AutoComputer- co si o tom myslite....

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 18.10.2004 do 25.10.2004, založil/a Milošek
řadit dle data
19:21:58
25.10.2004
Labros
Me dal Wartas v jednom tahlym dalnicnim stoupani na D1... jel sem kilco na petku... motor Favorit 135.. mozna bych ho zase predjel kdybych tam hodil ctyrku a honil to na 4500 otacek, ale to mi za to nestalo. A 1.3 to nebyl, byl to starej obouchanej wartas a jeste vezl myslim dalsi 2 lidi 4
19:19:01
25.10.2004
Milošek
-> Jurash: jo a kdyz ti ukazal zada tak tam bylo 1.3 vid:)tak to se i stalo kousek za lodenicema do kopce ve 120!!akorat sem to nemel roztahly a vezkl sem matku jinak bych ho dal:))))teda pokud tam nemel golfika 1,3...
23:22:18
24.10.2004
Jurash - zrušená registrace
-> Dale_Estelle: Nahodou Warany docela jedou.Mam jednim hodne spatnou zkusenost.Muj kamos mel rapida s motorem favo.Jezdilo to fakt pekne!Ale jednou nas vyklepal na sprintu Wartburg nalozenej 4 lidma.To sem docela cumel...
16:41:10
22.10.2004
Saky
no z otacek nahonu tachometru-))
11:39:45
22.10.2004
Labros
-> Saky: to já vím jak je to udělaný normálně ale já reagoval na tvůj předchozí příspěvek, že se rychlost počítá z otáček, to už jsi zapomněl
17:44:42
21.10.2004
Saky
nepotrebujes zadny sniamni rychlosti tachometr je napojenej na hridel ktera pohani kola primo takze je to primo umerne rychlosti.. ten prutokomer je na nic nebot presnost je uplne na nic.. lepsi reseni je koupit nejakej kvalitni prutokomer.. a rychlost a km brat z nejakyho cyklokomputeru treba ta presnost bude podstatne lepsi.. nicmene podle me je to stejne skoda prace to delat..
15:57:41
21.10.2004
rha
Zabak :tak ted si mi to cele zhnusil to od tebe neni pekne 149 4
11:23:38
21.10.2004
Zabak
tak presne tohle jsem mnel v autě
cca po 500km to šlo ven
je to na nic udaje jsou nepřesné a gunguje to jen tak sporadicky
ten prutokomer se při "usporné jízdě" pořád zasekával a ten snímač rychlosti mi skoro ukroutil nahon tachometru a musel jesm ho vymnenit (a to jsem ten snímaš pravidelně mazal, ale byla to přeci jenom pro tak dlouhej náhon zatěž)
přeji vám hodně štěstí
11:01:27
21.10.2004
Labros
-> Saky: tak když to zná ještě zařazenou rychlost a popřípadě jestli a nakolik je sešlápnutá spojka tak to spočítat z otáček rychlost problém není...
22:44:29
20.10.2004
U-Geen
-> Komár 1981: ted si urazil wartburgare pac maj obvykle 3 valce :-)
22:44:27
20.10.2004
Milošek
-> rha: na tom schematku co odnich ma kamos se pocita s vlazenym mezikusem s optoel.snimacem nebo jenom se snimacem na bovdenu co prej provrtas a tou diro tobude snimat... tak jsem mu hned vysvetlil ze takovej bowden by byl opravdu nadlouho:)
22:39:42
20.10.2004
Saky
proc by to nemerilo rychlost? kdyz to zna otacky tachometru ktery odpovida cca 1otacka 1 metr aspon myslim (ale to je fuk) a hodinovy pulzy si sebere z vlastni frekvence tak v cem je problem spocitat rychlost? a pokud ma jeste prutok tak uz je to vse co potrebuje..
13:50:17
20.10.2004
Dale_Estelle
-> Saky: já právě netuším....proto se ptám a uvítám jakoukoli pomoc.....
09:07:54
20.10.2004
Luděk
-> DDX: a proč néé CO2??? Dáš tam lahev s H2O a budeš vyrábět sifón3
22:49:49
19.10.2004
rha
kurna todle chci ale nejsem tak dobrej v autech takze bych nevedel kde co zapojit ,jinak chapu jak to meri spotrebu ,ale nechapu jak to meri rychlost
22:42:24
19.10.2004
Gryzly
-> DDX: No asi jo, nejsem chemik.
22:09:40
19.10.2004
DDX
To jsi snad myslel na CO - kyslicnik uhelnaty (nikoliv CO2), ze?
21:24:38
19.10.2004
Gryzly
-> Dale_Estelle: Jenže při tzv. nedokonalém spalování v dvoutaktním motoru vznikají hlavně aromatické uhlovodíky a ty jsou míň nebozpečné než CO2 který vzniká ve 4taktních motorech. 2taktní motor samozřejmě taky produkuje CO2 ale mnohem nižší úrovni. Problém je že takový motor má mnoham větší spotřebu.
17:23:51
19.10.2004
Saky
comp z feldy ma jako vstup o mnozstvi paliva pocet vstriku u MPi neni problem jak to chces delat ty to netusim.. tak me tak napadlo.. ten comp dostane info ze treba vstrikovaci ventily vstrikli 1000krat palivo.. v RJ je definovana doba otevreni ventilu a je jasne definovanej tlak a z toho se da spocitat spotreba ale je ten comp tak chytrej ze pokud dojde ke zmene hodnoty "doby otevreni ventilu" prechipovanim jednotky tak bude pocitat s vetsi spotrebou paliva nebo to bude pocitat porad stejne? resp je tam vyhodnocovana i ta doba nebo to bere jako n ejakou konstantu danou jasne seriovym nastavenim?
17:16:00
19.10.2004
Dale_Estelle
19.10.04 15:53:59-> Komár 1981: ano, ano, ano!tímhle jsi mě dosta!tady u nás stím jeden čouda lítá r.v.77, smrdí a hulí jak továrna na slznej plyn, ale tohle bude slušivej argument!!!!! p.s. - je to drobet prost'áček, neustále mi cpe do hlavy, že to má nejčistější spalování1 , a že škodovky vždycky uvařily, než ho dohnaly1 1 1
17:12:07
19.10.2004
Dale_Estelle
18.10.04 17:36:59 O něčem podobným jsem přemýšlel už dávno,ale tenkrát jsem se zabýval přestavbou palubního compu z felicie.nemáte s tím někdo zkušenost?
16:19:55
19.10.2004
Labros
Warťasy jsou dobrý! Znám jeden moc pěknej a má na sobě nálepku "Nesypejte horký popel" 3
16:18:26
19.10.2004
Labros
sice píšu částečně věci co už jste tu psali, tak sorry jsem línej číst. Tak jestli to Miloši doděláš tak jdu do toho taky 4
16:16:53
19.10.2004
Labros
dále budeš potřebovat měřič průtoku benálu např. z warťasa atd. atd., říkám bude to hrozná jebačka!
16:16:21
19.10.2004
Labros
-> Milošek: já už na jedno takový schéma jednou koukal, předpokládá to například elektronický měření rychlosti (nějaká clonka instalovaná na náhonu tachometru přeřušující světlo ledky snímané fototranzistorem) a spousta další jebaček, se kterýma nechápu že se vám bude chtít dělat...
15:53:59
19.10.2004
Komár 1981
Priplatkova vybava u Wartburga... treti a ctvrty takt a valec navic? 3
21:54:16
18.10.2004
Milošek
-> U-Geen: no to je pravda holt ty cizacky auta jsou napred:)
POWER OF EISENACH4 3
21:22:48
18.10.2004
sep
a super sedačky....
21:17:02
18.10.2004
U-Geen
no wartburg mel treba narozdil od skodovky i treba šíbr a další vymoženosti... :-)
20:39:11
18.10.2004
Milošek
-> Gryzly: coze oni wartasove mely jeste jakoze plnou palbu??:)))ty vole priplatkova vybava to znamena ze to melo i klima-klicky k oknum4 3 3
20:09:16
18.10.2004
Gryzly
No vlastně jsem to v jednom viděl, aspoň teda to ukazovadlo na to měření, byl to takovej bargraf.
20:08:27
18.10.2004
Gryzly
-> Milošek: No ale ve Warťasech too byla příplatková výbava. Jezdil jsem ve Waťasu z roku 1973, 1979 a 1983 a neměl to ani jeden. Co vy na to Wartbugáři?
19:59:24
18.10.2004
Milošek
ten displej je bez clonitka proto je to takovej heges me se taky nelibi radsi bych neco jako kalkulac ka ale to by byl prej dalsi svabik navic...prutokomer neni az zas takovej problem maj ho vartasi a tech je habakuk4
19:02:08
18.10.2004
Gryzly
no zajímavý určitě by to chtělo zmenčit ten display na nějakých 10 mm a taky nevím jestli seženeš ten průtokoměr. Pro mě je to nepoužitelný, jezdím na Baby NOS (LPG)
18:01:30
18.10.2004
lubosgls
no ja bych do toho sel, chtelo by to ale trochu skulturnit tyhle displeje bych si do auta nedal nejaky to displej do budiku
17:36:59
18.10.2004
Milošek
to jste na to jese nikdo necumel???
jinak uz mame od kluku z lada klubu schema tak zitra jedem pro dily mozna(az co rekne soused radioamater:)))
15:10:37
18.10.2004
Milošek
Husta vecicka!!!ukazuje cas,dobu jizdy,prumernou spotrebu atd
reknete svuj nazor na to
Kouknete na:
hornakactive.kvalitne.cz/ autocomp.htm
Extreme Tyres