Simering ?

prohledat
3 příspěvků (zobrazeno 1 až 3) od 10.01.2003 do 12.01.2003, založil/a
řadit dle data
13:32:42
12.01.2003
Jirik
Jéééjej díky. :o)
21:03:50
10.01.2003
Jiří Čech
Po demontáži setrvačníky uvidíš držák gufera (zadní víko) zadní části klikového hřídele. Šrouby odraz kladivem, jinak nejdou dobře povolit a po vyjmutí starého gufera a důkladného očištění od těsnícího tmelu (očisti i blok motoru) nové gufero opatrně přes nějaké desky nalisuj ve svěráku (namaž styčné plochy olejem). Gufero musí být nalisováno přesně kolmo na klikovku, nebo začne po krátkém čase opět téct. Opatrně nasaď na naolejovaný hřídel, před tím nanes silikonový tmel určený na motory na stejná místa, kde byl původní (nepřežeň množství) a normálně důkladně utáhni (stačí silou ruky, ať nestrhneš šrouby). Gufero je stejný typ jako přední, akorát je větší. Pozor, na 120, 130 a FA je každé jinak velké, ať nekoupíš nevhodné.
15:44:31
10.01.2003
Jirik
Nazdar caparti 2 . Potřeboval bych poradit abych byl takzvaně na vše připraven.
Budu vyndavati motor kvůli spojce, ale.... Budu potřebovat vyměnit vpředu simering, dle mého soudu bude na klice za setrvákem. Měnil jsem simering / gufero, nebo jak se temu nadává vzadu na řemenici. Je vpředu stejné nebo podobné ? Dostanu se k jeho výměně po sundání setrváku ? Víte troche začalo ukapávat a hádám že to bude stejné jako když odešlo gufero na řemenici, taky stačilo ho vyměnit. Díky 81
Extreme Tyres