skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapalovani z Favorita na 120 LPG
prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 10.10.2004 do 11.10.2004, založil/a
11:30:00
11.10.2004
11.10.2004

King
2 Marek: Samozrejme, ze se nedotahuje. Ale dostelovat ventily je po par stech km zadouci....
11:16:41
11.10.2004
11.10.2004

Marek
-> King2: ale pak uz se Al hlava nedotahuje nebo se pletu? nekde v knizce bylo myslim ze ne
11:11:34
11.10.2004
11.10.2004

King
2 Marek: To spis souviselo se sednutim si tesneni pod hlavou. Po vymene tesneni steluju ventily po cca 1000km automaticky.
2 Baghira: Ze by zaneseni prostoru kolem 4 valce bordelem = horsi hlazeni = vetsi tepelny namahani vyfuck. ventilu ? Ne, uz zadny certiky na zed! :)
2 Baghira: Ze by zaneseni prostoru kolem 4 valce bordelem = horsi hlazeni = vetsi tepelny namahani vyfuck. ventilu ? Ne, uz zadny certiky na zed! :)
10:40:47
11.10.2004
11.10.2004

Marek
to ja jsem poskladal favo motor a nejprve jsem jezdil jen na benzin (LPG este neylo v aute namontovano) cca 1000km a pak po ujetí cca700km na lpg jsem uz mel nepravidelny volnobech tak jsem se podival na ventily a vsechny byly temer bez vule, tak jsem to seridil a parada, za cca 1500km to zkontroluju a uvidim, ale podle me to bylo tim ze mpotor byl cyly rozebrany a nez si to cele sedlo...
10:34:32
11.10.2004
11.10.2004

Baghira
-> King2: No mě se docela pěkně zaklepávaj i na Favo hlavě. Za 6000 km o 0,1mm a jen na 4 válci...ještě že tam je kam jít s povolováním :-).
10:23:33
11.10.2004
11.10.2004

King
Jsem na tom stejne jako Baghira :) Akorat nemuzu porovnavat, protoze ETZko mam na favomotoru uz od zastavby stejne jako 1kw starter s redukrtorem. Soucasna sestava chytne pri prvnim ci druhym skytnutim starteru na LPG (na benal nestaruju, nejsem masochista :) i pri krutem mrazu. V ramci objektivity musim dodat, ze loni pri rekordnim -20C jsem musel asi 2 vteriny trapit starter, nez blafnul :) Ovsem v porovnani se sousedcinou feldou 1,9D a jeste asi dvema dalsimi diesely jsem to zimni rano byl pred barakem za kinga :) Dalsi vec je stav motoru, protoze predchudce meho favomotoru - stopetka - potrebovala v mrazu k zazehnuti az nekolik desitek vterin motani 1kw starteru a mohutne blesky z ETZ a stejne obcas musela prijit ke slovu rezervni baterka prinesena z tepla. A dalsi vec je plizive zaklepavani ventilu na litinovejch hlavach, ktery treba nevadi pri teplotach nad nulou, ale v mrazu je diky pootevrenejm ventilum komprese pouze simbolicka.....
08:56:16
11.10.2004
11.10.2004

Baghira
No než jsem dal bezkontakt, tak jsem na plyn startovat tak do -9°C, pak už jen na benál. S bezkontaktem na plyn i při -20°C, ale protože se mi posrala ETZ polské výroby, tak mi to zase přes léto blbě chytalo. Teď na zimu jsem pořídil novou originální ETZ a zatím starty na první ťuknutí.
21:45:44
10.10.2004
10.10.2004

Racyk
No taky si myslím, že se tím určitě nic nezkazí a taky mi doma leží fáčkový rozdělovač a už jen bezkontaktní krabičku a jde to namontovat, ono tomu plynu stačí víc otáček při startování a proto mám starter z Feliny:) Chytá to teda o dost líp, ale dneska ráno mi došla baterie, tak mi byl celý starter na ... Při roztlačení to pak chytlo na fleku:) na plyn a bez bezkontaktu:)
21:25:24
10.10.2004
10.10.2004

Max
no myslim že si pomůžeš,ale já ještě mluvit nemůžu...zatim to mám ve skřini. Třeba Baghira by mohl povyprívět. Bezkontaktem nic nezkazíš :o)
21:01:03
10.10.2004
10.10.2004

Cafe-Racer
Jake jsou vase zkusenosti s instalaci elektronickeho zapalovani z Favorita do skodovek s plynem? Mam zcela obycejnou 120ku, zadne zajimave upravy. Na LPG mi studeny motor toci velice dlouho (cca 10-15 otacek), nez chyti. Pritom na benzin chyta skvele na 2-3 otoceni. Navic mam trochu podezreni na rozdelovac, ze uz by zaslouzil vymenu (vule nema, ale podtlakova regulace jde ztuha). Rovnou bych tam tedy zapojil to favoritacke (rozdelovac, civka, ETZ). Nejde mi o lepsi jiskru ve vysokych otackach, spis o zlepseni tech studenych startu. Otazka - pomuzu si? Predem diky za reakce, asi je to silne omilane tema. Martin