skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
22:48:39
18.06.2018
18.06.2018

Venca.
-> Tuner#2: To je ten samej, je to sousedovo, tady je to takový divný místo :-D
22:47:52
18.06.2018
18.06.2018

Venca.
-> Eidy: No ta hondice stála skorem mega. Ale neříkam, že jí kupuju, ale nabídka na půjčení se neodmítá. A bylo to super, jede to docela nesmyslně, na brždění do jedný vesnice z cca 200 se mi to celkem rozvlnilo, ale říkám si, ok, nové auto, to má všemožné stabilizace...ale nic nezasáhlo. A pak si říkam, že to je asi v tom nejostřejším režimu vypnuté
No, tohle drtit na Ringu by byl mazec, ale zpátky na zem.

No, tohle drtit na Ringu by byl mazec, ale zpátky na zem.
22:44:24
18.06.2018
18.06.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Venca. 18.06.18 22:32:49: Čí byl ten Type R na Běšinách, mám pocit, že ten samý mě předjížděl cestou domů.
22:42:54
18.06.2018
18.06.2018

Eidy
-> Venca.: No ale říkal jsi do 300kKč. To ta hondice asi nebude. Přestože si myslím, že je to velmi kvalitní nástroj. Člověk ti tu podstrojuje kvalitní vozy a panáček ohrnuje nos. 

22:32:49
18.06.2018
18.06.2018

Venca.
-> Luky: -> Eidy: Vás dva poslouchat, to bych dopadl
Nějak si nedovedu představit, jak každej den couvam k závoře jenom proto, že volant vpravo.
Jo a vlastně nechci nic starýho, kdo se má pod tím pořád válet.
Jinak dneska 15 km s novým type-R, je to mazec...

Nějak si nedovedu představit, jak každej den couvam k závoře jenom proto, že volant vpravo.
Jo a vlastně nechci nic starýho, kdo se má pod tím pořád válet.
Jinak dneska 15 km s novým type-R, je to mazec...
22:23:48
18.06.2018
18.06.2018

Eidy
-> radekp 18.06.18 21:59:03: taky hezké shrnutí. Když nad tím tak přemýšlím, tak jsme tu tvoji rozlučku vlastně vůbec nezapili. Ale snad to ničemu nevadilo, protože kolik lidí na světě může říct, že to slavili jízdou na Nordschleife a Spa? Jak už tu mockrát zaznělo, sešla se skvělá parta a adrenalin a nadšení nám stříkaly z uší. 

21:59:03
18.06.2018
18.06.2018

radekp
-> Luky: ta zatacka mi utkvela v pameti- byl jsi nedotacivy, tak jsi dal plny a proste jsi to pretlacil...
Koukam, ze tady je plno lidi, kteri nejeli a hltaji tady postrehy. Tak ja taky prispeju:
Tesil jsem se na super partu, zmenu prostredi, na cely cirkus kolem Nordschleife a na Eau Rouge.
Prakticky porad jsem byl nasackovany v aute kpt.Budhy, za coz mu jeste jednou moc dekuju! Jeho Leon Cupra byl na dalnici uplne bezny kombik. Jenze to, co se deje po prepnuti do modu Cupra jsem fakt necekal. Ze to bude dobre brzdit jsem diky velkym brzdam cekal. To, ze to na semislickach bude skvele drzet jsem cekal. Ale ze s tim lze jet takovou kudlu...ze lze dat hned po apexu plny plyn, nebo jakou najezdovou rychlost to snese a jak auto vystreluje ze zatacky, to jsem fakt koukal a v podstate to vstrebavam doted. Matej je skvely ridic a ukazal mi, jak jezdi moderni hot hatch. Doted jsem si myslel, ze jsou to radoby sportovni auta. Nejsou. Zabavy nabidnou dost. Sice byl chvilemi zklamany, zvlaste po sdeleni casu Slovaka, ktery mel se stejnym autem lepsi cas, ale jak zde zaznelo, je to o znalosti trati. O presvedceni poslat to za horizont, kde clovek nevidi...
Taky jsem se svezl s Lukym. Evo, to bude zabava sama o sobe! Dopredu me upozornuje, ze to nebrzdi. To clovek potrebuje slyset :-) Ale Luky to ma v ruce, byla to moje 5ta jizda, tak stiham sledovat vice vjemu a uzivam si to. Na brzdach auto hezky tancuje, neskutecne tahne a zpusobu projeti zatacky je nekolik. Pretlaceni nedotacivosti byl pro me jeden z udivu. Dalsi nastal, kdyz Luky sjel z obrubniku pod plnym plynem a myslim ze predni prave kolo silne zabralo. Rikam si, to je technika, ktera hodne snese. Pozdeji Luky priznal, ze snad zacala cvakat poloosa. Po jizde jsem mu podekoval a rekl, at brzdam vic veri, ze brzdi dobre a jsou tam rezervy. Trochu troufale a pozdeji jsem si to i vycital, ze jsem ho hecoval, protoze dalsi jeho jizda byla nejrychlejsi :-)
Nasledovalo svezeni s Tuner#2. Nejnizsi vykon, asi nejjedodussi podvozek, ale nejlehci auto a nemene dobry ridic. Priznam se, ze jsem byl opet prekvapeny. Na to, ze to byla Honzova prvni navsteva Ringu, jel velmi ciste a hlavne na "hrane s rezervou". Opravdu jsem mel pocit, ze vzdy dobrzdil akorat, presne v nejlepsi okamzik. Jednou jsem si rikal, ze to prehnal a dostal pretacivy smyk. Prisla komprese, auto zakleklo, poslechlo a presne vykrouzilo zatacku. Jestli tohle bylo planovane, tak kloboucek. Napada me jen, ze jizdu predtim jel s Eidym a leccos okoukal :-)
Se mnou zajel cas pod 10minut a ja jsem moc rad, ze jsem mel toto srovnani. Meta 10minut je taky celkem kalup vyzadujici nasazeni v kazde zatacce. Myslim s autem s beznym vykonem.
Cele dny bylo na co koukat. Vsude kolem zajimava auta. Upravena, s ramy. Byly zde Porsche, Bavoraky, ale i Golfy a bezne auta. To vsak neplatilo ve SPA. Tam to bylo pro velke kluky. Nejcastejsi auto Porsche 911 GT3 RS :-) Vsak taky Matej po prijezdu prohlasil, ze ma zase pocit ze zde nepatri :-) Ale musim rict, ze jsme se neztratili. Nikdo z party.
Meli jsme cas a koukali na Eau Rouge. Ta zatacka je nepochopitelna z pohledu divaka, spolujezdce a snad i ridice. Projet ji skvele chce asi dlouhy trenink. Rikal jsem si, jak muzeme jet rovne do zdi, kdyz netrefime apex? No jednou se nam to trosku povedlo. SPA ale neni jen o teto zatacce. Je to skvely moderni okruh. Je zde dvojita zatacka z kopce, ktera Vas neustale tahne ven, dockate se brutalniho brzdeni z vysokych rychlosti, pomale zatacky, ktere si kluci davali bokem...Matej opet nezklamal a prisel dalsi udiv- predjelo nas pouze jedno auto, ostatni uspesne predjizdel. Modrou vlajkou mavali Nissanu Skyline GTR, Audi TT RS a dalsim. Mazec, kloboucek pilotovi.
Super okamziky byly po jizde, kdy jsme si navzajem sdelovali pocity. Na vsech byla videt euforie.
Citat zajezdu: Ted uz jenom najit praci, kde tohle budu delat kazdy den:-)
Bylo to super, dekuju kluci. V planu je casem poridit 4mistne zabavne auto a musim rict, ze tento zazitek pomohl vyradit nejake kandidaty a naopak nad jinymi zacit premyslet...
Koukam, ze tady je plno lidi, kteri nejeli a hltaji tady postrehy. Tak ja taky prispeju:
Tesil jsem se na super partu, zmenu prostredi, na cely cirkus kolem Nordschleife a na Eau Rouge.
Prakticky porad jsem byl nasackovany v aute kpt.Budhy, za coz mu jeste jednou moc dekuju! Jeho Leon Cupra byl na dalnici uplne bezny kombik. Jenze to, co se deje po prepnuti do modu Cupra jsem fakt necekal. Ze to bude dobre brzdit jsem diky velkym brzdam cekal. To, ze to na semislickach bude skvele drzet jsem cekal. Ale ze s tim lze jet takovou kudlu...ze lze dat hned po apexu plny plyn, nebo jakou najezdovou rychlost to snese a jak auto vystreluje ze zatacky, to jsem fakt koukal a v podstate to vstrebavam doted. Matej je skvely ridic a ukazal mi, jak jezdi moderni hot hatch. Doted jsem si myslel, ze jsou to radoby sportovni auta. Nejsou. Zabavy nabidnou dost. Sice byl chvilemi zklamany, zvlaste po sdeleni casu Slovaka, ktery mel se stejnym autem lepsi cas, ale jak zde zaznelo, je to o znalosti trati. O presvedceni poslat to za horizont, kde clovek nevidi...
Taky jsem se svezl s Lukym. Evo, to bude zabava sama o sobe! Dopredu me upozornuje, ze to nebrzdi. To clovek potrebuje slyset :-) Ale Luky to ma v ruce, byla to moje 5ta jizda, tak stiham sledovat vice vjemu a uzivam si to. Na brzdach auto hezky tancuje, neskutecne tahne a zpusobu projeti zatacky je nekolik. Pretlaceni nedotacivosti byl pro me jeden z udivu. Dalsi nastal, kdyz Luky sjel z obrubniku pod plnym plynem a myslim ze predni prave kolo silne zabralo. Rikam si, to je technika, ktera hodne snese. Pozdeji Luky priznal, ze snad zacala cvakat poloosa. Po jizde jsem mu podekoval a rekl, at brzdam vic veri, ze brzdi dobre a jsou tam rezervy. Trochu troufale a pozdeji jsem si to i vycital, ze jsem ho hecoval, protoze dalsi jeho jizda byla nejrychlejsi :-)
Nasledovalo svezeni s Tuner#2. Nejnizsi vykon, asi nejjedodussi podvozek, ale nejlehci auto a nemene dobry ridic. Priznam se, ze jsem byl opet prekvapeny. Na to, ze to byla Honzova prvni navsteva Ringu, jel velmi ciste a hlavne na "hrane s rezervou". Opravdu jsem mel pocit, ze vzdy dobrzdil akorat, presne v nejlepsi okamzik. Jednou jsem si rikal, ze to prehnal a dostal pretacivy smyk. Prisla komprese, auto zakleklo, poslechlo a presne vykrouzilo zatacku. Jestli tohle bylo planovane, tak kloboucek. Napada me jen, ze jizdu predtim jel s Eidym a leccos okoukal :-)
Se mnou zajel cas pod 10minut a ja jsem moc rad, ze jsem mel toto srovnani. Meta 10minut je taky celkem kalup vyzadujici nasazeni v kazde zatacce. Myslim s autem s beznym vykonem.
Cele dny bylo na co koukat. Vsude kolem zajimava auta. Upravena, s ramy. Byly zde Porsche, Bavoraky, ale i Golfy a bezne auta. To vsak neplatilo ve SPA. Tam to bylo pro velke kluky. Nejcastejsi auto Porsche 911 GT3 RS :-) Vsak taky Matej po prijezdu prohlasil, ze ma zase pocit ze zde nepatri :-) Ale musim rict, ze jsme se neztratili. Nikdo z party.
Meli jsme cas a koukali na Eau Rouge. Ta zatacka je nepochopitelna z pohledu divaka, spolujezdce a snad i ridice. Projet ji skvele chce asi dlouhy trenink. Rikal jsem si, jak muzeme jet rovne do zdi, kdyz netrefime apex? No jednou se nam to trosku povedlo. SPA ale neni jen o teto zatacce. Je to skvely moderni okruh. Je zde dvojita zatacka z kopce, ktera Vas neustale tahne ven, dockate se brutalniho brzdeni z vysokych rychlosti, pomale zatacky, ktere si kluci davali bokem...Matej opet nezklamal a prisel dalsi udiv- predjelo nas pouze jedno auto, ostatni uspesne predjizdel. Modrou vlajkou mavali Nissanu Skyline GTR, Audi TT RS a dalsim. Mazec, kloboucek pilotovi.
Super okamziky byly po jizde, kdy jsme si navzajem sdelovali pocity. Na vsech byla videt euforie.
Citat zajezdu: Ted uz jenom najit praci, kde tohle budu delat kazdy den:-)
Bylo to super, dekuju kluci. V planu je casem poridit 4mistne zabavne auto a musim rict, ze tento zazitek pomohl vyradit nejake kandidaty a naopak nad jinymi zacit premyslet...
16:37:22
18.06.2018
18.06.2018

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Eidy: tooo by se mi v garáži mooc líbilo, Teď sem převážel toto, to by mohlo upalovat taky zajimavě
16:14:25
18.06.2018
18.06.2018

Luky
-> Eidy: slint. Přiznávám, že jsem si vždycky myslel, že kufrový Sirky Cosworth byly jen 4x4 

15:52:22
18.06.2018
18.06.2018

Eidy
4x dveře, RWD, koní dost a je to ikona. www.sportovnivozy.cz/1031
47-ford-sierra-rs-cosworth
-ostrava
Co tam máš dál?
Co tam máš dál?

15:49:40
18.06.2018
18.06.2018

TTomas
130i/123d?
15:47:33
18.06.2018
18.06.2018

Luky
-> Venca.: RHD Evo? 

15:46:45
18.06.2018
18.06.2018

Pavell
-> Venca.: GTI, RS, FR ?
15:43:39
18.06.2018
18.06.2018

Venca.
-> Eidy 18.06.18 15:38:24: Já věděl, že jsem na něco zapomněl, budget do 300k ideálně 

15:38:24
18.06.2018
18.06.2018

Eidy
-> Venca.: M3/M5.

15:23:01
18.06.2018
18.06.2018

Venca.
-> vhml 18.06.18 13:09:29: S RX-8 jsem tu cca před rokem ten výběr začínal a tys mí jí rozmlouval, což je ale správně
Nicméně na zadohrabu úplně nelpím.
-> bouchy 18.06.18 13:36:37: No zadání, něco rychlého na cesty do práce a po přilehlích okreskách a 4 místa.

-> bouchy 18.06.18 13:36:37: No zadání, něco rychlého na cesty do práce a po přilehlích okreskách a 4 místa.
15:00:30
18.06.2018
18.06.2018

Pavell
-> Luky 18.06.18 14:51:51: pěknej bordel to dělá

14:51:51
18.06.2018
18.06.2018

Luky
-> urbi21: jů, i to překvapivě vypadá celkem rychlý
Tohle je průjezd s radekp, pozdě jsem zatočil a netrefil apex 


13:55:21
18.06.2018
18.06.2018

urbi21
13:36:37
18.06.2018
18.06.2018

bouchy
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.06.18 07:38:18: Sry, to jsem přehlíd, myslel jsem (dle světel), že to je tuctová červená audina, třeba S4, S5,..
Článek super.
-> havlik: Mohlo by, ne? Větší síly a tak.
-> Venca. 18.06.18 13:02:45: Jaký je vlastně zadání? Asi jsem přehlíd..

Článek super.
-> havlik: Mohlo by, ne? Větší síly a tak.
-> Venca. 18.06.18 13:02:45: Jaký je vlastně zadání? Asi jsem přehlíd..
13:13:51
18.06.2018
18.06.2018

urbi21
-> havlik: takto mě to známej prezentoval když to zjištoval.co je na tom pravdy nevim

13:10:50
18.06.2018
18.06.2018

havlik
-> urbi21: no ale "podhodnocené" mazání přece nemá nic společného s tim že klice nesvědčí protilehlé písty to je přece nesmysl.
13:09:29
18.06.2018
18.06.2018

vhml
-> Venca. 18.06.18 13:02:45: ještě mi jako 4 místná napadá RX-8?
13:08:23
18.06.2018
18.06.2018

urbi21
-> havlik: tak sem ted něco početl a u porsche mají jinak řešené mazání viz.-
A s ohledem na koncepci mazání povrchu válce vzhledem k jeho horizontální poloze a vzhledem k různým kvalitám olejů a dalším faktorům, jsou tyhle motory náchylnější na tyto problémy. Dneska zrovna jeden člen ze SC popsal rozdíl v mazacím systému o boxeru Porsche a boxeru Subaru. Auta o podobných výkonech, ale prostě je to jen o penězích. 1 čerpadlo proti 4, to už znamená změnu systému a s tím tedy i jiné daleko vyšší náklady.
A s ohledem na koncepci mazání povrchu válce vzhledem k jeho horizontální poloze a vzhledem k různým kvalitám olejů a dalším faktorům, jsou tyhle motory náchylnější na tyto problémy. Dneska zrovna jeden člen ze SC popsal rozdíl v mazacím systému o boxeru Porsche a boxeru Subaru. Auta o podobných výkonech, ale prostě je to jen o penězích. 1 čerpadlo proti 4, to už znamená změnu systému a s tím tedy i jiné daleko vyšší náklady.
13:05:40
18.06.2018
18.06.2018

Milan 136
Ty 2.5 byly myslím ještě horší, než 2.0 u Subaru
13:02:45
18.06.2018
18.06.2018

Venca.
-> vhml: Jo tak já nepočítám s tím, že by to bylo levnější, ale potřebuju 4 místa. Zatím vede tohle www.sauto.cz/osobni/.../1
7717197?goFrom=lis...
Ale subaru taky není k zahození.
Ale subaru taky není k zahození.
12:53:51
18.06.2018
18.06.2018

vhml
-> Venca. 18.06.18 12:26:38: jak jsem říkal, neseženeš nic, co by bylo na nákup i provoz alespoň jen 2x dražší než Miata.
12:35:01
18.06.2018
18.06.2018

urbi21
auto.bazos.cz/inzerat/...
/Subaru-EJ20T-motor-155kW.
php tady třeba jeden na prodej

12:29:17
18.06.2018
18.06.2018

urbi21
-> Venca.: todle bylo u 2litru 85kw
takže asi u všech typů

12:28:45
18.06.2018
18.06.2018

havlik
-> urbi21 18.06.18 12:25:17: což je po 50letech výroby boxerů u subaru docela zajímavé zjištění:D možná by jste to měli nafaxovat eště do porsche 

12:26:38
18.06.2018
18.06.2018

Venca.
Aha, takže STi nebrat, píšu si. A to se týká jenom nějakého typu nebo je to vlastnost napříč všemi modelovými řadami?
12:25:17
18.06.2018
18.06.2018

urbi21
když známej měnil motor na subaru tak to nějak zjištoval a prý moc klice nesvědší protilehlé písty

12:21:32
18.06.2018
18.06.2018

urbi21
-> Pavel P@nkáč: jj u subaru klasika že se to přidře na klice



12:06:05
18.06.2018
18.06.2018

M@rtin
-> T 17.06.18 20:27:41: koně a nebo jeste odlehčit
11:58:19
18.06.2018
18.06.2018

Pavel P@nkáč
-> Venca.: každej kdo tu v okolí měl nebo má sti tak se mu v tom vysral motor většinou na klice a většinou i víckrát po sobě
at už je opravovali nebo davali jiné funkční....prej je výměna snadná za hodinku se tam dá našroubovat nevím:)

11:50:19
18.06.2018
18.06.2018

Luky
-> Milan 136: No počkej, do toho boxer diesel nedávají 

11:22:19
18.06.2018
18.06.2018

Milan 136
-> Venca.: myslím, že hlavně vše kolem motoru
10:59:39
18.06.2018
18.06.2018

Venca.
-> vhml: Co ja na tom Subaru tak drahý? Resp. dražší oproti Evům?
07:14:43
18.06.2018
18.06.2018

vhml
-> Luky 17.06.18 23:20:40: skrz servisní náklady.
23:20:40
17.06.2018
17.06.2018

Luky
-> vhml: proč? (já taky radši EVO
)

22:42:18
17.06.2018
17.06.2018

vhml
-> Luky 17.06.18 22:35:10: to asi buď ještě rád, protože skoro každej majitel STi ti řekne: Že já vůl si radši nekoupil Evo...

22:35:10
17.06.2018
17.06.2018

Luky
-> Eidy: tam by se leda dalo ušetřit na poštovném kdyby se objednávaly výtisky, ne?
Spokojený jsem moc. Teda když se zrovna nemusí opravovat věci, kterým člověk nerozumí a stojí nesmysl...
Je to trochu jiná liga že zadohrabový škodovky. Plus teda je to zespodu víc orezlý než jsem myslel. Hele kdybyste někdo chtěli kupovat EVO, klidně se mě zeptejte, rád vám to rozmluvím 
Spokojený jsem moc. Teda když se zrovna nemusí opravovat věci, kterým člověk nerozumí a stojí nesmysl...


21:47:17
17.06.2018
17.06.2018

Eidy
-> Tuner#2: Bohužel žádná množstevní sleva není. Já si budu objednávat teď po víkendu. Teda až se rozhodnu.
-> Luky: A není důležitější, jak jsi spokojený Ty jako majitel?
-> Luky: A není důležitější, jak jsi spokojený Ty jako majitel?

21:42:32
17.06.2018
17.06.2018

Luky
-> Eidy: Jo vychválený je to značně, redaktor je kamarád bývalého majitele myslím, tak nevím nakolik objektivní to je
-> Tuner#2: ja mám použitelný foto vlastně jen na racetracker.de Taky jsem se k detailnímu hledání zatím nedostal

-> Tuner#2: ja mám použitelný foto vlastně jen na racetracker.de Taky jsem se k detailnímu hledání zatím nedostal
21:32:10
17.06.2018
17.06.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 17.06.18 21:22:32: Vůbec není čas
Spíš mám dotaz, kdy budete kupovat fotky a vyjde to společně levněji? Zatím nebyl čas projít všechno

Spíš mám dotaz, kdy budete kupovat fotky a vyjde to společně levněji? Zatím nebyl čas projít všechno

21:28:05
17.06.2018
17.06.2018

Eidy
-> Luky: Jasný. Něco jako štěňátko od Srstky.

21:22:32
17.06.2018
17.06.2018

T
-> Tuner#2: makáš ? strašně se těším na fotky 

21:13:40
17.06.2018
17.06.2018

Luky
-> Eidy: odjakživa
Ještě za původního majitele. O autu jsem věděl, a když ani po vydání článku nechtělo z inzerce zmizet, musel jsem to vzít to vlastních rukou 


20:46:25
17.06.2018
17.06.2018

Eidy
Hele, Lukyho kára je taky slavná.
www.garaz.cz/magazin/.../ 3003560-test-mitsubishi-la ncer-evo-5-ryzi-poklad

www.garaz.cz/magazin/.../ 3003560-test-mitsubishi-la ncer-evo-5-ryzi-poklad
20:27:41
17.06.2018
17.06.2018

T
-> Tuner#2 - zrušená registrace 17.06.18 12:45:20: super
-> M@rtin 17.06.18 07:53:34: koukám na to a čas máme jak na Nordschleife tak ve Spa skoro stejný....jen felda jede lépe, ale koně koukám taky potřebuje
Ten výlet mimo trať jsem čekal dramatičtější


-> M@rtin 17.06.18 07:53:34: koukám na to a čas máme jak na Nordschleife tak ve Spa skoro stejný....jen felda jede lépe, ale koně koukám taky potřebuje

Ten výlet mimo trať jsem čekal dramatičtější
