skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Viděly jste - sllišely jse
prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 09.09.2004 do 14.09.2004, založil/a
11:12:09
14.09.2004
14.09.2004

Mišell
Jj,tak na to jsem zrovna včera koukal v nějaký knížce-viděl jsem jí v Kerfůru(HK). Už nevim jak se to jmenuje,ale je to relativně nově vydaný a je to tam typově od 100-Fago(možná dál) a u každýho typu jsou nejřív vyfocený prototypy,pak co se vyrábělo a dost údajů o autě.
13:51:03
10.09.2004
10.09.2004

Boris S
No to kupecko ma predne dvere ako s Xm-ka.Len ten zadok mi pripomina ZX.
13:25:00
10.09.2004
10.09.2004

Vici
ten sedan je nebo byl tusim na prodej nekde v Jihlave. pry kastle na kolech za 7500..... (annonce)
23:24:55
09.09.2004
09.09.2004

RM
Nahodou to cupe neni az tak strasny a kdyz to vemes s tim ZXem tak nezapomen, ze todle je o par let starsi 

22:37:04
09.09.2004
09.09.2004

Kabal
to tridverovy favo bylo jednou ve Svete Motoru... v casuku (byl tam tedy i ten sedan) ale ten 3dverak vypadal celkem dobre... stribrna barva a cerne tonovany skla... faq hukot
21:31:13
09.09.2004
09.09.2004

Boss
No fuj,to kupé vypadá jak kříženec toho co píše tuner a je fest hnusný..
Ale alespoň se ukazuje jak mají lidi rozdílnej vkus..
Ale alespoň se ukazuje jak mají lidi rozdílnej vkus..

18:58:16
09.09.2004
09.09.2004

sep
Sedan je hroznej ale to kupé není zlý.....
18:54:51
09.09.2004
09.09.2004

TUNER
To mi přijde jako Samara,křížená se ZXem a ještě fakerem....

18:38:11
09.09.2004
09.09.2004

Eidy
A co tohle?
16:15:06
09.09.2004
09.09.2004

mates
-> U-Geen: máš recht....konečně se tady začínaj rozmáhat i ženská témata...

16:02:50
09.09.2004
09.09.2004

Rousi
-> U-Geen: 

15:57:18
09.09.2004
09.09.2004

Boss
Náhodou pěkný sedany..To fávo by mělo dokonce i nějakej kufr kam by se něco vlezlo..:o)
14:10:48
09.09.2004
09.09.2004

U-Geen
hmm tema pro holky, to tu neni moc caste.
14:03:43
09.09.2004
09.09.2004

Komár 1981
JJ to jsou vyvojove prototypy. Ale nic moc... :-/
12:41:45
09.09.2004
09.09.2004

VOJTA ATC 175
-> Nash: Známej, jo??
11:04:37
09.09.2004
09.09.2004

Saky
kazdy auto si najde sveh kupce i kdyz se to nekomu treba vubec nelibi..
09:31:48
09.09.2004
09.09.2004

minno
Tá už vyzerá trochu lepšie, no aj tak dobre, že to nevyrábali sériovo, hoci experiment zrobili aj s fábiou a predáva sa to dobre, i keď fabka sedan vyzerá z týchto troch najmizernejšie...a ľudia to aj tak kupujú...
09:28:40
09.09.2004
09.09.2004

Roupik
Myslím že to nebyl špatnej nápad 

09:28:13
09.09.2004
09.09.2004

minno
ach hej, staré, videl som to už pred pár rokmi... Vyzerá to otrasne, tak isto ako aj všetky sedany pretiahnuté z hatchbackov. A toto je zas pretiahnutá felda:
08:41:08
09.09.2004
09.09.2004

Tomáš SK
-> Nash: Nechapem, preco to rudokozci nezacali vyrabat, ved to vyzera lepsie nez origo Favo.
02:25:28
09.09.2004
09.09.2004

Nash
Škoda 782 Sedan, Československo 1986
Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm, zdvih 72 mm, komprese 9,7, dvoustupňový karburátor Pierburg, výkon 46 kW (62 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 100 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 4160x1620x1415 mm, hmotnost 890 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 14,5 s.
Kromě základního hatchbacku Favorit (typ 781) se do výroby připravovaly také další karosářské verze. Karosérii typu 782 sedan navrhla firma Bertone, konstrukční zpracování a výroba (tři karosérie, dva kompletní vozy) se uskutečnila v Mladé Boleslavi v roce 1986.
Čtyřdveřový čtyř až pětimístný sedan, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1289 cm³, vrtání 75,5 mm, zdvih 72 mm, komprese 9,7, dvoustupňový karburátor Pierburg, výkon 46 kW (62 koní) při 5000 ot/min, točivý moment 100 Nm při 3000 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2450 mm, vnější rozměry 4160x1620x1415 mm, hmotnost 890 kg, maximální rychlost 150 km/h a zrychlení na stovku za 14,5 s.
Kromě základního hatchbacku Favorit (typ 781) se do výroby připravovaly také další karosářské verze. Karosérii typu 782 sedan navrhla firma Bertone, konstrukční zpracování a výroba (tři karosérie, dva kompletní vozy) se uskutečnila v Mladé Boleslavi v roce 1986.
02:24:32
09.09.2004
09.09.2004

Nash
.
02:23:40
09.09.2004
09.09.2004

Nash
.
02:21:15
09.09.2004
09.09.2004

Nash
Známej mi to poslal mailem a docela jsem se na tom zasek.