-> castrol:jen tohle
www.autohificlub.cz/forum
/.../30
www.autohificlub.cz/forum
/.../30
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
21:10:05
29.01.2013
29.01.2013

Milan 136
20:43:08
29.01.2013
29.01.2013

castrol
-> Milan 136: cisto nahodou nemas foto toho auta na ktorom boli tie kola ?
20:34:20
29.01.2013
29.01.2013

Milan 136
-> MATTESS: drobnosti

23:29:47
28.01.2013
28.01.2013

PodFuck3r
Hola hola,hápéčka a nová kola .... normálně komentáře nepíšu ale tohle mě napadlo a muselo to ven :D
22:07:52
28.01.2013
28.01.2013

MATTESS
Tady se dějí věci
21:59:09
28.01.2013
28.01.2013

U-Geen
-> Milan 136 28.01.13 21:03:53: to by slo :))
21:47:52
28.01.2013
28.01.2013

ochoda
-> Milan 136: to bylo prvni co me napadlo ze to sou nalakovany lauriny :D
21:45:58
28.01.2013
28.01.2013

Milan 136
Na kolech podobnýho designu jsem začínal
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../6870_2010-03 -27_20-55-58_58.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../6870_2010-03 -27_20-55-58_58.jpg
21:44:31
28.01.2013
28.01.2013

Milan 136
Sice jsem najel 800 hm včera, ale jsem spokojen

21:42:10
28.01.2013
28.01.2013

castrol
-> Milan 136: tak to je ina parada
21:36:19
28.01.2013
28.01.2013

Milan 136
Díky. Taky jsem na to zvědavej. Celkem ty kola lezou ven

21:33:30
28.01.2013
28.01.2013

Darien
Myslím že to bude hodně dobrý ,kolik to půjde dolů ,už aby byli fotky
21:29:26
28.01.2013
28.01.2013

Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: hodně fešný kolečka

21:25:07
28.01.2013
28.01.2013

ochoda
to bude mrdááá 

21:05:52
28.01.2013
28.01.2013

tunerlada
-> Milan 136: luxusní nákup :)
21:03:53
28.01.2013
28.01.2013

Milan 136
Dobré to bude
21:11:32
24.01.2013
24.01.2013

Milan 136
-> Darien: myslím tři kila. kupoval jsem FUNí držák
jinak zadek chci tak 2 ař 3 cm.víc určitě ne. A hlavně aby byla zachovaná tuhost
jinak zadek chci tak 2 ař 3 cm.víc určitě ne. A hlavně aby byla zachovaná tuhost
21:05:55
24.01.2013
24.01.2013

Darien
Jsem zvedavej co vymyslíš taky mě to na jaře čeká ani mi nejde tolik o to snížení i když nákej centimetr by marnej nebyl ,ale spíš ten zadek řádně přitvrdit.
Co chtěj za ten držák rezervy ? dik
Co chtěj za ten držák rezervy ? dik

20:20:20
24.01.2013
24.01.2013

Milan 136
-> Darien: délkou by tam něco i šlo, ale tuhostí nikoliv. Přední nee, stačí se na ně podívat:)
asi tam dám kyvkový
asi tam dám kyvkový

15:36:33
24.01.2013
24.01.2013

Darien
Vim že v nákym tuningu tam někdo dával klasický Octavia combi 1.8 turbo ,ale nevim jestli použil zadni a nebo což by mi přišlo lepší protože budou tvrdší dát přední.