skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
topení
17:29:13
19.10.2004
19.10.2004

Dale_Estelle
-> Jirik: 18.10.04 07:12:22s tím kohoutem je to naprostá pravda. jen tam otevíráš a zavíráš klapky.
11:42:59
18.10.2004
18.10.2004

U-Geen
-> Jirik: taky tak... akorat muj vetrak je nejakej linej asi ho vymenim za novej
11:32:53
18.10.2004
18.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Já nevim co s tím děláte ? Mě se to ohřeje za chvíli a ne za 10 km a topí to taky skoro hned. Když jsem proplachoval hadici od topení, tak v ní bylo takový mazlavý hnědooranžový bahýnko. Z poloviny to ucpávalo přívodní trubku 

11:22:24
18.10.2004
18.10.2004

King
2 lubosgls: Jednak je tam znat ta absence kohoutu a druhak ten radiator je proste lip udelanej (vetsi plocha prestupu tepla) takze vysledek za to stoji. Ja jsem masochista, takze se spokojim s s prvnimi 10ti km klepani kosy v mikine :)
11:20:46
18.10.2004
18.10.2004

minno
-> Jirik: no hej, ale čoskoro bude treba zapínať ventilátor hneď po vstupe do auta, lebo sa budú zarosievať okná, takže uzavrieť nasávanie vzduchu nebude možné...
Ja teraz keď chodím na krátke vzdialenosti tak mám kúrenie vypnuté, aby sa mi zbytočne dlho neohrieval motor, kedže to mám asi len 2-3 km...
A čo tak napojiť radiátor priamo na potrubie k chladiču? To by mohlo fungovať
Ja teraz keď chodím na krátke vzdialenosti tak mám kúrenie vypnuté, aby sa mi zbytočne dlho neohrieval motor, kedže to mám asi len 2-3 km...
A čo tak napojiť radiátor priamo na potrubie k chladiču? To by mohlo fungovať

09:57:15
18.10.2004
18.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Já jsem ten radiátor viděl vyndanej a skoro 2x tak velkej jako ten škodováckej. Výsledek bude jedině ten, že bude v autě o dobrej další litr víc vody a topit to bude stejně, ne-li hůř. Beztak šáde začne topit až po ohřátí vody v motoru.
Jestli vám můžu poradit, vyčistěte si celou chladící soustavu, můžete mít 10 topení z felicie, ale když budete mít prokvetlý trubky s minimální průchodností a zarostlej chladič a radiátor topení, tak bude výsledek nula.
Já mám když je teď chladno topení otevřený furt, akorát při jízdě se studeným motorem mám zavřený vstup vzduchu od kapoty do topení (prostřední páčka).
Topení se tak neochlazuje náporem vzduchu a hřeje akorát v autě.
Jakmile se auto ohřeje, otevírám průchod a nechám to fučet.
Jestli vám můžu poradit, vyčistěte si celou chladící soustavu, můžete mít 10 topení z felicie, ale když budete mít prokvetlý trubky s minimální průchodností a zarostlej chladič a radiátor topení, tak bude výsledek nula.
Já mám když je teď chladno topení otevřený furt, akorát při jízdě se studeným motorem mám zavřený vstup vzduchu od kapoty do topení (prostřední páčka).
Topení se tak neochlazuje náporem vzduchu a hřeje akorát v autě.
Jakmile se auto ohřeje, otevírám průchod a nechám to fučet.

09:41:37
18.10.2004
18.10.2004

lubosgls
jelikoz ty rozmery nebou asi zase tak rozdilnyi a ta voda tim bude litat uplne stejne rychle , tak to v sade zse takovej ucinek mit nebude myslim ze skoro zadnej
07:12:22
18.10.2004
18.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Výkonější je jenom kuli tomu, že má větší radiátor. Má ale taky větší objem kapaliny, který je beztak v šáde už 12 litrů a než nějakej ten litr oběhne soustavu od předu dozadu, tak to taky trochu vychladne.
Jinak mi někdo říkal, že topení z felicie nemá kohout na uzavírání přívodu vody. Je otevřené furt a akorát se přehazuje průchod vzduchu.
Jinak mi někdo říkal, že topení z felicie nemá kohout na uzavírání přívodu vody. Je otevřené furt a akorát se přehazuje průchod vzduchu.

22:10:10
17.10.2004
17.10.2004

lubosgls
alespon mas duvod ji sebou nevozit
22:06:56
17.10.2004
17.10.2004

mates
-> lubosgls: to je fakt,proc ji vubec s sebou vozit?....ohnu ji hned doma a bude klid 

22:05:24
17.10.2004
17.10.2004

lubosgls
-> mates: tak to uz je zase na jinou debatu, co treba rovnou teplomet:)??? kdyz je t o odvzusneji tak to zase tak spatne nehreje jen mu to dyl trva , to tema ofukama nezlepsis, pak ti zase bude nadavat ze ma rozcuchanej uces a nez se to zahrahe tak zmrze uplne
21:36:06
17.10.2004
17.10.2004

mates
to mas pravdu...tak asopn ofuk bude lepsi...cotak tam nacpat jeste predehrev+silny altik...ta moje nema rada zimu...a ja zas nechcu jine auto,tak volim kompromis v poradnem topeni
21:33:43
17.10.2004
17.10.2004

lubosgls
-> mates: jo? ale ty vetraky tu vodu nepopohanej a kdyz nebude to topeni teply tak ti jsou ty 2 na 2 veci a bute to topit uplne za stejnuo dobu
21:27:09
17.10.2004
17.10.2004

mates
-> lubosgls: mluvil jsem s jednim clovekem,tvrdil,ze to topi podstatne lepe a vykonnejsi mi zduvodnil 2 ma vetrakama....
21:25:40
17.10.2004
17.10.2004

lubosgls
jako ze ma silnejsi ventilator(nevim typuju)??

21:21:25
17.10.2004
17.10.2004

lubosgls
-> mates: msm pto tebe asi takovej blbej dotaz v cem je vykonejsi?? a nechapu jak to muze topit rychleji ten okduh je prece porad stejnej
21:02:29
17.10.2004
17.10.2004

mates
-> Samantus: -> Tomasson: JJ, hlavne to topí rychleji a je to výkonnější....
20:58:59
17.10.2004
17.10.2004

Tomasson
pripojju ju se taky ale chtel bych tam nacpat topeni z felicie do gl palubky... (ze jo mates?)
20:54:45
17.10.2004
17.10.2004

Samantus
a proc??? topi to lip???
20:53:21
17.10.2004
17.10.2004

Borin - Král tuzerů
Taky o tom přemýšlím tak se připojuji k žádosti.....
Nicméně do erka to prý jde.....

20:09:27
17.10.2004
17.10.2004

mates
nezkoušeli jste někdo napasovat do 120-tky napasovat topení z favorita?
Díky za nápady......
Díky za nápady......