
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
13.06. - 14.06.2025 | 19. Škoda sraz Moravský kras | Blansko - Češkovice |
13.06. - 15.06.2025 | Celorepublikový zraz Škoda favorit forman | Kamp bystrička Valašské meziřiči |
27.06. - 29.06.2025 | Pohofest 2025 | Přepychy u Opočna |
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína |
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
22:43:12
09.06.2025
09.06.2025

ajok
kdyz se tu resi ta povrchovka na novejch vozech (ted uz byvaly kolega koupil supervyhodne O3 a chybely ji prahy a pritom kolem klik byla OK, max nejakej puchejrek), tak bych chtel varovat pred boll na dutiny, zmenili recepturu a strasne lepi, u rapida jsem si tim zalepil zamky, ze ted nezabouchnu dvere 

21:59:43
09.06.2025
09.06.2025

saskyn2
Jako já jsem třeba zatvrzelej a když už to vezmu tak se to vždycky snažím vyřešit. Nicméně když vidím jak funguje průměrnej servis tak je mi jasný že raději vyměněj půl auta za těžký love než aby si s tím lámali hlavu.
Ale teda někdy jsou prostě závady mezi nebem a zemí který vyřešit nejdou, nebo alespon nějak rozumně a rozumně vysvětlit zákazníkovi. Dneska 2.0FSI volnoběh jak pumpa na sračky, asi měsíc takhle jezdil než jsem na to měl čas, v diagnostice čtyři závady z toho tři s klapkou a čtvrtá poměr klika/vačka. Tak jsem to pomazal, zustala klika/vačka, říkám nejspíš přestavovač, pořád to jelo jak pumpa na sračky, pustil jsem akční členy jestli cvaká n205(u těhle veteránů nejde vybrat konkrétní, musí se projet všechny) nastartuju to a ono to jede normálně
Zákazník říká že teda to necháme když to jede, já říkám že to není oprava když vlastně nevím jak jsem to opravil
Ale teda někdy jsou prostě závady mezi nebem a zemí který vyřešit nejdou, nebo alespon nějak rozumně a rozumně vysvětlit zákazníkovi. Dneska 2.0FSI volnoběh jak pumpa na sračky, asi měsíc takhle jezdil než jsem na to měl čas, v diagnostice čtyři závady z toho tři s klapkou a čtvrtá poměr klika/vačka. Tak jsem to pomazal, zustala klika/vačka, říkám nejspíš přestavovač, pořád to jelo jak pumpa na sračky, pustil jsem akční členy jestli cvaká n205(u těhle veteránů nejde vybrat konkrétní, musí se projet všechny) nastartuju to a ono to jede normálně

