skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problémy s předohrabem
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 31.07.2004 do 05.08.2004, založil/a
09:41:02
05.08.2004
05.08.2004

Vici
cidlo teploty jesranda, podstatne vetsi legrace je vymazani adapt hodnot u 1,3MPi :o)) a to proto ze to VAGem nejde:o)))) (je to potreba napriklad po vycisteni/vymene skrtici klapky - jsou pak problemy s vysokym volnobehem)
18:57:20
04.08.2004
04.08.2004

Gryzly
-> Vici: Na to stím sitičem zapomeň. Zaměřil bych se na to čidlo teploty. Nech si to zjistit na tom VAGu.
08:17:20
04.08.2004
04.08.2004

Vici
resp. funguje u vsech aut ale ne vzdy zvysi otacky na volnobeh o tolik.....
08:16:08
04.08.2004
04.08.2004

Vici
ten "sytic" funguje jen u nekterych aut, a to jeste podle teploty...... pichnout na VAG a uvidis hned......
20:26:28
03.08.2004
03.08.2004

Gryzly
-> Honzik: Hele ona řídící jednotka řídí bohatost směsi taky podle teploty chladicí vody nebo podle teploty nasávaneho vzduchu. Pokud do ŘJ nedojde signál z těchto snímačů tak je ŘJ nahradí předem nastavenou hodnotou. např u vzduchu 20"C a u vody 90"C. Takže pokud to neměří teplotu vody tak si ŘJ myslí že motor je ohřátej a dává chudší směs než motor potřebuje. Když nastartuješ studenej motor zvednou se otáčky na asi 1200 ot/min? To by měl udělat sitič. A to by mohl být tvůj problém č.1
21:45:18
01.08.2004
01.08.2004

Honzik
dělá to na 3ku 4ku i 5ku.
21:39:25
01.08.2004
01.08.2004

Samantus
hele podle toho co popisujes zkontroluj klouby, tohle nam delal waran, presne tak jek popisujes, slapnu na plyn hrka, pustim a nehrka, zkus to za to nic nedas, na autorizovany servisy se vysrat, sou k nicemu akorat sajou z lidi vatu, znam to z vlastni zkusenosti.
V jednom nejmenovanym "autorizovanym servisu" Skoda blizko meho bydliste lejou do baterek vodu z vodovodu a kdyz sem se jich jako mechanik novacek ptal jestli to myslej vazne, tak mi skladnik (ten co mi na takovou blbost nechtel vydat destilku) rek "no co, aspon tech baterek vic prodame" a do chladicich systemu to samy, fuj
do takovejchhle srvisu davaj opravovat auta jenom firmy pac tem je to jedno, hlavne ze se o jejich auta nekdo "stara" a pak zoufalci s novejma autama pac jinak s nepotvrzenou servisni knizkou prijdou o zaruku.........Jak rikam byvaly kolega v Autoklubu skoda v pardubicich si to auto tam necha treba tri dny a v klidu na nem dela ale pak ma jistotu ze auto opusti jeho dilnu v poradku.....
V jednom nejmenovanym "autorizovanym servisu" Skoda blizko meho bydliste lejou do baterek vodu z vodovodu a kdyz sem se jich jako mechanik novacek ptal jestli to myslej vazne, tak mi skladnik (ten co mi na takovou blbost nechtel vydat destilku) rek "no co, aspon tech baterek vic prodame" a do chladicich systemu to samy, fuj
do takovejchhle srvisu davaj opravovat auta jenom firmy pac tem je to jedno, hlavne ze se o jejich auta nekdo "stara" a pak zoufalci s novejma autama pac jinak s nepotvrzenou servisni knizkou prijdou o zaruku.........Jak rikam byvaly kolega v Autoklubu skoda v pardubicich si to auto tam necha treba tri dny a v klidu na nem dela ale pak ma jistotu ze auto opusti jeho dilnu v poradku.....
21:38:38
01.08.2004
01.08.2004

Max
jen na pětku nebo jsi zkoušel i na 4?
měli jsme na feldě povolený 5kový kolo v převodovce,ale to dělalo něco trochu jinýho....
měli jsme na feldě povolený 5kový kolo v převodovce,ale to dělalo něco trochu jinýho....
21:24:46
01.08.2004
01.08.2004

Honzik
tam je problém, že to klepe jen při zrychlování. klepe se to docela dost, tak 4krát za sekundu. jakoby s tim předkem někdo hrkal ze strany na stranu. hrká to furt stejně rychle, akorát se plynule mění intenzita.
21:18:14
01.08.2004
01.08.2004

Max
Hmm tyhle servisi miluju....když na to nepřijdou nebo je to nebaví tak řeknou že je to neopravitelný :o) je to blbost
takhle těžko říct...kdyby bylo něco s kloubem,tak to nědělá jen při 110,poloosa by to mohla bejt taky.....
to máš težký :o) a klepe to hodně nebo málo ? To máš jako s těma kolama....dostane se to do rezovance a když to překonáš,tak je to zas dobrý
takhle těžko říct...kdyby bylo něco s kloubem,tak to nědělá jen při 110,poloosa by to mohla bejt taky.....
to máš težký :o) a klepe to hodně nebo málo ? To máš jako s těma kolama....dostane se to do rezovance a když to překonáš,tak je to zas dobrý
21:12:23
01.08.2004
01.08.2004

Honzik
Kola sou skoro nový a po 110 to zase přestane a když nejedu pod plynem, tak to taky jede v klidu. Jinak ve třech servisech tvrděj, že se to nedá opravit, že to MPI po 100t. km prostě dělá.
09:27:00
01.08.2004
01.08.2004

Gryzly
Zkus jinej autorizovanej servis zadruhé, není něco s poloosama? předpokládám žes kola nechal pro kontrolu vyvážit.
23:14:34
31.07.2004
31.07.2004

Honzik
zaprvé: 1,3 MPI z roku 99 má nalítáno asi 100t. km a po studenym startu to kucká a skoro vůbec nejede. teda pár vteřin tahne normálně, pak zase skoro vůbec atd. jak se trochu ohřeje, tak jezdí úplně v klidu
zadruhé: při akceleraci mezi 80 a 110 se začne předek auta klepat. něco jako když neni vyvážený kolo u 120ci. když pustim plyn, tak to okamžitě přestane.
doufám, že někdo tušíte co s tim, protože v servisu nemaj tušení. předem dík, za všechny rozumný názory
zadruhé: při akceleraci mezi 80 a 110 se začne předek auta klepat. něco jako když neni vyvážený kolo u 120ci. když pustim plyn, tak to okamžitě přestane.
doufám, že někdo tušíte co s tim, protože v servisu nemaj tušení. předem dík, za všechny rozumný názory