
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
21:06:09
23.01.2013
23.01.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 23.01.13 20:06:12: Hele ho tunera jednoho 

20:06:12
23.01.2013
23.01.2013

Milan 136
Na zkoušku zadní pružiny Octavia I combi snížené sportovní.
Ale moc krátký a o 2 mm slabší drát.
Auto je už moc nízko a hlavně je to měkký
Ale moc krátký a o 2 mm slabší drát.
Auto je už moc nízko a hlavně je to měkký
20:16:29
01.10.2012
01.10.2012

Milan 136
-> peter917600: děkuju. Naklápění vyrobil, mrkni o dvě stránky komentů zpět
19:51:51
01.10.2012
01.10.2012

castrol
-> peter917600: vyrobil skoda-virt.cz/cz/.../5654
-elektricke-naklapeni-svet
el-pro-felicii
19:45:09
01.10.2012
01.10.2012

peter917600
cav vies mi povedat z kadial si zohnal elektricke sklapanie svetlometov?alebo stranku kde by som si to vedel objednat?dakujem:) inac pekny znak skoda v predu.
11:09:00
30.09.2012
30.09.2012

Milan 136
-> RadovanSkodovkar: díky moc
19:50:47
28.09.2012
28.09.2012

RadovanSkodovkar
Překrásna Felda chválím
a je v olbíbených 


21:00:01
09.08.2012
09.08.2012

suri
-> Milan 136: aj ja som videl v MB na červené fabce tieto znaky , a potom na citgách a rapide ...
20:52:53
09.08.2012
09.08.2012

Milan 136
-> Tuner#2: Dnes v MB kus nad muzeem stála bílá fábka, zadní nárazník z RS, vepředu černej vršek masky z monte carla, černý 17" a všude nový znaky.
Nějak se to fakt rozmáhá
Nějak se to fakt rozmáhá

21:33:35
08.08.2012
08.08.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 08.08.12 21:09:00: Zabils



21:09:00
08.08.2012
08.08.2012

Milan 136
-> OndraKrupi: to může. volně to prodávají, tak si ho můžu nalepit třeba na kopici hnoje




21:08:43
08.08.2012
08.08.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 08.08.12 19:49:21: NJ nedalo se nic jiného čekat... 

20:56:04
08.08.2012
08.08.2012

MATTESS
tak to už ten znak na Fabku dávat nebudu
(pokud by tam šel)

20:45:04
08.08.2012
08.08.2012

OndraKrupi
-> Milan 136: a pak je bude požadovat škodovka



19:49:21
08.08.2012
08.08.2012

Milan 136
-> Tuner#2: na garáži už je taky na feldě
Ale já byl první a budu vyžadovat zaplatit autorský práva

Ale já byl první a budu vyžadovat zaplatit autorský práva

23:20:56
07.08.2012
07.08.2012

kamikaze
-> Tuner#2: Tak to asi budu muset vymyslet něco iného, to bude mít za chvilku každej

00:10:51
07.08.2012
07.08.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
20:12:30
24.05.2012
24.05.2012

Milan 136
Děkuji moc kluci. Jedu do Běšin, tak kdo jede, můžeme pokecat
07:34:27
24.05.2012
24.05.2012

Max
-> Milan 136: ten nový znak je se tam krásně hodí :o) moc pěkný...
22:04:45
23.05.2012
23.05.2012

jarda.u1
-> Milan 136: mas to vymazleny,co dodat ... 
