
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vašina a další utahování šroubů-protest
prohledat
251 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 27.09.2006 do 17.10.2007, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
14:43:59
13.10.2006
13.10.2006

Labros
Hm, jakpak to ví že tato vozidla spějí ke konci fyzické životnosti? A kolik je ta fyzická životnost? Ať si dá pozor abych mu nezkrátil fyzickou životnost jeho fábky

14:28:54
13.10.2006
13.10.2006

jerrom
Snad se nebude Karfi ze ww.skoda110r.cz zlobit,ale dal do diskuze následující kopii mailu: Obrázek si udělejte sami
Mail od Škoda auto:
Dobrý den,
naše platné stanovisko k použítí 13“ kol pro S110R je uvedeno ve sdělení TZH/0190.
Ohledně textu části B) bodů 4) až 6) z našeho sdělení TZH/190 ze dne 25.9.2006 cit.: „Přestavbu je nutné doložit kladným protokolem pověřené zkušebny věcně příslušné k posouzení rychloměru vozidla z hlediska tolerance měřicího mechanismu rychloměru dle EHK 39.“ Vám sdělujeme následující.
Text vyjadřuje stanovisko k možnosti dodatečné montáže různých kombinací ráfků a pneumatik na již provozovaná vozidla Škoda.
Vzhledem k tomu, že je tímto umožněno dodatečné použití ráfků a pneumatik jiných rozměrů než je uvedeno v technických průkazech některých starších vozidel (alternativní použití 13“ kol pro Š110R nebylo schváleno a uvedeno v TP pro vozidla vyráběná do konce roku 1979.), je nutné dostatečně zajistit bezpečnost silničního provozu a správnou funkčnost přestavěných vozidel, a to s ohledem k zákonu 56/2001 Sb. o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, tak i k zákonu 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích (zákon o silničním provozu), tak i k zákonu 59/1998 Sb. o odpovědnosti za škodu způsobenou vadou výrobku.
Použití různých kombinací ráfků a pneumatik při homologaci celého vozidla podléhá a v minulosti podléhalo zkoušce u pověřené zkušebny věcně příslušné k posouzení rychloměru vozidla z hlediska tolerance měřicího mechanismu rychloměru dle EHK 39, je i u přestaveb starších vozidel dodatečným použitím ráfků a pneumatik jiných rozměrů toto zohledněno.
Současně je přihlédnuto ke skutečnosti, že tato vozidla převážně spějí ke konci jejich fyzické životnosti a většinou prošla dodatečnými individuálními úpravami včetně úprav či přestaveb převodovek i jiných dílů.
K Vašemu dotazu, jak se dají nechat zapsat třináctipalcové disky do TP Vás mohu pouze odkázat na internetové stránky MD ČR: Postup zápisu ráfků a pneumatik do technického průkazu vozidla.
S pozdravem
Jiří Vašina
Typové zkoušky a technické předpisy,
patenty, licence a ochranné známky
* Škoda Auto a.s., Tř. V. Klementa 869
293 60 Mladá Boleslav
* +420-326-8-15307
7 +420-326-8-49339

Mail od Škoda auto:
Dobrý den,
naše platné stanovisko k použítí 13“ kol pro S110R je uvedeno ve sdělení TZH/0190.
Ohledně textu části B) bodů 4) až 6) z našeho sdělení TZH/190 ze dne 25.9.2006 cit.: „Přestavbu je nutné doložit kladným protokolem pověřené zkušebny věcně příslušné k posouzení rychloměru vozidla z hlediska tolerance měřicího mechanismu rychloměru dle EHK 39.“ Vám sdělujeme následující.
Text vyjadřuje stanovisko k možnosti dodatečné montáže různých kombinací ráfků a pneumatik na již provozovaná vozidla Škoda.
Vzhledem k tomu, že je tímto umožněno dodatečné použití ráfků a pneumatik jiných rozměrů než je uvedeno v technických průkazech některých starších vozidel (alternativní použití 13“ kol pro Š110R nebylo schváleno a uvedeno v TP pro vozidla vyráběná do konce roku 1979.), je nutné dostatečně zajistit bezpečnost silničního provozu a správnou funkčnost přestavěných vozidel, a to s ohledem k zákonu 56/2001 Sb. o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, tak i k zákonu 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích (zákon o silničním provozu), tak i k zákonu 59/1998 Sb. o odpovědnosti za škodu způsobenou vadou výrobku.
Použití různých kombinací ráfků a pneumatik při homologaci celého vozidla podléhá a v minulosti podléhalo zkoušce u pověřené zkušebny věcně příslušné k posouzení rychloměru vozidla z hlediska tolerance měřicího mechanismu rychloměru dle EHK 39, je i u přestaveb starších vozidel dodatečným použitím ráfků a pneumatik jiných rozměrů toto zohledněno.
Současně je přihlédnuto ke skutečnosti, že tato vozidla převážně spějí ke konci jejich fyzické životnosti a většinou prošla dodatečnými individuálními úpravami včetně úprav či přestaveb převodovek i jiných dílů.
K Vašemu dotazu, jak se dají nechat zapsat třináctipalcové disky do TP Vás mohu pouze odkázat na internetové stránky MD ČR: Postup zápisu ráfků a pneumatik do technického průkazu vozidla.
S pozdravem
Jiří Vašina
Typové zkoušky a technické předpisy,
patenty, licence a ochranné známky
* Škoda Auto a.s., Tř. V. Klementa 869
293 60 Mladá Boleslav
* +420-326-8-15307
7 +420-326-8-49339
14:42:56
07.10.2006
07.10.2006

Bagrr- máma mele Emu
-> King: Aneb použít jejich stanoviska proti nim:o)) Když jsou schopni tohle udělat proti 742.1xx tak proč né za čas proti favoritářům, fledařům, fábiářům, apod... Hurá na ně... Aneb jak se chová škoda a.s. vůči svým potencionálním zákazníékům a odrazuje je tím od koupi svých výrobků....
14:37:05
07.10.2006
07.10.2006

King
-> COL: Taky máme trošku "páčky". Já mám třeba už poměrně jasnou představu o tom, jakou značku NEBUDE mít případný druhý auto do rodiny :)
18:24:20
06.10.2006
06.10.2006

COL
-> Labros: Zvlast v kontextu toho, ze ma paky na to, aby na rychlost srotovani alespon castechne pusobila....
10:46:56
06.10.2006
06.10.2006

Labros
-> COL: ta úvaha o tom že "kazda sesrotovana 120tka (nebo cokoliv jineho) je pro skodovku pulka prodaneho auta" je docela zajímavá a pravdivá
17:01:43
04.10.2006
04.10.2006

Bagrr- máma mele Emu
-> tomapa: Páč automobilka si nejčkon postavila hlavu a tváří se jakoby to nikdy nedávala... A to nejenom ohledně kol....
16:15:18
04.10.2006
04.10.2006

tomapa
-> Majkl: jo jasný ale ale jak můžou chtít nějaký zkoušky když ty kola dávala přímo automobilka v daných rozměrech
15:58:33
04.10.2006
04.10.2006

Majkl
-> tomapa: co je a neni povolene se jasne pise v THZ
11:06:48
04.10.2006
04.10.2006

tomapa
-> kubina: dnes jsem koukal do návodu k obsluze pro 130 a 135/6 a je tam napsaný, že tam můžou být jak 5ti palcová kola tak ty rozměry pneu tak když to vydala přímo automobilka tak by to snad mělo být povolený ne??
19:21:13
02.10.2006
02.10.2006

Luukkyy
-> Max: To je snad jasné, že Kubina tady tomu šéfuje, né?
20:54:11
01.10.2006
01.10.2006

Max
-> kubina: to co píšeš má hlavu a patu...takže bych tě viděl na vedoucího odporu :-)
S tou sekcí zvlášť je to taky dobrej nápad.
S tou sekcí zvlášť je to taky dobrej nápad.
20:53:33
01.10.2006
01.10.2006

jack51
-> Čokin: Prave
, ono funguje veci

20:51:30
01.10.2006
01.10.2006

Čokin
-> jack51: Jedna věc je odzkoušet a druhá mít na to štempl.

20:44:59
01.10.2006
01.10.2006

jack51
-> p.b.: Já mam taky odzkousenych veci 

20:41:48
01.10.2006
01.10.2006

p.b.
-> jack51: Já to odzkoušel a faká to v pohodě

20:41:22
01.10.2006
01.10.2006

m8rinek
-> sep: to je sporný kdo může 100% vyloučit že se v 78mym nemontovali na vyvozni eRka kopretiny? Ja nevim kdo ví ať odpoví, každopádně ty zápisy dřív možný byly teď nejsou, což je teda normální s tim utahováním opasků.... A nic to nemění na faktu že ten podvozek je stejný
-> kubina: těším se na fórum

-> kubina: těším se na fórum

20:40:44
01.10.2006
01.10.2006

jack51
-> p.b.: protoze eMkovou napravu v kilu nemaji odykousenou

20:36:10
01.10.2006
01.10.2006

p.b.
-> sep: No vidíš a mě to na kilo nepovolí ikdyž mám eMkovou kyvku

20:33:15
01.10.2006
01.10.2006

sep
-> p.b.: :pneu 165/70 na kyvku mám v TP.-)
20:31:53
01.10.2006
01.10.2006

p.b.
-> sep: No tak to Ti nemůže přijít divný ani že nepovolí kovový nárazníky na eMku, protože to taky nemá odzkoušený. A pneu 165/70 na kyvce protože to taky nemáš odzkoušený... atd. Mě to prostě divný připadá.

20:27:10
01.10.2006
01.10.2006

sep
-> m8rinek: :mně nepřijde tak divné že tohle škodovka nepovolí,jde o to že tuhle variantu neměla nikdy vyzkoušenou,tak těžko může dát souhlas,to že to bez problémů funguje je věc druhá,ale to už se zase dostáváme k tomu že by bylo dobré kdyby u nás existovala zkušebna jako TÜV,která by tyhle věci řešila a nestálo by to 50 tisíc....
20:17:31
01.10.2006
01.10.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> m8rinek: takhle jeste nez to budeme resit chtel bych se dohodnout s adminem,zda by bylo mozne udelat nejakou "nastavbu" ve foru kde by byla temata z Vasinova pamfletu a konkretni problem by mel svoji schranku,kde by se to resilo.takhle se v tom asi zamotame a za 14 dni tohle tema bude na treti strane upadat v zapomeni
Tuxiku,slo by to?
Tuxiku,slo by to?
20:03:10
01.10.2006
01.10.2006

m8rinek
-> kubina: Amen...souhlasim a vypichuju prvni problem, ktery se netyka vsech, ale kazdopadne je buzerací...š100-110r jsou v podstatě na stejném podvozku jako š120(ouži) a přitom na řadu 100 nejsou povoleny žádná hliníková kola i když např. kopretiny byly soudobé. I přestavbě náprav na široké nápravy se šnekem (která je povolena) nemůže být o hliníkáčích ani řeč. Nezlobte se na mě ale tohle je velké svinstvo, protože potom už je podvozek naprosto stejný!!!
m8rinek
PS:díky Kubino
m8rinek
PS:díky Kubino

19:38:23
01.10.2006
01.10.2006

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
panove nejakej cas nemel pristup na net.dik vsem kdo prispeli do diskuze.
Ja bych pro zacatek navrhoval pokud mozno odborne zkusit rozlozit Vasinuv pamflet a konkretizovat to co nam vadi a co si myslime ze je birokracie ktera nema technicke opodstatneni.Az to vytvorime a shodnem se na tom ve vetsinove shode,tak spis nez ing.Tlustemu nebo JUDr.Buresovi bych to poslat nejakym technikum(treba v SM maj smluvni odborniky,co komentuji otazky technickeho charakteru k vazbe na ten ci onen clanek-napr.na 110R asi pred 2roky,mam to snad jeste nekde schovane).Dalsi kdo me napada je Kvaizar,ten na tech autech vyrostl a pokud by s necim od nas souhlasil,melo by to velkou vahu.
Jde o to abychom meli za sebou nekoho uznaleho,s tim by pak slo argumentovat.
Takze to bych navrhoval jako prvni vec,dalsi postup by byl veci dalsi dohody.souhlasite?
Ja bych pro zacatek navrhoval pokud mozno odborne zkusit rozlozit Vasinuv pamflet a konkretizovat to co nam vadi a co si myslime ze je birokracie ktera nema technicke opodstatneni.Az to vytvorime a shodnem se na tom ve vetsinove shode,tak spis nez ing.Tlustemu nebo JUDr.Buresovi bych to poslat nejakym technikum(treba v SM maj smluvni odborniky,co komentuji otazky technickeho charakteru k vazbe na ten ci onen clanek-napr.na 110R asi pred 2roky,mam to snad jeste nekde schovane).Dalsi kdo me napada je Kvaizar,ten na tech autech vyrostl a pokud by s necim od nas souhlasil,melo by to velkou vahu.
Jde o to abychom meli za sebou nekoho uznaleho,s tim by pak slo argumentovat.
Takze to bych navrhoval jako prvni vec,dalsi postup by byl veci dalsi dohody.souhlasite?
22:38:13
29.09.2006
29.09.2006

Gryzly
-> King: ;-)
22:33:35
29.09.2006
29.09.2006

King
-> Gryzly: Když jsem včera musel s pravdou ven, že na začátku prosince končí mojí shade platnost STK, paní D. Kingová trošinku škodolibě pookřála :) T ještě neví, co je depozit :)
22:22:56
29.09.2006
29.09.2006

Gryzly
-> King: A co by dělala p.D. Kingová ani povídat nebudu.
22:08:54
29.09.2006
29.09.2006

King
-> Gryzly:

21:46:28
29.09.2006
29.09.2006

Gryzly
-> King: jestli ale přijde pan V. na to že znáš paní V. tak ti zakáže používat LPG protože to nemá škodovka odzkoušený.

21:44:32
29.09.2006
29.09.2006

King
-> Gryzly: No ale paní V. sice asi starejm škodovkám nefandí, za to má.....jiné přednosti :)
21:36:21
29.09.2006
29.09.2006

Gryzly
Hele ty slavní lidi.
Pokud se pamatuju tak K.Loprais má Bílý Rapid Cabrio MTX a
herec Munzar má taky sbírku veteránů.
Pokud se pamatuju tak K.Loprais má Bílý Rapid Cabrio MTX a
herec Munzar má taky sbírku veteránů.
21:28:01
29.09.2006
29.09.2006

Max
-> King: hustý....dobrej nápad s pani V...
no já bych mohl přistavit orezlého pikapa :-)
no já bych mohl přistavit orezlého pikapa :-)
20:57:42
29.09.2006
29.09.2006

Majkl
-> King: no ty woe, to s tema Vasinovejma je mazec
jinak ja si na Princeznu klidne dam transparent - toto auto neni zpusobile k provozu na pozemnich komunikacich.. (pac mam emko s kovovejma naraznikama) a vedle by mohla stat kdejaka uzovka zrezla na prach tesne pred vyprsenim STK kde by bylo Toto auto je zpusobile k provozu!


jinak ja si na Princeznu klidne dam transparent - toto auto neni zpusobile k provozu na pozemnich komunikacich.. (pac mam emko s kovovejma naraznikama) a vedle by mohla stat kdejaka uzovka zrezla na prach tesne pred vyprsenim STK kde by bylo Toto auto je zpusobile k provozu!
20:52:57
29.09.2006
29.09.2006

King
-> pajavlk: nebu'd pesouš! :) Lepší něco než jenom čumět a držet hubu, jak pokusná žába v kastrolu s vodou, pod kterým hoří plamen a teplota pomalu stoupá. A protože delta velké té lomeno delta malé té je nízké, žábu nakonec bez odporu uvaříme :)
Ještě mě napadlo, že bejvalej ministr spravedlnost (?) Bureš se jednou na Nově v rámci nějakýho "píár" pyšnil votuněnou Š1000MB, takže by třeba píchnul :) A já se kdyžtak hlásím do řad případných rebelů v mezích zákona. řed rokem jsem totiž obul 175/70R13 a poslal Dajánu na ouřad kvůli zápisu do TP - "vagína" č.1 ji poslala domů, že to dneska už není potřeba, o dva dny pozdějc jí zase Vagína č.2 poslala pro změnu zase domů (po 2 hodinách čekání) s tím, že si musí přinýst ten canc od Vašiny. To bych pochopil pouze v případě, že by Hrma č.2 neseděla 5m od kanceláře maníka, kterej má na starosti přestavby a ten dokument mu leží na stole! Je to sice off-topic, ale někdy mi připadá že zmrdstvo ze Shade autowerke a zmrdstvo z bejvalejch Dopravních inspektorátů se báječně doplňuje. Halt taková kontinuita úřednický buzerace od dob C&K monarchie, přes 1.republiku, protektorát, komanče až po království Vaška Pravdolásky i Herr Profesora
Hele a nebo co oslovit paní Vašinovou! :) Představte si středeční večer u V-ých a jak paní V. šalamounsky odpoví na na upozornění, že je středa: "....zase jsem to dostala a proto něco začínat NEDOPORUČUJI (nejedná se o nesouhlas!).....Po dvou měsících garantuju nový TZHčko, kde bude i 1.9TDi v Rapoušovi košer! :))
Ještě mě napadlo, že bejvalej ministr spravedlnost (?) Bureš se jednou na Nově v rámci nějakýho "píár" pyšnil votuněnou Š1000MB, takže by třeba píchnul :) A já se kdyžtak hlásím do řad případných rebelů v mezích zákona. řed rokem jsem totiž obul 175/70R13 a poslal Dajánu na ouřad kvůli zápisu do TP - "vagína" č.1 ji poslala domů, že to dneska už není potřeba, o dva dny pozdějc jí zase Vagína č.2 poslala pro změnu zase domů (po 2 hodinách čekání) s tím, že si musí přinýst ten canc od Vašiny. To bych pochopil pouze v případě, že by Hrma č.2 neseděla 5m od kanceláře maníka, kterej má na starosti přestavby a ten dokument mu leží na stole! Je to sice off-topic, ale někdy mi připadá že zmrdstvo ze Shade autowerke a zmrdstvo z bejvalejch Dopravních inspektorátů se báječně doplňuje. Halt taková kontinuita úřednický buzerace od dob C&K monarchie, přes 1.republiku, protektorát, komanče až po království Vaška Pravdolásky i Herr Profesora

Hele a nebo co oslovit paní Vašinovou! :) Představte si středeční večer u V-ých a jak paní V. šalamounsky odpoví na na upozornění, že je středa: "....zase jsem to dostala a proto něco začínat NEDOPORUČUJI (nejedná se o nesouhlas!).....Po dvou měsících garantuju nový TZHčko, kde bude i 1.9TDi v Rapoušovi košer! :))
20:11:21
29.09.2006
29.09.2006

pajavlk
stejně si myslím že tu bude akorát hafo silnejch řečí ale nikdo nic nedokáže zorganizovat jak tomu skoro vždycky bejvá .. kdyby to ale někdo dokázal tak se toho taky účastním
19:02:25
29.09.2006
29.09.2006

dial K for Karlos
-> Luukkyy: Tuhle diskuzi pasivně sleduju a klidně na podporu této akce rapida propůjčím, pokud to bude mít efekt, proč ne.
16:15:47
29.09.2006
29.09.2006

COL
-> Luukkyy: Clovece jak si vlastne predtsavujes, ze ten Tlusty bude pusobit. Jako ze zvedne telefon a zavola predsedovi predstavenstva, aby s tim neco udelal? To by mozna zafungovalo v dobe, kdy byval prezident jeste Gustav Husak, a to kdovi jestli...
Honeni populartiy mezi chudsimi lidmi - no to je u ODS a jejiho programu (v programu nema vubec nic pro zajimaveho zamestnance natoz pro nejake chude, jen falesne hry s cisly)fakt problem
a pujde to jen nejakou lsti a to bude spis nejaka mraginalita napr. snizeni dani u lihovin nebo cigar (EU nas za to asi rozsape, ale to je fuk)....
Honeni populartiy mezi chudsimi lidmi - no to je u ODS a jejiho programu (v programu nema vubec nic pro zajimaveho zamestnance natoz pro nejake chude, jen falesne hry s cisly)fakt problem

15:41:41
29.09.2006
29.09.2006

COL
-> Luukkyy: koukam, ze jsi muj prispvek bud neprectl, nebo nepochopil. TV nova byla jen priklad masoveho sdelovaciho prostredku ne doporuceni....
ad 1) Pominu-li, ze Tlusty je blb, tak ma ted zcela jine starosti nez resit stary skodovky. A popravde receno, neni mi vubec jasny ceho se timhle chce dosahnout. Problem nelezi ani tak v rovine pravnich predpisu (pominu-li divne veci kolem vyrazovani vozidel), ale ve Skode auto, ktera - na rozdil od jinych vyrobcu - vydava nesmyslna negativni stanoviska. Nedovedu si dost dobre predstavit, jak ucinne pusobit na vec cestou politiky.
ad 2) prilis zdlouhava cesta - navic zcela neucinna, protoze ve vysledku oslovi minimum lidi. TV nova jsem uvedl jako priklad toho, kdo muze informace (viz. muj prispevek nize) masove rozsirit - a to je jedina vec, ktera by Skody auto nejak dotkla a na kterou by asi nejak zareagovala, vse zbytek je placnuti do vody...
ad 1) Pominu-li, ze Tlusty je blb, tak ma ted zcela jine starosti nez resit stary skodovky. A popravde receno, neni mi vubec jasny ceho se timhle chce dosahnout. Problem nelezi ani tak v rovine pravnich predpisu (pominu-li divne veci kolem vyrazovani vozidel), ale ve Skode auto, ktera - na rozdil od jinych vyrobcu - vydava nesmyslna negativni stanoviska. Nedovedu si dost dobre predstavit, jak ucinne pusobit na vec cestou politiky.
ad 2) prilis zdlouhava cesta - navic zcela neucinna, protoze ve vysledku oslovi minimum lidi. TV nova jsem uvedl jako priklad toho, kdo muze informace (viz. muj prispevek nize) masove rozsirit - a to je jedina vec, ktera by Skody auto nejak dotkla a na kterou by asi nejak zareagovala, vse zbytek je placnuti do vody...
14:50:57
29.09.2006
29.09.2006

Luukkyy
-> kubina: Kde jsi, myslím, že tě tu potřebujeme!
14:47:53
29.09.2006
29.09.2006

Luukkyy
-> VeTëV: Nohama na zemi sem, bez obav. S tim "rozhodit si vztahy se Škodovkou" můžeš mít samozřejmě pravdu. Situace je bohužel taková, že pokud by se udělala takováhle akce, tak by po ní za stávající situace a kromě virtu a Mladé Boleslavi neštěk ani pes. Pokud chce někdo udělat sraz lehce upravených Škodovek před automobilkou, je to jeho boj. Já osobně bych ale takový sraz nedoporučoval, Škodovka by to mohla vzít jako provokaci a pak by Vašina zakázal měnit na řadě 105/136 ojeté pneumatiky za nové
Pokud ale chceš ÚČINĚ PROTESTOVAT, musíš se přizpůsobit určitým pravidlům. A pravidlo číslo jedna zní, že musíš mít nějaký vliv. V situaci, kdy proti sobě stojí největší podnik v zemi a 100 ( hodně nadnesené číslo ) fanoušků starých Škodovek, si fanoušci starých škodovek nemůžou moc vybírat spojence.

14:29:03
29.09.2006
29.09.2006

Petr Šťastný
ohledně politiků to nebude nejlepší nápad. Každou chvíli v časopisech nebo televizi zaznívaj názory o tom jak máme starej vozovej park a jak jsme vrakáčem evropy, takže si myslim, že kompetentní osoby si daj pozor k čemu se budou hlásit. (bohužel)

14:09:53
29.09.2006
29.09.2006

VeTeV
-> Luukkyy: prave tlustej je pablb jak krava - kdyz vidi ze mu lidi budou tleskat bude placat cokoliv ( viz 0 DPH na potraviny, nezavdeme dane na pivo kdyz maminka unie rika ano, nezdrazime cigara ) neb mu z toho kapou mozna volebni preference, ale jinak pro lidi nehne ani brvou a kor ne pro skodovky - si nerozhodi tvurce nasi ekonomiky skodovku - vrat se nohama na zem
14:09:42
29.09.2006
29.09.2006

Luukkyy
All: Má někdo nějaké znalosti ohledně nátlakových akcí proti velkým koncernům? Na osobní zkušenost se ani neptám.....
14:05:59
29.09.2006
29.09.2006

Luukkyy
-> VeTëV: No, jsou tady i jiné scény. Úplně nejlepší by bylo, kdyby třeba nějakej populární herec měl rád staré Šáde.
-> VeTëV: + All: Je nutný si uvědomit, že si Škodovka zadohraby nepřeje a chce, aby zmizely ze silnic, a není v tom sama. Proto buzeruje Vašina se zákazem čtyřpístků, proto píše pan Rýdl ty svoje slinty.... Taková akce, co vymyslel Kubina je něco jako pěstní zápas já versus Mike Tyson, a musí se do ní tvrdě a pragmaticky
-> VeTëV: + All: Je nutný si uvědomit, že si Škodovka zadohraby nepřeje a chce, aby zmizely ze silnic, a není v tom sama. Proto buzeruje Vašina se zákazem čtyřpístků, proto píše pan Rýdl ty svoje slinty.... Taková akce, co vymyslel Kubina je něco jako pěstní zápas já versus Mike Tyson, a musí se do ní tvrdě a pragmaticky

13:56:08
29.09.2006
29.09.2006

VeTeV
-> Luukkyy: jo je to sice hezky, ale jak do neceho zatahnes jakehokoliv politika tak to spmrdi a vzhledem k me apoliticke prislusnosti se od ucasti kohokoliv z teto sceny "..." (holt nemam slov) distancuji
a nerikam total srot, ale cosi do ma legal stk a vypada to jak 80% aut v cechach - obcas se rozhlidni
a nerikam total srot, ale cosi do ma legal stk a vypada to jak 80% aut v cechach - obcas se rozhlidni
13:49:15
29.09.2006
29.09.2006

Luukkyy
S tím šrotem bych byl opatrný - to auto by muselo mít platnou, legální STK, jinak se tomu tiskový mluvka Škodovky akorát vychechtá. A vzhledem k tomu, že šrot legální STK nedostane.........
Osobně bych navrhoval následující sousoší Karlos Rapid, Kubina Garde, cedule: Který z těch dvou je nebezpečný a nezpůsobilý k provozu?
Osobně bych navrhoval následující sousoší Karlos Rapid, Kubina Garde, cedule: Který z těch dvou je nebezpečný a nezpůsobilý k provozu?
13:40:35
29.09.2006
29.09.2006

Luukkyy
-> VeTëV: Netahat do toho Tlustýho? No nevím..... Zkus si nachvíli odmyslet, z které je strany, co řek nebo neřek, jak ho máš rád nebo nerad a uvažuj pragmaticky - a jinak ani uvažovat nemúžeš, nebo si s tebou Škodovka vytře prdel.
Moje argumenty jsou:
Vlastimila Tlustého by bylo dobré oslovit, protože: 1) Má rád starý Škodovky 2) Není závislý na Boleslaf motor werke, nebo o tom aspoň nevim 3) Potřebuje si nahonit popularitu zvláště mezi chudšími lidmi
TAKŽE NENÍ VYLOUČENO, ŽE BY DO TOHO MOHL JÍT!!!!!!! Samozřejmě to taky není potvrzeno.
Akci by pak mohl být prospěšný, protože: 1) Ho automobilka narozdíl od Kubiny nebo třeba tebe nepošle do prdele! 2) Škrabáci se zajímají o to, co řekne Vlastimil Tlustý, opět narozdíl od Kubiny
3) Kdyby se automobilka obrátila píčou ke zdi, mohl by třeba navrhnout novelizaci příslušných zákonů do podoby, jaká je v Německu, a to by Vašinovi ostříhalo křidílka úplně nejlépe.
Na dotyčném ministrovi přesto netrvám. VÍŠ LI O NĚKOM LEPŠÍM, NAVRHNI! To platí samozřejmě pro všechny
Moje argumenty jsou:
Vlastimila Tlustého by bylo dobré oslovit, protože: 1) Má rád starý Škodovky 2) Není závislý na Boleslaf motor werke, nebo o tom aspoň nevim 3) Potřebuje si nahonit popularitu zvláště mezi chudšími lidmi
TAKŽE NENÍ VYLOUČENO, ŽE BY DO TOHO MOHL JÍT!!!!!!! Samozřejmě to taky není potvrzeno.

3) Kdyby se automobilka obrátila píčou ke zdi, mohl by třeba navrhnout novelizaci příslušných zákonů do podoby, jaká je v Německu, a to by Vašinovi ostříhalo křidílka úplně nejlépe.
Na dotyčném ministrovi přesto netrvám. VÍŠ LI O NĚKOM LEPŠÍM, NAVRHNI! To platí samozřejmě pro všechny

13:38:18
29.09.2006
29.09.2006

FORM - zlomená ojnice
a co tam dotáhnout orezlého golfa?

13:20:58
29.09.2006
29.09.2006

VeTeV
koukam rozjelo se to zde pekne....no uvidime co se z toho nakonec vyklube, ale stojim za vami taktez i kdyz tato "auta" me soustavne piji krev - jde me spise o macessky zajem automobilky o auta, ktera se nesmazatelne zapsala do nasi historie...
dobry napad je opravdu tam dotahnout jakysi srot ktery je zpusobily vedel toho vec jez je "nezpusobila"
co se tyce politiky ala Tlusty - nikam nic takovyho netahat
dobry napad je opravdu tam dotahnout jakysi srot ktery je zpusobily vedel toho vec jez je "nezpusobila"
co se tyce politiky ala Tlusty - nikam nic takovyho netahat