
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ako na štartovanie prehriatého motora?
prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 10.08.2004 do 12.08.2004, založil/a
16:04:15
12.08.2004
12.08.2004

Luděk
-> U-Geen: no,mě v tom kolikrát stojí i něco jinýho 

23:56:33
11.08.2004
11.08.2004

U-Geen
-> Luděk: no musi v tom stat vařečka...
17:59:11
11.08.2004
11.08.2004

Boss
-> Tomáš SK: Směs může být bohatější..ne hustější..
17:38:03
11.08.2004
11.08.2004

Tomáš SK
-> Luděk: A preco by nemohla byt hustejsia?? O hustote plynu si nepocul? 

10:23:32
11.08.2004
11.08.2004

CityShark
KING2 - no s tim LPG mas pravdu, ale zas jak kdy. Obcas musim taky dyl tocit na LPG aby mi to chytlo, kdyz je to teply...
09:11:58
11.08.2004
11.08.2004

minno
ozik, ako dlho by mal asi vydrzat benzin v karbeci bez rucneho napumpovania aby to chytilo na prvy sup?
09:06:09
11.08.2004
11.08.2004

Palic - zrušená registrace
no me to motor taky dela, nekdy kdyz je teplej a nekdy kdyz je studenej, zavada je v benzinovy pumpe......... (pada benzin).......
08:55:01
11.08.2004
11.08.2004

Luděk
-> Tomáš SK: hustější směs??? To je nějaký nový fígl v motorismu? A jak ta šlicchta má být hustá?
-> minno: pokud máš vše správně seřízené a nemáš třeba vytahané rozvody a špatný rozdělovač,tak Ti ten motor musí chytat pořád stejně na první škrt
-> minno: pokud máš vše správně seřízené a nemáš třeba vytahané rozvody a špatný rozdělovač,tak Ti ten motor musí chytat pořád stejně na první škrt

08:35:47
11.08.2004
11.08.2004

Tomáš SK
-> minno: Ked si to dobre nastavis, tak ti to bude startovat aj pri teplom motore. Len musis mat nove kable, sviecky a v poriadku predstih, ventily a hlavne dobre nastelovanu zmes. Tiez mi to nechytalo dobre za tepla, mechanik mi nastavil hustejsiu zmes na karbeci a ked som tomu troska ubral a dal viac vzduchu (pri tych istych otackach), tak to chyta celkom slusne kedykolvek..
00:40:26
11.08.2004
11.08.2004

King
2 Minno: V podstate jsi si odpovedel sam a reseni ma jmeno LPG :)
20:51:43
10.08.2004
10.08.2004

TUNER
Já když měl fabku 1,5 tak tam byl podobnej problém ....Když jsem auto seřídil tak aby jelo co nejlíp tak jsem měl předstih "nadoraz" aby se neprojevovalo detonační spalování...Když jsem ale pak chtěl nastartovat tak se autu moc nechtělo.Musel jsem zase hnout s předstihem abych nastartoval a pak na jízdu to dát zese zpátky.Pokud bych tomu nešlapal na krk tak je to jedno ale při zatěžování motoru by "klepaly" ventily.Sice to neni ten samej problém ale s předstihem se dá "vykouzlit" spousta věcí......

20:45:00
10.08.2004
10.08.2004

Esso
mne to funguje normalne,teda fungovlo dokud to bylo slozeny

20:19:41
10.08.2004
10.08.2004

minno
vysvetliť si to viem, no neviem to obísť, resp. riešiť :-)
20:00:34
10.08.2004
10.08.2004

Samantus
"považujem to za prirodzený efekt"
timto sis to vysvetlil
Tiez mam taky problem :-)))))
timto sis to vysvetlil
Tiez mam taky problem :-)))))
18:11:16
10.08.2004
10.08.2004

minno
Klasika. Úplne studený motor chytí krásne behom kraťučkého otočenia kľúčikom. Teplý motor chytí tiež krásne pokiaľ štartujem hneď ako vypnem motor. Ale keď teplý motor nechám na pár minút stáť (nahromadené teplo v motorovom priestore), už sa mu štartovať veľmi nechce. Existuje na tento "problém" nejaká finta, s ktorou naštartujem pekne na prvý krát? V múdrych knihách sa píše, že pri horúcom motorovom priestore treba štartovať s plným plynom. Mne to ale bohvieako nefunguje :-( Osobne mi to až tak nevadí, považujem to za prirodzený efekt, ale štve ma vysvetľovať nezasväteným, že je to u obyčajných karburátorových motorov normálne...