-> Bukaj: Podélná ramena jsou vyztužená a jako nová (samozřejmě nově vyrobená nejsou), takže by "áčka" dělat neměly. Koneckonců po výměně těch domků a pružin jsou Áčka pryč (okem skoro nepostřehnutelné). S vlečkovými domky a pružinami ty Áčka byly obří (kola se sjížděli z vnitřní strany). Takže rozdíl opravdu udělaly jenom ty domky a pružiny.
A je zajímavé, že u druhého auta mám vlečkové pružiny i domky a zadek je nakopnutý krásně nahoru a samozřejmě bez áček.
Tlumiče jsou Monroe Ateso - nově koupené před asi 5 lety. Od koupě ležely akorát v krabici a teď šly poprve na auto. A jelikož s tlumičema se také bežně moc nepotkávám

, tak nevím, zda jsou vadné. Každopádně vytáhnout pístnice šla pěkně z tuha. Musel jsem si při nandávání tlumiče do auta vršek držet kleštěma skrz pružinu, protože prsty se to drželo blbě, jak to šlo z tuha. A pak, když byl svisle, tak prostě pístnice zajížděla - sice pomalu, ale zajížděla zpátky dolů. Připouštím, že jak jsem s tím miglal v tom domku, tak jsem občas někde mohl někde vrškem té pístnice štrejchnout a trochu tím na vršek mírně zatlačit. Ale nečekal jsem, že budu muset s uchycením vršku tlumiče tak spěchat, aby nezmizel někde dole. Jen pro jistotu ujišťuji, že dole spodní část tlumiče jsem měl zajištěnou, takže nešel dolů celý tlumič, jen ta pístnice.