skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
|---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
09:27:13
07.11.2025
07.11.2025

charon
09:27:04
07.11.2025
07.11.2025

charon
09:26:50
07.11.2025
07.11.2025

charon
09:25:43
07.11.2025
07.11.2025

charon
Dávám k dispozici svojí šedivku ... Sice pochybuju, že by jí někdo chtěl, ale třeba jo.
Motorka mi sice přirostla k srdci, ale popravdě mám čím dál méně času jezdit - letos jsem se svezl tam max 1500 km a vloni to nebylo o moc lepší.
Motka jako taková budí docela rozruch, jezdí slušně, ale práce na ní urcitě je.
Vady:
Vrácené origo tacho (je tam kolem 29000 km, reálně bude minimálně dvojnásobek), ale nesvítí kontrolky (nějakej chytrák vysilikonoval konektor, zkusím to vyčistit když bude čas), chybí čidlo stojánku - je proklemovaný, ale sehnaný čidlo mám. Sytič má lepenej plast (přírubu pro přišroubování k držáku), pro klid duše by bylo dobré ho asi vyměnit, ale funguje. Bouraná párkrát určitě byla, jsou odrbaný výfuky, ale nikam netáhne a jede dobře (podle mě). Nicméně mooooc kosmetiky, škrábanců, trochu rezatý špice předního kola a podobně ...
Servis a výbava:
Kazdej rok olej + filtr, baterka (Exide), ložiska v krku řízení, kotouč (TRW), destičky (TRW), repas brzdové pumpy, pancéřová hadička (HEL), spojkový lanko, repas vidlic (gufera, pouzdra, olej), svíčky, centrování předního kola, obě duše, vyhřívaný hefty Oxford Cruiser, po koupi jsem dával nové obě pneu Shinko 777 H.D., letos novej vzduchovej a benzínovej filtr + vyčištěný karbce. Lakovaná je doma barvou z Fordu Focus ST - Electric Orange Pear (v TP zapsána oranžová barva, takže OK) + něco černou (kufry, kryt chladiče, přední blatník, dekly krku řízení a rám, půdoně byla motorka modro černá a já jí koupil už přelakovanou na oranžovo), ale je tam asi bambilion kosmetiky, odrbanin a šrámů. Kufry GIVI. Oranžový omotávky výfuků.
Nájezd bych odhadnul kolem 60000 km, byl měněnej tachometr, takže reálně těžko říct. STK do 3/2027, stará okresní SPZ. VIN PC212704493 . Možno řídit s A2 (29 kW). Za mě ježděno jen na OMV Maxx Motion. Přepis nutnej.
V ceně 2 olejový filtry, 5 litrů oleje na příští dvě výměny a krabice krámů (origo světlomet, nějaký blinkry, brzdový destičky, apod). Můžu k ní po dohodě přidat koženo/textilní bundu Cappa, kalhoty Ayrton, Helmu Bell, zámek apod.
Víc fotek a nějaký video zvuku www.rajce.idnes.cz/ch-a-r -o-n/.../shadow
Cena 50 000.
Eventuelně bych vyměnil za 4T Enduro co mě uveze (tzn. aspoň 20 kW) a bude co nejlehčí, klidně s vadama, ale pouze s přesatelnejma dokladmama a ideálně i platnou STK aspoň na rok.
Motorka mi sice přirostla k srdci, ale popravdě mám čím dál méně času jezdit - letos jsem se svezl tam max 1500 km a vloni to nebylo o moc lepší.
Motka jako taková budí docela rozruch, jezdí slušně, ale práce na ní urcitě je.
Vady:
Vrácené origo tacho (je tam kolem 29000 km, reálně bude minimálně dvojnásobek), ale nesvítí kontrolky (nějakej chytrák vysilikonoval konektor, zkusím to vyčistit když bude čas), chybí čidlo stojánku - je proklemovaný, ale sehnaný čidlo mám. Sytič má lepenej plast (přírubu pro přišroubování k držáku), pro klid duše by bylo dobré ho asi vyměnit, ale funguje. Bouraná párkrát určitě byla, jsou odrbaný výfuky, ale nikam netáhne a jede dobře (podle mě). Nicméně mooooc kosmetiky, škrábanců, trochu rezatý špice předního kola a podobně ...
Servis a výbava:
Kazdej rok olej + filtr, baterka (Exide), ložiska v krku řízení, kotouč (TRW), destičky (TRW), repas brzdové pumpy, pancéřová hadička (HEL), spojkový lanko, repas vidlic (gufera, pouzdra, olej), svíčky, centrování předního kola, obě duše, vyhřívaný hefty Oxford Cruiser, po koupi jsem dával nové obě pneu Shinko 777 H.D., letos novej vzduchovej a benzínovej filtr + vyčištěný karbce. Lakovaná je doma barvou z Fordu Focus ST - Electric Orange Pear (v TP zapsána oranžová barva, takže OK) + něco černou (kufry, kryt chladiče, přední blatník, dekly krku řízení a rám, půdoně byla motorka modro černá a já jí koupil už přelakovanou na oranžovo), ale je tam asi bambilion kosmetiky, odrbanin a šrámů. Kufry GIVI. Oranžový omotávky výfuků.
Nájezd bych odhadnul kolem 60000 km, byl měněnej tachometr, takže reálně těžko říct. STK do 3/2027, stará okresní SPZ. VIN PC212704493 . Možno řídit s A2 (29 kW). Za mě ježděno jen na OMV Maxx Motion. Přepis nutnej.
V ceně 2 olejový filtry, 5 litrů oleje na příští dvě výměny a krabice krámů (origo světlomet, nějaký blinkry, brzdový destičky, apod). Můžu k ní po dohodě přidat koženo/textilní bundu Cappa, kalhoty Ayrton, Helmu Bell, zámek apod.
Víc fotek a nějaký video zvuku www.rajce.idnes.cz/ch-a-r -o-n/.../shadow
Cena 50 000.
Eventuelně bych vyměnil za 4T Enduro co mě uveze (tzn. aspoň 20 kW) a bude co nejlehčí, klidně s vadama, ale pouze s přesatelnejma dokladmama a ideálně i platnou STK aspoň na rok.
08:32:00
07.11.2025
07.11.2025

Škodovka stopäťka 1984
Ahoj je to kutilsky dorobené dnes poobede to pofotim a hodím to sem.























