
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
16" na škodovku
prohledat
98 příspěvků (zobrazeno 51 až 98) od 06.10.2004 do 15.10.2004, založil/a
07:58:44
12.10.2004
12.10.2004

TUNER
-> Jirik: Jirko.Jirko......Ty se bojíš na srazech tomu naložit..?Vždyť sériovej motor tomu moc nublíží...

13:20:51
11.10.2004
11.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Mno já jsem mluvil teď s kámošem a ten nabízí úhlovku s převodovkou i s nádrží prostě komplet se všim.
Dybych to věděl a ozval se mi dřív, tak jsem tam dal taky úhlovku.
Měl jsem ale už koupenou a zamontovanou 5q na kyvku po GO a sraního s tím bylo taky dost, takže jsem už upustil od opětovného vyndavání a shánění zákazníka a kdoví co ještě. Nehledě na to, že tohle spolklo taky dost financí a úhlovka by si žádala další a ještě větší.
Nejezdím ale tak razantním stylem abych někde ztratil kolo, jezdím rychle ale rozumně. O nápravu se starám i o dotažení a vůli. Jediný čemu se vyhejbám jsou sprinty a RZ na srazech, protože tam už mám trochu obavy s těma 195kama tomu na startu resp. v zákrutách řádně naložit.
Ono je rozdíl jet domů na 4 než na 3 kolech.
Dybych to věděl a ozval se mi dřív, tak jsem tam dal taky úhlovku.
Měl jsem ale už koupenou a zamontovanou 5q na kyvku po GO a sraního s tím bylo taky dost, takže jsem už upustil od opětovného vyndavání a shánění zákazníka a kdoví co ještě. Nehledě na to, že tohle spolklo taky dost financí a úhlovka by si žádala další a ještě větší.
Nejezdím ale tak razantním stylem abych někde ztratil kolo, jezdím rychle ale rozumně. O nápravu se starám i o dotažení a vůli. Jediný čemu se vyhejbám jsou sprinty a RZ na srazech, protože tam už mám trochu obavy s těma 195kama tomu na startu resp. v zákrutách řádně naložit.
Ono je rozdíl jet domů na 4 než na 3 kolech.

11:09:40
11.10.2004
11.10.2004

martin m - zrušená registrace
-->Jiřík:
opravdu trefný"simultární překlad"
.


10:22:47
11.10.2004
11.10.2004

Jirik - zrušená registrace
2 Luděk : To jsi se upsal, že. Ale neboj, nemáme ti to za zlé.
Luděk chtěl napsat že se mu to stalo v roce 1929 na žebřiňáku. Ztratili někde tzv. zákolník a je teda jasné, že se povoz poroučel po ztrátě dřevěného kola do škarpy. Ani čtvero silných sedláků nebylo sto povoz nadzdvihnouti a kolo zpět připevnit. Museli zavolat na jiného formana jedoucího z dobytčího trhu, aby jim žebřiňák zapřáhl.
Luděk chtěl napsat že se mu to stalo v roce 1929 na žebřiňáku. Ztratili někde tzv. zákolník a je teda jasné, že se povoz poroučel po ztrátě dřevěného kola do škarpy. Ani čtvero silných sedláků nebylo sto povoz nadzdvihnouti a kolo zpět připevnit. Museli zavolat na jiného formana jedoucího z dobytčího trhu, aby jim žebřiňák zapřáhl.

10:07:41
11.10.2004
11.10.2004

Luděk
tak to vám musím popsat jednu historku,která se stala v roce 1998,kdy jsme takhle v klidu popíjeli na základně a najednou jsme zjistili,že máme hlad a pojedeme ob jednu vesnici do hospody na gáblík.Sedli jsme do Škody 120 (úzká,r.v. cca 79,dovoz SRN),která patřila místním automechanikům,těsně před nastoupením,se u auta objevili nějací cigoši a somrovali benzín,tak jim jeden z automechaniků prodal obsah kanystru.Sedli jsme do auta,že pojedeme a druhý automechanik povídá,že je málo benzínu v nádrží,že asi nedojedeme,tak jsem povídal,že mám v garáži kanystr s benzínem.Načež to řidič - automechanik začal otáčet na křižovatce (pro znalece H.T.,je to ta křižovatka u benzinky) najednou se škochtle divně zavlnila,dostal jsem ránu do hlavy o pravou boční část střechy (seděl jsem napravo vzadu) a byli jsme zadkem v příkopě bez PZ kola (poloosa byla podle rezatosti cca 70% načatá už dřív),bylo to vnitřní kolo,co upadlo a za chvíli se auto vezlo na laně za mojím Formanem a místo PZ kola jel krokodýlkový hever,dělalo to takový rachot (kovový kolečka na heveru),že všichni vylezli z oken,co se děje,páč to vypadalo,jako když kdysivá traktory tahaly válce po silnici.Na gáblík jsme pak dojeli v klidu a bezpečně mojím Formanem a poloosu vyměnili následující den

08:42:36
11.10.2004
11.10.2004

Baghira
-> Simi: Mě by i bohatě stačil ten dojem, že mi jen tak neupadne kolo, což se mi na kyvce stalo. To, že jsou u vlečky i lepší jízdní vlastnosti byl pro mě příjemný "bonus".
23:40:25
10.10.2004
10.10.2004

Simi
-> U-Geen: vsak ja vim, ze jo :-) popravde, myslim si to taky, akorat jsem chtel trochu popichnout, ze i kdyby to tak nebylo, stejne by to nikdo nerek 

22:30:09
10.10.2004
10.10.2004

U-Geen
-> Simi: jenze tohle je evidentni, poznala to i moje mlada
22:25:49
10.10.2004
10.10.2004

Simi
-> Baghira: "...a u škodovky je to prostě fakt, to musí potvrdit každej kdo tam tu vlečku za kyvku přehodil..."
neznam moc lidi, kteri by po takove investici jak casove, tak financni tvrdili, ze to, co udelali bylo k nicemu. I kdyby to lepsi nebylo, stejne budou vsichni tvrdit, ze to je skvele...
neznam moc lidi, kteri by po takove investici jak casove, tak financni tvrdili, ze to, co udelali bylo k nicemu. I kdyby to lepsi nebylo, stejne budou vsichni tvrdit, ze to je skvele...
21:28:45
10.10.2004
10.10.2004

Max
-> Boris S: čeče to mě nikdy nenapadlo že každá poloosa musí jednou prasknout.... zajímavá myšlenka :o)
17:32:16
09.10.2004
09.10.2004

Samantus
-> Luděk: já to jebu do hlavy
10:13:33
09.10.2004
09.10.2004

Baghira
-> Luděk: Taktéž už jsem se vyjádřil...
00:21:31
09.10.2004
09.10.2004

U-Geen
-> Luděk: už sem se vyjadřil :-)
22:29:51
08.10.2004
08.10.2004

Boris S
Ja som mal povodne kyvku,ale neznašal som na nej nahadzovať bubny.Je to podľa mňa strašne blbý systém kto to navrhol(do kužela).Potom som videl par
shade v reali ako im odpadlo zadné koleso a to ma presvedčilo (a hlavne otca) že to vymenime za vlečku
a už aj s 5q.Je to uplne nadhera proti kyvke ktora sa musi časom ulomiť lebo je to vlastne dlhé rameno ktore sa časom unavý.Toť moj nazor a nikomu ho nenutim,sú to len moje skúsenosti.
shade v reali ako im odpadlo zadné koleso a to ma presvedčilo (a hlavne otca) že to vymenime za vlečku
a už aj s 5q.Je to uplne nadhera proti kyvke ktora sa musi časom ulomiť lebo je to vlastne dlhé rameno ktore sa časom unavý.Toť moj nazor a nikomu ho nenutim,sú to len moje skúsenosti.
17:10:49
08.10.2004
08.10.2004

Luděk
resp. by se mohli objektivně vyjádřit všichni,kteří měli kyvku a vyměnili jí za vlečku na jednom a tom samým autě,bylo by to podle mě i téma do ankety

17:09:21
08.10.2004
08.10.2004

Luděk
no já to moc posuzovat nemůžu,protože jsem obě nápravy u jednoho auta neměl (vlečku mám jen u 2D),ale třeba Samantus by se mohl vyjádřit,že by z něj konečně jednou vypadlo něco užitečnýho

17:03:28
08.10.2004
08.10.2004

martin m - zrušená registrace
-->Baghira:ale jo,-já jsem Alpinu uvedl jen jako příklad;o).Samozřejmě,že náprava na vlečných nejlépe trojuhelníkových ramenech,má určitě ve všech směrech lepší jízdní vlastnosti,--ale právě konkrétně u Škodovky to podle mě až zas tak strašlivě"citelný rozdíl není--kór když je to na běžnou jízdu,či mírné sportovní vyžití.
A i na těch závodech,věřte nebo ne,--kolikrát úplně nezáleží na tom,jakou kdo má vzadu ve Škodovce nápravu.Proto nerad slyším,-když někdo klasickou "kyvku" zatracuje.
A i na těch závodech,věřte nebo ne,--kolikrát úplně nezáleží na tom,jakou kdo má vzadu ve Škodovce nápravu.Proto nerad slyším,-když někdo klasickou "kyvku" zatracuje.
12:43:21
08.10.2004
08.10.2004

Baghira
-> martin m: Ale mi nemluvili o alpině...a u škodovky je to prostě fakt, to musí potvrdit každej kdo tam tu vlečku za kyvku přehodil.
12:22:44
08.10.2004
08.10.2004

martin m - zrušená registrace
no,-a nezdá se vám zbytečné pořád srovnávat vlečnou a kyvnou nápravu??já jsem toho názoru,-že i kyvná má svoje klady,-vždyť si vemte Alpina Renault A110,-ten měl poloosy,--a vůz je to svými jízdními vlastnostmi legendární.Myslím,-že dobře připravený vůz s"nohavicemi",s dobrými brzdami a tlumiči,-může směle konkurovat vozu s vlečnou nápravou.Jezdím po závodech už dlouho,-a viděl jsem věci,-které to potvrzují,--takže tvrzení,že"kyvná&quo
t;je podstaně ale podstatně horší než vlečná nevěřím.
21:43:05
07.10.2004
07.10.2004

U-Geen
tayk proc by melo, s vleckou jezdim nekdy pomerne nadoraz, s kyvkou sem jezdil taky, ale chovani vlecky je uplne nekde jinde...
14:04:50
07.10.2004
07.10.2004

Baghira
-> Jirik: To se ti nestane ani s vlečkou pokud je vše jak má být. Já nevim, staral jsem se o to a byli s tim futr problémy, od netěsností až po dotažení bubnů. A u mě to bylo unavou materiálu na hřídeli, ukroutila se hned za bubnem...a to byla original hřídel.
13:46:38
07.10.2004
07.10.2004

Jirik - zrušená registrace
2 Baghirouš : to že ti upadl ráfek, tak to mohlo bejt čímkoliv i únavou matriálu.
Kontroloval jsi třeba vůle a takový ptákoviny ? Je tu ještě jedna věc, pokud ti neupadne zrovna to kolo, tak kyvka nepotřebuje za celou dobu provozu žádnou údržbu. A určitě styk s vozovkou resp. houpákem napřemůže těch 8 šroubů na převodovce a nevytáhně ti hřídel z převodů.
Kontroloval jsi třeba vůle a takový ptákoviny ? Je tu ještě jedna věc, pokud ti neupadne zrovna to kolo, tak kyvka nepotřebuje za celou dobu provozu žádnou údržbu. A určitě styk s vozovkou resp. houpákem napřemůže těch 8 šroubů na převodovce a nevytáhně ti hřídel z převodů.
13:18:57
07.10.2004
07.10.2004

sep
Jiřík:ohledně těch náprav,jako bys mi mluvil z duše....přesně tak to vidím já...
13:17:43
07.10.2004
07.10.2004

Baghira
-> Jirik: No já tě do toho netlačim je to tvá věc, já jen že je to úprava velmi vhodná nejen kvůli motůrku, ale právě i kvůli kolům. Já mám totiž stále v živé paměti moje upadlé kolo na kyvce poté, co jsem tam nasadil o 1,5 cm širší kopretiny a to jsem to nijak nehonil, no...
13:16:47
07.10.2004
07.10.2004

REMIX
Jen pro informaci, pochromování 4alu kol 17tek stojí něco kolem 13500,- jen pro inspiraci...a najdete ty kola zde: www.tuningscene.org ...u VIP člena c00per

12:54:53
07.10.2004
07.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Vlečka mě právě mine. Páč jí tam dávat nechci a nechci se s tím ani srát. Nenechal jsem udělat GO 5q 4.22 abych to za rok vyhazoval a dával úhlovku na kterou už neseženu ni gowno novýho. Na tohle seženu furt new hřídele, ložiska, kroužky, bubny, matky, nohavice, gufera, trubky, šrouby...bla..bla..bla. Navíc těchhle náprav bylo jako sraček, takže nevidím problém.
Zvyšovat výkon nebudu, max. by tam šla nějaká originál 135-6 a to je jako když prdne do lesa. Jezdím občas s kámošovo fakerem série 135 a je to líná sviňa. Nějaký rozdíl pociťuji max na dálnici, ale taky žádná sláva, na okreskách a ve městě mu spolehlivě vypráším kožich.
Navíc jezdím děda styl a tedy vesměs stylem poklidným. Jenom občas jí hamtnu na krk. Ale žádný divočiny
Zvyšovat výkon nebudu, max. by tam šla nějaká originál 135-6 a to je jako když prdne do lesa. Jezdím občas s kámošovo fakerem série 135 a je to líná sviňa. Nějaký rozdíl pociťuji max na dálnici, ale taky žádná sláva, na okreskách a ve městě mu spolehlivě vypráším kožich.
Navíc jezdím děda styl a tedy vesměs stylem poklidným. Jenom občas jí hamtnu na krk. Ale žádný divočiny

12:44:26
07.10.2004
07.10.2004

Baghira
-> Jirik: Stejně tě jednou dozadu nemine vlečka pokud budeš chtít dělat nějaký úpravy na motoru nebo třeba na brzdách, takže bych namáhání od kol moc neřešil.
12:42:21
07.10.2004
07.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Mě tyhle co jsou na tom beetlovi přijdou tak retro až jsou extravagantní, včetně těch pokliček. Já jsem taky chvíli přemejšlel o tom, že by dva prodal a koupil dozadu 7x15 ET16, ale nevím. Je to už docela namáhavý pro nápravy a tak jak to mám je to OK.
12:22:29
07.10.2004
07.10.2004

Baghira
-> Jirik: No taky uvažuju, že je časem nechám pochromovat, ale zatím vůbec nevim kdo to dělá a za kolik. Mě se právě moc líběj na to že jde o plechy a rád bych si je nechal i do budoucna.
11:05:22
07.10.2004
07.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Tyhle jsou srací viď ?
10:51:56
07.10.2004
07.10.2004

Baghira
-> Jirik: Hee to jsou ty moje, akorát je nemám v chromu a bez pokliček...zadní ještě širší, přední míň.
10:47:13
07.10.2004
07.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Strašně moc, ale úplně hrozně moc se mi líbí tyhle límcáky z klasickejch VW 4x130 ráfků. (viz. obrazec). Ty bych bral, ňam.
10:11:27
07.10.2004
07.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Nejsou těžký. Ty 6" jsou lehčí jak tátovo alu 6x14 na felině. Divný, ale je to tak. Možná to dělají rozdílný gumy.
Ty 7" a 8" jsou prej těžký už dost.
Ale jezdí s nima aut. Mattigy jsou třeba taky plechy a co s těma límcákama jezdí aut.
Na VW Broukovi skoro jiný kola ani nevidíte a tam mívají i 10x15.
Ty 7" a 8" jsou prej těžký už dost.
Ale jezdí s nima aut. Mattigy jsou třeba taky plechy a co s těma límcákama jezdí aut.
Na VW Broukovi skoro jiný kola ani nevidíte a tam mívají i 10x15.

10:07:04
07.10.2004
07.10.2004

REMIX
-> Jirik: ???
10:05:24
07.10.2004
07.10.2004

Honza.net
-> Jirik: a nejsou ty tvoje kolečka moc těžký?
09:48:47
07.10.2004
07.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Jéééé, koukal jsem ti teď do ID karty a ty jsi ročník 86. Tzv. ušák. 

09:46:45
07.10.2004
07.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Ale desítku s gumama snad jo ne ?
Dyk sou nový.
Tam je výhoda tý rozteče, takže je můžu narvat Broukařovi a klidně někomu na Octavii, 100, 110R, 1000 MB.....
Dyk sou nový.

Tam je výhoda tý rozteče, takže je můžu narvat Broukařovi a klidně někomu na Octavii, 100, 110R, 1000 MB.....
09:37:03
07.10.2004
07.10.2004

REMIX
-> Jirik: Nechci nic říkat, ale myslím, že 16000,- zpátky určitě nedostaneš

09:13:18
07.10.2004
07.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Mám tlety : 
Jsou to 6x15 ET24 (4x130), nazutý 195/50/15 PIRELLI P7000. Jsou do blaťasů akorát, lezou z nich jenom mírně jsou v podstatě zároveň. Ani nevím co bych si moh říct za cenu. Jsou jetý 2x v létě a déšť viděly taky jenom párkrát.
PC byla eeee 16 000,-

Jsou to 6x15 ET24 (4x130), nazutý 195/50/15 PIRELLI P7000. Jsou do blaťasů akorát, lezou z nich jenom mírně jsou v podstatě zároveň. Ani nevím co bych si moh říct za cenu. Jsou jetý 2x v létě a déšť viděly taky jenom párkrát.

PC byla eeee 16 000,-

09:01:07
07.10.2004
07.10.2004

REMIX
-> Jirik: No mělo by bejt,....Co chceš dělat s těma 15tkama

08:55:47
07.10.2004
07.10.2004

Jirik - zrušená registrace
2 Remix : nebude. Teď mám 195/50/15 a je to lepší jak na žiletkách, i zrychlení.
Když zachovám šířku a profilem gumy průměr, tak to bude stejný ne ?
Když zachovám šířku a profilem gumy průměr, tak to bude stejný ne ?
08:27:47
07.10.2004
07.10.2004

REMIX
-> Jirik: Já bych taky nešel víc jak do 195/45
Ale i tak 16tky, no......zbytečně tě to bude brzdit, pokud nemáš nějakej silnej (silnější) motor..

06:32:39
07.10.2004
07.10.2004

Zazaa
vepredu 8*16 a 195/45
vzadu 9*16 a 205/50
ETcka si nepamatuju, ale muzu se podivat
vzadu 9*16 a 205/50
ETcka si nepamatuju, ale muzu se podivat
21:21:45
06.10.2004
06.10.2004

U-Geen
zazaa ma takovej peknej idealni rozmer akorat si ho nepamatuju :-)
21:07:48
06.10.2004
06.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Širší než 195 bych asi nechtěl.
Inzeráty s obrázkamami jsou v TUNING Magazine a A&T. Občas kouknu na nějakej inserát v Onanci (černobílé) a občas najdu něco i na netu v Německu - pro inspiraci.
Inzeráty s obrázkamami jsou v TUNING Magazine a A&T. Občas kouknu na nějakej inserát v Onanci (černobílé) a občas najdu něco i na netu v Německu - pro inspiraci.
15:40:36
06.10.2004
06.10.2004

Saty
já bych šel do 195/45/16 nebo 205/45/16 nebo ještě 205/40/16
15:32:38
06.10.2004
06.10.2004

aDAm
a kde se na ty inzeráty čučíš? taky bych se juknul;-)
14:36:05
06.10.2004
06.10.2004

Jirik - zrušená registrace
Chlapci, kdo máte 16" na škodovce a nebo máte takové kamarády.
Nevíte jakej rozměr je tak akorát, vzhledem k blatníkům, podběhům, nápravám a samozřejmě taky k ceně pneumatik ?
Blatníky vytahovat nebudu.
Zajímá mě proto šíře ráfku a vhodné ET.
Když čumím co je v inzerátech pěknejch 16" tak jsem celkem zviklanej.
Nevíte jakej rozměr je tak akorát, vzhledem k blatníkům, podběhům, nápravám a samozřejmě taky k ceně pneumatik ?
Blatníky vytahovat nebudu.
Zajímá mě proto šíře ráfku a vhodné ET.
Když čumím co je v inzerátech pěknejch 16" tak jsem celkem zviklanej.