Má to cenu? Jaký bude přínos???

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 21.10.2004 do 30.10.2004, založil/a Vita
řadit dle data
12:01:53
30.10.2004
sep
Rko má stejné ventilové pružinyjako 120,není třeba je měnit.....
10:48:05
30.10.2004
Tomáš SK
-> sep: Čau, tak vidím, že sa tu zasa spomínajú C-vahadlá... napadla ma ešte jedna vec - tvrdé ventilové pružiny. Sú na R-ku tvrdšie než na 120-ce? Mám si ich k tým vahadlám zohnať tiež? Dik.
10:40:18
30.10.2004
sep
milošek:nelam si s tím hlavu,oni to inženýři v buzlau tenkrát propočítali dobře.-)
09:50:48
30.10.2004
Milošek
-> sep: dik moc zase jsem o neco chytrejsi:)motor z erka neni problem kamos ted jeden odkurvil akort mi rika "selsky" rozum ze kdyz tam bude vetsi zdvih docileny jinou pakou tak na to otevreni bude potreba vetsi sila tak jestly ten prinos "vykonu" nezhltne ta vetsi ovladaci sila....
08:03:34
30.10.2004
sep
C-vahadlo má jiný poměr páky než klasické,v důsledku se ventil víc otevře....pozná se podle toho že u seřizovacího šroubu je odlito písmeno C.....v sérii škoda 110R/Ls,jinak žádný jiný 5kanál...
22:08:49
29.10.2004
VeTeV
-> Milošek: pridavam se k fotazu a uz sem Ti psal na ICQ...moooc mne to zajima
22:07:54
29.10.2004
Milošek
-> sep: no tak jo no a jeste detail:) jakej je rozdil mezi normalnim vahadlem a vah.typu "C" nikdy jsem o tom neslysel tak se necham poucit:)jo a jak se pozna ze je Ceckovy..dik
21:53:18
29.10.2004
J. - zrušená registrace
Když se tak bavíme o těch vnitřnostech z jiného auta, je pravda (už jsem to párkrát slyšel), že ojnice z Fabie 1,4 je úplně totožná jako z 130RS, jaký jsou materiáli uvedených ojnic?
18:37:16
29.10.2004
Marek
-> mates: ja jsem ho zapisoval ted v zari v Třincu a nikdo po me nic nechtel, jeste se divali jaky to ma vykona a dalsi veci (ja jsem bracha od Racyka)
18:27:28
29.10.2004
lubosgls
já už jsem z toho teda uplně gumovej tak jde ta prestavba nebo ne??
18:09:50
29.10.2004
mates
-> Racyk: Čusky,kde jsete ten motor 781 zapisovali?
16:34:19
29.10.2004
sep
Mno,kombinaci vačka 247,C vahadla na své 120 LS mám nějaký pátek,tak snad můžu přispět .........na zvýšenou spotřebu,rozházený volnoběh,emise atd. zapomeňte,nic z toho se nekoná,tímto zdravím všechny chytré hlavy které tvrdili opak..........vačka je to sériová,čili vše je naprosto v pohodě.......auto je znatelně živější,samozřejmě v rámci možností,spotřeba je při stejném režimu jízdy naprosto stejná,jen je citelnější odezva na přidání plynu,životnost motoru zůstává podle mně stejná,motor táhne už od nízkých otáček....další výhodou je že vačka není přebrušovaná,čili odpadají případné problémy s úpravou povrchu........čili rozhodně je tahle kombinace přínosem.....
16:22:50
29.10.2004
Milošek
-> PepaS: ja tam chci taky dat tu vacici je to opravdu znat-prosim nejaky ty cisilka tereba jako cca +100koni a pod nerad bych se stim s**l zbytecne a jediny co mi to zvedne bude spotreba4 3
15:21:04
29.10.2004
PepaS
-> Vita: urcite ti ta vacka pomuze kamos ji ma ve 120 a je to znat
15:20:20
29.10.2004
PepaS
-> wekky: pokud mu tam tu 781 zapsali jeste predtim nez to skodovka zakazala tak neni problem
11:54:52
22.10.2004
kirri - zrušená registrace
-> Jacob: nerekl bych pozadu, ale mozna i trochu "rozumejsi" a nejak nejebou za kazdy prd co si tam kdo da, i kdyz tohle neni tak mala uprava
11:51:24
22.10.2004
Giacomo
-> Racyk: tak to by mě taky zajímalo, je možný že v menších městech jsou ouředníčci pozadu??????9
09:09:15
22.10.2004
wekky
-> Racyk: Cos všechno musel udělat aby ti to zapsali?
20:50:09
21.10.2004
Gryzly
-> Racyk: kurva jak je to možné, já se z toho poseru.
16:24:52
21.10.2004
Racyk
-> Boss: já mám origo 130 a motor mám sice 742.136 ale už je v techničáku zapsaný, takž je legální a do měj si můžu dát už i tu Fabii:) a brácha má dokonce do origo 130 zapsán motor 781.136:) takže legální motor je i favo do kterého nacpeš střeva z Fabky a zapisovali jsme to naráz ted v září, tak nechci slyšet že to nejde:)
16:02:01
21.10.2004
Boss
Rada zamontovat motor z fabie nebo felicie je sice nad zlato,ale legální i když jenom lehce upravenej 130 motor po GO má taky něco do sebe..
14:46:16
21.10.2004
Racyk
-> Jirik: no to by taky šlo:) ale sud jsem vezl na kolej, kde se po našem Radegastu jen zaprášilo:))
14:31:50
21.10.2004
Jirik - zrušená registrace
A nebo za jízdy pivo vypít, sud vyhodit a brácha by byl ztracen. 1
14:31:20
21.10.2004
Luděk
-> Vita: jestli si toho motoru nějak cenníš,tak se do toho pusť jenom decentně,ale tím toho zase moc nenaženeš.Pokud chceš dělat nějaký brutální zásahy,tak bych Ti doporučil Fábku do 136skovýho bloku4
14:29:43
21.10.2004
Luděk
-> Racyk: tož jsi měl jednoho člověka vyhodit za jízdy z auta,chalane a pak bys bráchu dojel4
14:16:41
21.10.2004
Racyk
vačka z Erka bude znát určitě, pude líp do vyšších otáček při zatížení (lepší zrychlení) a pokud máš i vahadla z Erka tak ty tam dát určitě taky, protože to bude víc otevírat ventil...
6ivotnost tím určitě nesnížíš, brácha to tak měl a najezdil s tím cca 10tis bez problému, ted už má sice fávo motor, i s tou váčkou, ale tam jaksi rozdíl nevidím v porovnáni s moji 136tkou, jede nám to skoro stejně... a to myslím doslova, protože v neděli jsme před Brnem na dálnici jeli podle digitalniho tachače 146 z cirka 100m odstupem a ja byl ještě lehce přetížen:) 4lidi + sud piva, brácha měl jen 4lidi... a nemohl jsem ho dojet a ani mi neujížděl:)
12:32:51
21.10.2004
TUNER
-> Vita: Jestli je ten motor po GO tak se na to vykašli a raději se v tom nehrabej.....Zkus něco přišetřit a upravit feldu...Tahle vačka s vejfukem a filtrem sice malinko přidají,ale žádný zázraky od toho nečekej.....4
12:07:34
21.10.2004
sep
jedinej 5kanál s C vahadly je 110R/LS
11:59:14
21.10.2004
tina
No nevim rozdíl v těch vačkách neni zas až takový, spíš bych se zaměřil na potrubí a karburátor. Nevim co přesně myslíš tím otevřeným filtrem, ale pokud akorát přefikneš ten tubus, v kterym filtr je, tak to neuděláš dobře.
11:27:11
21.10.2004
Pepino RS
-> Vita: myslym ze 130 mnela uz C vahadla a ta vacka bude urcite znat ! 4
10:14:52
21.10.2004
Vita
Mám motor š130, je po totální GO( pro rejpaly - už jsem ho tak koupil s autem) a chtěl bych trochu zvýšit výkon( ovšem ne na úkor životnosti). Uvažuji o otevřeném filtru a výfuku dle specifikace LA(povaluje se mi v garáži- tak proč ho tam nedat). A teď ten problém. Má cenu do motoru osadit vačku s Erka i s céčkovýma vahadlama??? Zvedne to o něco výkon??? Nezničí to motor??? Jsou vůbec vahadla z erka rozdílná oproti Š130???? Ve vačce rozdíl je š130 (240/240), erko (247/247). Má to cenu,bude alespoň nejaký přínos???
Extreme Tyres