sací z MPI pro SEDR

prohledat
84 příspěvků (zobrazeno 51 až 84) od 18.08.2004 do 03.11.2004, založil/a
řadit dle data
13:15:04
24.08.2004
martin m - zrušená registrace
z toho je jasně vidět,-že není"motorář"ja ko motorář;o).a jak se u nás říká:"vysraný 2krát tratí";o)).jinak ale informace to je hodnotná,-hned vím,-co je kdo zač!
13:01:06
24.08.2004
Saky
jen tak pro zajimavost co je spatne na tom ze tam dal zdvihatka ze 120ky? on to popisuje strasne zaujate jak kdyby to bylo neco spatnyho..
12:51:50
24.08.2004
Vici
jeden znamy mel od dlouhoho motor, tohle mi napsal (nakonec sel k Motor-excelu protoze ten Dlouheho motor "tezce nejel"...... : "ten Fabii motor od p.Dlouheho jsem nechal u MotorExcelu celej rozebrat a zjistili jsme, ze tam je nejaka seriova vacka a na hlave taky nic nedelal. Jeste tam dal zdvyhatka snad ze 120 a jak montoval Favoriti prsa tak ucpal olejovy kanalak na mazani rozvodu...takze jsem celou dobu jezdil nasucho!!:(.Jeste mi tvrdil, ze je ten motor uplne novej, ze ma najeto tak kolem 3000km! Jenze ojnicni a klikovkova loziska tomu "nenasvedcovala" ;...proste to byla corka z vrakace s nejmin 100tkm!" a "Za tuhle "bomba" praci zaslouzi reklamu --- Autosport Dlouhy Ledec nad Sazavou. Nevim, ale uz ho nechci videt! Motor-Excel je sice nekolikanasobne drazsi,ale snad to udelal dobre---uvidime:) Kdybych byl ten typ a mel kamarady asi by litoval, ze me takhle natahl, ale nejsem :)("
snad se nebude zlobit ze jsem uverejnil co se mu prihodilo.
Takze hodne stesti pri nakupu hosi


12:25:24
24.08.2004
Baghira
Tak na autosportdlouhý se marně dovolávám už dva dny a nikdo to tam nebere, tak asi nefachčí...
20:37:04
23.08.2004
Gryzly
-> wekky: Myslím že něco takovýho se používalo v českém pravěku LPGčka.
14:07:07
23.08.2004
wekky
Nemám s LPG zkušenosti, takže nevím, možná je to blbost. Ale co nechat sání tak jak je a použít nějaké modifikované parohy pro každý válec v místě vstřikovačů? Samozřejmně to pak nepůjde na benzín a taky po legislativní stránce to nebude ono, ale jet by to mohlo. a Motor by byl naladěn jen na plyn bez kompromisů...
13:39:25
23.08.2004
Baghira
No, LPGčko je taky těžší než vzduch, takže by se mohlo držet dole, ale určitě nezkapalní a nezůstane tam stát...myslím, že podle poznatků čím delší sání, tím lepší plnění plynem, tak by to mohl být ideál.
12:55:09
23.08.2004
Saky
no nicmene zadny karburatorovy sani co jsem videl (uznavam ze sem jich moc nevidel-) nema kanaly tak aby v nich dole mohl stat benzin.. vzdycky to stece do hlavy u vstriku je to fuk nebot ten je az u hlavy (vetsinou u MPI) a cesta vzduchu jestli jde s kopce nebo do kopce je jedno.. ono je to asi i vicemene jedno i smesi ja jen rikam ze to neni urcite idelani a ze to na na karbec nebylo staveny i kdyz ve finale to muze fungovat celkem obstojne..
10:53:08
23.08.2004
King
2 Saky: Poloha vstriku a poloha mixeru na MPi sani je sice docela rozdil, ale do valcu snad proudi z hmotnostniho hlediska nejakych 85pct vzduchu a ten absolvuje stejnou trasu at tam mas vstriky ci ne.
10:49:34
23.08.2004
King
2 Juris: Zkus si o tom precist treba na TW aneb trocha teorie nikoho nezabije :) A kdyby nekdo vyresil variabilni dylku sani do shade, taky bych se nezlobil :)
12:44:29
22.08.2004
juris
možná jsem blbej,ale nechápu jak muže mít delší cesta paliva do sacího prostoru vliv na krouták?!92
btw: až to někdo zkusíte na LPG,tak dejte vědět co to přinese4
21:30:13
19.08.2004
martin m - zrušená registrace
tak kdo to chce objednávat,-či cokoliv jiného,-tu je adresa,je to tam pod položkou uprava motoru,-saci potrubí: http:/www.autosportdlouhy .com
14:51:27
19.08.2004
Veron
já o tom uvažuju už delší dobu, co mi to sání leží doma. ty kanály se mi zdají trochu užší než u 136, tak nevim. ale vzhledem k tomu, že je to asi neprodejné, tak to vyzkoušim předělat. když to pak někdo bude chválit tak vzroste cena 5
12:48:31
19.08.2004
U-Geen
kamos to jezdi na 120S a taky si to vcelku pochvaloval takze to asi opravdu k necemu bude...
12:42:27
19.08.2004
Saky
jestli si to budes objednavat tak se dohodnete a pujc to na vyzkouseni tmu na benzin at vi do ceho jde.. a pak napiste zavery me by to treba zajimalo..
12:40:35
19.08.2004
Baghira
-> King2: A nyní opět otázka dne...kde se to dá objednat? Má někdo nějakou netovou adretu nebo telefon?
11:26:50
19.08.2004
Saky
jenze nemuzes porovnavat vstrikovani kdyz mas vstriky az u hlavy a karbec az na konci..
11:20:53
19.08.2004
King
2 Minno: Dlouhan to nevyrabi ve stokusovych seriich, takze nejaky mereni na brzde by se asi nezaplatilo. Ale jestli chces usetrit, podloz si sedr o 2cm pertinax. podlozkama, tam treba tech 0,01Nm dosahnes :). Na Mpi feldy se to dlouhy sani nemontovalo ze srandy a kvuli lpg o tom uvazuju taky - trosku lepsi zatah od 2000 bych na prdy uvital taky...
11:05:14
19.08.2004
Saky
za 700,- kdyz sem ho kdysi shanel .. pak sjem si koupil celej motor.. ted mam dve navic..
10:55:37
19.08.2004
Tom
Neví nběkdo za kolik se prodává to sání na vrakáči?
23:00:25
18.08.2004
Baghira
No taky mě napadá, že pro LPGčkáře by to mohlo být ideální a to jak kvůli dýlce sání, tak kvůli výšce uložení karbecu. Docela bych to zkusil, kde se to dá objednat?
19:54:50
18.08.2004
minno
o kolko asi Nm? o 0.01? :-)
16:50:25
18.08.2004
King
Dlouhan to prodava uz asi pul roku a jeden z prvnich testovacich kousku (je to prevareny potrubi z MPi feldy) se zkousel na kamosove rapidu. Skutecne to poznatelne zveda kroutak od nejnizsich otacek. Samozrejme, ze neco za neco, zase to pravdepodobne zhorsuje plneni pri hodne vysokych tockach, ale zase asi malokdo toci treba 6500-7000 :) Dalsi vyhodou je, ze SEDR je pak o neco niz, coz je prave pro plynifkare dost velka vyhoda, kvuli dostatku prostoru nad karbem pro mixer a airbox. Nevyhodou je nutnost pouzit delsi bowden sytice. Za tu cenu je i origo sani pro 136ku, takze to neni zas tak spatna investice...
15:21:02
18.08.2004
SuperMuf
No, na letošním Hundertgangu v Poděbradech byl Jarda Pešan st. s takovou modrou dost poníženou hundertkou a měl na třináctistovce právě tohle. Ve sprintu to jezdilo 400 m za 16 s a on sám si to nemohl vynachválit. Ale to je asi tak všechno, co o tom vím. Ještě to, že to auto bylo dost odlehčený a on sám tři dny před tím určitě nežral 3 V autě jsem nejel a co bylo dělaný s motorem, taky nevím. Ale zřejmě to funguje..
10:58:12
18.08.2004
sep
s tím krouťákem,pokud tak stejně jen v nižších otáčkách.....
taky bude asi prdel aby se to dozadu vešlo....nějak smysluplně...
Brzda je asi nedostupná,ale poznat by to člověk měl i při projetí,pokud to něco má přinést...
10:53:12
18.08.2004
Saky
asi nezbejva nez to zkusit.. a nebo si to udelej sam.. vyjde te to na tretinu..
10:49:32
18.08.2004
martin m - zrušená registrace
no on za to chce 1500,--což si myslím není nijak moc(až zas),--samozřejmě že bez brzdy to celé hodnotit,nemá asi význam.
No a ptát se na to nějakého motoráře,-to nemám ani odvahu;o)).ti jsou na takové"potvory domo-robo",-přímo vysazení.
A to s tím hromaděním směsi v dolní části toho sání,-tak to mě napadlo taky.
No kdyby někdo věděl něco"konkrétnějšího& quot;,--směle pište.Díky!!
10:43:34
18.08.2004
Saky
je to bud felda nebo fabka MPI ty porubi sou vicemene stejny..
10:42:38
18.08.2004
sep
Není to felicie MPI?ono je něco jinýho když potrubím letí jen vzduch,nebo směs.....asi by to chtělo zkusit, jak se to bude chovat..
jen pro info ,kolik za to chtěj?
10:34:58
18.08.2004
Vici
nj podobne bych si myslel taky........ ze pro ten karbec to ideal nebude...... pokud to vubec nejak pojede
10:24:03
18.08.2004
Saky
no u tohohle je to fuk-) to bylo z MPi a vstriky sou az u hlavy a vzduchu je to celkem jedno kudy pujde.. oni to svarili podle me jen proto ze delsi sani zvetsi kroutak jinak to podle me taky nemuze byt idelani i kdyz nerikam ze to nemuze fungovat..
10:20:01
18.08.2004
wekky
Jak to asi jezdí se studeným motorem, kdy všechno palivo nezplinuje a kondenzuje na stěnách? To se pak musí hromadit dole.
Od tvorby směsi směrem k válcům by přece mělo být potrubý vždy se sklonem dolů.
10:09:57
18.08.2004
Saky
kolik za to chce? teoreticky by to melo zvysit kroutak jak razantne tezko rict bez brzdy se to neda nikdy rict.. leda odbrzdit a skusit.. takovyty subjektivni dojmy z neceho sou na nic. ono si clovek rika kdyz me to stalo tolik penez tak to jede lip-) ale ve skutecnosti to treba ani neni znat a nebo naopak.. tim jako nechci rict ze to nefunguje, ale vyraz "razantne prida kroutak" pokud neni podlozenej grafem z brzdy na tom samym motoru se stejnym karbecem tak bych na to moc nedal..
10:00:06
18.08.2004
martin m - zrušená registrace
tak,-potřebuju informace.na obrázku je sací trakt(sklon 30 stupňů),-např do Rapida,-upravený přírubou pro použití SEDRa.
Výrabí to Autosport Dlouhý(no spíš předělává).
Má to být údajně z MPI(asi fábie),-ale pasuje to samozřejmě na klasický hliníkový 8mi kanál.
UDAJNĚ;o)to má dost razantně zvýšit kroutící moment,--a teď kardinální otázka:CO SI O TOM MYSLÍTE????
Prosím ale trochu fundovanější odpovědi,--případně nejlépe informaci od někoho kdo to ZNÁ,--či snad toto zkoušel,a jezdí s tím.
Díky!!!
zvětšit sací z MPI pro SEDR - obrázek od martin m - zrušená registrace vložen 18.08.2004 10:00:06
Extreme Tyres