skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Přemístění AKU
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 22.10.2004 do 25.10.2004, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
18:51:14
25.10.2004
25.10.2004

Boss
Však Tatra 613 má vepředu dvě baterky a motor vzadu..Takže to až tak divný řešení není..
17:47:26
25.10.2004
25.10.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Gryzly: Takže i BMW 120tka :o)))) Já jen, že u 6tky na to tenkrát v autosalonu upozorňovali - myslel jsem, že je jediná a není.

20:43:20
24.10.2004
24.10.2004

Gryzly
-> Tuner#2: a i jedničková řada.
13:13:56
23.10.2004
23.10.2004

Vojta - zrušená registrace
-> Tuner#2: Ma to tak i 5 rada....
22:43:33
22.10.2004
22.10.2004

Gryzly
-> King2: No já mám na kabelu ke startéru navlečenou vodovodní hadici. Poněvadž, už se mě jednou prodřela mezi převodovkou a kastlí, a kabel zustal přivařenej ke kastli. A zrovna tím koncem k baterce. Mám plyn tak to není originál vedeno.
18:21:49
22.10.2004
22.10.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> King2: Zlato bude pouze na kabelech na audio a na svorce u baterky :o)) ale měděný ten kabel je

16:34:16
22.10.2004
22.10.2004

King
2 Tuner2: Tak proc ne, toho bych se nebal, ale dokazu si predstavit vesnickeho tunera traktoristu Frantu, jak to natahne vyrazenejma prosoupanejma svarecima kabelama a dej se vule pane :) Vsadim se, ze tvoje kabely jsou z bezkyslikate medi s extra velkymi krystaly a zlatymi koncovkami 

16:19:24
22.10.2004
22.10.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vojta: JJ 6tka to tak má.
16:18:57
22.10.2004
22.10.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> King2: Průřez kabelu je 50mm2 a mám ho udělaný, tak, že se nemůže vůbec pohnout - prošoupání nehrozí a navíc je to nějaký spěšl na venkovní použití (izolace) - takže snad jedině to jištění...
16:11:30
22.10.2004
22.10.2004

Vojta - zrušená registrace
Nejlepsi je vytahovat baterku z kupatka....
Jinak treba BMW ma baterku v zadu v kufru a motor ve predu a taky funguje .... sice kdo vi jak to tam je resene ale....
Jinak treba BMW ma baterku v zadu v kufru a motor ve predu a taky funguje .... sice kdo vi jak to tam je resene ale....
15:47:47
22.10.2004
22.10.2004

King
2 Tuner#2: A prurezy kabelu od baterky ku starteru? Ja treba vidim hlavni problem v tom, ze zatimco pri origo umisteni je kritickejch jenom cca 50cm kabelu od + baterky ke starteru (nejisteno, prodreni izolace) a u baterky v kufru je to 3m kabelu, kterej vede obklopen vibrujicimi kovovymi castmi.....holt podobna paranoia, kterou tady kdysi siril Tomas Cerny :)
14:59:06
22.10.2004
22.10.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
Úskalí se teprve ukážou :o)), ale Lubka jí měl takhle ve Zlatce a v poho. Kabel mám tažený tunelem spolu s vodou a podtlakem.
14:48:51
22.10.2004
22.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Koukal jsem, že dost lidí má přesunutou baterku z prostoru za zadními sedačkami.
Pokud jí dám do motoru je to OK i když se mi líbí, že v původním kastlíku není tolik vystavena povětrnostním vlivům.
Ale spíše mě zajímá možnost baterky v kufru. Kudy máte tažené kabely, nečiní potíže dlouhé vedení startér/ baterka ?
Vidím v tom jedno hlavní plus, že když budu dobíjet baterku, tak nebudu muset rochat za sedačkama, vytahovat všechny přídavné odhlučňovací panely apod.
Přesun hmotnosti dopředu je tu taky, ale není to tak podstatné.
Má tato akce nějaká úskalí ?
Pokud jí dám do motoru je to OK i když se mi líbí, že v původním kastlíku není tolik vystavena povětrnostním vlivům.
Ale spíše mě zajímá možnost baterky v kufru. Kudy máte tažené kabely, nečiní potíže dlouhé vedení startér/ baterka ?
Vidím v tom jedno hlavní plus, že když budu dobíjet baterku, tak nebudu muset rochat za sedačkama, vytahovat všechny přídavné odhlučňovací panely apod.
Přesun hmotnosti dopředu je tu taky, ale není to tak podstatné.
Má tato akce nějaká úskalí ?