skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
startování v zimě
prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 08.01.2003 do 12.01.2003, založil/a
19:46:46
12.01.2003
12.01.2003

jb
no ja jsem uz prisel na moji zavadu ..fuck off USA ..koupil jsem si silikon kabely pred 3 mesicama a ted jsem nemohl nikdy nastartovat v tech mrazech ..po te co jsem ve snehu ztratil jednu svicku a na rezervni nemam tu koncovku na nove kabely tak jsem dal stare kabely vsude a ejhle na prvni sup i v -14 baterka klidne venku pres noc ne jak predtim a nic ..takze zlaty stary skodovacke kabely uz nikdy silikon smejd za drahe prachy konec
12:55:59
12.01.2003
12.01.2003

JohnyJ&120M - zrušená registrace
já taky ne.dam plnej kotel
,párkrát našlapu benzín a startuju
.napoprví chytne,ale pak zase chcípne,tak znova.nastartuju,to už drží a polehoučku šlapu na plyn,aby otáčky vylezly tak na 2500
.pak utnu sytič a plynuju.je fakt že mě taky štve to cukání při rozjezdech
,ale tak po 3km je to ok a škuner už si to valí
.akorát ne teď,protože nejsou money na benál.






21:33:53
10.01.2003
10.01.2003

U-Geen
Já teda nemám se škodovkou za studena se sytičem problém...
20:52:54
10.01.2003
10.01.2003

Jiří Čech
Momentálně pracuji na článku o karburátorech, kde vysvětluji rozdíly mezi typy sytičů a proč škodovky zastudena tak špatně jezdí. Až to někde na webu bude, ozvu se a dám adresu.
15:59:53
10.01.2003
10.01.2003
Jirik
Víte z čeho bych se vždycky
? Když vidím krásně natůněnou, ale i sériovou - vzorně udržovanou škodověnku jak se v těch mraz dusí a kucká a na první křižovatce to poskakuje nebo chcípá. Klasika: KUC KUC, spojka, WRRM WRRM, pustit spojku.
. Ale to je bohužel úděl manuelních karbeců. Odměnou za cukání nezřídka bývá nižší spotřeba, než déle vysící autom. sytič. Máme postarší vozítka a tak musíme letos skousnout. Až budeme jezdit se stříkadlama tak tyhle věci odpadnou. TAK a já se du vyčůvat. 



13:47:39
10.01.2003
10.01.2003

Budh@
Zduř kucii.
já mam LPG a na ten nastartuju hned i při největších mrazech. Ze začátku jsem to nechával na benzín a pak jsem už nevyjel. Na benzín to vůbec nejde. Asi mám v pr... karburator. LPG je super. Hned to chytne vůbec necuká a za chvilku krží volnoběch i bez sytiče. Startuju jen na sytič bez plynu a toho čudlíku na obohacení směsi. Není na LPG

já mam LPG a na ten nastartuju hned i při největších mrazech. Ze začátku jsem to nechával na benzín a pak jsem už nevyjel. Na benzín to vůbec nejde. Asi mám v pr... karburator. LPG je super. Hned to chytne vůbec necuká a za chvilku krží volnoběch i bez sytiče. Startuju jen na sytič bez plynu a toho čudlíku na obohacení směsi. Není na LPG


19:57:09
09.01.2003
09.01.2003

jb
no me to taky zdechne kdyz to slapnu hend takze lehce po tom skacu jinak na sytic to neudrzi samo az tak po 10 vterinach a jinak se to vetsinou prechlasta pokud to nechytne tak na popate takze dobit baterku a opalit svicky na sporaku :) a pak to vali hned
17:23:54
09.01.2003
09.01.2003

Baghira
Ono to na benzin startuje blbě se všema svíčkama, pokud jezdíš na LPG. Já startuju za mrazu na LPG, protože zo chytá mnohem líp. Dneska při -18°C. mám teda taky Brisk Silver.Benzin mě akorát sere, nejradši bych ho vykopnul uplně.
11:32:36
09.01.2003
09.01.2003
tomáš
jo ja taky jak zkusím málo stáhnout sytič tak motor zpravidla zhasne a na plyn muzu trochu šlápnout az po pár sekundách kdy se motor mele na plnej sytič kolem 1000 ot. Taky mě napadlo pustit se do kompletního rozebrání a vyčištění karburátoru, jen se bojím aby jsem to ještě víc nerozesral- před časem tu někdo v nějakým příspěvku chválil jak mu v servisu vyčistili a seřídili karburátor a super to pomohlo
22:48:34
08.01.2003
08.01.2003
nigga
jojo, to s tim naspapovanim jsempreve dneska objevil, je to supa, takze se musi mazlit s packou sytice pomalicku ubirat (/mikrometry) a jak to zacne delat cuk cuk tak prudce pridam. POkud preziju timhle spusobem tech 15 sekund tak mam vyhrano
22:32:46
08.01.2003
08.01.2003

Bob
Jak říkám skus to našlapat vopatrně aby to nechcíplo taky mě to nechce jit furt to klesá pak se to najednou přehoupne do 4 5 tis a je to fcajku
22:10:17
08.01.2003
08.01.2003
nigga
no jenze ja mam spojku v prdeli, jakmile pustim spojku pri minus deseti a kdyz jede motor tak deset sekund, tak chcipne, kdyz je studenej (jeste sitim) tak stejen z 3000 klesnou na 2000
Jo ten problem, na tom zu se pracuje, ted s jednim clovekem resim cisteni karbecu a pak by to melo behat v pohode, tak me sere, ze strasne dlouho treva, nez se motor prehoupne pres 2000 otacke ( tak 15 sekund i dil kdyz je studenej. Jakmile prijde k 3000 tak vim ze uz nechcipne, ale jak je kolem 2000 tak stojeim na spojce, dejcham po vetru a modůlim se. jKa rikam, az bude karbec v pohode, tak se uvidi, kde je problem. Kazdopadne diky za rady s 1/2 syticem, ale me to tak nefajci ja musim dat plnej a jeste je to malo.
Jo ten problem, na tom zu se pracuje, ted s jednim clovekem resim cisteni karbecu a pak by to melo behat v pohode, tak me sere, ze strasne dlouho treva, nez se motor prehoupne pres 2000 otacke ( tak 15 sekund i dil kdyz je studenej. Jakmile prijde k 3000 tak vim ze uz nechcipne, ale jak je kolem 2000 tak stojeim na spojce, dejcham po vetru a modůlim se. jKa rikam, az bude karbec v pohode, tak se uvidi, kde je problem. Kazdopadne diky za rady s 1/2 syticem, ale me to tak nefajci ja musim dat plnej a jeste je to malo.
21:53:12
08.01.2003
08.01.2003

Bob
Tohle mě dělalo(nebo dělá) taky řeším to mýrným přišlapáváním plynu jenom lehoučce když se to přežene tak motor chcíne pomalu pak přidávám dokud motor nejde přez 2tis pak teprva pouštím spojku což zas motor skorem zastavý jak je kurevsky zatuhlej volej tak to zas vyženu na 2 uberu sytič a du škrábat vokna než se seškrábne tak je to vohřátý a můžu jet
17:06:36
08.01.2003
08.01.2003
nigga
Me to taky pekne sere, ja mam standard na paty startovani, i kdyz dnes jsem to sfoukl na potreti ale ten trei byl fakt ostrej, premlouval jse mmotor, aby se udrzel, litalo to (otackomer) od 2000 po asi 100 otacek, chvilkama uz motor nebyl ani slyset, fak zapasil sam se sebou, ale nakonec se udrzel. Ta zima neni onco, uz se tesim na leto, az chytnu napodruhy
15:47:08
08.01.2003
08.01.2003
Tomáš
Cau, chci se zeptat tech co jezděj na LPG, jak jim to v zimě za mrazu startuje na benzín s Briskama silver. Mě (rapid 130 série) to chytne hned ale po vteřině se to udusí a tak musím startovat takhle několikrát než to běží. Jinak startuju s plně vytaženým sytičem a nejdřív bez plynu, pak i s plynem. Zpočátku když to chytne a dotknu se plynu tak se to hned udusí. Sere mě to kvůli baterce protože opakovaný starty v -10 ji nedělaj evidentně dobře, a tak mě napadlo jestli ty Brisky nejsou pro starty na benzín na hovno