skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Trans. ignition
prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 16.12.2002 do 21.12.2002, založil/a
23:36:20
21.12.2002
21.12.2002

Samantus
schema, sice ne moje, ale taky zajimavy www.elweb.cz/c/clanky.php
?clanek=014...
23:02:51
19.12.2002
19.12.2002

Fén
22:42:32
19.12.2002
19.12.2002

Dan
Chtěl bys taky, viď ?!
My sme nětso podobnýho testovali, dyž sme to našli u kámoša po dědovi, bylo to eště skoronevybalený. Ale nefungovalo to. Asi vyschly kondíky. Podívam se, esli tam bylo šéma.
Kámošovo tatík si s tim za jeho mladejch let taky hrál a řikal, že to prej instalovali a pak vytáhli kabel od indukčky a dali cca 2cm od ní - a lítaly jiskry a motor běžel !
My sme nětso podobnýho testovali, dyž sme to našli u kámoša po dědovi, bylo to eště skoronevybalený. Ale nefungovalo to. Asi vyschly kondíky. Podívam se, esli tam bylo šéma.
Kámošovo tatík si s tim za jeho mladejch let taky hrál a řikal, že to prej instalovali a pak vytáhli kabel od indukčky a dali cca 2cm od ní - a lítaly jiskry a motor běžel !

22:42:02
19.12.2002
19.12.2002

Fén
Našel jsem ještě jedno schema, přizpůsobené na původní rozdělovač.
22:25:18
19.12.2002
19.12.2002

BlackSUN
Nedalo by se to někde zveřejnit, případně nějak vícero popsat a tak?
12:06:44
19.12.2002
19.12.2002

Samantus
To jb: popisujes favoETZ, to co mam ja opravdu zlepsuje ci si troufam tvrdit naprosto zdokonaluje zimni studene starty, jede krasne plynule i kdyz ma motor -5 st. cels. bude to asi tim ze zlepsi spaleni smesi, ze si svicka jen tak nemlaskne, ale vypudi opravdu kvalitni jiskru.
12:00:47
19.12.2002
19.12.2002

Komár
Jo, došlo, díky. Akorát, bych to potřeboval nějak předělat, abych mohl nechat původní rozdělovač a jenom jím mechanicky spínat zážeh. Ale ještě jsem na to moc nekoukal, takže nevím, jestli to půjde

09:43:52
19.12.2002
19.12.2002

jb
no s tou jiskrou bych si nebyl uplne jisty na techwebu (myslim) je clanek o zapalovani a nakonec z nej vyplynulo ze nejvetsi energii jiskry ma mechanicky kontaktni zap. ale nevyhoda jenom do 5500ot. ETZ je lepsi v vyssich ale v nizsich je lesi kotakt samo serizeny startuje to lepe dle me proto ze elektronika si drzi napeti pro jiskru i kdz je slabsi baterka taky semo tom uvazoval ale po precteni clanku me to preslo jezdim tak do 4500ot max MOZNA NEMAM PRAVDU TAK ME NEUKAMENUJTE RIKAM SVUJ NAZOR

23:00:18
18.12.2002
18.12.2002

Fén
Doufám, že ti to došlo.
06:54:06
18.12.2002
18.12.2002

Komár


21:44:39
17.12.2002
17.12.2002

Fén
Jedno schema bych měl mět.
02:01:25
17.12.2002
17.12.2002

Samantus
Takze, odzkouseno za studena: Sytic je potreba aspon do pulky vytahnout a po asi 2km staci stahnout a pak to drzi krasne volnobeh. Z favorita to neni, je to domo robo, ale ja ho koupil od sveho dvorniho mechanika za tri kila (protekcni cena) + este kilo za vyhrivany sklo, ktery sme nasli u neho na pude i se spesl rozdelovacem k ETZ (neni tam kondenzator) schema nemam, zkuste inet nebo Boba (na tebe mam taky prosbu, viz dalsi prispevek). Fakt sorry ze nepomuzu. Jede to lip kvuli tomu ze to zesiluje jiskru.
00:45:41
17.12.2002
17.12.2002
cerny_tomas
JOJo, taky bych si dal libit nejaky zapojeni.
23:02:27
16.12.2002
16.12.2002

Komár
Jestli to neni z fáva, a jde to doma spájet, tak by mě to taky zajímalo
21:21:45
16.12.2002
16.12.2002
flico
A mas niekde schemu toho zapalovania (alebo je to z Favorita?)
18:15:43
16.12.2002
16.12.2002

Samantus
Taxem namontoval tranzistorovy zapalovani, a sem mile prekvapen, auto startuje doslova napoprvy, necuka pri prvnim rozjezdu, a myslim ze nebudu potrebovat ani sytic, to este vyzkousim.