
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Praktický marketing
12:35:17
03.10.2006
03.10.2006

honnza
hehe tak to kamos spamuje u nas v knajpe

22:14:44
02.10.2006
02.10.2006

Tomasson



20:20:11
02.10.2006
02.10.2006

Luukkyy
-> red.bill: Za sto bodů

14:33:45
02.10.2006
02.10.2006

Tuxik
-> Syny:

14:31:34
02.10.2006
02.10.2006

Syny
-> Gryzly: Nebo spis: Uvidite na vecirku opravdu nadhernou divku. Jdete k ni, reknete ze jste dobry v posteli a dostanete prez drzku od jejiho staryho co pil moc mliko

23:41:05
01.10.2006
01.10.2006

Gryzly
Uvidíte na vecírku oprvdu nádhernou dívku. Jdete k ni ale zjistíte že je už zadaná. To je realita
15:18:07
01.10.2006
01.10.2006

m8rinek
lOl

14:54:35
01.10.2006
01.10.2006

Syny



00:04:26
01.10.2006
01.10.2006

Matsoft



23:10:57
30.09.2006
30.09.2006

Targa



22:41:33
30.09.2006
30.09.2006

Majkl
Spam


19:29:31
30.09.2006
30.09.2006

red.bill
Uvidíte na vecírku nádhernou dívku. Jdete k ni a reknete: "Jsem perfektní v
posteli." To je Direkt Marketing.
Jste na vecírku s partou prátel a uvidíte nádhernou dívku. Jeden z vašich
prítel k ní půjde, ukáže na vás a rekne: " On je perfektní v posteli."
To je Reklama.
Uvidíte na vecírku nádhernou dívku. Jdete k ni a vyžádáte si její telefonní
císlo. Druhý den na to císlo zavoláte a reknete: "Jsem perfektní v
posteli."
To je Telemarketing.
Uvidíte na vecírku nádhernou dívku. Jdete k ni a nabídnete jí drink. Přitom
jí upravíte šaty a lehce zavadíte o ňadro. To jsou Public Relations.
Uvidíte na vecírku nádhernou dívku. Ona k vám přijde a řekne: "Slyšela
jsem,
že jste perfektní v posteli." To je účinek Obchodní známky.
Uvidíte na vecírku nádhernou dívku. Jdete k ni a umluvíte ji, aby odešla s
vaším přítelem. To je cinnost Obchodního zástupce.
Váš prítel ji nedokáže uspokojit a zavolá vás na pomoc. To je Technická
podpora prodeje.
Jedete na vecírek a cestou si uvědomíte, že ve všech domech v ulici bydlí
jistě krásné dívky. Stoupnete si do prostredku ulice a kričíte: "Jsem
perfektní v posteli." To je Spam.
posteli." To je Direkt Marketing.
Jste na vecírku s partou prátel a uvidíte nádhernou dívku. Jeden z vašich
prítel k ní půjde, ukáže na vás a rekne: " On je perfektní v posteli."
To je Reklama.
Uvidíte na vecírku nádhernou dívku. Jdete k ni a vyžádáte si její telefonní
císlo. Druhý den na to císlo zavoláte a reknete: "Jsem perfektní v
posteli."
To je Telemarketing.
Uvidíte na vecírku nádhernou dívku. Jdete k ni a nabídnete jí drink. Přitom
jí upravíte šaty a lehce zavadíte o ňadro. To jsou Public Relations.
Uvidíte na vecírku nádhernou dívku. Ona k vám přijde a řekne: "Slyšela
jsem,
že jste perfektní v posteli." To je účinek Obchodní známky.
Uvidíte na vecírku nádhernou dívku. Jdete k ni a umluvíte ji, aby odešla s
vaším přítelem. To je cinnost Obchodního zástupce.
Váš prítel ji nedokáže uspokojit a zavolá vás na pomoc. To je Technická
podpora prodeje.
Jedete na vecírek a cestou si uvědomíte, že ve všech domech v ulici bydlí
jistě krásné dívky. Stoupnete si do prostredku ulice a kričíte: "Jsem
perfektní v posteli." To je Spam.