Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

08:59:05
11.05.2013
Dušan
A podložím pružinu :-)
08:26:10
11.05.2013
Vrba
-> Dušan: Těsněni tam ani nedávej.Lepší je sehnat kolečka,co jsou přes a zabrušovat je na skle tak,aby byla vůle taková,že měrka 0,05 tam jde sotva dat/vytáhnout.Srovnat koš na skle a pak je ten tlak nejvyšší.
upraveno 1x, naposled 11.05.2013 08:28:11
23:20:02
10.05.2013
Eidy
-> Dušan: Podle fotek jsem spočítal taky 48 čepů. To je super. Teď jenom zjistit rozteče a dýlku. Ale podle mě to je obojí nějakej standardní rozměr. Mám tu nějaký starší primáry z Alfy, kdyby chtěl někdo zkusit..
23:16:50
10.05.2013
Dušan
-> Eidy: dle me 48 cepu
23:08:13
10.05.2013
Eidy
-> Dušan: Ty bláho. Ty rozvody jsou mazec. Takhle vypadají na Alfe po 150000km. Kolik má škodovka článků? Třeba šly použít Alfácký.

Edit: Alfáckej primár má 48 čepů.
upraveno 1x, naposled 10.05.2013 23:10:56
23:01:41
10.05.2013
Dušan
-> Eidy: jj kovovy pravitko to nemine
23:00:14
10.05.2013
Dušan
hýr stav rozvodů po fakt necelých 2000km. Spíš tak 1000km. Je to bída.

Rozvody Škoda po 2000km
22:57:52
10.05.2013
Eidy
-> Dušan: Aha. Stejně zkus to pravítko, abys měl jistotu.
22:54:52
10.05.2013
Dušan
-> Eidy: ja nevim proc, ale uprostred byl vic na koleckach :) Ani nevim z jakyho motoru to bylo. Kazdopadne to neni o nejakym 0,5mm, ale tak 0,01. Silou bych to protocil, ale proc kdyz to majit lehce.
22:51:31
10.05.2013
Eidy
-> Dušan: A když dáš kolečka do prsou a položíš přes ně radeco nebo pravítko, otočí se? Křivá příruba bude do lavoru, takže bude vůli spíš zvětšovat. Spíš asi budeš stříhat s tenoučkýho papíru těsnění. Když ho pomažeš stopovým množstvím silikonu, nic tím nezkazíš. Kolečka bych zbytečně nezmenšoval.
22:47:50
10.05.2013
Dušan
-> Eidy: ted jsem sronal saci kos tak uvidim co z toho bude. Byl prohnuty. Kdyz to nepomuze tak asi kolecka, protoze tesneni moc neuznavam.
22:39:13
10.05.2013
Eidy
-> Dušan: A co brousíš? Kolečka?
22:36:34
10.05.2013
Pavel P@nkáč
-> Dušan: nekdy to u novych prs a kolecek tocit nejde no melo by se tam dat to papirove tesneni, ale lepsi ubrousit...
22:25:16
10.05.2013
Dušan
-> minno: kolecka dobry, akorat spis vydrenej saci koc a prsa takze tam byly vule. Kazdopadne ted to tady souram rovne desce, protoze pri dotazeni neotocim cerpadlem :) Takze je kriva priruba.
21:45:21
10.05.2013
minno
-> Dušan: A s novým už máš otestované? Na starých kolieskách bolo vidieť nejaké opotrebenie? To aby som si zaistil tlakomer oleja aj ja, ktohovie aký mám tlak :-) Čerpadlo som tiež chcel dať nové, ale nikde to už nemajú, všade len čínu a ak aj niekde český originál, tak len jedno koliesko z páru a cena tak 20 eur za jedno koleso.....
21:28:49
10.05.2013
Dušan
-> minno: tlacilo za tepla max 3 bary. Sice stabilne, ale nehodlam to nekde zadrit. Preci jen to ma krapet vic lozisek a vyvodu na jiny kraviny :)
21:24:47
10.05.2013
minno
-> Dušan: čo bolo so starými prsiami a oilčerpadlom?
13:22:22
09.05.2013
Keyvi
tipuju 195/240 ;)
upraveno 1x, naposled 09.05.2013 13:22:51
23:20:32
30.04.2013
Dušan
-> Bajou: 18
Jinak měření zatím přesunuto, jelikož se zmenil rozpis
19:43:27
30.04.2013
bajou
Dneska jsem tě viděl v Žabinách, nádhera.. a ten zvouček 25
Extreme Tyres