Setrvák - dementáž :o)

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 10.01.2003 do 15.01.2003, založil/a
řadit dle data
17:23:01
15.01.2003
Jirik
Vy jste na mě tak hodní. Pěkně mě to sejří ten setrvák sundavat, ale musím vyměnit gufero a to musí ven, nooo. A to eště nevím jestli se mi tam ta 190ka vejde. Páč jsem mluvil ještě s jedním prodejcem autodílů a ten mi řikal, že u něj kupovali spojky na záměnu 180ky tři známí. Jeden musel vyměnit setrvák, druhej ho převrtával a třetí jenom zaměnil 180ku za 190ku a bylo to hotový, žádný oupravy. Tak uvidím až se to shodí a posadí se do toho ta 190ka.
12:24:38
14.01.2003
Luděk
Setrvák je zajištěný plechem a povolit jde vcelku normálně,ovšem je lepší mít zajištěný proti pohybu setrvačník,třeba šroubovákem za zuby o šteft na motoru,ale hlavně !!! posléze pořádně dotáhnout!!!,nejlépe na barvu nebo zajišťovací tmel a znovu ohnout zajišťovací plíšky,neb,když se Ti po pár km uvolní,tak to vydává šílený zvuky a musí znova motor ven.
20:48:32
10.01.2003
Jiří Čech
Setrvačník je dotažen celkem velkým mpomentem a tak za to musíš pořádně vzít. Nejprve zkus šrouby odrazit klativem.
16:10:14
10.01.2003
Jirik
Hele kucí, jde dobře odmontovat setrvák z kliky ? Nebo máte nějakou zkušenost s obtížnějším povolení šroubů ? Radu uvítám, díky. 23
Extreme Tyres