NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

00:21:51
19.05.2010
Řízek
-> Tuner#2: OOO dekuji, ja myslel prve ze si nas tam vzadu nikdo nevsimne 3 ale dekuji, hezky. jako vzdycky5
20:31:23
17.05.2010
Turda
-> Tuner#2: Luxusní děkujeme pane 4
23:39:58
03.05.2010
Řízek
-> PedroBA: Dekuji4
19:08:42
02.05.2010
PedroBA
pekna mašinka, aj tie kolesá :)
13:49:58
02.05.2010
Turda
-> Řízek: 4
17:55:28
30.04.2010
Řízek
Kluček se zas blíží 5
20:18:52
31.03.2010
Řízek
-> Mishak: Je videt ze si tu fakt dlouho nebyl, ustricnik tu byl taky hlavo
20:14:25
30.03.2010
Mishak
-> Řízek: To sice sou už třetí kamna ale žádný předtim neměly fotku v Nanučkově pokojíku 3 ... no jen počkej ono se ti to vymstí s těma sirkama Řízkomíre 5 2
19:42:36
29.03.2010
Řízek
-> jarin: 3 To nee, to nesmeji, museji to zapomenout
00:41:43
29.03.2010
jarin
-> Řízek: Pockej az ho vytahnes za 2mesice na Doksy a oni si na tebe vspomenou1
23:00:33
28.03.2010
Řízek
Nanuk uspesne ujel statni policii 3 3
21:51:53
16.03.2010
Řízek
-> Mishak: 3 Pablbe, todle uz sou treti naftovy kamna to zaprvy a zadruhy je to trestac kterej jezdi za levno...a nanuk je na odpoledni, vikendovi, letni vyjizdky a draho 3 .Jinak Kokina uz zle basuje5
21:48:25
16.03.2010
Řízek
-> Georges: No, jako me se ty acka taky nelibej, ale ted se mi libi celkova vejska a hlavne jizdni vlastnosti se mi libej 6 libi se mi jak je to nizky ale jak se podivam na ty acka tak se mi chce bliať
19:13:48
15.03.2010
Mishak
-> Řízek: No co toto??? .... Po uherskym roce navštívím Nanukovu síň slávy a šlypu tady v sazích???!!! .... si koupil Nanučkovi naftový kamna aby mu tady nebyla zima či co 43
19:38:26
12.03.2010
Georges
Muj nazor je ten že to vypadalo lip kdyz byl vis protoze ty acka vypadaji dost blbe..8
19:56:04
09.03.2010
Řízek
-> Pavel P@nkáč: No to se vi6 ale uz taky pekne dlouho tam ses3
19:55:41
09.03.2010
Řízek
-> Turda: ale jela do posledni chvile tak by mela i odjed zpet ne?
22:57:57
08.03.2010
Pavel P@nkáč
-> Řízek: koukam ze jsem tu taky na seznamu diku1 diky...
22:42:41
08.03.2010
Turda
-> Řízek: nemá to vejfuk, a je rozhašenej motor......teče HBV a spousta jinejch problémů.....
Extreme Tyres