skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Detonační spalování
prohledat
42 příspěvků (zobrazeno 1 až 42) od 16.09.2004 do 30.09.2004, založil/a
20:15:23
30.09.2004
30.09.2004

Honzik
-> Jiří Skalný: tak takovou krivku mít můžeš. tak se to upravit dá. akorát bude o trochu málo strmější
19:17:21
30.09.2004
30.09.2004

Jiří Skalný
-> Saky: jo a v zime to zamrzne...
10:21:08
30.09.2004
30.09.2004

Saky
no tak si porid vetrak do nadrze na rozmichani paliva a tankuj to 1:1 a jeste usetris-)
09:26:16
30.09.2004
30.09.2004

Jiří Skalný
-> Honzik: tak to je docela blby, ale nejak to pude... optimalni by bylo kdybych mel tu 120 - 130 krivku ale jenom s tim 2. zlomem. Klepe kolem tech 1200 - 1800 otacek pak uz si to nedovoli...
co sem zacal prisavat tu vodu tak je to mnohem lepsi a nemusim mit bengal s vetsim okt c. nez 95. a k tomu ze to nevydrzi dlouho tak kamos na podobne upraveny motor najel pres sto tis km...
co sem zacal prisavat tu vodu tak je to mnohem lepsi a nemusim mit bengal s vetsim okt c. nez 95. a k tomu ze to nevydrzi dlouho tak kamos na podobne upraveny motor najel pres sto tis km...
21:41:57
29.09.2004
29.09.2004

Honzik
jak vidíš tak rozdělovače většinou přidávaj víc v nižších otáčkách. dá se to trochu upravit, ale tak jak to chceš ty to prakticky nejde
21:34:28
29.09.2004
29.09.2004

Honzik
-> Jiří Skalný:
10:53:20
29.09.2004
29.09.2004

wekky
-> Jiří Skalný: se nediv, že klepe, když ježdíš na plný kotel v takových otáčkách...
18:05:40
27.09.2004
27.09.2004

Milos
-> Milošek: tak to bych se ted hadal
, urcite tam vysokou hladinu nemam, to vim na sto pro

15:27:05
27.09.2004
27.09.2004

Jiří Skalný
-> tina: ja potřebuju mit regulaci abych v nižšších otačkach mel mensi predstih a ve vyšších už muže narust... na 95 klepe asi od 1200otacek do 1800 (samozrejme na plny kotel)
08:44:44
27.09.2004
27.09.2004

tina
-> Jiří Skalný: jestli erka nevim, ale tisícovky ho maj určitě jinej - bezpodtlakovej
06:13:26
27.09.2004
27.09.2004

TUNER
-> Luděk: Nepoužívam zatim nic....Jen jsem si pohrával s myšlenkou chladit intercooler rozstřikováním vody....To bych tam ale musel nějak pořešit všechno kolem a mít nějakej pořádnej proud vzduchu.....To zatim nemam

14:08:27
26.09.2004
26.09.2004

Jiří Skalný
ja tu vodu stejne skusim.... zrovna to jdu namontovat... -> Milos: nemam tam nic rek bych ze tohle na to nema moc vliv.
uz se mi moc nechce cepovat natural 98. nevite nekdo jak upravit regulaci predstihu? slysel sem ze 110r meli snad jiny rozdelovac nevite o tom nekdo neco?
uz se mi moc nechce cepovat natural 98. nevite nekdo jak upravit regulaci predstihu? slysel sem ze 110r meli snad jiny rozdelovac nevite o tom nekdo neco?
14:33:37
24.09.2004
24.09.2004

Luděk
-> TUNER: Ty snad používáš vodu s alkoholem??? To ale pak neřídíš,že ne???

12:15:43
24.09.2004
24.09.2004

TUNER
-> Vici: Asi tak...Do motoru neee,spíš na ten Intercooler jako to má například Subaru u STÍčka....

11:56:56
24.09.2004
24.09.2004

Vici
vstrikovani vody a metanolu, nebo oxidu dusneho je stara vec. pouzivala se uz na stihackach za druhe valky. hlavne skopcacka zarizeni GM-1 a MW-50. nicmene zarizeni bylo mozne spustit jen pri max. vykonu a na omezenou dobu, jinak sel motor srat. a i tak to zivotnost motoru rapidne zkracovalo....... jenz et ymotory mely kolem 2000k..... takze u auta resit neco takoveho je cekem smesne :o)))) maximalne tak jeste ochlazovani intercooleru vodou..... a cpat neco takoveho do motoru to asi ne...
11:50:17
24.09.2004
24.09.2004

TUNER
-> Petr P: Že by něco pro mě....

11:02:02
24.09.2004
24.09.2004

Petr P
No musíš zkusit bohatší směs, studenější svíčky, menší předstih, lihové palivo 
S tou vodou se teď experimentuje hlavně u turbohotorů, tam je efekt ochlazení zahřátého vzduchu mnohem výraznější. Používají vodu s alkoholem 20 až 50 %.
Tady se o tom nechá dozvědět víc: www.vems-group.org/index. php?page=Water...

S tou vodou se teď experimentuje hlavně u turbohotorů, tam je efekt ochlazení zahřátého vzduchu mnohem výraznější. Používají vodu s alkoholem 20 až 50 %.
Tady se o tom nechá dozvědět víc: www.vems-group.org/index. php?page=Water...
18:28:43
23.09.2004
23.09.2004

Milošek
-> Milos: bublani pri padani otacek pry dela vysoka hladina v karbecu(to mi rekly na emisich)
17:36:32
23.09.2004
23.09.2004

Milos
-> Jiří Skalný: podlozku pod karbecem, teda ten plech, mas tam takovej jazycek-prepazku, ktera by mela rovnomerneji rozprasit zmes, nebo tam nemas nic? muze to delat to, kdyz to tam je tak ani ne, ja to tam nemam a pri ubrati plyynu to krasne bubla
16:28:41
23.09.2004
23.09.2004

Luděk
-> Jiří Skalný: to je dobré,to je poslední stádium před tím,než se to rozsype

15:25:45
23.09.2004
23.09.2004

Jiří Skalný
nevim zacina mi to prestavat. klepat...
19:05:46
22.09.2004
22.09.2004

Milošek
no co ja vim tak voda se teplem rozklada na vodik a kyslik proto to potom tolik jede-ten kdo mel tesneni pod makovici v pr.. tak nez se to posr uplne tak to super jede:)jinak detonacni spalovani ma nejvetsi vliv predstih,potom tvar spal.prostoru,pouzite svicky a taky to zpusobuje treba usazeny karbon ve spal.prost.ktery se odchlipne a rozhavi a zpusobuje samozapaly a nerovnomerne(vrstvene) spalovani smesi viz vw lupo FSI....
08:29:23
22.09.2004
22.09.2004

Pohan
-> Michal LR 22.09.04 07:27:28: No, ta voda se nejpozději ve válci odpaří, takže o nějakým stlačování kapalný vody nemůže být řeč. 

07:27:28
22.09.2004
22.09.2004

Michal LR
Hlavně jak známo voda je nestlačitelná a když se trochu víc přidá, udělá klika asi velký badabum. . .
07:26:58
22.09.2004
22.09.2004

sep
Zkoušelo se to už před 50 lety,s poměrně dobrými výsledky u dvoutaktů,bohužel životnost byla počítaná na motohodiny,docházelo k zadření....u čtyřtaktů to ale nebude o moc lepší..
07:06:29
22.09.2004
22.09.2004

wekky
-> Jiří Skalný: Jenže jak dlouho takový motor vydrží? To se zkoušelo už nejméně před 30 lety...
00:25:35
22.09.2004
22.09.2004

Gryzly
-> Jiří Skalný: A to jako aj jede? Na vodu? 

15:51:05
21.09.2004
21.09.2004

Jiří Skalný
-> Gryzly: je to uplne jednoduche nekde v motoru mas kanistr s vodou, potom to jde pres nejake cerpadlo (napr pres cerp z odstrikovacu) ktere je spinano ve chvily kdy se seslapne plyn, odsut voda putuje do vyrovnavací nádržky která je v úrovni karburátoru a potom stací dát nějakou trysku (v místě difuzoru (tusim - tam jak akceleracní pumpicka)) a voda mizí. Ochlazuje smes, zvýsí tlaky a smes o neco pomaleji hoří... a to byste nevěřily jaké jsou emise! takto upravený motor chtěli na stk koupit za 20tis kč...
22:47:26
18.09.2004
18.09.2004

Gryzly
-> Jiří Skalný: Jak přisávat vodu?
15:51:57
17.09.2004
17.09.2004

Michal LR
No právě, musí se taky upravit - nestačí jen obrat hlavu. Když to bude chudý, propálíš píst
15:27:10
17.09.2004
17.09.2004

Jiří Skalný
tak karbec je origo, predstih mam tak asi 2 a nyni palivo 100oktan ale to si nemuzu dovolovat :-) jak by se dala zmenit regulace predstihu? asi budu prisavat vodu to by mohlo snad pomoct. jeste otazka jak by se chovalo lpg??
12:10:34
17.09.2004
17.09.2004

Michal LR
Dej správný trysky,to je levnější než 98 oktanů, čím větší komprese - tím lepší musí být směs. Potom zkus základní předstih až na 0 a pokud to nepřestne, je to v pr,..
09:14:56
17.09.2004
17.09.2004

Saky
to nemusi mit 98ku.. i s kompresi treba 10,8 to jezdi na 95ku..
09:12:42
17.09.2004
17.09.2004

Labros
já položím úplně stupidní dotaz, máš tam správný palivo? 130ka má kompresi myslim 9,7 a jezdí na 95(6) oktanů, snížením hlavi jsi kompresi vyhnal o dost vejš a asi by to chtělo 98 oktanů...
09:09:43
17.09.2004
17.09.2004

TUNER
A spoustě dalších věcí....třeba i teplota nasávanýho vzduchu atd....Ale jak řekl SAKY tak na to nelze obecně odpovědět.....
22:06:03
16.09.2004
16.09.2004

Saky
na tohle nejde obecne odpovedet... detonovat muze motor s kompresi 10,5 a nemusi detonovat jinej s koompresi 12 a se stejnym palivem a stejnym predstihem. .to zalezi hlavne na tvaru spalovaciho prostoru..
22:01:32
16.09.2004
16.09.2004

Jiří Skalný
je možne že dochazi k detonačnímu spal? spalovaci prostory byly upraveny.
21:58:39
16.09.2004
16.09.2004

Jiří Skalný
parada mam 130 a snizil sem hlavu o 1mm???
21:57:27
16.09.2004
16.09.2004

Kurvapes
Úpravou spalovacího prostoru,zvětšením.
21:57:12
16.09.2004
16.09.2004

U-Geen
myslim že holky do toho zas tolik neviděj, i když asi jak který
21:55:19
16.09.2004
16.09.2004

Jiří Skalný
a když už třeba nastane jak by jste to řešily?
21:54:39
16.09.2004
16.09.2004

Jiří Skalný
Mam takovy dotaz od jake Kompres muze nastat detonační spalování???