-> Bukaj: Jenže to vypínání při ručce je primárně určený pro USA dle jejich legislativy a hlavně je to určený pro denní svícení, ne pro světla jak tady píšete. A to je přesně ono, člověk co neumí ovládat svoje auto nebude pak svítit ani normálníma světlama v noci, takže pořád lepší tohle, než blbej vypínač.
Mně to teda vypínání denních při ručce vyhovuje, ručka se mi zatáhne jen když zastavím a chcípnu, nebo otevřu dveře, jindy jí nepotřebuju a tohle nastavení je fajn že tím to denní mohu vypnout když chci, ale není to samozřejmě dle legislativy EU.
-> Milan 136: Jenže zhasne to komplet, včetně obrysovek..? U mě (nákladní Volvo) právě jo
Vypínač je nekonečný kolečko, tam by stav "vypnuto" nebyl problém mít a mám jen obrysovky, automatika, tlumený.
Stím že automatika střídá denní/tlumený a při obrysovkách denní pohasne
V Saabu mám vypnuto, obrysovky, tlumený. S tím že tlumený se zhasnou při chcípnutí a tak teoreticky na to nemusím šahat - ale nepoužívám to a zhasínám/rozsvěcím si sám.
Navíc jsem přední mlhovky degradoval a povýšil na denní a dálkový
U černý jsem nakódoval denní do mlhovek a to zhasíná při ručce. Já myslím že důvod bude aby to zhaslo na přejezdu a nesvítil jsi do ksichtu tomu proti.