C-vahadla?

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 22.10.2004 do 22.10.2004, založil/a Tomáš SK
řadit dle data
12:47:22
22.10.2004
Tomáš SK
-> sep: Hm, keďže nemám momentový kľúč, tak to asi spravím bajwoko 8 Teda ak zoženiem tie vahadlá. Takže KÚPIM 1
12:39:20
22.10.2004
sep
no potom taky trošku pozor na dotáhnutí těch krajních...dodržet moment kterej je tuším 55Nm....
12:33:10
22.10.2004
Tomáš SK
Takze jedine, co sa nastavuje, je potom vola ventilov? To neznie zle!
12:24:50
22.10.2004
Baghira
-> sep: Jj kdyby mi tehdá šli povolit ty dva šrouby do bloku, tak to byla sranda :-). Ale i tak za dvě hodinky bylo hotovo.
11:45:19
22.10.2004
sep
ne ne,je to fakt celkem nenáročný....jj motory jsou to stejný..
11:43:50
22.10.2004
Tomáš SK
-> sep: Ja ze tou srandou pri vymene myslis, ze to bude pekny opruz... 110LS a 110R mali rovnake motory, vsak?
11:41:45
22.10.2004
sep
výměna vahadel je celkem nenáročná.....airbox,víko ventilů a můžeš jít na to...kozlíky drží na pár šroubech(ty krajní s vnitřním šestihranem jdou až do bloku) a pak jen seřídit ventily...
11:35:54
22.10.2004
Tomáš SK
Aha, diky moc! Troska mi je to luto, lebo motor mam cerstvo zlozeny po GO a uz mi to nikto nebude ochotny rozobrat a ja na to nemam cas 10
11:32:38
22.10.2004
sep
Rozdíl:C mají jiný poměr páky,víc se otevře ventil.....Výměna:pokud je koupíš jako komplet,výměna je sranda,vyměníš celou vahadlovou sestavu,pokud jen jako samostatná vahadla musíš je přeskládat na tyč.....Rozpoznání:v místě sežizovacího šroubu je odlito C
11:23:08
22.10.2004
Tomáš SK
Aky je rozdiel medzi klasickymi a C-vahadlami? Ake je zlozite ich vymenit? A hlavne, je mozne ich rozpoznat? Mam na LSke R-kovú vacku, tak by som to skusil.
Extreme Tyres