skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
12:28:34
21.05.2010
21.05.2010

havlik
-> minno: to mělo být na dušana
12:25:00
21.05.2010
21.05.2010

minno
-> havlik: nerozumiem otázke
08:04:56
21.05.2010
21.05.2010

minno
-> Dušan: dáš stočiť náboje, či disky?
22:42:03
20.05.2010
20.05.2010

Dušan
-> Jožynek : jeste neupravoval
, musim nechat stocit stredici krouzky protoze kola jsou MK1 ktere nejsou urcene pro Mkovwj naboj.

22:38:41
20.05.2010
20.05.2010

Jožynek
-> Dušan: ako si upravoval predné kolesá?
22:36:04
20.05.2010
20.05.2010

Dušan
-> Pavel P..: nalesteny jsou na tom aute akorat tak ojnicni loziska
. Je to fajne matovka 


22:34:14
20.05.2010
20.05.2010

Placko
podľa mňa jej to sluší



22:32:47
20.05.2010
20.05.2010

Pavel P..
týýýjo to je leštěnka



13:29:16
20.05.2010
20.05.2010

Dušan
-> Karel.: nahodou Fantas potrebuje pomoc se zastavbou motoru do fava
tak napsal. Je ze spanelska 


10:14:45
20.05.2010
20.05.2010

Karel.
-> Dušan: ty vole tobě se ty kurz angličtiny osvědčily



08:39:07
20.05.2010
20.05.2010

Dušan
-> kraska98: holt nikdy asi nekoupis vsechno 100%. Jsou tam i pomackane dvere, ale to me nejak nekaka
-> minno: ty ses tady jak dohled
-> Fantas: thx

-> minno: ty ses tady jak dohled

-> Fantas: thx

08:06:17
20.05.2010
20.05.2010

minno
-> kraska98: to si mu teraz určite napísal novinku.
06:44:24
20.05.2010
20.05.2010

kraska98
v zadu na levym blatníku to tam máš naky tukly
00:04:39
20.05.2010
20.05.2010

Fantas
Prices car ... and he praises reconstruction. Regards friend

22:49:49
19.05.2010
19.05.2010

Dušan
-> minno:



22:21:53
19.05.2010
19.05.2010

minno
-> Dušan: nemáš to nejako vysoko?
a halogénky už svietia aj mne aby si vedel


12:03:16
12.05.2010
12.05.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan: Pěkně jedeš, krásná práce a snížení chválím, alespoň to bude sedět :-)
08:02:02
12.05.2010
12.05.2010

Karel.
-> Petr81: ale za jakých okolností ty tatare



07:24:57
12.05.2010
12.05.2010

Petr81 - zrušená registrace
-> Karel.:
co to meleš? dyť sme domluveni...
