 m.



Lowdeck je naves s nizsim podvozkom, teda mensie kola a nakladny priestor je vysoky 3m. Zvysne dva rozmery (dlzka,sirka) su rovnake ako u klasiky.
upraveno 2x, naposled 30.12.2010 13:20:47
13:14:57
30.12.2010
haso
podla coho sa voli jaky profil gumy bude na navese?

dneska som videl dva navesy, rovnake disky ale jeden tam mal obute megabalony a druhy uplne nizkoprofily ...
13:06:25
30.12.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A nebo rovnou plně grafický display kde ti to bude psát "Máš tam malá tři wole!". 2
13:03:42
30.12.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak to je o zvyku ... na kindru (nema male, len cele kvalty) su dve rady, horna a spodna a po 4. sa prepnul vypinac a slo sa na 5. ale 5. bola tam kde 1. ... zozaciatku celkom problem, ale po 3 hodkach v klidu ...
12:56:41
30.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100: Ja bych na palubce potreboval dve sedmisegmentovky na zobrazovani 1-16 :-D
12:55:32
30.12.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: pokial ma velku 3, prepne vypinac a len vyslapne spojku, tak tam skoci mala trojka ... ked ma velku 3 a chce malu 4 tak prepne vypinac a musi presunut paku na 4...



inak ten vypinac je blbuvzdodrny, ma len dve polohy, takze bud mas zaplu malu alebo velku, navyse male su u toho auta z videa signalizovane zelenou kontrolkou (so symbolom paky a sipky dole) na pristrojovke ...
12:45:35
30.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100: Ale povez... On ma treba velkou 3 a chce dat malou 4. Tak jsem koukal, ze prehodi prepinac na maly, slapne na spojku a fofrklacek je furt na trojce, takze mu to tam hodi malou 3? Kdyby nezaradil 4 a jen proslap spojku?
12:43:43
30.12.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jj a tiez 2x vyslapuje spojku a to by tiez nemusel :D
12:42:05
30.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100: Ja vim, to tam prave serou toho borca na videu kydy divaku, proc radi od maly jedna? No protoze to je instruktazni video 1
12:37:46
30.12.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: v pohode, ja len ze uz som to tu daval no :D



Inak ani u nalozeneho auta, pokial vylozene nejde o kopec, sa vsecky kvalty nemusia pouzit ... niekomu to vyhovuje, mne ne.e ...
upraveno 1x, naposled 30.12.2010 12:37:59
12:34:16
30.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> afro100: 3 3 Tyjo to jsem uplne prehledl tehda. Doufam, ze jsem nebyl sam a nekdo se na to este podiva 3 4
12:29:08
30.12.2010
afro100
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ach jo ... -> afro100 25.12.10 22:01:25:
12:22:35
30.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
Tady sem nasel pekny video, kde ukazuje razeni :-) Maly velky, dolni horni rada.
DAF 105/410 řazení


Sileny 3 To neni jak u osobaku, kdy furt vim co tam mam...
22:48:22
26.12.2010
Fén
Tak už chápu, proč je TW tak špatně ovladatelný. :o))
22:20:34
26.12.2010
Mr_Kubas
-> palinator 26.12.10 22:17:38: 47
22:17:38
26.12.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

To by moh říct každej. To je osoba blízká ne?47
22:15:58
26.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr_Kubas: Nevim a neni to moje fotka 3
22:14:39
26.12.2010
Mr_Kubas
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak to je snad Photoshop, ne?
22:13:21
26.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr_Kubas: Ja nejsem nakej lev salonu, ale toto fakt ne 3
22:12:26
26.12.2010
Mr_Kubas
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 3 Reagoval jsem na Pavlíka 3
22:10:02
26.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Mr_Kubas: No dovol, to je na preshubu 3



-> Pavel P..: Ses sproste parizku, pockej az te uvidim tak te snim.
22:06:49
26.12.2010
Pavel P..
-> petr s: tak to si vystačí i sám se sebou3
22:06:21
26.12.2010
Mr_Kubas
-> petr s 26.12.10 13:40:22: To je Matthýsek? 147
22:05:36
26.12.2010
petr s
-> Pavel P..: Chtěl retarda do auta
22:04:28
26.12.2010
Pavel P..
-> petr s: kde si našel Matthesovu fotku?3
17:09:13
26.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: No tak nejak jo.



Pomocnik nevzbuzuje duveru 3 A nechci retarder z nakladaku 1
13:56:17
26.12.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

A ty máš elektro vzdělání?
13:40:22
26.12.2010
petr s
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jedině pomocníka
zvětšit Kamioňáci :-) - obrázek od petr s vložen 26.12.2010 13:40:22
13:36:05
26.12.2010
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Elektrickej retarder má u náklaďáku odhadem něco kolem 3/4 tuny... :-D
13:34:17
26.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Stepan FUN: No mame tu i kopce kde to kvalt nezvlada a musi se pribrzdovat 8 Pak kdyz jedes s vlekem...

Samozrejme ten retarder by byl malinkej a ne ten z nakladaku 3
13:33:03
26.12.2010
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tak si tam máš nechat kvalt. :-) Bez toho by Ti stejně byla motorovka k ničemu... A o retardéru u tunovýho auta? No nevím jestli bych si chtěl přidat na auto něco, co váží 2-3 metráky kvůli tomu, abych zastavil něco, co je bez toho ztařízení tak lehký... :-D

Edit: NAvíc dynamika toho auta s retardérem by byla někde v pr... :-D
upraveno 1x, naposled 26.12.2010 13:34:26
13:28:29
26.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Stepan FUN: Ale bylo by to fajn z kopce odlehcovat 1
13:28:00
26.12.2010
StepaNoFUN
Pánové koukám, že začínáte vymejšlet pěkný pikačoviny... :-D To vám u osobáku nestačej brzdy??? :-O
13:24:35
26.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Ale nebrzdi :-D Takze to je myslenka na hovno a kdo vi co by na to rekl klinak 3 Mohlo by se to zkusit u litru s dynamem.
13:23:10
26.12.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Tolik ne, ale zato alternátor neshoří.4
13:23:02
26.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bobesh: Tedy nejvetsi brzdnej ucinek je pri max buzeni, tzn zkrat 3 Treba takhle se zastavuje motorek steracu pri dobehu.
13:22:23
26.12.2010
alpin
-> palinator: tak retarder je docela jednoduchy - mas tam tonu kablov elektromagnety a na kardane taky kotuc co sa podoba na pritlacak a su tam lopatky co mieria k stredu , packov pod volantom ( ma okolo 4-6 stupnov ) zapinas postupne elektromagnety okolo toho kotuca a tie pribrzduju ten kotuc - nic tam o seba netrie a je to schopne docela dobre ubrzdit plny autobus... zapina sa vacsinou ked ides z kopca kde by si musel mat neustale nohu na brzde ale niektory lenivi soferi to zapinaju aj ked nachadzaju k zastavke... potom byvaju zadrete pakne aj kluce na brzdach ale to uz je OT , olejovy retarder ti vlastne zenie olej do trisiek ktore ti striekaju na tie lopatky olej tak ze to ten kotuc volako ubrzdi.

tusim byva retarder nejako napojeny aj na RJ motora aby sa dalo ubrzdit aj ked niekto necha nohu na plyne 4
13:21:57
26.12.2010
Bobesh
-> palinator: Jen to přestane vyrábět proud. Generátor víc zatěžuje motor tím víc,čím je sám zatěžovanej.
13:17:34
26.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Tak to nebude brzdit...
13:16:25
26.12.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Třeba kdybys omezil buzení...
13:02:26
26.12.2010
Bobesh
-> palinator: V podstatě ano,zavře ti odvod výfukových plynů a motor funguje jako kompresor,navíc čerpadlo zavírá naftu. Tady máš ještě Jake Brake:translate.google.cz/trans late?hl=cs&...
12:58:56
26.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: No vono by slo brzdit i tim, ze by se zkratoval alternator, ale nevim co by na to rikal 3 3
12:58:13
26.12.2010
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:

Udělej rovnou rekuperaci a máš hybrid.47
12:57:17
26.12.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
No eletrickej retarder bych chtel i do skodovky, ale kam ho napojit sakra? 8 Melo by to fungovat na principu virivych proudu.
12:48:11
26.12.2010
StepaNoFUN
-> palinator: Retardér je buď olejovej, nebo elektrickej. Ale to si snad radši najdi na googlu. :-D Elektrickej brzdí elektormagnetickým polem, olejovej v podstatě protisměrnejma tryskama... Ale to mě nejak nenapadá jak to vysvětlit. :-D
Extreme Tyres