Motor obcas skubne...

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 23.08.2004 do 30.08.2004, založil/a
řadit dle data
17:31:11
30.08.2004
Tomáš
Takže koupit vše potřebné, vyměnit a jet. To není špatné. Díkys.
17:27:57
30.08.2004
Saky
vsichni to tam tak cpou a jezdej i kdyz regulace bude jina.. samozrejme se da predelat i regulace tak aby to odpovidalo presne 105kovymu rozdelovaci nicmene to uz da trochu laborovani a zkouseni. ..
17:16:23
30.08.2004
Tomáš
-> Saky: To já todle tak nějak vím, ale jde to narvat na původní 120vej motor bez jakýchkoliv úprav?Myslím tim, nějaký úpravy v podtlaku apod. nemyslim elektriku to je jasný.Díky
06:43:57
26.08.2004
Saky
musis mit rozdelovac z fava civku z fava a necekane jeste ETZku-)
21:35:51
25.08.2004
Tomáš
Co všechno musí člověk mít aby mohl zaměnit původní zápalko za favoriťácký. A jaké změny jsou potřeba provést.
15:27:49
25.08.2004
JirikXT
Myslel sem si ze je to tim zapalovanim... Jeste ktomu sem tam dal rozdelovac ze 105tky,aby to lip jelo,ale spis to kvuli tomu takhle skube:)Budu to ted menit za ETZ a favo rozdelovac, tak uvidime jak to bude slapat...6
12:53:50
25.08.2004
King
2 Saky: 144 :)
19:06:56
24.08.2004
Saky
bal si se abys zase nenapsal objem kufru v kubikach?-)
18:05:51
24.08.2004
King
2 Jirik: Muze, ale stavajici privod od klicku ralativne slabym kablikem je zahodno nahradit novym 2,5mm2 (tentokrat jsem si dal bacha na ten exponent :) kablikem. A jeste lip - natahnout ten kablik rovnou od +baterie (pres pojistku) a ETZ napajet pres relatko ovladany tim stavajicim kablikem od klicku. ETZ favo bere vetsi prodouvy stouchy pri dobijeni civky. Tahle uprava neni na skodu ani pri standardnim zapalovani...
16:21:11
24.08.2004
Saky
muze
16:16:38
24.08.2004
Jirik - zrušená registrace
Může bejt ETZ z Favorita namontovaný se stávajícím škodováckým alternátorem a regulátorem napětí ? Krabku ETZ jsem viděl pouze zběžně a nezkoumal jsem ani schéma zapojení ani okolí. Vim teda, že je třeba i bezkontakt. rozdělovač a cívka. 4
11:38:59
24.08.2004
King
Obecne je to problem zapalovani. Proste energie jiskry je v danym rezimu nedostatecna pro zapaleni smesi (popr. neni jiskra vubec). Rezim 3500 bez zateze znamena chudou, obtizne zapalitelnou smes, navic diky podtlak regulatoru je to kombinovany s velkym predstihem. Muzou to delat svicky(nevhodny, stary, velka/mala jiskra), kabely(prostrileny), rozdelovac (vule, malej odtrh, pecka na kontaktech, velkej predstih, vicko zraly na vymenu....), civka. Ja jsem tohle vychytal az montazi ETZ z fava od tech dob je klid - rezerva v energii jiskry je velka.
20:57:00
23.08.2004
Gryzly
A nemá vůle rozdělovač?
20:52:35
23.08.2004
JirikXT
Mam dotaz... Kdyz zkousim vytacet motor na volnobeh a drzim pak trebas otacky na 3500 tak mi obcas motor jakoby vynecha(skubne), nevim cim by to mohlo byt, myslim si ze asi spatne sestelovanym karbecem, jelikoz motor je komplet po GO a snazil sem se zkontrolovat i zapalovaci soustavu atd... Ale stale a delalo mi to se S120 karbecem i ted z weber(fuego)... Mam 136 favo... Nevite cim by to mohlo byt???
Extreme Tyres