skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
06.06. - 08.06.2025 | 1. škoda koncern sraz | Kemp Vyskytná |
13.06. - 14.06.2025 | 19. Škoda sraz Moravský kras | Blansko - Češkovice |
13.06. - 15.06.2025 | Celorepublikový zraz Škoda favorit forman | Kamp bystrička Valašské meziřiči |
27.06. - 29.06.2025 | Pohofest 2025 | Přepychy u Opočna |
22.08. - 24.08.2025 | Škoda meeting Zlín 2025, memoriál Lukáše Nevoly | Lužkovice u Zlína | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
15:03:53
08.06.2025
08.06.2025

minno
[p#4126531] Paráda.
13:18:00
08.06.2025
08.06.2025

Bukaj
[p#4126532] Ne, je jiná osová vzdálenost startéru a klikovky. Fa/Fel má jemnější ozubení, tudíž pastorek na startéru má menší průměr, takže po montáži na zadomotorovou převodovku nezabírá a jen škrtají špičky zubů. Lze to řešit úpravou příruby startéru (propilování děr na štefty a upilování části středicího osazení) - ale je to lehce prasárna. I když ve Tvém provedení si dokážu představit precizní práci...

13:05:18
08.06.2025
08.06.2025

11mAjA11
Nehledě na to, že to řeší jako reklamaci, takze ji nedostanou proplacenou dokud problém není vyřešený, a ohodnocení toho výkonu bude dle garancnich podmínek, takže si na to nemůžou napsat 1000 hodin práce na hledání závady. Tedy aspoň u nás to tak je.
13:01:48
08.06.2025
08.06.2025

ajok
[p#4126535] ta priruba nejde, ja upravoval puvodni (prevrtat, odbrosit, ovalny diry - starter je potreba dostat bliz...), mam to u rapida...
12:29:21
08.06.2025
08.06.2025

Tom Troll
-> SO545: Startér z felicie použít jen tak nejde protože je orientovanej přesně opačně, leda když se použije příruba na montáž na zadomotor.
Pak je otázka jestli si pastorek a ozubení předomotor sednou stejně dobře jako pastorek a ozubení zadomotor. Zuby směrově symetrický jsou, nevim jestli to kdo kdy zkoušel.
Řekl bych že nejjistější je u reduktoru při výměně příruby vyměnit rovnou i pastorek, a přehodit ozubení na setrváku. Je to tam pouze nalisované s velmi drobným přesahem.
Pak je otázka jestli si pastorek a ozubení předomotor sednou stejně dobře jako pastorek a ozubení zadomotor. Zuby směrově symetrický jsou, nevim jestli to kdo kdy zkoušel.
Řekl bych že nejjistější je u reduktoru při výměně příruby vyměnit rovnou i pastorek, a přehodit ozubení na setrváku. Je to tam pouze nalisované s velmi drobným přesahem.