skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rozdíl Fel. a Oct. 1,6
prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 24.08.2004 do 26.08.2004, založil/a
12:00:31
26.08.2004
26.08.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: :o))
11:44:44
26.08.2004
26.08.2004

Jirik - zrušená registrace
2 Tuník 2: Yeah !
Já mám taky stabík, 2 lampitschky nad bočními okny vpředu, hžebenové žížení, plnoprůtokátsch (r.v. 83), stahovací windows vzadu....a další super výbavu.
Na rozdíl od Fobie Junior (čti: džunijór) mám i plechy pod motorem, zadní plato, vrátka od příruční schránky a další výdobitky moderní doby...
Takže na tom šetření asi něco bude... hehe

Na rozdíl od Fobie Junior (čti: džunijór) mám i plechy pod motorem, zadní plato, vrátka od příruční schránky a další výdobitky moderní doby...
Takže na tom šetření asi něco bude... hehe

11:23:29
26.08.2004
26.08.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: Zlatá 105tka - já tam měl stabík už z výroby - to je vidět, tak ty fabriky na tom pořád víc a víc šetří...
09:16:20
26.08.2004
26.08.2004

Vici
jo to davali. ale ne vzdy davali i t ysilnejsi ramena pokud nebyl pouzity stabik
09:06:28
26.08.2004
26.08.2004

Jirik - zrušená registrace
Od roku 97 ale dávali už stejnou i pro 1.3, nebo ne ? I když teda bez stabíku.
08:25:42
26.08.2004
26.08.2004

Vici
jiriku zas takova krize to nebude...... i jak jsem si myslel ze litina je krize, ale kamos ma ted 1,6 bez serva na 175/60/14 a da se stim jezdit v pohod etakze ten motor za stak tezky neni. a druhy kamos ma 1,6 se servem, dovoz, najeto podle me tak kolem 100 a je jak nova, prejedes prejezd a ani o tom nevis, nic nemlati....... :o) krom toho 1,6 ma napravu benteler, silnejsi ramena a predni stabik....
07:18:06
26.08.2004
26.08.2004

Jirik - zrušená registrace
To musí bejt docela štosy na přední závěsy, klouby a vůbec kastli ne ?
Už takhle je ta litina těžká a eště když to má 100k tak se na to i víc šlape....
Už takhle je ta litina těžká a eště když to má 100k tak se na to i víc šlape....
19:27:15
25.08.2004
25.08.2004

Gryzly
-> DDX: Jo kámoš má taky upravenou felinu 1.6 na 100 kobyl. Ale už to tak koupil.
16:43:20
25.08.2004
25.08.2004

DDX
> 1,6 55kW: vrtání x zdvih 76,5 x 86,9 mm, litina
> 1,6 74kW: vrtání x zdvih 81 x 77,4 mm, hliník
Krome toho je take jina roztec valcu (55kw- 82mm vs 74kW- 88mm)... tak to snad kazdymu musi bejt jasny ze to jsou uplne jine motory.
> 1,6 74kW: vrtání x zdvih 81 x 77,4 mm, hliník
Krome toho je take jina roztec valcu (55kw- 82mm vs 74kW- 88mm)... tak to snad kazdymu musi bejt jasny ze to jsou uplne jine motory.
09:41:48
25.08.2004
25.08.2004

Vici
baghira: takze je to jak jsem psal:o) proste upravena 55kW. a do toho technicaku tak max. muze mit dopsanou upravu (zvyseni vykonu na... blebleble.." to asi umelo treba autospektrum marianske lazne, treb akdyz delali na facku upravu Sprint 75 tak ji meli nejak homologovanou a psali ji do TP....
09:37:45
25.08.2004
25.08.2004

Baghira
-> Jirik: Ta otíkova je určitě litina a co jsem slyšel, tak snad tam je jiná ŘJ, vačka a upravená komprese.
23:11:31
24.08.2004
24.08.2004

Peto85
keby 1,6 v oktavka ta 74-5kw mala 16v tak to vedia vsetci lebo bi to bolo moc moc velkimi pismenami znacene na aute a skoda teda skor vw bi sa tym chvalil ze az hruza
18:39:38
24.08.2004
24.08.2004

TUNER
16 valvesy jsou až ty nový FSÍčka......
16:34:07
24.08.2004
24.08.2004

Jirik - zrušená registrace
Tak to se musí nějak zjistit, jak je to s tou výměnou "ala Baghirovo taťka".


16:30:39
24.08.2004
24.08.2004

Pohan
Dotaz zněl, jaký je rozdíl mezi oběma motory. Vrtání a zdvih se liší, tím pádem vnitřnosti měnit nelze. S tím 16V máš pravdu. 

16:25:39
24.08.2004
24.08.2004

Jirik - zrušená registrace
Nemám v práci Acrobata, hehe 
A občanku s papírama na kár mi teďko pro nesvéprávnost po střelbě z propiskové flusačky na strážníky na zabavili.
Já nevím z jakýho matriálu byly motory v Oktávce, ta 55ka musela bejt zákonitě litinová a proto jsem nadhodil dotaz jak je to s výměnou vnitřností, resp. celého motoru do feliny. Ja ?
Ale 1.6 16V se do Oktávky rozhodně neroubovaly.

A občanku s papírama na kár mi teďko pro nesvéprávnost po střelbě z propiskové flusačky na strážníky na zabavili.

Já nevím z jakýho matriálu byly motory v Oktávce, ta 55ka musela bejt zákonitě litinová a proto jsem nadhodil dotaz jak je to s výměnou vnitřností, resp. celého motoru do feliny. Ja ?
Ale 1.6 16V se do Oktávky rozhodně neroubovaly.

16:18:33
24.08.2004
24.08.2004

Pohan
-> Jirik:
1,6 55kW: vrtání x zdvih 76,5 x 86,9 mm, litina
1,6 74kW: vrtání x zdvih 81 x 77,4 mm, hliník
Jestli mi ještě budeš tvrdit, že jsou to stejný motory s jiným výkonem, tak Ti roztrhám občanku.
www.skoda-auto.com/NR/... /OctaviaCombiTech.pdf
1,6 55kW: vrtání x zdvih 76,5 x 86,9 mm, litina
1,6 74kW: vrtání x zdvih 81 x 77,4 mm, hliník
Jestli mi ještě budeš tvrdit, že jsou to stejný motory s jiným výkonem, tak Ti roztrhám občanku.

www.skoda-auto.com/NR/... /OctaviaCombiTech.pdf
15:59:12
24.08.2004
24.08.2004

Jirik - zrušená registrace
Ano ano blil 

15:55:42
24.08.2004
24.08.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: Ty si teď po tom co jsi začal posilovat nějak troufáš :o)) Každýho by jsi hned byl(bil)? - no prostě dal mu do držky



15:41:00
24.08.2004
24.08.2004

Jirik - zrušená registrace
2 Pohan: tak vzkaž svým čtyřem lidem že jsou jelimani a že je vyzývám na pěstní souboj... 

15:35:35
24.08.2004
24.08.2004

Vici
ne ne Jiriku mas pravdu, 16v ani omylem 

15:32:35
24.08.2004
24.08.2004

Pohan
-> Jirik: Vzhledem k tomu, že mé tvrzení potvrdili další čtyři lidi, tak být Tebou tomu věřím. 

15:10:29
24.08.2004
24.08.2004

Vici
octavie mela 1,6 8v 55Kw s magneti marelli a pak 1,6 8v 74kW se Simosem a pak 75kW taky Simos..... klidne muzu poslat dilenskou prirucku v PDFku......
14:59:26
24.08.2004
24.08.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: Já si myslím, že 1,6 byla 16V, ale hádat se nebudu - jistě to nevím...

14:44:44
24.08.2004
24.08.2004

Jirik - zrušená registrace
Nebyla 16V, normální 8V s tím, že se max. výkon posunul na 6000 rpm a točák byl taky vejš než u 55 Kw.
Víceventilovky byly až 1.8 (20).
Víceventilovky byly až 1.8 (20).
14:40:03
24.08.2004
24.08.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik: Ta 100HP byla tuším 16V v Octavii a byl to opravdu hliník...
14:37:12
24.08.2004
24.08.2004

Jirik - zrušená registrace
My se bavíme o motorech v Oktávkách a Feliciích. I když šátrám v paměti, nevybavuji si, že by se kdy 1.6 16V do Oktávky dával.
14:32:55
24.08.2004
24.08.2004

Michal LR
1,6 SR 74kW je 16V hliník - můžu ho i nafotit. A má i jiné vstřikování.
13:39:34
24.08.2004
24.08.2004

Baghira
-> Vici: v techničáku má výkon motoru 74KW...kdybych měl scaner, tak to oskenuju.
12:48:33
24.08.2004
24.08.2004

Vici
¨vsecky 1,6 v octavce maj 8v. a ten 100k v serii motor by ti nikdo do tehcnicaku nezapsal..... ma normalni 55 a upravenou, cili nic se do technicaku psat nemuselo :o)
12:34:27
24.08.2004
24.08.2004

Jirik - zrušená registrace
Nejsou. Další.... 

12:33:04
24.08.2004
24.08.2004

Pohan
1,6 55kW má litinovej blok a 8 ventilů, na 1,6 74kW je blok hliníkovej a myslím, že 16 ventilů. Jsou to konstrukčně úplně jiný motory.
12:04:23
24.08.2004
24.08.2004

Baghira
-> Jirik: Můj táta má Felinu 1,6 combi s "tuningovou úpravou" a má tam onen 74 KW motor (kupodivu zapsanej i v techničáku). Jinak to jede ke 200 km/h.
10:27:24
24.08.2004
24.08.2004

Vici
to vubec neres..... feldacke 55kW staci hlava+vacka+RJ+svod a razem je z toho pres 100 koni a zivotnost +- stejna.....
09:45:43
24.08.2004
24.08.2004

Jirik - zrušená registrace
Víte někdo jakej může bejt rozdíl mezi motorem z Felicie a Octavie 1,6 ?
Do obojího se dělaly 55 KW a do Octavie i 74 KW, kde byl větší nejenom výkon, ale byly vyšší i max. otáčky a komprese.
Určitě tam bude rozdíl v RJ, potrubích, vstřikách, hlavě a pístech, neměly by ale tyhle věci jít přehodit i do klasické felďácké 1.6ky ? Ty bloky jsou prej stejný.
Já jenom že by se takhle z feldy dalo udělat 100k auto při udržení životnosti.
Vymačkejte z felďácké 1.3ky 100k a pak najezděte 160000 km a víc.
Jezdil jsem nějakou dobu z kombíkem 1.6 a jezdilo se s tím hezky. Bylo to tišší než 1.3 a sice na jednušku, ale už za jízdy šly rozhrabat přední kola pouhým došlápnutím plynu....
Do obojího se dělaly 55 KW a do Octavie i 74 KW, kde byl větší nejenom výkon, ale byly vyšší i max. otáčky a komprese.
Určitě tam bude rozdíl v RJ, potrubích, vstřikách, hlavě a pístech, neměly by ale tyhle věci jít přehodit i do klasické felďácké 1.6ky ? Ty bloky jsou prej stejný.
Já jenom že by se takhle z feldy dalo udělat 100k auto při udržení životnosti.
Vymačkejte z felďácké 1.3ky 100k a pak najezděte 160000 km a víc.
Jezdil jsem nějakou dobu z kombíkem 1.6 a jezdilo se s tím hezky. Bylo to tišší než 1.3 a sice na jednušku, ale už za jízdy šly rozhrabat přední kola pouhým došlápnutím plynu....
