[p#4131403] U LEKRu je kulička zpětného ventilu součástí injektoru (je uvnitř), zpětný ventil akcelerační pumpičky je řešen pryžovým ventilkem.
Co se týče funkce akcelerační pumpičky, tak při pozvolném přidávání plynu nemá být prakticky vůbec v činnosti a palivo se vrací přes obtokový otvor zpět do plovákovky a správný chod motoru zajišťuje hlavní a přechodový systém (u LEKRu pak obohacovač). Akcelerační pumpička je aktivována pouze při prudším sešlápnutí pedálu, kdy přes obtokový otvor nestihne protéci všechno palivo zpět do plovákovky a jeho část je vytlačována přes injektor do směšovače...
Podle videí [p#4131399] těžko soudit, ale vypadá to v pořádku. Přidáváš tam pozvolna.
Ale v klidovém stavu (ovládací páčka klapky 1. stupně na dorazu a nikoli na stupňovité vačce startovací přívěry) nesmí být vůle mezi plastovou vačkou na osce klapky 1. stupně a kovovou páčkou akcelerační pumpičky...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
19.09. - 21.09.2025 | 44.Škoda sraz Doksy | ATC Klůček |
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
22:05:42
09.09.2025
09.09.2025

Bukaj
21:22:43
09.09.2025
09.09.2025

Tomaso435
[p#4131374] tak ted řeším to stejný. Zejtra když vyjde čas to rozdělam a kouknu jak to dává. Na dotyk plynu to div nezdechne.... Cokoliv pak od cca 1800ot vejš, uz jede jak blázen.
Typuju na nějakou špónku.....
Typuju na nějakou špónku.....