Weber

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 22.09.2004 do 26.09.2004, založil/a
řadit dle data
21:54:42
26.09.2004
REMIX
-> Tom: Možná...3
21:52:33
26.09.2004
Tom
Pánové ten výkon nedělá karburátor, ale ten benzín co jím proteče. Takže čím více proteče, tím to většinou i víc pojede.3
21:39:44
26.09.2004
REMIX
Já mám karbce z mašiny CBR a jede to až neuvěřitelně skvěle, ale taky to udělá pěknej vír v nádrži. Hold když chceš jet, musíš to i krmit a to né zrovna málo3, mě to třeba pod 10 nejde4 Jestli chceš vidět jak to vypadá, tak foto najdeš u mojeho fára1
13:58:48
24.09.2004
Luděk
my jsme třeba u hasičáku vyměnili JIKOV a Solex a šli jsme spotřebou asi o 80% dolů,ale záleží na kondici těch karburátorů4
jinak je pravda,že i WEBERy jsou už překonaný těma motocyklovejma karburátorama (Mikuni,Kei hin atp.),ale je otázka,jestli se konstrukčně hodí na škodovácký OHV motor4
13:57:26
24.09.2004
sep
ať je to jakej chce karburátor,neexistuje žádnej kterej by zároveň jel a přitom nežral....vždycky je to o kompromisu...
13:49:05
24.09.2004
Gabriel
A o tom to je
13:08:14
24.09.2004
tina
-> Michal LR: správně píšeš seriovejch vozů, potažmo seriovejch motorů se vůbec nevyplatí tyto karbece dávat (w40dcoe2), a když je tam i přesto dáš a přetryskuješ je tak, aby si snížil spotřebu a trochu je zkulturnil, potom ztratí svoje výhody a můžeš tam nechat obyč LEKR a přetryskovat. A pokud je dáváš na upravenej motor, musíš počítat, že s tim něco získáš, ale i ztratíš...
12:02:10
24.09.2004
Michal LR
-> Tom: Máš pravdu, zkusil jsem osobně skoro všechno i MPi a mechanické vstřikování a spoustu různejch karbeců tak vím o čem mluvím. Holt někdo jezdí s dif 34 a . . . ale pár omezenejm lidem to asi už nikdy nedojde a buou dál ... tu svou , můžu poslat tabulku spousty sériovejch vozů osazenejch DCOE ze spotřebou . . . ale . . . vzdávám to a zdržuju se hlasování9
10:56:16
24.09.2004
Tom
Já teda nevim, ale spotřeba není dána ani tak typem karburátoru, ale nastavením ( difuzory, trysky, vzdušníky) a hlavně seřízením. Přesně jak tu píšete, že se někdo diví že má někdo velkou spotřebu když ty karbece někde koupil v bihví jakym stavu anatryskování a rovnou je dá na motor, a pak tvrdí jak jsou špatný.51
10:54:05
24.09.2004
Gabriel
9 3
10:48:45
24.09.2004
Zazaa
tak nejak .....
ja je mam na te 1.7me taky a spotreba na delsi trasu kolem 8.5 a to sem to zrovna nesetril :)

ale zas na druhou stranu kdyz clovek bude blbnout tak odhadem 15-20 neni problem
10:47:02
24.09.2004
Petr P
To sou zas kecy.. :-)
Asi by to chtělo rozlišovat Weber pro sériové vozy a Weber 40DCOE a jemu podobné, který je čistě závodní a zcela jiné konstrukce, než Weber z toho Fuega..
Představa že stačí vyměnit karburátor a ono to pojede jako ďas je trochu jako z pohádky.
10:15:53
24.09.2004
Michal LR
Ale opět a již po několikáté: Není to karbecem a nedá se to tvrdit obecně.Záleží na mnoha faktorech. Když tam někdo naroubuje starý vyšlehaný kur.y a ještě tam nechá trysky z dvoulitra je to dost pavděpodobný a není se čemu divit. Nebudu ale nikdy tvrdit máš Webry = 20l/100 Mám Webry a tvrdím, že i projdu emisema a štreky se dají pod 8l.
10:09:22
24.09.2004
Gabriel
-> Michal LR: Taky ty auta, jak uvádíš jsou nastavený a co já vím všechno, prostě jsou stavěný s tím karbecem a proto to nemá takovou spotřebu. Taky když to namontuješ do škodyy většina z toho paliva jde z fejfucku ven nespálená. To je taky dalsí problém.4
09:56:37
24.09.2004
Michal LR
Dovolím si trošku nesouhlasit, Webry se osazovaly do spousty sériových aut, např. Peugeot 205 1,3 Rally, Většina Alf Romeo 1,3 - 2,0 atd. a žádné nemá uváděnou spotřebu tak, jak píšeš. Je jasný, že MPi je do města vhodnější ale Webry jsou Webry6
08:46:57
24.09.2004
tina
vždyť neni jenom weber (ikdyž je nejlepší), třeba takovej solex nebo dellortho - ty se nechaj sehnat levněji a službu udělaj stejnou, ale sání na ně je třeba jako na webery. Jinak mě to s w žere 20/100, když to šetřim a když tomu pořádně naložim tak to bere i 30....ale do seriovýho motoru a na normální ježdění se to nevyplatí a je to zbytečný
20:49:29
23.09.2004
Feorg - zrušená registrace
Tak zastrochu o tom vim. Tak v tom pripade tam toho LEKRa mam. Auto jede celkem v poho. Mam tam favo, niz hlavy, a soustruzenej setrvak. Tet asi pujde na radu ostra vacka. O tom karbecu zatim jen premejslim.
19:59:07
23.09.2004
Saky
mimochodem je to z karburatorovyho favorita-)) sice to vypada jako jasna vec ale kdyz jsem minule rikal nekomu ze mam rozdelovac z felicie tak me taky bylo receno ze je to strikacka-)
19:58:03
23.09.2004
Saky
Lekr je karbec z favorita
18:23:29
23.09.2004
Feorg - zrušená registrace
Tak to je v poho. Cu je Lekr? Jak skupinu a? Ja temhle vecem jeste moc nerozumim.
07:40:37
23.09.2004
Michal LR
Já mám 2x40DCOE a dostal jsem se po cestě na Štilec na 7,5! ale určitě by se dalo i na 30. Fakt to záleží hlavně na jízdě a jak si s tím kdo pohraje. Pokud tam někdo nechá trysky z 2,0 tak se pak nemůže divit. Jinak pak zjistíš, že by to chtělo vačku i větší ventily,jiný písty,lehký ojnice atd. a to už budeš v motoru tak na kile. . . . 6
07:38:18
23.09.2004
Sušenka
A stejne tak sou webery, ktery si vezmou osmnact, kdyz tomu budes slapat na krk...Na normalni jezdeni ti doporucuju nechat si predelat napr favo LEKRa na skupinu A, kdyz uz chces mit neco dobryho. Ten to uzivi bez problemu...
21:03:29
22.09.2004
Feorg - zrušená registrace
Tak ja tam favo mam. Ale chtel bch to vyhnat jeste vejs.
www.meap.cz/u-geen/.../in dex.php?action=sho...
21:00:43
22.09.2004
sep
tak to si radši sežeň SEDR z 613,natryskuj a jeď....
20:46:30
22.09.2004
Gabriel
Já říkám, že těch 12 bude z toho FUEGA a ne z těch dalších WEBERů. Jsou WEBERy, který si nevezmou víc jak 8,5 - 9 na 100 a budou ješte lepší. Já jsem popsal jenom toho jednoho a ne zbytek. Ale když chceš změnu, tak si dej Fávo.3
20:12:34
22.09.2004
Feorg - zrušená registrace
Uuuh! 12 litru to bych asi nezvlad. Cara mi jede celkem v poho. Ale neco bych tam chtel. Nevite o necem alternativnejsim.
20:01:21
22.09.2004
Gabriel
-> Feorg: Když se mrkneš na moju káru, tak tam najdeš WEBERa z vozu Renault FUEGO(Typ: WEBER 32 DARA má difuzory: 24 a 26 mm ). Je to 2.0 a nezdáse. Jízdou je mnohem lepší, ale jak mi dají něktří za pravdu, tak si sežere dvojnásobek normálu. Ze 6 - 12l. Má vyhřívaný sání a automatickej sitič a dokonce i vlastní ACčko. Ale WEBER je doslovně sportovní karbec a jestli si ho tam chceš dát, tak se nesmíš ohlížet na spotřebu.
19:05:46
22.09.2004
Feorg - zrušená registrace
Jak hodne to pojede. Myslite ze se to vyplati za ty prachy? Za ten benal co to sezere? Kolik si to s tim tak veme?
(Jo a mrknete na moju karu:-)
18:58:44
22.09.2004
Milošek
myslim si ze stejnou sluzbu ti splni podtlakace z nejaky masiny-treba gsx-r,zxr,apod. budou min o polovinu levnejsi(zkus moto-pikna na evropsky ma jich habakuk a půl habadeje a nebude ti to tak ani zrat tot muj nazor:)-kdyz vydim ty nekrestansky love co za to lidi chtej4
18:33:39
22.09.2004
sep
to je hodně dobře znějící ...ty Webery.....:-)))jako slyšel sem že to s nima jede moc,a si řikám hodím je tam:-))
čili budeš potřebovat "ty Webery" což není nic lacinýho,potom sací potrubí(podle toho na co je dáváš a jaký chceš) a potom někoho kdo Ti je nastaví(natryskuje,seřídí směs) a můžeš valit,auto pojede ale i popapá...
18:23:35
22.09.2004
Feorg - zrušená registrace
Premejslim ze si dam do auta ty Webery. Poradte mi nekdo jak fajcej . Kolik to zere, a co potrebuju. Dik
Extreme Tyres