skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nordschleife
-> Eidy: hezky pekne. takovyhle sluzebky bych taky rad. to se holt v nasi firme nestane. maj obcas i kecy kdyz si zajedes po praci 2km do kramu sluzebakem :-/
-> Tuner#2: dá se tam volit mezi asi třemi verzemi, jezdím verzi pro Touristenfahren. Dá se to jezdit i s GP Strecke, ale k tomu jsem se zatím nedostal, mně stačí Nordschleife 

-> Luky 14.05.14 11:54:38: Kdyz uz jsme u toho, mas ciste jen severni smycku? Ja mam jen vespojeni s tim novy, takze tezko porovnavat casy a ten novy okruh to kazi...
rFactor. V základu tam teda není, ale do rFactoru existuje hafo tratí a aut
Chlapi a v jaké hře .. počítám že ve hře .. jezdíte Nordschleife ? Klidně PM ať se vám to tu nezasírá.
Vyšší posez měl určitě zásluhu na lepším výhledu. Moc se mi líbí vývrtka na Laguna Secca. Ring je nekonečná vývrtka. Super bylo, že jsem měl trať pro sebe. Předjela mě jen 2 auta. Bavil jsem se s pár lidma a byli to buď angláni nebo norové. Ale všichni vstřícní. Zaměstnanci Ringu na parkovišti usměvaví a ochotní. Mám pocit, že pokud tam nebude natřískáno, dáme 4 jízdy za dopoledne a pak budeme jen čučet. Po dnešku mi přijde středeční účast skoro zbytečná. Gum tam moc nenecháme, takovou kládu nepojede nikdo z nás. Benzinka je coby kamenem dohodil. Prodejna suvenýrů i restaurace je hned na parkovišti. Jen tam musíme přijet autama po ose. Na vleky a sundavání tam opravdu není místo. To musíme v kempu. A to je poslední věc, kterou budeme hledat až na místě. Jinak divácký místa jsou přístupný autem kus po silnici. Pohoda. A krajina je tam hezky hrbatá. Genus loci je cítit jak se člověk blíží. Celý den nic a najednou začneš potkávat Lotusy, všelijaký 911, M3, M5, Megany RS, Corvette atd. Je to super.
Jediný z čeho mám obavy je karusel. Ten je opravdu hrbatej, ale nejvíc z toho, jak to tam pustit, abych neutrhnul něco pod autem. Jo a obrubníky jsou tam 2 druhy; nízký a vysoký. Prez nízký to jde, ale mokrý dost kloužou. A vysoký jsou kurva vysoký a mají snahu odrážet auto ven z trati. Na ty bacha. To je asi všechno.
Jediný z čeho mám obavy je karusel. Ten je opravdu hrbatej, ale nejvíc z toho, jak to tam pustit, abych neutrhnul něco pod autem. Jo a obrubníky jsou tam 2 druhy; nízký a vysoký. Prez nízký to jde, ale mokrý dost kloužou. A vysoký jsou kurva vysoký a mají snahu odrážet auto ven z trati. Na ty bacha. To je asi všechno.
-> H.: co jsem našel tak náklaďáky nesmí na dálnici o nedělích a svátcích. My jsme v poho.
Ono v ix55 se sedi dost vysoko, tak je pak trat prehledna.
Most ve formuli je take plny horizontu.....
Vymyslel jsem dalsi problem, a sice zakaz jizdy s vlekem ve statni svatek, konkretne 29. Neco jsem o tom zkousel najit a snad se to tyka jen souprav nad 7,5 tun. Vite nekdo podrobnosti?
Most ve formuli je take plny horizontu.....
Vymyslel jsem dalsi problem, a sice zakaz jizdy s vlekem ve statni svatek, konkretne 29. Neco jsem o tom zkousel najit a snad se to tyka jen souprav nad 7,5 tun. Vite nekdo podrobnosti?
-> vhml: náhoda. Služebka do Dusseldorfu. Pak si odskočit 150km :)
-> Eidy 13.05.14 20:39:49: ty už jsi tam teď jezdil? Co to ? Jak to?
Pocity skvělý, úžasný, nepopsatelný. Zapomeňte na hry a videa. Pomůže znát pořadí zatáček. To jako dost. Zatáčky mě nepřekvapily. Ale vzdálenosti mezi nima ano a z čeho jsem byl úplně hotovej, tak z převýšení. Jak černá sjezdovka nahoru a zase dolů. To rozum nepobírá. Koukáš dolu a skoro se zvedá žaludek. Není to tak hrbatý a není to tak zákeřný jak jsem se bál. Překvapilo mě to velmi pozitivně i na tom vlhku. S rozumem v pohodě jízda. Je to úžasný, skvělý a chci tam znovu. A lidi jsou tam taky bezva.
-> Eidy: Panáček trénuje už takhle jo 

-> Eidy: : auto nás nezajímá
povídej o trati a porovnání s videema a hrou




Mám za sebou první kolo. Hyundai ix55, dvoutunová mrcha, brzdy ze sýra, řízení z gumových medvídků a vlhká trať. 14 minut :)
-> Eidy: : benzínka u Ringu, tak povídej 

-> Syny: Já to už znám... Nejhorší je pár kiláků za Würzburgem v horách, tam to někdy stojí za to...
Jezdeni ve stredu je varianta uterniho odjezdu.
-> Jumbo: Fakt? Posledni dobou jezdim tendle usek dost casto na muj vkus a mam pocit, ze jedu furt po 3 proudej dalnici az na tech poslednich 200-300km. Nevim, mozna to klame :)
Nějak se nemohu dopočítat...kdyby se jelo ve středu ráno, tak se ve středu stihneme projet? Nějak mi to pořád v hlavě nevychází :-)
-> Syny: Všude 3 pruhy právě nejsou... Jenom kus kolem Norinberku, pak na novém úseku před Würzburgem a pak až před Frankfurtem. Teda aspoň na A3...
Tentokrát na 3. pokus.
-> H.: odstín se tentokrát trefil na poprvé?
-> MVM 12.05.14 17:35:25: Na ceste Norinberg - Frankfurt - Kolin jsou vsude 3 pruhy a vic, takze se predjizdet normalne da i s pomalejsi soupravou. Jen v CR a pak za Rozvadovem k Norinbergu jsou tam dva...
Mám nalakováno. Ještě nalepit bojovnou samolepku.......
Většinou je "tam" časově omezený zákaz předjíždění nad 12 tun.. Jinak stejně jak u nás. Spíš se dá dost získat ve stoupáních-pokud je motor s krouťákem. Obecně ale doporučuju spíš klidnou jízdu..
Zákaz předjíždění není dán silnicí nebo časem, ale značkou pro konkrétní místo silnice.
-> MVM: jen tak mi to napadlo, nevím jaký tam mají předpisy. S výkonem problém nebude, s naloženým plaťákem to celkem upaluje. Je prý dobrý jet do 100km/h, takže pokud kamiony pojedou stejně, není moc důvod je předjíždět. Kudy pojedu zatím nevím
-> Eidy 12.05.14 11:23:31: Čím dál víc závidím 

-> Luky: Proč bys nemohl předjíždět? Ovšem počítej s tím že kamiony pálí devadesát.. tzn pokud po něm půjdeš musíš jet tak kilo,kilo deset... V levým je buď neomezená nebo 120/130 rychlost takže když tam někomu vlítneš se soupravou - bude to mít co brzdit.Ono není "dobrý" dráždit policajty rychlou jízdou s vlekem.. Nevím kolik toho máš naježděno po německu.Jinak v kopcích (pokud pojedete po A3 smer na Koblenz je těch stoupání hodně) je víc pruhů a záleží jaký máš tažný výkoný auto abys je dal v kopcích... Já jezím na Nurb po A6,A61 kde je víc masakr provoz ale zase mi přijde že menší stoupání...
-> Luky: Už jsem ti psal, bohužel svojí účast musím zrušit 

Já dorazím až ve středu v noci, přes to vlak nejede. Nakonec to vypadá, že nás přijede plné auto, všichni chtějí jet se mnou...
Počítal jsem se 4 koly když je to s množstevní slevou. Kolo navíc by se eventuálně taky klidně mohlo dát.
Návrat asi v pátek, jednak platit za plaťák když bude někde jen stát na parkovišti je trochu luxus, jednak NWKT musí v sobotu do práce. Tak jestli bychom ráno mrkli na ty veterány (ale zase platit vstup kvůli 2 hodinám je asi nesmysl) a pak kolem oběda domů.
Víte jak je to s předjížděním s přívěsem na německé dálnici? Můžeme nebo ne?
Počítal jsem se 4 koly když je to s množstevní slevou. Kolo navíc by se eventuálně taky klidně mohlo dát.
Návrat asi v pátek, jednak platit za plaťák když bude někde jen stát na parkovišti je trochu luxus, jednak NWKT musí v sobotu do práce. Tak jestli bychom ráno mrkli na ty veterány (ale zase platit vstup kvůli 2 hodinám je asi nesmysl) a pak kolem oběda domů.
Víte jak je to s předjížděním s přívěsem na německé dálnici? Můžeme nebo ne?
Takže to vidím nakonec na 5 dní.
V úterý v klidu vyrazit, ubytovat se, popít, zjistit podrobnosti.
Ve středu ráno jít do místního muzea, nakoupit trička a reklamní blbosti a odpoledne dát 2 zkušební jízdy a večer popít, pokecat, ogrilovat.
Ve čtvrtek dát v průběhu dne několik jízd, koukat, kecat atd. a večer naložit auta na podval, popít a ogrilovat.
V pátek čučet na závody historiků na GP trati. Jednodenní lístek 11€ www.nuerburgring.de/en/.. ./historic-trophy-nuerburg ring.html Večer posedět, popít, pokecat.
A v sobotu domů.
V úterý v klidu vyrazit, ubytovat se, popít, zjistit podrobnosti.
Ve středu ráno jít do místního muzea, nakoupit trička a reklamní blbosti a odpoledne dát 2 zkušební jízdy a večer popít, pokecat, ogrilovat.
Ve čtvrtek dát v průběhu dne několik jízd, koukat, kecat atd. a večer naložit auta na podval, popít a ogrilovat.
V pátek čučet na závody historiků na GP trati. Jednodenní lístek 11€ www.nuerburgring.de/en/.. ./historic-trophy-nuerburg ring.html Večer posedět, popít, pokecat.
A v sobotu domů.

škoda že se už nepoužívá i Sudschleife www.speedhunters.com/2013
/.../ghost-nurburgs-past-s
udschleife
-> H.: Ale jo, já souhlasím. Klidně zajezdit po 2 dny. V nákladech se to projeví zcela minimálně, takže za mě ano.
Klidně můžeme dát sraz až na místě. Někdo vyrazí ve středu, někdo třeba už v úterý.
Klidně můžeme dát sraz až na místě. Někdo vyrazí ve středu, někdo třeba už v úterý.

Zítra bych měl jet pro auto do lakovny.
Tak to mám podobné plány. Počítám s koupí 4 jízd s tím, že bych pak případně 1 dokoupil. To podle toho, kolik lidí se mnou pojede, bude chtít svézt, bude se chtít svézt a abych si nakonec zkusil zajet jedno nebo dvě kola sólo. Přeci jen s malým objemem a litinou (pětikanálovou), když to opravdu, ale opravdu nejede, je hodně znát, jestli tam sedí, nebo nesedí metrákový spolujezdec. Ve středu odpoledne je otevřeno 6 hodin. Pokud nebude nabito, mělo by se nechat těch 4 -5 kol v tomto čase objet. A kdyby né, je v záloze čtvrteční ráno.
-> H.: Vyrazit o den dřív není problém. Já mám dovolenou. Já plánuju 5 kol. Ne, že bych jich nechtěl nasekat 20, ale jednak je to spousta benzínu, gum a lístků a taky nevím počet dalších lidí, ale hlavně to nechci hnát na hranici. Jako když by to vyšlo, dám jich třeba 7, ale nechci bejt pak nějak zklamanej.
Ona s tím souvisí jedna zásadní otázka. Kolik kdo předpokládáte objet kol?
Když vidím, jak se tam na tom videu šnečí "obyčejné" bavoráky, tak asi opravdu musíme doufat, že budeme na okruhu sami, abychom se trochu svezli.
Jinak..... Studovali jste někdo německé státní svátky? Pro letošek vychází na 29. května pohyblivý svátek Nanebevzetí Ježíše Krista, což je den pracovního klidu pro všechny spolkové země. Takže tam v podstatě jedeme v "neděli". To vysvětluje to, proč, ač je všední den, je okruh po celý den v provozu. Takže bych možná počítal s absolvováním několika jízd už ve středu, kdy je otevřeno 13:30 - 19:30, případně, což se nebude líbit Lukymu, vyrazit o den dříve a jezdit právě ve středu.
Ohledně cestování v koloně prozatím nevím, s jakým pojedu autem, kdo všechno pojede se mnou a koho budu případně cestou vyzvedávat. Spíš bych to viděl, že se potkáme až na místě.
Jinak..... Studovali jste někdo německé státní svátky? Pro letošek vychází na 29. května pohyblivý svátek Nanebevzetí Ježíše Krista, což je den pracovního klidu pro všechny spolkové země. Takže tam v podstatě jedeme v "neděli". To vysvětluje to, proč, ač je všední den, je okruh po celý den v provozu. Takže bych možná počítal s absolvováním několika jízd už ve středu, kdy je otevřeno 13:30 - 19:30, případně, což se nebude líbit Lukymu, vyrazit o den dříve a jezdit právě ve středu.
Ohledně cestování v koloně prozatím nevím, s jakým pojedu autem, kdo všechno pojede se mnou a koho budu případně cestou vyzvedávat. Spíš bych to viděl, že se potkáme až na místě.
-> Tuner#2: Ten se toho nebojí. Co mě trochu straší je nic moc počasí a přesto dráha plná aut. By to sice neděle ale i tak. Když se tam budeme šnečit, tak si ani nenacvičíme stopu, protože zleva to bude jedno auto za druhým.
-> Eidy: Já pojedu Trutnov - HK - Praha, tak bych se na D5 za Prahou připojil
Pomalu nastává čas a tak mě napadlo, jak to bude s organizací srazu a času odjezdu. Já jsem pro brzký odjezd bo nám to nepojede bůhví jak rychle a taky nevíme, kde se případně zasekneme na dálnici nebo tak. Takže kdo jede odkud? Já z Kladna do Prahy a po plzeňský do Němec. Kousek za Prahou je hnedka Benzina s mekáčem. Tam se můžeme srazit s lidma "od Prahy na východ". Já jsem pro odjezd z Kladna 7-8 hodin ráno.
-> Luky: Že nejede? 

-> Eidy: Co se to nelíbí na sériové litině?

Ono to je jako s Mostem. Také to není za rohem, ale je to pěkné svezení a jednou za pár let se prostě sejdou všechny okolnosti tak, že i tam na dny otevřeného okruhu vyrazím.
Tak bych neříkal každý rok, ani obrok, ale občas. Je to místo, kam stojí za to se vracet. Jen na to musí být čas, podmínky a pohoda.
Tak bych neříkal každý rok, ani obrok, ale občas. Je to místo, kam stojí za to se vracet. Jen na to musí být čas, podmínky a pohoda.
-> H.: Tak jasný. Že bychom z toho udělali každoroční nebo aspoň obroční srazík :)