4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 30.12.2002 do 30.12.2002, založil/a
řadit dle data
20:15:08 30.12.2002
Dan
Žel Bohu, 120 nigdy nepojede jako 135/6. Ale zas se nemusí řešit problémy zástavby.
Já bych jen tak prohodil, že mezi motorama 135/6 sem našel (po tom, co sem přesed ze 136 s laděným vejfuckem, tryskama a sáním) kurewskej rozdíl. Ta 135 fakt nejede. Předělam jí na 136
12:56:24 30.12.2002
Luděk
No,jo,ale ještě je potřeba upozornit na takové detaily,jako je buď prosoustružení bloku motoru,nebo stočení spodku vložek,páč se to tam jinak nevejde.A s původní 105kovou hlavou vznikne podivný hybrid neurčitého kompresního poměru a těžko se budou odhadovat jeho výkonové vlastnosti.
12:44:00 30.12.2002
Baghira
Sada vložky, písty stojí kolem 4.000,- Kč na 130-cítku, takže na stodvácu to bude podobné. Jen bych doporučoval alespoň hlavu z LSa, pak už to trošku i jede.
08:49:12 30.12.2002
Mišo
Ahoj, chtěl bych převložkovat 105ku na 120ku. Motor je fakt v perfektním stavu, šlape jako brus, ale není po GO. Myslíte že bude stačit to jenom převložkovat + písty. A nebo to doporučujete pouze s celkovou GO ? Musím měnit hlavu nebo kliku ? Kamarád mi říkal že ne, ale nejsem si tím jistý. Upozorňuju že nepodléhám dnešnímu trendu motoru z Favorita a tak prosím jenom o radu v této záležitosti, nikoliv o hromadné zrazování od tohoto, nebo doporučování motoru 135/136. Nevíte co dneska stojí sada vložky, písty ? Předem vám moc děkuju.