brzdy

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 08.09.2004 do 13.09.2004, založil/a
řadit dle data
10:01:40
13.09.2004
Rousi
-> mates: tady si udelas predstavu: www.skoda110r.cz/article. php?id=101
21:05:47
12.09.2004
Milošek
-> Esso: no ja sem si jenom vzpomel ze kdyz sme jednou mely na valc.zkusebne facko tak blbe brzdilo pr.zadni kolo a kdyz jsme vymenili hentý oný bazmek tak to zacalo fachat
20:48:01
12.09.2004
Saky
ten omezovac je na naprave ale ma ho jen pickup a reguluje tlak do zadnich prasatek podle zatizeni u facka to neni tam je to zbytecny
19:37:59
12.09.2004
Esso
-> Milošek: Tak na nápravě není ale to s tou matkou v brzdovim valci nevim ale připadá mne to jako blbost protože ten omezovač má pracovat v závislosti na zatížení auta proto je na pick upu na nápravě
09:30:03
12.09.2004
Milošek
-> Esso: skoukni to a pak dej vedet:)4
20:21:44
11.09.2004
Esso
-> Milošek: no pokud je fávo stejný jak pick up což si myslím že je tak je omezovač na nápravě ale s jistotou to řeknu zítra juknu na bráchový fávo
19:06:12
11.09.2004
mates
prostě mě napadlo,zvýšit účinnost brzd použitím většího válce a posilovače. Montáž je vcelku jednoduchá,ale mám starý užovkovský brzdy a chtěl bych to spojit s 4-pístky.Proto by se mi hodilo něco o dvouokruhovém systému,ať můžu domyslet,jak natahat hadičky...
15:54:50
11.09.2004
Milošek
-> Esso: no ja mam prave dojem ze favo to nema reseny zatezovim regulatorem na zad.napr. ale tema hajzlama nasroubovanyma na brzd.valci je tam takova pruzina a otevira az pri urcitem tlaku a pusti kapalinu aby brzdila prdel ale mozna ze kecam 42
13:26:09
11.09.2004
Esso
-> Milošek: omezovač na prdel je až na nápravě
12:52:36
11.09.2004
minno
-> mates: čo konkrétne potrebuješ o tých brzdách? lebo to nie je na jednom miesto ale ponadväzované z viacerých kapitol...
11:44:08
11.09.2004
Gryzly
-> mates: Zrovna nemám doma žádnou knížku, andrta si pučuju od kámoše a minulej víkend jsem mu pučil i Macha.
11:22:44
11.09.2004
Milošek
ja am do toho nechci kecat ale pokud vim tak favo ma na sobe rozdelovac tlaku pro predek zadek aby neflekovala prdel tak tam je neco jako omezovac (takova ta dlouha matka zasroubovana v brzd.valci)takze kdyz ji tam nechate bude jedno kolo bdzdit vic a druhe min...kdyz to hodite na jednu napravu spolecne..
08:04:13
11.09.2004
mates
-> Gryzly: pánové,můžete mi naskenovat o 130 brzdách z andrta?........já mám pouze knížku o užovkách 9
22:47:36
10.09.2004
Gryzly
-> eidy: Ale na stodvacítce je ten pístek s tyčinkou a když prošlápneš tak ta tyčinka zmáčne druhý okruh.
08:49:03
10.09.2004
Tomáš SK
-> eidy: Ano, to je to blbe, ze dva okruhy nie su uplne nezavisle...
20:05:07
09.09.2004
Eidy
Fyzika říká, že tlak se v kapalině-plynu šíří všude stejně. To znamená, že když neni tlak v jednom okruhu, nebude v druhém. Pístek oddělující okruhy od sebe je plovoucí takže nezabrání ztrátě tlaku.
Příklad? Minulej tejden chlapíkovi praskla gumička v zadním prasátku a auto nebrzdilo vůbec. Jednalo se o Nissan terano.
19:23:17
09.09.2004
mates
mno,2 válce nechci,spíš sázím na větší válec a posilovač,to by mohlo udělat taky svoje...dělám teď zadní nápravu,tak to chci při jednom.A je podle mne rozdíl zapojení ve favu (do kříže) a klasika...jen s tím nemám zkušenosti a zajímal by mne každý názor...
18:41:46
09.09.2004
Eidy
Ono je to ve výsledku vcelku jedno pokud nemáš 2 válce. 2 okruhy toho moc nezachrání. A vzhledm k zákonům fyziky je uplně jedno jak to zapojíš. Jestli do kříže nebo předek a zadek. Zaleží to jenom na přání.
19:48:36
08.09.2004
aDAm
no já budu dělat trubky uplně jinak;-) jažde kolo svůj okruh;-)

jinak je to se 4-pístama, jeden okruh jeden pár pístku vepředu druhý okruh přes kostku druhy pár pístku vepředu a zadní bubny rozdleny přes kostku

se dvoupístama je to tuším zvlášt předek i zadek a je to opět rozděleno přes kostku;-) tuším;-)))
07:50:19
08.09.2004
mates
Potreboval bych,jestli mate nekdo Andrta,nebo nějakou chytrou knížku schéma rozvodu brzdových hadiček na š 120 a š 130.

Nebo uvažuji nad zapojením jako ve favoritě s použitím favo válce a posilovače. Dikes
Extreme Tyres