
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> Eidy: Podle čeho Fake ?

-> MVM: No vždyť je to fake. Ale moc povedenej.
-> Eidy: Viděl,co se nezdá??
-> MVM: Tys to ještě neviděl, viď?
-> Eidy 29.06.18 22:24:46: Jako ve vztahu k tomu že je "magor"?
Tak ono se stačí podívat jak to jedou při plný palbě 24H Nordschleife ..sice "jen" GTčka ale to předjiždění když je hustej provoz a stejně o tolik nezpomalí 


-> Luky 29.06.18 21:59:21: Tak pustit tam na dráhu mezi civilní auta tuhle potvoru .. Asi není magor ten pilot ani dispečer tý trati..

Teď vyšlo najevo, že to chtěli zajet během Touristenfahren ale bylo to hrozný fiasko, tak si pak pronajali celou trať
www.instagram.com/p/Bknf3 D4Ae3n

www.instagram.com/p/Bknf3 D4Ae3n
-> MVM: Já to asi ani nechci srovnávat. DRS je humus, ale jinak doby Fittipaldiho náskoku snad 2 min před 2. na nějakým starým dlouhým okruhu ala Nordschliefe jsou dávno tytam, dnes rozhoduje každá blbůstka v aerodynamice, tyre managementu, no a pak je tam paleta kokotinek, co si myslím, že tam nepatří - postupná elektrifikace, baterky, MGU-K/H, ERS, plouživá jízda s nabíjením, no a v neposlední řadě - zakázaný tankování. Vrátit tankování a je z toho zase parádní show bez nutnosti DRS, imho. Rosberg údajně nakoupil akcie Formule E a proto teď všude říká, jak se bude jednou jezdit F1 jen elektricky...no nevím, jestli dělá dobře, elektriku v motorsportu radši ne (pokud se nebavíme o nějakým roborace nebo o "testování" (F-E)) - za 50 let už to bude jen o joysticku ve virtuální realitě a to nechcem
Jinak užití dieselu v Top Gearu (24h Brit Car) obhájili právě menším počtem zastávek. Akorát jim to kikslo na kvalitě paliva a nějaký spojce v pal. sys.
Už jsem čet i jiný špeky - diesely, auta na vodík, FWD,... což je na LPM1 pěkný - tam ať každej jezdí s čím chce, pokud to má nějakou min. váhu, rozměry a pár věcí jako světla, klec, vysílačku a hasičák.
(no pár dalších, ale nikdo neřeší vstřiky, palivo, kolik svíček a kde atd.)

Jinak užití dieselu v Top Gearu (24h Brit Car) obhájili právě menším počtem zastávek. Akorát jim to kikslo na kvalitě paliva a nějaký spojce v pal. sys.



-> bouchy: F1 nemůžeš srovnávat vůbec s ničim, protože to co je to poslední roky je jen šaškárna za velký peníze. Tolik omezení,škrcení,pravidel a stejně se vlastně bojuje tím,že se kličkuje v těchto regulíích.. DRS a jiný sra*ky na taková auta nepatří stejně tak jako spotřeba atd.. No a LMPčka zase tto je konstrukčně tak,aby to vydrželo sprintovat 24hod, spotřebu zase mají ve svým zájmu držet tak nízko/vysoko-aby jim to zbytečně nezatěžovalo auto a neztráceli tankováním.. Ono z přeplňovanýho dvoulitru 750PS je taky masakr..
A co se Porsche týká - tak ono pružný zrychlení ze 200 na 300 Km/h umí brutálně i sériová 991 GT2RS
A co se Porsche týká - tak ono pružný zrychlení ze 200 na 300 Km/h umí brutálně i sériová 991 GT2RS

-> Luky: Já teď čet, že příští rok nebude GP Německa, neboť byl na řadě Nurburgring a ten zkrachoval. Jsem nevěděl/nečekal, že měl/má stejného majitele jako Nordschliefe...zvlášť když tam kasírujou každýho o 30€ a že je co kasírovat
-> Eidy 27.06.18 20:34:20: Stejně, Škoda 105S na ringu s pískajícíma brzdama forever
-> Luky 29.06.18 14:13:25: Kurva
-> kraska98 29.06.18 15:35:28: -> kpt.Budha 29.06.18 15:46:55: Tak tak, už jen taková "kravina" (myšleno trivialita) v F1 předpisech, že smí být max 4 ventily na válec, pouze 1 svíčka/v., 1 vstřikovač a jen přímo (takže se nekoná žádný TFSI)...no a taky ono Porsche nebo jiný speciál má prakticky neomezenou spotřebu, kdežto v F1 je to 105kg/závod. A bez penalizace jen 3 motory/21 závodů. Takže žádný quali motory s řídkym olejem a životností pár desítek km.
Pikes Peak mě začalo hodně zajímat, čert vem ten elektromobil, ale že tam je průměrně 7% stoupání, dneska už asfalt, ale ty "hustý" rekordy se jely na Peugeotu, Suzuki, Normě a i Loëb si tam zablbnul - před 2011 částečně na šotolině, což muselo mít teprv grády (i proto motorky měly pomalejší časy). Tam už jsou ty kW asi potřeba



-> Eidy 27.06.18 20:34:20: Stejně, Škoda 105S na ringu s pískajícíma brzdama forever


-> Luky 29.06.18 14:13:25: Kurva


-> kraska98 29.06.18 15:35:28: -> kpt.Budha 29.06.18 15:46:55: Tak tak, už jen taková "kravina" (myšleno trivialita) v F1 předpisech, že smí být max 4 ventily na válec, pouze 1 svíčka/v., 1 vstřikovač a jen přímo (takže se nekoná žádný TFSI)...no a taky ono Porsche nebo jiný speciál má prakticky neomezenou spotřebu, kdežto v F1 je to 105kg/závod. A bez penalizace jen 3 motory/21 závodů. Takže žádný quali motory s řídkym olejem a životností pár desítek km.
Pikes Peak mě začalo hodně zajímat, čert vem ten elektromobil, ale že tam je průměrně 7% stoupání, dneska už asfalt, ale ty "hustý" rekordy se jely na Peugeotu, Suzuki, Normě a i Loëb si tam zablbnul - před 2011 částečně na šotolině, což muselo mít teprv grády (i proto motorky měly pomalejší časy). Tam už jsou ty kW asi potřeba


-> Luky: Tak o těch plackách na Le Mans jsem vždycky snil .. Stačilo mi někdy 2005 zažit testování kdy tam Audi zkoušela TDI.. Myslim že tehdy to k elektro hybridům mělo ještě daleko. A taky od tý doby šlo velkýzávodění celkem dost do kopru napříč disciplínama .. Naposled mě dostalo že v DTM končí Mercedes a zároveň i pořádný motory ,, Koneckonců najít pořádný V vícelitrový agregát bude skoro nemožný. 

-> MVM 29.06.18 16:03:56: to asi úplně ne, nevím jaký technický omezení byly pro Cčkový placky, ale dnešní výtvor je trochu "unlimited", od LMP1 se to v lecčems liší. Bellof to zajel v "normálním" autě
A nejednalo se o dlouho připravovaný útok na rekord, prostě to byl normální den v práci
Jo o výdrži všech takových aut (klidně i v jakékoliv nižší kategorii) jsem po tom našem výletu přemýšlel, když jsem viděl, jak jsme to všichni měli na chcípnutí a rozpálený do mrtva


Jo o výdrži všech takových aut (klidně i v jakékoliv nižší kategorii) jsem po tom našem výletu přemýšlel, když jsem viděl, jak jsme to všichni měli na chcípnutí a rozpálený do mrtva

-> Luky 29.06.18 15:40:16: Bellof to zajel na tom nej co tehdy bylo,stejně tak jako to nej vzali na trať dnes. Proto je motorsport věc pomíjivá jak 100x říkám a nejde to porovnávat dva roky po sobě natož destiletí..
Spíš co se mi libí nejvíc na LMP1 je to,že ty auta dokážou jet takový tempo neustále celý závod a v noci kolikrát ještě rychleji ..
Spíš co se mi libí nejvíc na LMP1 je to,že ty auta dokážou jet takový tempo neustále celý závod a v noci kolikrát ještě rychleji ..

-> kraska98: Spíš se musí vzít v potaz, že to Porsche je něco, co je postaveno na kdysi závodním autě, momentálně však nesvázáno žádnými předpisy. Což přeci jenom F1 se svými hrozně uzoučkými mantinely pravidel není. Povolit uzdu F1 v jednom jediném směru a zase jim tam o půl minuty ujede 

-> kraska98: jo jasný. Ale i tak...
Já to nikdy podrobně nezkoumal, a tak by mě ani nenapadlo, že se nějaký podobný auto může času F1 vůbec jen přiblížit...
Nicméně z důvodu "speciálního zaměření" nového hybridu pořád vidím ten 35 let starý původní rekord Bellofa jako něco výraznějšího. On to zajel se "standardním" závodním autem během závodního víkendu v kvalifikaci na normální závod. Bez elektroniky a s manuální převodovkou. Na "prehistorických " gumách

Nicméně z důvodu "speciálního zaměření" nového hybridu pořád vidím ten 35 let starý původní rekord Bellofa jako něco výraznějšího. On to zajel se "standardním" závodním autem během závodního víkendu v kvalifikaci na normální závod. Bez elektroniky a s manuální převodovkou. Na "prehistorických " gumách
-> Luky 29.06.18 15:14:34: Jj, taky jsem to četl. Ale zase musíš brát v potaz, že se Porsche připravovalo pouze na ten okruh. F1 musí mít například na celou sezonu jediný stálý převod pro všechny orkuhy, což je ve spa trochu brzdí. Navíc vzhledem k tomu, že jsou formule letos zase o zhruba 2 sekundy rychlejší si ten rekord zase vezmou zpět. Nicméně ten onboard z ringu je opravdu mazec.
-> Vojťas: zbytečně, co? 

Tady by byla zajimava hodnota pretizeni 
Ho akorat spomaluje to ze aby mohl dobit boost musi nekde brzdit

Ho akorat spomaluje to ze aby mohl dobit boost musi nekde brzdit
-> Luky: Je to fakt neuvěřitelný
BTW, někde psali, že to auto je ve Spa-Francorchamps o cca 1 vteřinu rychlejší než F1
To je všeříkající...

-> Luky 29.06.18 14:13:25: Unbglaublich... Ten Boost je tam neskutečný...
-> Eidy 29.06.18 14:29:57: ale všímáš? kolem 5,05min má stejnej problém jako ty.... prostě je na maximu v omezovači a chybí mu další kvalt



-> Luky 29.06.18 14:13:25: neskutečný to zrychlení s boostem kdy to z 200 vyskočí na 300 skoro hned. Přitom kapacitu toho boostu nemají nijak velkou. Ta představa, že by na to třeba dokázali ject pořád...
Stejně tak v zatáčkách, skoro nikde nejde pod 150
Stejně tak v zatáčkách, skoro nikde nejde pod 150

-> Luky 29.06.18 14:13:25: No ty vole!
Tak si říkám, že tu trať asi zná celkem dobře. 
Proti nám je to zrychlený tak o 80%.




Proti nám je to zrychlený tak o 80%.


-> Luky: 5:19
neuvěřím, dokud mě nesvezou 


-> Luky 29.06.18 10:15:32: takovejch penez to vjezdný stojí a on to má hrc prc odbytý za 5 minut. Vždyť si to vůbec neužije 

-> Luky: Hmm, takže BTG nějakých 5? To máme ještě co dohánět.
No a "brácha" od VW teď zametl na Pikes Peak za 7:57.

No a "brácha" od VW teď zametl na Pikes Peak za 7:57.
Hmm, tak Porsche 919 to nakonec dalo za 5:19. Včetně rovinky
Jsme žabaři


Jsme žabaři

-> MVM: Vždyť je to blbost. Kdo by chodil na dětskou horskou dráhu, když hned vedle máš tu největší na světě.

-> MVM: ja žiju v tím že rusové koupili právě Nordschleife a ty číčarády okolo. Že i GP jsem nevěděl, ale asi je to logický. Nějaký Capricorn nebo Unicorn se jmenují
Edit: www.autoblog.com/2014/... /nurburgring-bought-russia n-billionaire
Ok, takže nejdřív obchod s Capricorn nedopadl a pak to koupil Rus
Edit: www.autoblog.com/2014/... /nurburgring-bought-russia n-billionaire
Ok, takže nejdřív obchod s Capricorn nedopadl a pak to koupil Rus
-> Tuner#2: No že koupili areál GP se všim tim cirkusem okolo .. to vim. Ale jestli jim patří i "starý Nurburgring" ,, ??
Apropo kdysi ještě jak tam nebyly ty nový tribuny s červeným nápisem (jak se pod nim fotite),ten novej hotel na vjezdu do GP paddocku - a jestli jste si všimli - tak je tam kus horský dráhy - taky takovej trocha podvod .. jednou jsem to viděl jezdit když to testovali . Nikdy nebude funkční protože to nemá potřebný schválení

Apropo kdysi ještě jak tam nebyly ty nový tribuny s červeným nápisem (jak se pod nim fotite),ten novej hotel na vjezdu do GP paddocku - a jestli jste si všimli - tak je tam kus horský dráhy - taky takovej trocha podvod .. jednou jsem to viděl jezdit když to testovali . Nikdy nebude funkční protože to nemá potřebný schválení


-> MVM 27.06.18 20:38:50: JJ o tom se říkalo, že zadlužený ring koupili rusáci
-> Eidy 27.06.18 20:34:20: Jo to je tenhle týpek, já si říkal, že je mě nějaký povědomý

-> Eidy 27.06.18 20:34:20: Jo to je tenhle týpek, já si říkal, že je mě nějaký povědomý

-> MVM: Teď se mi to nechce hledat, ale pokud si dobře pamatuju, tak zadluženou Nordschleife koupil nějakej výrobce autodílů. Ale už nevím odkud.
-> Eidy: Tak ono když jsme u těch rusáků - tak Nurburgring GP patří nějakým ruským zbohatlíkům a nevim jenom jestli Nordschleife se to netýká taky .. 

-> Luky: To asi ne. Začal dělat videa jakože "vesnickej rusáček na Nordschleife" a postupně se to změnilo a teď je nějak zaháčkovanej v APEX. taxi. Dělá videa skoro každej den z touristenfarten a vždycky ukáže nějaký zajímavý auta. A má i pár zajímavých videí z okruhu.
-> Luky 27.06.18 19:59:28: Já taky ne, ale dělá to dobře 

-> Eidy: je moc velká ostuda, když nevím o koho se jedná?



-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.18 17:20:47: Tvl, já bych asi i jel, kdybys našel sponzora pro nás oba. 

-> Tuner#2: Tohle video je z neděle. Říká, že tam přijelo pár klasických (ve smyslu starých) Škodovek. Mluví tam o červený a modrý škodovce a že ta modrá je 130RS. A že dneska (v neděli) je jich tam víc než včera (sobota večer). A že u žlutý nezná typ, ale že to je super, když vlastně neví, co je to za auto. No a jak tam projíždíš, tak že jeho kamarád, co fotí auta u tratě, mu ráno volal, že tam jezdí starý Škodovky a nějaká pěkná Lada (Žlutka). Tak mu vysvětlil, že to není Lada ale Škodovka. A že je to velice krásný auto.
Takže asi tak. Trochu jsem doufal, že se s Mishou třeba potkáme na parkovišti, protože zajímavá auta dává do svých sestřihů. Vyšlo to aspoň na Žlutku. A v komentářích mi napsal, že prej se máme příště zastavit na pokec.
Takže asi tak. Trochu jsem doufal, že se s Mishou třeba potkáme na parkovišti, protože zajímavá auta dává do svých sestřihů. Vyšlo to aspoň na Žlutku. A v komentářích mi napsal, že prej se máme příště zastavit na pokec.

Boží!!!
Vůbec mu nerozumím, ale asi ty naše auta chválí, jen nevím proč do toho motá Ladu
Vůbec mu nerozumím, ale asi ty naše auta chválí, jen nevím proč do toho motá Ladu

-> Luky: Asi tak, no. Na Ringu jezdí Škodovka a asi to není originál. Hm hm
Že já nešel dělat novináře 


-> EDoZoNe: jo koukal jsem, další nicneříkající článek (p)opisující nějaký video na internetu. Přidaná informace 0. Tragická novinářská práce. Ještě že alespoň to personální obsazení stojí za to


