-> beastyLA - ten první: no nevim hele, dle me a toho co sem tu na virtu cetl to je odvetrani, odfuk klikovky, protoze preci jenom tam sou vysoky otacky zejo ;-)
-> Vojťas: jojo, odvětrávání podtlaku ;) to zas vím já, nevím souvislosti, ale je to tak já nejsem žádný odborník, co si neošahám, to nevím, jsem elektrikář, ale nikdy jsem se o motor nezajímal vymenit svíčky, čistota toho, co jde sundat, ale souvislosti neznám... ani si neumím seřídit bohatost spalin - vím, dvěmi šroubky, ale jak? to nevím
-> beastyLA - ten první: s tema otackama nevim, snad nekecam moc blbosti, chtelo by to nejake zkusenejsiho skodovkare, ale v zasade stejne kdyz brzdis nepridavas plyn tak ze ano klesaji otacky
-> Vojťas: vau, vyčerpávající text, takže při brždění se strácí podtlak a tím pádem motor brzdí - snižuje otáčky, je to tak?
to, že vytváří motor podtlak, to vím, jde to takovou hadicí do vzduchového filtru viz obrázek - ta hnědá hadice, ale to, že se podtlak vede dopředu, k brzdám, to byla pro mne novinka... díky za ujasnení, nechci, aby to vipadalo, že jsem debil, ale prostě jsem se chtěl zeptat nějakého odborníka, než jsem já laik
-> beastyLA - ten první: sorry, taky nejsem automechanik, ridicak mam vlastne tri mesice :-D auto sem poprvy ridil pred necelym rokem, ale tohle me prislo jasny :-) tak promin uz sem asi pretazenej ;-)
-> beastyLA - ten první: uf, podtlak se vytvari v motoru, pohybem pistu smerem dolu se do valce nasava smes vzduchu a beznzinu z karburatoru, to znas ne? :) a tim se tam taky vytvari ten podtlak pro posilovac, kdyz je porusena hadice-syci! protoze se do valcu nasava pres du diru v hadici vzduch, ktery ovsem neobsahuje benzin a chudsi smes zpusobuje pokles otacek motoru, jako kdyz uberes plyn,teda spis to nasava jenom ten vzduch protoze to klade mensi odpor nez kdyz do jde pres karbec, easy ne,