[p#4136150] A mas pruser. :-D
Nicmene kdyz jsem tu ted predelaval elektriku, tak jsem to mel temahle svorkama taky provizorne spojeny. Na trvalo jsou tam 4x4 Wago. S tim, ze kdyz tam natlacis pastu, tak to proleze i do druhy pulky. Takze tam, kde je pasta je hlinik, druha s pastou je volna a 2 vyvody v medi jsou v tech 2 svorkach bez pasty.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
| datum | nazev | misto | Další akce a srazy... |
|---|
Nejnovější články
Aktuální galerie
Nové fotky u aut
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
08:48:29
22.11.2025
22.11.2025

StepaNoFUN
08:47:16
22.11.2025
22.11.2025

Bukaj
Tak pokračování příběhu...
...předevčírem jsem to poskládal (jako tradičně jsem končil někdy v noci), hydroštely před montáží ponořil do oleje "dírkou nahoru" a v rámci možností z nich vybublal vzduch (stejně se tam určitě dost vzduchu zase dostalo než se mi je podařilo usadit do bloku), následně nastavil dle zde zmíněného postupu (červíka na dotyk a dotáhnout o dvě otáčky), nastrojil vršek, dal zpátky baterku a pokusil se o start.
Nějak se tomu nechtělo (občas se to "zaseklo", jako když by byla moc velká komprese nebo to zapálilo proti pohybu pístu) a když to chytilo, jelo to na tři válce, do otáček to šlo normálně, ale po puštění pedálu to chcíplo a vzhledem k vybité baterii se mi to už podruhé nastartovat nepodařilo.
Baterku jsem přes včerejšek dobil, dneska ráno další pokus a stejný výsledek - nejdřív zadrhávání při startu, pak běh na tři válce...
...mám podezření na ty hydroštely - mohlo se stát, že si tam něco "sedlo" a tedy je nutné hydroštely nastavit znovu, nebo to může dělat něco jiného (třeba vadná svíčka)?

...předevčírem jsem to poskládal (jako tradičně jsem končil někdy v noci), hydroštely před montáží ponořil do oleje "dírkou nahoru" a v rámci možností z nich vybublal vzduch (stejně se tam určitě dost vzduchu zase dostalo než se mi je podařilo usadit do bloku), následně nastavil dle zde zmíněného postupu (červíka na dotyk a dotáhnout o dvě otáčky), nastrojil vršek, dal zpátky baterku a pokusil se o start.
Nějak se tomu nechtělo (občas se to "zaseklo", jako když by byla moc velká komprese nebo to zapálilo proti pohybu pístu) a když to chytilo, jelo to na tři válce, do otáček to šlo normálně, ale po puštění pedálu to chcíplo a vzhledem k vybité baterii se mi to už podruhé nastartovat nepodařilo.
Baterku jsem přes včerejšek dobil, dneska ráno další pokus a stejný výsledek - nejdřív zadrhávání při startu, pak běh na tři válce...
...mám podezření na ty hydroštely - mohlo se stát, že si tam něco "sedlo" a tedy je nutné hydroštely nastavit znovu, nebo to může dělat něco jiného (třeba vadná svíčka)?

08:44:14
22.11.2025
22.11.2025

StepaNoFUN
[p#4136148] Kde to je pripojeny? S 16mm ALU problem nebejva. To uz jsou vetsinou poradny svorky, nebo se daj nalisovat oka atd.
AYKY 4x16mm2 pouzivam dost casto a rad. Do hliny patri hlina a stoji to min jak pulku co CYKY 4x10mm2. A zatim jsem s tim nikdy nikde nemel problem.
AYKY 4x16mm2 pouzivam dost casto a rad. Do hliny patri hlina a stoji to min jak pulku co CYKY 4x10mm2. A zatim jsem s tim nikdy nikde nemel problem.























