-> Bukaj: ja napred myslel, ze to delaji zimaky na mokru, ale pak jsem si toho take zacal vsimat, ze kdyz je tam sul, ze to klouze vic...
Naposled krizovka v Hlinsku, kdy mi tam vjel z vedlejsi baorak, zaslapnul jsem to, nakopalo mi ABS a dotknul jsem se jeho narazaku, pritelkyne, ze to je trochu namrzle, ale ne, bylo to poradne prosolene.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto |
|---|---|---|
| 24.01. - 28.02.2026 | Sprint + slalom PohoFest | Letiště Vrbátky |
| 25.04.2026 | Sprint + slalom PohoFest | Letiště Nabočany |
| 12.06. - 13.06.2026 | XX. Škoda sraz Moravský kras | Blansko, Češkovice |
| 26.06. - 28.06.2026 | Pohofest - sraz vozidel Škoda | Přestavlky / Nabočany | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
03:53:16
24.12.2025
24.12.2025

ajok
02:04:33
24.12.2025
24.12.2025

Bukaj
-> Sita: No vida!
Takže rozdíl viskozity a změna povrchového napětí, plus ještě do roztoku se uvolňují ropné produkty z živičného povrchu vozovky. Díky za vysvětlení a kdyžtak sem ten text zkopíruj, ať to tu je pro další generace
Jinak rozdíl je to propastný nejen vůči vlhké/mokré silnici, ale i vůči jílovitému bahýnku na silnici. Schválně jsem v tom posledním mokrém a mlhavém týdnu zkoušel, kdy mi začnou blokovat kola na různých površích, včetně vozovky souvisle pokryté rozježděným bahýnkem (výjezd z areálu stavby a z areálu deponie, kde přejíždějí nakladače a náklaďáky z areálu na jedné straně okresky do areálu na druhé straně, přičemž cca 50 - 100 m jedou po té okresce, občas to tam projede kropicí vůz a rozmaže to tam multikára s kartáčem) a i tam je poměrně obtížné vůz uvést do smyku, kdežto na tom nasoleném (jinak zcela čistém) úseku stačí lehce pohnout volantem nebo lehce přibrzdit a už to cítím...
Takže rozdíl viskozity a změna povrchového napětí, plus ještě do roztoku se uvolňují ropné produkty z živičného povrchu vozovky. Díky za vysvětlení a kdyžtak sem ten text zkopíruj, ať to tu je pro další generace

Jinak rozdíl je to propastný nejen vůči vlhké/mokré silnici, ale i vůči jílovitému bahýnku na silnici. Schválně jsem v tom posledním mokrém a mlhavém týdnu zkoušel, kdy mi začnou blokovat kola na různých površích, včetně vozovky souvisle pokryté rozježděným bahýnkem (výjezd z areálu stavby a z areálu deponie, kde přejíždějí nakladače a náklaďáky z areálu na jedné straně okresky do areálu na druhé straně, přičemž cca 50 - 100 m jedou po té okresce, občas to tam projede kropicí vůz a rozmaže to tam multikára s kartáčem) a i tam je poměrně obtížné vůz uvést do smyku, kdežto na tom nasoleném (jinak zcela čistém) úseku stačí lehce pohnout volantem nebo lehce přibrzdit a už to cítím...
01:50:12
24.12.2025
24.12.2025

darklord
-> Bukaj: bud rad, ja chrapem aj ked spim na bruchu 
























