-> David29:
Myslím, že všechno od Euro 2. Ale čím novější, tím jsou tam ještě větší úpravy kvůli hlučnosti, aspoň podle toho jak je slyšet Terrno oproti starším strojům.
E: ono je to taky daný tím, že se pak začaly dělat místo desetiválců přeplňovaný osmiválce. Turbo to taky dost zatlumí.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
|---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
... Kamioňáci :-)08:30:07
12.11.2025
12.11.2025

palinator
-> King:
Not great, not terrible.
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Jj, nižší cenu za elektřinu si zaplatíme z daní a rentabilita fotovoltaik klesne. To se fakt vyplatí.
Ještě bych navrhnul nějakou dotaci na uhlí a benzin.
Not great, not terrible.

-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Jj, nižší cenu za elektřinu si zaplatíme z daní a rentabilita fotovoltaik klesne. To se fakt vyplatí.

Ještě bych navrhnul nějakou dotaci na uhlí a benzin.
07:22:20
12.11.2025
12.11.2025

King
[p#4135674] Eee, ano, s DPH, protoze se jedna o ceny z minulyho desetileti.
07:19:20
12.11.2025
12.11.2025

Borderer
-> Syny: Kamarád, co se jeden čas ochomejtnul v nadnárodní korporaci točící se kolem stavebních a jiných strojů říkal, že se lukrativní smlouvy na servis podepisují často s dost striktními podmínkami a velkými pokutami, takže jako firma zaměstnávali flotilu řidičů, která nabrala díly kde zrovna byly a vezli je klidně přes půlku Evropy, protože to bylo rychlejší a hlavně spolehlivější, než běžný kurýr.























